Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovVehicule din trecut aparținând STB / ITB / RATB / STB S.AAutobuze

 

Topic: DAF (1994-2012)

767 posts, 251415 views
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54 55
 
 

📖 Pagination options
  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) ADK

Mă mir. :shock:

 


Re: DAF (1994-2012) nokia2110

Mai există vreunul?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) ADK

Și dacă mai există, care sunt? doar 870 din depoul Berceni?

 


  • GPS
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) GPS

Acela. În Giurgiului nu cred că mai sunt.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) ADK

Ca fapt-divers, proprietarul lui 893 avea intenția să cumpere mai multe DAF-uri din depoul Berceni pentru niște curse spre jud. Giurgiu. Îmi amintesc că erau destule Hispano (703 și 730 cel puțin) dar și Castrosua (870, 893 etc) aproape 10 mașini. Până la urmă, s-a ales doar cu 893 iar restul au fost casate înafară de 870 care nu știu care-i treaba cu el în continuare. Din câte știu nu s-a primit nu știu ce aprobare și așa, celelalte DAF-uri au rămas în continuare să le mănânce rugina.

 


Re: DAF (1994-2012) PaulIP

Se vorbea prin mai la topicul "Vederi vechi din Bucuresti" de alocarea numerelor de inmatriculare preferentiale la autobuze. Lasand la o parte combinatii evident personalizate, ca FER, FRN, FRT, RTB, PLF (habar n-am ce semnifica; mai multe Saviem-uri o aveau, dar am vazut si cel putin 1 UDM) sau NOR, DAF-ul #695 avea B 48 FRD. De ce 48, in conditiile in care abia se ajunsese la 06 in 1994?

 


Re: DAF (1994-2012) Gabi23

PLF = PLatforma Ferentari

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) Tom

Posibil titularul (sau cel care urma și știa sigur că-l va prelua) să fi avut pile și să fi vrut un număr personalizat.
695 era singurul cu număr ca acesta în seria lui și numărul era departe față de cât se ajunsese atunci cu înmatriculările "la rând". RATB prefera combinații preferențiale ca ETA, RTB, RAT &c, deci e o combinație "á la carte" a altcuiva, cel mai probabil a șoferului.

 


Re: DAF (1994-2012) 1689

Interesant insa ca la Dumitru Petrescu n-au fost niciodata DAF-uri.
Pina la modernizare au fost garate Saviem-urile apoi au venit DeSimon.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) ADK

Demult, se dorea a fi transferate ceva Ikarus la Obregia dar erau prea înalte față de DeSimon.

 


Re: DAF (1994-2012) PaulIP

...asa cum De Simon n-a "calcat" vreodata pe la Ferentari.

 


  • ADK
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) ADK

Au ”călcat”, pentru ITP'u. :lol:

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: DAF (1994-2012) V2A

În partea stângă a pozei de mai jos (luată de aici: https://www.realitatea.net/politi-ti-di ... 28327.html) se vede un DAF Castrosua ex-RATB. Nu știu dacă poza e luată din arhivă sau a fost făcută azi. Dacă e de astăzi, înseamnă că fostul 860, vândut acum câțiva ani la Jandarmerie, mai există.
L.E. Mulțumesc pentru răspunsuri.


 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54 55
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze  • 
Choose destination

Since our 2436 forum members have written 435060 posts in 5421 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use