Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41
1133 posts, 346573 views
📖 Pagination options
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nenea_titi
Întreb și eu ca prostul (deși sunt inginer, am facultate, etc) :este normal, ca pe linia 41 să fie trimise tramvaie care de obicei fac și 24 și 45? Cu roțile pătrățite pe linia de pe Ion Mihalache, să intre a doua zi pe 41? Apoi, multe astfel de tramvaie sincer nu prea mai au de a face cu noțiunea de metrou ușor. Normal pentru 41 trebuiesc tramvaie de peste 30 m. Dimineața e crimă și pedeapsă. Și se întreabă de ce lumea folosește mașina proprie... Și eu aș folosi STB... Dacă aș ști că nu stau în borhăiala din 41 că e supraplin, și apoi ca să ajung la muncă, mai schimb cu încă un autobuz sau tramvai care vine peste încă 20 minute... Cu mașina fac până la muncă 25 minute, cu STB 45...o mică mare diferență. M-aș duce cu STB... Dar nu pot... Întârzii la muncă. Apoi, văd că multe tramvaie din 41 sunt foarte vechi...273, 021,068, etc... Nu merg transformate în PPC? Sincer, orice reparație a lor, mai ales bombele 049,160, 158 nu mi se pare decât că se carpete prezervativul sau se refoloseste hârtia igienică. P
Întreb și eu ca prostul (deși sunt inginer, am facultate, etc) :este normal, ca pe linia 41 să fie trimise tramvaie care de obicei fac și 24 și 45? Cu roțile pătrățite pe linia de pe Ion Mihalache, să intre a doua zi pe 41? Apoi, multe astfel de tramvaie sincer nu prea mai au de a face cu noțiunea de metrou ușor. Normal pentru 41 trebuiesc tramvaie de peste 30 m. Dimineața e crimă și pedeapsă. Și se întreabă de ce lumea folosește mașina proprie... Și eu aș folosi STB... Dacă aș ști că nu stau în borhăiala din 41 că e supraplin, și apoi ca să ajung la muncă, mai schimb cu încă un autobuz sau tramvai care vine peste încă 20 minute... Cu mașina fac până la muncă 25 minute, cu STB 45...o mică mare diferență. M-aș duce cu STB... Dar nu pot... Întârzii la muncă. Apoi, văd că multe tramvaie din 41 sunt foarte vechi...273, 021,068, etc... Nu merg transformate în PPC? Sincer, orice reparație a lor, mai ales bombele 049,160, 158 nu mi se pare decât că se carpete prezervativul sau se refoloseste hârtia igienică. P
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Dragos31
A luat Bucureștii Noi ture(le) în/din 35 sau au fost transferate la Militari
Gabi23 wrote:
#054 și #339 pe linia 35
A luat Bucureștii Noi ture(le) în/din 35 sau au fost transferate la Militari
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
054 era cu vatman de Militari, iar 339 cu vatman de la Bucureștii Noi. Aveți răbdare până se va stabiliza situația...
054 era cu vatman de Militari, iar 339 cu vatman de la Bucureștii Noi. Aveți răbdare până se va stabiliza situația...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Era titularul lui 3356 cu 054, doamna de la sch1 nu are specializare la V3A asa ca dimineata era om de BN.
Era titularul lui 3356 cu 054, doamna de la sch1 nu are specializare la V3A asa ca dimineata era om de BN.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
#144 circulă de câteva zile cu motoarele lui #118 (dezmembrat de vreo 2 ani).
#144 circulă de câteva zile cu motoarele lui #118 (dezmembrat de vreo 2 ani).
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Gabi23
#144 despre care scriam mai sus, a fost defect-imobilizat câteva săptămâni, revenind recent în circulație. În continuare sunt foarte multe vagoane defecte...
#278 rezistă destul de bine și nu a fost imobilizat în cele 7 luni de când a revenit de la URAC. Ieri a fost utilizat pe linia 42.
#144 despre care scriam mai sus, a fost defect-imobilizat câteva săptămâni, revenind recent în circulație. În continuare sunt foarte multe vagoane defecte...
#278 rezistă destul de bine și nu a fost imobilizat în cele 7 luni de când a revenit de la URAC. Ieri a fost utilizat pe linia 42.
278 - 42 - 23.07.2019.JPG (346.71 KB; downloaded 3664 times)
- vl273
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
vl273
Nefunctionale la data de 24.7.2019 sunt: 023 , 025 , 049 , 054 , 055 , 062 , 075 , 098 , 101 , 110 , 118 , 127 , 143 , 158 , 160 , 164 , 178 , 218 , 221 , 273 , 305 , 318 , 349 , 362 - total 24 vagoane..
