Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
502 posts, 183317 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Veste buna, avem atribuita licitatia, prin negociere directa, pentru „Lucrari pentru montarea unui sistem de hidroizolatie performant alcatuit din membrana bituminoasa si amorsa din rasina epoxidica pentru pasaj denivelat suprateran POD GRANT”, valoarea 1,2 milioane lei.
Veste buna, avem atribuita licitatia, prin negociere directa, pentru „Lucrari pentru montarea unui sistem de hidroizolatie performant alcatuit din membrana bituminoasa si amorsa din rasina epoxidica pentru pasaj denivelat suprateran POD GRANT”, valoarea 1,2 milioane lei.
- George
-
Posted:
-
- survola
-
Posted:
-
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
mihai_atanasiu
Sa vedem cand vor incepe sa puna la loc ce au demolat.
Sa vedem cand vor incepe sa puna la loc ce au demolat.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
A fost reluata licitatia de traverse, au crescut bugetul la putin peste 2 milioane lei, fata de 1,5 la anterioara licitatie. Termenul de depunere este 8 august.
A fost reluata licitatia de traverse, au crescut bugetul la putin peste 2 milioane lei, fata de 1,5 la anterioara licitatie. Termenul de depunere este 8 august.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Nenea_titi
Aoleu... Deci nu e gata la data de 1 septembrie... Mișto. Noroc că lucrez în ture...și când merg la muncă nu sunt ore de vârf.
Aoleu... Deci nu e gata la data de 1 septembrie... Mișto. Noroc că lucrez în ture...și când merg la muncă nu sunt ore de vârf.
- orex
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
orex
De cand e dat in exploatare noul ”format” al liniei 41 pe P. Grand, cu referire la calea de rulare? De vreo 20 (douazeci de ani)! De ce a fost necesara aceasta lucrare, cand, in subteran, dainuie de mai bine de 30 de ani aceeasi configuratie a traverselor?
De cand e dat in exploatare noul ”format” al liniei 41 pe P. Grand, cu referire la calea de rulare? De vreo 20 (douazeci de ani)! De ce a fost necesara aceasta lucrare, cand, in subteran, dainuie de mai bine de 30 de ani aceeasi configuratie a traverselor?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Pai problema nu era linia, ci structura, amortizoarele de cauciuc ale traverselor erau uzate, nu mai exista protectie la apa, erau infiltratii in structura etc... In 2006 cand au lucrat la el trebuia inchisa si demontata linia, au gasit o solutie de compromis, au turnat un strat hidroizolant peste betonul caii de rulare...
Pai problema nu era linia, ci structura, amortizoarele de cauciuc ale traverselor erau uzate, nu mai exista protectie la apa, erau infiltratii in structura etc... In 2006 cand au lucrat la el trebuia inchisa si demontata linia, au gasit o solutie de compromis, au turnat un strat hidroizolant peste betonul caii de rulare...
- Albert
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Albert
Defapt Direcția Generală Infrastrucutra are utilaje noi. Compania municipală doar împrumuta utilajele astea de le ei. Practic, in cazul PMB avem doua entități care fac cam același lucru, numai ca, compania municipală nu are toate atribuțiile direcției generale.
Defapt Direcția Generală Infrastrucutra are utilaje noi. Compania municipală doar împrumuta utilajele astea de le ei. Practic, in cazul PMB avem doua entități care fac cam același lucru, numai ca, compania municipală nu are toate atribuțiile direcției generale.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
Nu s-a umblat la calea de rulare niciodata, cu prilejul liniei 41 s-a schimbat sina.
orex wrote:
De cand e dat in exploatare noul ”format” al liniei 41 pe P. Grand, cu referire la calea de rulare? De vreo 20 (douazeci de ani)! De ce a fost necesara aceasta lucrare, cand, in subteran, dainuie de mai bine de 30 de ani aceeasi configuratie a traverselor?
Nu s-a umblat la calea de rulare niciodata, cu prilejul liniei 41 s-a schimbat sina.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Initial erau dale OR, sina actuala s-a instalat cam prin '97. S-ar putea argumenta ca in subteran nu prea ploua / ninge si nici nu se imprastie sare / lesie antiderapanta, mai mult in subteran am vazut teava din mijlocul travesei acoperita cu ulei/vaselina ca sa nu rugineasca, aici sigur nu s-a facut asa ceva.
Initial erau dale OR, sina actuala s-a instalat cam prin '97. S-ar putea argumenta ca in subteran nu prea ploua / ninge si nici nu se imprastie sare / lesie antiderapanta, mai mult in subteran am vazut teava din mijlocul travesei acoperita cu ulei/vaselina ca sa nu rugineasca, aici sigur nu s-a facut asa ceva.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
aztec
Si eu am vazut sina in Gara Basarab din 1942...si o ploua, o ninge..
Bune..trec maxim 10 trenuri pe zi la viteza mica.
La tramvai uzura este mai accelerata, rapida, personalizata..
Si eu am vazut sina in Gara Basarab din 1942...si o ploua, o ninge..
Bune..trec maxim 10 trenuri pe zi la viteza mica.
La tramvai uzura este mai accelerata, rapida, personalizata..
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Sina la peron la linie infundata unde deabia te tarasti poate sa tina 100 de ani, sina in curba in viteza de exploatare este alta treaba, si spre deosebire de Basarab mai ai si acea teava din traversa care este expusa deci rugineste si materialele antiderapante care provin de pe carosabil si care accelereaza mult degradarea.
Pana la urma proiectul initial mi se pare discutabil, adica ce rost are sa iei acele traverse cu teava si apoi sa ingropi extremitatile in fundatia de beton, cu ce te mai ajuta teava nu inteleg, daca se crapa fundatia atunci o tine teava acea pe pozitie? (drept dovada ca si la M5 si la noile linii de tramvai s-a abandonat idea)
Sina la peron la linie infundata unde deabia te tarasti poate sa tina 100 de ani, sina in curba in viteza de exploatare este alta treaba, si spre deosebire de Basarab mai ai si acea teava din traversa care este expusa deci rugineste si materialele antiderapante care provin de pe carosabil si care accelereaza mult degradarea.
Pana la urma proiectul initial mi se pare discutabil, adica ce rost are sa iei acele traverse cu teava si apoi sa ingropi extremitatile in fundatia de beton, cu ce te mai ajuta teava nu inteleg, daca se crapa fundatia atunci o tine teava acea pe pozitie? (drept dovada ca si la M5 si la noile linii de tramvai s-a abandonat idea)
- madhorsefuzzy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
madhorsefuzzy
Cu stalpii electrici de pe mijloc se intampla ceva?
Cu stalpii electrici de pe mijloc se intampla ceva?
📖 Pagination options