Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
502 posts, 183553 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Care a fost diferenta intre cel de metrou si cel copiat?
Care a fost diferenta intre cel de metrou si cel copiat?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
La cel de la metrou s-au corectat defectele constatate la prototipul initial...si sunt omologate AFER.
Traversele de pe Grant sunt confectionate dupa niste planuri <subtilizate> de un fost diriginte de santier de la metrou, a fost ceva scandal atunci...
La cel de la metrou s-au corectat defectele constatate la prototipul initial...si sunt omologate AFER.
Traversele de pe Grant sunt confectionate dupa niste planuri <subtilizate> de un fost diriginte de santier de la metrou, a fost ceva scandal atunci...
- subway guru
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
punmeister
Da, vor fi traverse bi-bloc omologate AFER si certificate pentru Vmax 70 km/h.
Da, vor fi traverse bi-bloc omologate AFER si certificate pentru Vmax 70 km/h.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Ar fi fost interesanta si o solutie cum s-a aplicat la Pasaj Basarab...
Ar fi fost interesanta si o solutie cum s-a aplicat la Pasaj Basarab...
IMG_4206-2.JPG (186.32 KB; downloaded 3867 times)
IMG_4207-2.JPG (164.88 KB; downloaded 3867 times)
- mihai_atanasiu
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
mihai_atanasiu
Stie cineva care este termenul de finalizare a lucrarii actuale ? Adica pentru sensul de mers Turda-Crangasi ?
Stie cineva care este termenul de finalizare a lucrarii actuale ? Adica pentru sensul de mers Turda-Crangasi ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
shoppy
Sunt omologate si sa dai peste ele cu materiale antiderapante?
Sunt omologate si sa dai peste ele cu materiale antiderapante?
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
3mil
Acolo din ce îmi amintesc așa a fost aleasa soluția de la modernizarea podului. Este un bitum elastic, nu asfalt simplu. S-a considerat că este mai fiabil așa decât clasicele rosturi care se desprind în timp.
survola wrote:
Râdem-glumim cu asfaltul peste rosturile de dilatație, dar la pasajul Aviației așa a rămas, mi se pare, și s-au format niște gropi de toată frumusețea pe banda 1. Se dă cu autobuzele prin ele fără nici o milă (nici nu au alternativă șoferii).
Acolo din ce îmi amintesc așa a fost aleasa soluția de la modernizarea podului. Este un bitum elastic, nu asfalt simplu. S-a considerat că este mai fiabil așa decât clasicele rosturi care se desprind în timp.
- subway guru
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
punmeister
Da, doar ca Feste Fahrbahn cum e pe Basarab costa mai mult si implementarea dureaza mai mult.
Da, doar ca Feste Fahrbahn cum e pe Basarab costa mai mult si implementarea dureaza mai mult.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Nu e grav, se va trece la negociere directa. Cum a facut si CFR la podul Constanta.
Nu e grav, se va trece la negociere directa. Cum a facut si CFR la podul Constanta.
- orex
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
subway guru
Ma refeream si la rosturi nu numai la cale...daca raman tot la traverse <bibloc> gen <Stedef Francez> am o veste proasta...RATP a renuntat demult la ele...de bune ce sunt...
punmeister wrote:
Da, doar ca Feste Fahrbahn cum e pe Basarab costa mai mult si implementarea dureaza mai mult.
Ma refeream si la rosturi nu numai la cale...daca raman tot la traverse <bibloc> gen <Stedef Francez> am o veste proasta...RATP a renuntat demult la ele...de bune ce sunt...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019)
Utilizator anonim
Intre timp au spart si banda de beton care urmeaza stălpii, cea pe care este gardul in pozele de mai sus.
Intre timp au spart si banda de beton care urmeaza stălpii, cea pe care este gardul in pozele de mai sus.
📖 Pagination options