Topic: Discuții diverse
1675 posts, 487766 views
📖 Pagination options
- alexxd_31
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alexxd_31
Un surub maricel pierdut in statia Vatra Luminoasa. Sigur e de la un tramvai care se dezmembreaza.
Un surub maricel pierdut in statia Vatra Luminoasa. Sigur e de la un tramvai care se dezmembreaza.
tmp-cam-2088418823.jpg (1.02 MB; downloaded 3100 times)
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
V2A
152 se află acum în dep. Dudeşti. Probabil îi era ”dor” de vechiul depou la care a fost repartizat.
152 se află acum în dep. Dudeşti. Probabil îi era ”dor” de vechiul depou la care a fost repartizat.
- GPS
-
Posted:
-
- FabiM
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
Oricum cred că 224 o duce mai bine la Dudesti decât la Alexandria. Probabil a fost transferat ca împrumut, deoarece cât e 41 oprit probabil mai dau tramvaie la lte depouri, probabil Dudesti a trimis la URAC ceva PPC și are nevoie de unul. Dar dacă îl dă pe 27, mai bine lipsă, înseamnă un tramvai în minus pe viitor.
Cât despre 152...așa mare e criza la Dudesti? Sau se face o analiză în vederea trimiterii la transformarea în PPC? Având în vedere vechimea lui. Deși sub Militari, 152 era pasăre rară, nu prea ieșea, era cam scump la vedere, în comparație cu 057, 254, 265 și 141. Mai nou 182.
Am însă senzația că 152 e cam defectuos, l-am văzut împins / tractat de câteva ori pe 25, în plus și vatmanul ne-a dat jos deoarece s-a defectat. De trei ori am mers cu 152 de când e la Militari, de trei ori a sucombat. Deși mergea destul de frumos (fără să troncăne excesiv sau să zici că se dezmembrează), nu pare ca fiabilitatea să îi fie punctul forte. Am vorbit odată cu un vatman de Militari (de Tatra), și a zis că din V3A primite doar trei sunt foarte bune, restul sunt "citez : resturi și deșeuri, de care alte depouri doreau să scape". Așa a zis el. El știe.
Oricum cred că 224 o duce mai bine la Dudesti decât la Alexandria. Probabil a fost transferat ca împrumut, deoarece cât e 41 oprit probabil mai dau tramvaie la lte depouri, probabil Dudesti a trimis la URAC ceva PPC și are nevoie de unul. Dar dacă îl dă pe 27, mai bine lipsă, înseamnă un tramvai în minus pe viitor.
Cât despre 152...așa mare e criza la Dudesti? Sau se face o analiză în vederea trimiterii la transformarea în PPC? Având în vedere vechimea lui. Deși sub Militari, 152 era pasăre rară, nu prea ieșea, era cam scump la vedere, în comparație cu 057, 254, 265 și 141. Mai nou 182.
Am însă senzația că 152 e cam defectuos, l-am văzut împins / tractat de câteva ori pe 25, în plus și vatmanul ne-a dat jos deoarece s-a defectat. De trei ori am mers cu 152 de când e la Militari, de trei ori a sucombat. Deși mergea destul de frumos (fără să troncăne excesiv sau să zici că se dezmembrează), nu pare ca fiabilitatea să îi fie punctul forte. Am vorbit odată cu un vatman de Militari (de Tatra), și a zis că din V3A primite doar trei sunt foarte bune, restul sunt "citez : resturi și deșeuri, de care alte depouri doreau să scape". Așa a zis el. El știe.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Nu ajung acolo ca sa circule, probabil se face vreo procedura tehnica ce este realizata doar acolo. Cum era acum cativa ani cand echilibrau si tensionau pantografe la depoul Bucurestii Noi, de mergeau vagoane de Colentina mai ales acolo.
Nu ajung acolo ca sa circule, probabil se face vreo procedura tehnica ce este realizata doar acolo. Cum era acum cativa ani cand echilibrau si tensionau pantografe la depoul Bucurestii Noi, de mergeau vagoane de Colentina mai ales acolo.
- 1689
-
Posted:
-
Re: V3A-93
1689
In citiva ani - cu toate cirpeli... pardon RK-urile de la URAC - vor ajunge intr-o stare mai deplorabila decit erau originalele la inceputul anilor '90....
Mai bine ar incepe sa caute undeva un lot omogen de 30-40 SH-uri pe care sa le duca la Militari. Acolo exista respect pentru vehicule.
Utilizator anonim wrote:
[...] V3Aurile astea clasice vor mai fi majoritare minim 10 ani in Bucuresti, trebuie doar sa fie intretinute. [...]