Nefunctionale la data de 24.7.2019 sunt: 023 , 025 , 049 , 054 , 055 , 062 , 075 , 098 , 101 , 110 , 118 , 127 , 143 , 158 , 160 , 164 , 178 , 218 , 221 , 273 , 305 , 318 , 349 , 362 - total 24 vagoane..
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nenea_titi
218 și 273 nu au plecat la transformarea în PPC? 055 e la rk parca. 023 și 025 și 054 sunt picate recent. Restul, au peste 2 ani de stat pe dreapta. Unele chiar 5. Altele au mai scos capul dar au revenit la trase la gard... Gen 158.
218 și 273 nu au plecat la transformarea în PPC? 055 e la rk parca. 023 și 025 și 054 sunt picate recent. Restul, au peste 2 ani de stat pe dreapta. Unele chiar 5. Altele au mai scos capul dar au revenit la trase la gard... Gen 158.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nicu24
Cu cele plecate la Uzina pentru RK cred că mai rămân vreo 20 defecte la Buc.Noi ,se vede foarte bine că nu există un plan de trecere prin RK a tuturor tramvaielor de la toate depourile pentru punerea cât de cât în circulație și asigurarea intervalelor decente pe anumite trasee .
218 ,273 ,055 ar trebui să meargă la depourile unde chiar este nevoie de ele ,ce se mai aude de cele 6 pentru Dep.Dudesti !
Cu cele plecate la Uzina pentru RK cred că mai rămân vreo 20 defecte la Buc.Noi ,se vede foarte bine că nu există un plan de trecere prin RK a tuturor tramvaielor de la toate depourile pentru punerea cât de cât în circulație și asigurarea intervalelor decente pe anumite trasee .
218 ,273 ,055 ar trebui să meargă la depourile unde chiar este nevoie de ele ,ce se mai aude de cele 6 pentru Dep.Dudesti !
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nenea_titi
Problema cu unele tramvaie de 41 din BN e următoarea :
Unele sunt tramvaie vechi, reeșapate pentru 41. Unele probabil au uzură atât de mare, (049,160,158 de pildă, și probabil și altele, mă refer strict la cele cu farurile rotunde și mască) încât punerea lor în circulație poate genera costuri mari, riscuri, și probabil sunt tramvaie cu "cazier" bogat. Adică s-ar putea ca mai mult să cheltuiești ele decât să câștigi. Cele enumerate mai sus, de exemplu au făcut destule ravagii pe 41. Blocări, incendii, rămas fără frâne (158) rămase defecte la cap de linie (049 era campion, nu exista zi când circula să nu îl văd tractat sau împins), 160 a blocat linia de n ori, 158 murea așa din nimic, plus frânele. Nici 054 nu era ușă de biserică, și ăsta avea destule hibe,l-am văzut destul defect.
023 și 025 mergeau destul de bine.
349, 101, 118 și 218 erau cam jafuri, nu blocau dar frecvent le-am văzut plecând defecte de la cap de linie, iar 098 și 075, înainte de a se retrage nu mergeau grozav, cât au mers au mers dar spre ultimele zile deja se cam chinuiau să meargă, blocau frecvent traseele. Spun ce am văzut, în condițiile în care cunosc cam tot ce se perinda pe 41.
Problema cu unele tramvaie de 41 din BN e următoarea :
Unele sunt tramvaie vechi, reeșapate pentru 41. Unele probabil au uzură atât de mare, (049,160,158 de pildă, și probabil și altele, mă refer strict la cele cu farurile rotunde și mască) încât punerea lor în circulație poate genera costuri mari, riscuri, și probabil sunt tramvaie cu "cazier" bogat. Adică s-ar putea ca mai mult să cheltuiești ele decât să câștigi. Cele enumerate mai sus, de exemplu au făcut destule ravagii pe 41. Blocări, incendii, rămas fără frâne (158) rămase defecte la cap de linie (049 era campion, nu exista zi când circula să nu îl văd tractat sau împins), 160 a blocat linia de n ori, 158 murea așa din nimic, plus frânele. Nici 054 nu era ușă de biserică, și ăsta avea destule hibe,l-am văzut destul defect.
023 și 025 mergeau destul de bine.
349, 101, 118 și 218 erau cam jafuri, nu blocau dar frecvent le-am văzut plecând defecte de la cap de linie, iar 098 și 075, înainte de a se retrage nu mergeau grozav, cât au mers au mers dar spre ultimele zile deja se cam chinuiau să meargă, blocau frecvent traseele. Spun ce am văzut, în condițiile în care cunosc cam tot ce se perinda pe 41.
- Nicu24
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nicu24
Mâine poimâine poate ne trezim că o să închidă și liniile 24 și 45 de la Buc.Noi din lipsa de tramvaie și o să bage autobuze .
Sincer in ritmul asta in câțiva ani nu o sa mai avem transport electric cu tramvaiul in capitala la cat de multe tramvaie sunt stricate in prezent .
