Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiReabilitare Pasaj Grant

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

502 posts, 183553 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 36
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Care a fost diferenta intre cel de metrou si cel copiat?

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) subway guru

La cel de la metrou s-au corectat defectele constatate la prototipul initial...si sunt omologate AFER.
Traversele de pe Grant sunt confectionate dupa niste planuri <subtilizate> de un fost diriginte de santier de la metrou, a fost ceva scandal atunci...

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) subway guru

Se schimba solutia de cale?

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) punmeister

Da, vor fi traverse bi-bloc omologate AFER si certificate pentru Vmax 70 km/h.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Ar fi fost interesanta si o solutie cum s-a aplicat la Pasaj Basarab...

IMG_4206-2.JPG (186.32 KB; downloaded 3867 times)


IMG_4207-2.JPG (164.88 KB; downloaded 3867 times)

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) mihai_atanasiu

Stie cineva care este termenul de finalizare a lucrarii actuale ? Adica pentru sensul de mers Turda-Crangasi ?

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) shoppy

Sunt omologate si sa dai peste ele cu materiale antiderapante?

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) 3mil

survola wrote:
Râdem-glumim cu asfaltul peste rosturile de dilatație, dar la pasajul Aviației așa a rămas, mi se pare, și s-au format niște gropi de toată frumusețea pe banda 1. Se dă cu autobuzele prin ele fără nici o milă (nici nu au alternativă șoferii).

Acolo din ce îmi amintesc așa a fost aleasa soluția de la modernizarea podului. Este un bitum elastic, nu asfalt simplu. S-a considerat că este mai fiabil așa decât clasicele rosturi care se desprind în timp.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) subway guru

Solutia corecta e cea aplicata la Basarab.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) punmeister

Da, doar ca Feste Fahrbahn cum e pe Basarab costa mai mult si implementarea dureaza mai mult.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Nu e grav, se va trece la negociere directa. Cum a facut si CFR la podul Constanta.

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) orex

Ce comicarie cu ”virtualizarea operatiunilor” :lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) subway guru

punmeister wrote:
Da, doar ca Feste Fahrbahn cum e pe Basarab costa mai mult si implementarea dureaza mai mult.

Ma refeream si la rosturi nu numai la cale...daca raman tot la traverse <bibloc> gen <Stedef Francez> am o veste proasta...RATP a renuntat demult la ele...de bune ce sunt...
8-)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Grant (2019) Utilizator anonim

Intre timp au spart si banda de beton care urmeaza stălpii, cea pe care este gardul in pozele de mai sus.

 


Go to page:  1  ... 2 3 4 5 6 7 8  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Reabilitare Pasaj Grant  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433265 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use