In citiva ani - cu toate cirpeli... pardon RK-urile de la URAC - vor ajunge intr-o stare mai deplorabila decit erau originalele la inceputul anilor '90....
Mai bine ar incepe sa caute undeva un lot omogen de 30-40 SH-uri pe care sa le duca la Militari. Acolo exista respect pentru vehicule.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Sunt câteva aspecte aici:
- alea 30-40 tramvaie au durata de viață depășită, și automat aducând 40 tramvaie înseamnă sacrificarea a 4 din ele ca piese. Piese pentru ele nu se mai fac. Vor genera costuri, și se va ajunge la cârpeli mai mari ca la V3A și implicit o siguranță mai mică a sistemului.
- Depoul Militari e deja cimitir de tramvaie, acum că se închide Victoria, nu toate tramvaiele de acolo (unele niște cadavre) vor putea fi duse in Titan. Deci va primi și Militari niște mortăciuni și răpciugi.
- Da, Militari se implică în întreținerea tramvaielor din ograda proprie, și asta se vede de la o poștă, cum arată tramvaiele lor. Comparativ cu alte depouri unde un tramvai stă cu anii pe dreapta din cauza unui șurub, bec, releu, regletă, lamă ștergător parbriz, etc.
- Se zicea de aducerea de Tatre din ddr. E ca aia, am avut trabant între 1975 și 2020, acum mă duc în ddr să iau Wartburg 312-1000 din 1967. Eventual kt4d cu secțiune centrală lf. Atât și nimic mai mult. Mai e un aspect... În vest se mai folosește un ecartament de... 1445...nașpa.
În concluzie: așa ceva aș vrea second hand dacă s-ar găsi pe undeva...
Sunt câteva aspecte aici:
- alea 30-40 tramvaie au durata de viață depășită, și automat aducând 40 tramvaie înseamnă sacrificarea a 4 din ele ca piese. Piese pentru ele nu se mai fac. Vor genera costuri, și se va ajunge la cârpeli mai mari ca la V3A și implicit o siguranță mai mică a sistemului.
- Depoul Militari e deja cimitir de tramvaie, acum că se închide Victoria, nu toate tramvaiele de acolo (unele niște cadavre) vor putea fi duse in Titan. Deci va primi și Militari niște mortăciuni și răpciugi.
- Da, Militari se implică în întreținerea tramvaielor din ograda proprie, și asta se vede de la o poștă, cum arată tramvaiele lor. Comparativ cu alte depouri unde un tramvai stă cu anii pe dreapta din cauza unui șurub, bec, releu, regletă, lamă ștergător parbriz, etc.
- Se zicea de aducerea de Tatre din ddr. E ca aia, am avut trabant între 1975 și 2020, acum mă duc în ddr să iau Wartburg 312-1000 din 1967. Eventual kt4d cu secțiune centrală lf. Atât și nimic mai mult. Mai e un aspect... În vest se mai folosește un ecartament de... 1445...nașpa.
În concluzie: așa ceva aș vrea second hand dacă s-ar găsi pe undeva...
CAF urbos Luxemburg. Poză personală.
IMG-20181031-WA0024.jpeg (1.21 MB; downloaded 2511 times)
- Albert
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-93
Nenea_titi
Ăla de mai sus nu are 2 ani de folosință. Dar ziceam ca idee...poate o dă un sistem de tramvai faliment în lume, și dacă are tramvaie de tipul ăsta poate le ia...sigur că glumesc...de aia am și pus . Contrar autobuzului, tramvaiul are durată de viață mult mai mare.
Ăla de mai sus nu are 2 ani de folosință. Dar ziceam ca idee...poate o dă un sistem de tramvai faliment în lume, și dacă are tramvaie de tipul ăsta poate le ia...sigur că glumesc...de aia am și pus . Contrar autobuzului, tramvaiul are durată de viață mult mai mare.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
3mil
Să nu cumva să fie în conservare în Depoul Colentina #049. De ceva timp a apărut la gard, vizibil din stradă un vagon în schemă roșie.
Să nu cumva să fie în conservare în Depoul Colentina #049. De ceva timp a apărut la gard, vizibil din stradă un vagon în schemă roșie.
- RATBCFR FaN
-
Posted:
-
- SirVlady
-
Posted:
-
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41
SirVlady
N-am intentia sa promovez baietii veseli, dar poza e destul de sugestiva.
Sursa: Instagram
N-am intentia sa promovez baietii veseli, dar poza e destul de sugestiva.
Sursa: Instagram
Screenshot_20190804_212222.jpg (884.27 KB; downloaded 2569 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
📖 Pagination options