Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)

1718 posts, 348864 views
 
Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Presa despre Pasajul Basarab DanCld

Oprescu şi-a impresionat omologul din Ankara prezentându-i Pasajul Basarab şi spunându-i bancuri sovietice

Primarul Capitalei, Sorin Oprescu a efectuat, azi dimineaţă, prima traversare a Pasajului Basarab alături de omologul său din Ankara, Melih Gokcek, aflat în Bucureşti, în aceste zile. Porţiunea pasajului pe care au călătorit cei doi primari a fost curăţată de zăpadă, la capătul traseului fiind amplasat un panou cu schiţele construcţiei, pe care Oprescu a prezentat-o pe scurt invitatului. Melih Gokcek s-a arătat impresionat de realizarea omologului său, dar şi de autobuzul folosit pentru traversare, despre care a afirmat, în română, că este "frumos".

Plimbarea cu autobuzul a fost un motiv de entuzisasm şi pentru consilierii lui Oprescu. "De când nu ai mai mers cu autobuzul?". "De când eram pionier. Fă-mi o poză să o pun pe blog, o să dea bine - consilierii în autobuz", se auzeau conversaţiile din mijlocul de transport.

Traversarea s-a făcut cu viteză redusă, pasajul fiind încă în teste. De altfel, consilierii neobişnuiţi cu acest mijloc de transport şi-au exprimat, în momentul în care autobuzul a trecut peste o denivelare, temerea că podul se va prăbuşi.

După ce Oprescu i-a prezentat schiţa construcţiei omologului său, delegaţia a coborât sub pasaj, unde era aşteptată de un tramvai. Fiind destul de frig, Oprescu s-a enervat că tramvaiul staţiona prea mult cu uşile deschise şi i-a strigat vatmanului să pornească mai repede. Întâmplarea i-a adus aminte primarului de un banc, pe care l-a împărtăşit omologului său din Ankara.

"Era un tren care staţiona în Siberia, la minus 40 de grade, dar mai de mult, pe vremea sovieticilor. Trenul era descoperit. După o jumătate de oră se ridică un cetăţean şi strigă: «Nu mai porneşte trenul odată»? «Se schimbă locomotiva», i se răspunde. După încă o jumătate de oră, cetăţeanul strigă din nou: «Nu mai porneşte, tovarăşe, trenul odată»? «Se schimbă locomotiva», i se spune iar. După încă o oră, cetăţeanul strigă din nou. «Nu s-a schimbat, tovarăşe, locomotiva»? «Ba s-a schimbat, dar pe vodcă»!".

Primarul Ankarei a râs alături de omologul său, după care a coborât din tramvai şi, pentru că era frig şi o ceată de maidanezi se încălzea pe o gură de canal, chiar în dreptul refugiului, s-a refugiat repede în maşina oficială. Primarul Sorin Oprescu l-a însoţit, nu înainte de a da asigurări că traficul pe şi sub pasaj se va deschide la începutul anului viitor.


( link )

Asteptam reportajul  :idea:€

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) telvanni

Ipoteze:
cresterea constanta (lenta)a traficului in urmatorii ani;
85% din cei care traverseaza zona (sub/pe pasaj) in orele de varf au traseu constant (navetisti)
15% trafic ocazional in orele de varf
Concluzie:
In prima jumatate de an va fi o perioada de teste, adica cei care fac neveta regulat vor testa diferite variante, apoi usor-usor lucrurile se vor aseza si fiecare va avea aproximativ acelasi traseu astfel incat se vor ocupa la maxim posibilitatile de traversare a zonei (PE si SUB pasaj).

PS: vorbim de orele de trafic maxim.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) marius baciu

Ad_rem wrote:
Daca pun limitare de viteza la 30 sau 40, rezolva problema. Incetinesti, treci sau dai prioritate si asta e ... Eu asi pune "cedeaza" pentru cei care vin de la Leu si vor sa coboare pe Plevnei. Da-o-n pisici, din moment ce esti la Leu, nu e mai simplu sa treci podul Cotroceni?

In cazul asta nu isi mai are rostul breteaua si o pot demola,daca aia care vin de la Leu merg pe jos cine sa mai coboare,aia care tocma urca breteaua?!

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Am ceva datorii cu video la voi...rezolv  :P

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Mircea G

Ma uitam la poza IMG_7677.JPG  viewtopic.php?f=26&t=1223  si ma intrebam daca este ok cum arata acolo reteaua de contact , prea accesibila unui eventual inconstient ....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Ad_rem

Pt estimari de trafic complexe, cred ca se folosesc modele matematice. Un prieten si-a dat diploma pe chestii de genul asta.
In alta ordine de idei, semaforul de la coborare, pe Titulescu cred ca va favoriza fluxul de pe pod. Oricum, Stefan cel mare nu poate prelua mai mult de 2 benzi, cu intermitente (ganditi-va la Perla ce e). Faptul ca pasajul aduna cinci benzi in doua, nu inseamna automat ambuteiaj - parerea mea. Poate vor fi cateva ore pe zi, cand cei de la Razoare vor astepta un pic la intrare, dar nici asta nu e sigur. Dimineata, cand e migratia dinspre sect 6, pe bulevardul Progresul nu circula aproate nimeni. Grosul va veni pe Milea, cativa de pe drumul sarii vor ajunge pe noul pod grozavesti - zic eu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) ionescu63

Vizualizant pozele lui Marian din reportajul de azi nu pot sa nu remarc un lucru: lui Bucur LF il sta foarte bine langa pasajul Basarab. :roll:
Sper sa-l mute pe un traseu din zona pasajului....(cred ca jumatate din forum imi este acum dusman si jumatate prieten  :D ).

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) 2009

Cum adică ,,inaugurare,,? Eu prin inaugurare înţeleg circulaţie de maşini şi trafic pe pasaj. Asta nu mi se pare inaugurare; că a mers un autobuz pe pasaj :lol: ? Defapt a fost o prezentare a pasajului pentru primarul Ankarei nici măcar o vizită de lucru.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

Acum ati inteles de ce nu s-a dat drumul azi cu public la tramvai?
Ca nu cumva sa se urce 'din mers' vre-un PKK... ;)  si sa ne 'strice jucaria' in mod 'nejustificat'... :ugeek:
Seara buna tuturor! si sa mergeti sanatosi de maine dimineata... 8-)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

Din tot ce a fost azi eu am retinut o singura replica 'memorabila' spusa de primarul Ankarei 'in dulce grai romanesc': 'FRUMOS'!
Daca si 'Inalta Poarta' zice ca e 'frumos', o fi ceva adevarat totusi... :mrgreen:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) VladG

O intrebare: vreun destept (a se citi idiot) s-a jucat cu timpii semafoarelor de sub podul Grozavesti?
Am facut 20 de minute in aceasta seara de la rondul de la Plevnei si pana sub podul de la Grozavesti, intr-o coloana care avansa cu 4-5 metri la fiecare verde...   :x
Pana acum, nici chiar in zilele inzapezite, nu am intalnit asa ceva.
La Apaca nu era nimeni in intersectie (unde se face ceva coada), ca toti erau blocati sub Grozavesti. Asta apropos de estimarile de trafic. Probabil ca cei responsabili au fost la bere la cursul ala.

 



Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) VladG

Aha, ruptii aia de securisti. Daca nu modifica schimbarea, e jale.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) ionescu63

subway guru wrote:
UTI-Fruti...


Sub. lasa prostiile (chiar daca toti ne tragem din prostii :D ) si mai zi-ne ceva noutati despre metrou.

 


Go to page:  1  ... 20 21 22 23 24 25 26  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433219 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use