Topic: Ministerul Dezvoltării - achiziție 49 de tramvaie de 18m unidirecționale
310 posts, 74230 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
PTMZ
Eu sper la Astra, deși nu prea au mai dat pe la ultimele licitații.
Eu sper la Astra, deși nu prea au mai dat pe la ultimele licitații.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
Puss in Boots
Astra nu are capacitate de productie asa mare pe un segment relativ nou. Au destule comenzi pe rol. Partea proasta la Boston e ca nu se misca cu refacerea liniei....
Astra nu are capacitate de productie asa mare pe un segment relativ nou. Au destule comenzi pe rol. Partea proasta la Boston e ca nu se misca cu refacerea liniei....
- Costin
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
PTMZ
Ofertanți:
1) ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI
2) DURMAZLAR
București 2.0, se pare.
Ofertanți:
1) ASTRA VAGOANE CĂLĂTORI
2) DURMAZLAR
București 2.0, se pare.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
punmeister
Pai da, ca vor oferi tot pe platforma GTx.
Pai da, ca vor oferi tot pe platforma GTx.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
PTMZ
Mda, doar că Astra vine cu Autentic, cel mai probabil, în loc de Imperio. Și de data asta vin fără CRRC.
Mda, doar că Astra vine cu Autentic, cel mai probabil, în loc de Imperio. Și de data asta vin fără CRRC.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
punmeister
Au participat fara CRRC Qingdao Sigang pentru ca n-au problema cifrei de afaceri, fiind vorba de un contract mic.
Au participat fara CRRC Qingdao Sigang pentru ca n-au problema cifrei de afaceri, fiind vorba de un contract mic.
- PTMZ
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
Puss in Boots
Eu daca mai gasesc in mine ceva optimism in legatura cu Imperio, chiar in legatura cu Autenticul nu prea am motive. E un tramvai inexistent. Se puteau cred lua Imperio ca acelea de la Arad. N-am idee de ce trebuie sa luam tramvaie mici pe bani europeni. Imperio nu e un tramvai colosal de lung in varianta Arad, si 9 bucati sunt suficiente.
Costin wrote:E o gluma in Moldova
Probabil voiai sa spui Botoșani nu Boston
Eu daca mai gasesc in mine ceva optimism in legatura cu Imperio, chiar in legatura cu Autenticul nu prea am motive. E un tramvai inexistent. Se puteau cred lua Imperio ca acelea de la Arad. N-am idee de ce trebuie sa luam tramvaie mici pe bani europeni. Imperio nu e un tramvai colosal de lung in varianta Arad, si 9 bucati sunt suficiente.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
Nenea_titi
Botoșani nu e un oraș extrem de mare, deci nu aș vedea necesitatea unor tramvaie foarte lungi. E drept că și industria din oraș dar și populația au avut un declin semnificativ. Deși odinioară erau V3A, care practic erau să ucidă sistemul de tramvai al Botoșaniului. Cu 9 tramvaie, și-ar face treaba minunat. 4 pe un traseu, 4 pe celălalt și o rezervă. Poate așa, ar merge și ceva mai repede. Nu de alta, dar la Botoșani, deși tramvaiele vin destul de repede unul după altul, viteza de transport e mică. Calea de rulare nu e extrem de proastă, cel puțin Bucureștiul are trasee mult mai rele ( Bd Basarabia, Barbu Văcărescu, Șinca-Șerban Vodă). Totuși tramvaiele sunt destul de solicitate. Nu cred însă că tatrele vor fi retrase odată cu tramvaiele noi... Eventual cuplate câte două, dar nu retrase, și trimise în regim de suplimentare la nevoie.
Botoșani nu e un oraș extrem de mare, deci nu aș vedea necesitatea unor tramvaie foarte lungi. E drept că și industria din oraș dar și populația au avut un declin semnificativ. Deși odinioară erau V3A, care practic erau să ucidă sistemul de tramvai al Botoșaniului. Cu 9 tramvaie, și-ar face treaba minunat. 4 pe un traseu, 4 pe celălalt și o rezervă. Poate așa, ar merge și ceva mai repede. Nu de alta, dar la Botoșani, deși tramvaiele vin destul de repede unul după altul, viteza de transport e mică. Calea de rulare nu e extrem de proastă, cel puțin Bucureștiul are trasee mult mai rele ( Bd Basarabia, Barbu Văcărescu, Șinca-Șerban Vodă). Totuși tramvaiele sunt destul de solicitate. Nu cred însă că tatrele vor fi retrase odată cu tramvaiele noi... Eventual cuplate câte două, dar nu retrase, și trimise în regim de suplimentare la nevoie.
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
deprodio
Calea de rulare este extrem de proasta.Au fost nenumarate incidente de deraieri in ultimul timp iar cei de la Eltrans aduc sina scoasa din uz de la SCTP Iasi pentru a carpi.Se are in vedere inchirierea in leasing a 9 autobuze,deci tramvaiele vor fi suspendate pana ce linia va fi reabilitata si achizitionarea celor 9 tramvaie noi.
Calea de rulare este extrem de proasta.Au fost nenumarate incidente de deraieri in ultimul timp iar cei de la Eltrans aduc sina scoasa din uz de la SCTP Iasi pentru a carpi.Se are in vedere inchirierea in leasing a 9 autobuze,deci tramvaiele vor fi suspendate pana ce linia va fi reabilitata si achizitionarea celor 9 tramvaie noi.
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
Puss in Boots
Mai are Dresda niste Tatre pe care le-ar putea ceda tot la Botosani (macar cateva ca rezerve). Cu o linie impecabila se pot exploata si SH-uri fara probleme.
Mai are Dresda niste Tatre pe care le-ar putea ceda tot la Botosani (macar cateva ca rezerve). Cu o linie impecabila se pot exploata si SH-uri fara probleme.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- deprodio
-
Posted:
-
Re: Transportul în comun în municipiul Botoşani
deprodio
"Momentan se așteaptă răspunsuri pentru aceste proiecte. ".Pana se va da raspunsul,pana se va organiza licitatia,pana se vor incepe lucrarile,pana se vor finaliza...mai dureaza.
"Momentan se așteaptă răspunsuri pentru aceste proiecte. ".Pana se va da raspunsul,pana se va organiza licitatia,pana se vor incepe lucrarile,pana se vor finaliza...mai dureaza.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Inițiative și proiecte inter-regionale sau inter-județene
•
Choose destination