Sincer nu îmi vine să cred cat de multe tramvaie stricate sunt astăzi ,20 la Bucureștii Noi ,vreo 20 la Titan ,la Colentina probabil că tot atâtea ,Victoria nu știu situatia...
De la Victoria am mers cu 286 ,huruie urât și abia a ieșit de la RK ...văi de capul lor că nu sunt in stare sa facă un RK calumea.
Mâine poimâine poate ne trezim că o să închidă și liniile 24 și 45 de la Buc.Noi din lipsa de tramvaie și o să bage autobuze .
Sincer in ritmul asta in câțiva ani nu o sa mai avem transport electric cu tramvaiul in capitala la cat de multe tramvaie sunt stricate in prezent .
Sincer nu îmi vine să cred cat de multe tramvaie stricate sunt astăzi ,20 la Bucureștii Noi ,vreo 20 la Titan ,la Colentina probabil că tot atâtea ,Victoria nu știu situatia...
De la Victoria am mers cu 286 ,huruie urât și abia a ieșit de la RK ...văi de capul lor că nu sunt in stare sa facă un RK calumea.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Nenea_titi
Off topic :
V3A și-a atins limitele. Multe dintre ele au uzură foarte mare, chiar dacă nu au o vârstă de 20 ani. Linii proaste, calitatea materialelor și a produsului în sine, uzura morală, iar la rk se folosesc materiale ieftine, și deja e o cârpeală la altă cârpeală. E ca și cum ai mai repara o dacie 1310 zâmbetul lui Iliescu. Orice îi faci, e același hârb. Personal aș opri orice rk la aceste antichități, și aș finanța transformarea lor în CA-PPC (par mai fiabile) și aș continua proiectul blf, și îmbunătățirea acestuia.
Nu mai zic că dacă au stat peste 3 ani pe bară sunt deja coapte de rugină că tabla lor e de cea mai slabă calitate, și că nici bine nu ies din rk și merg mai rău ca înainte.
Pe vremuri și BN avea mai multe linii, azi doar 41 parțial și 3 linii anemice. Poate doar repararea liniilor BN - Griviței - Ion Mihalache și aducerea măcar a CA-PPC va îmbunătăți situația, și de ce nu, modernizarea depoului. Altfel, BN nu face nimic decât să omoare tramvaie pe Mihalache, Grivița, Gloriei. Doar 34 ce le mai salvează. Dar și accesul e vai de el
Off topic :
V3A și-a atins limitele. Multe dintre ele au uzură foarte mare, chiar dacă nu au o vârstă de 20 ani. Linii proaste, calitatea materialelor și a produsului în sine, uzura morală, iar la rk se folosesc materiale ieftine, și deja e o cârpeală la altă cârpeală. E ca și cum ai mai repara o dacie 1310 zâmbetul lui Iliescu. Orice îi faci, e același hârb. Personal aș opri orice rk la aceste antichități, și aș finanța transformarea lor în CA-PPC (par mai fiabile) și aș continua proiectul blf, și îmbunătățirea acestuia.
Nu mai zic că dacă au stat peste 3 ani pe bară sunt deja coapte de rugină că tabla lor e de cea mai slabă calitate, și că nici bine nu ies din rk și merg mai rău ca înainte.
Pe vremuri și BN avea mai multe linii, azi doar 41 parțial și 3 linii anemice. Poate doar repararea liniilor BN - Griviței - Ion Mihalache și aducerea măcar a CA-PPC va îmbunătăți situația, și de ce nu, modernizarea depoului. Altfel, BN nu face nimic decât să omoare tramvaie pe Mihalache, Grivița, Gloriei. Doar 34 ce le mai salvează. Dar și accesul e vai de el
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
alexxd_31
Azi l-am prins pe 006 in 34. Tramvaiele de la BN nu se compara cu ce este in 1, 10 sau ce era inainte in 34. Demarajul si franarea par mult mai eficiente dar nu imi dau seama daca acest fapt se datoreaza tramvaiului in sine sau vatmanului care e obisnuit cu stilul de mers din 41.
Azi l-am prins pe 006 in 34. Tramvaiele de la BN nu se compara cu ce este in 1, 10 sau ce era inainte in 34. Demarajul si franarea par mult mai eficiente dar nu imi dau seama daca acest fapt se datoreaza tramvaiului in sine sau vatmanului care e obisnuit cu stilul de mers din 41.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
Utilizator anonim
Sunt mult mai bine reglate, inclusiv la partea de franare reostatica si solenoid, rar de tot auzi tramvai de 41 care sa aiba „roti patrate”.
Sunt mult mai bine reglate, inclusiv la partea de franare reostatica si solenoid, rar de tot auzi tramvai de 41 care sa aiba „roti patrate”.
📖 Pagination options