De toate pentru toțiComunitatea Metrou Ușor

 

Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"

4373 posts, 993763 views
 
Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 313
 
 

📖 Pagination options
Re: Statia Universitate 2 - M 5 misterr

De ce s-a îngreunat apa atît de mult în ultima vreme? La Canalul Mînecii înțeleg că din cauza Brexit-ului, dar la Bosfor? Fiindcă turcii insistă să cumpere armament rusesc și nu se mai înțeleg cu americanii?

 


Re: Statia Universitate 2 - M 5 TibiV

:lol:

orex,  
ce masă are 1 litru de apă?

 


Re: Statia Universitate 2 - M 5 survola

Vorbește de apă sărată. Cred că densitatea ei e 1,02.

 


Re: Statia Universitate 2 - M 5 TibiV

1,02, nu 1,29...

 


Re: Statia Universitate 2 - M 5 misterr

Da, dar dacă apa conține și submarine nucleare mai crește densitatea...

 


Re: Statia Universitate 2 - M 5 Un cylon

Dacă un submarin nu mai poate să-și regleze densitatea pentru a fi egală cu a apei, e scăpat de sub control.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Lămurește-mă și pe mine cum poate să-și regeleze densitatea un submarin ? Nu numai un submarin, orice obiect ( sau ființă ).

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" misterr

„Submarinul” e un vas mai special care poate naviga atît la suprafața apei, cît și pe sub apă.
Pentru a naviga la suprafața apei sau la diverse adîncimi, trebuie să-și regleze corespunzător densitatea (ca să plutească la o anumită adîncime - să fie în echilibru greutatea lui cu forța arhimedică).
Densitatea este raportul dintre masa unui corp și volumul său.
Pentru asta folosește așa-numite „tancuri de balast / de imersiune” - niște rezervoare care pot fi umplute cu aer (din rezerva proprie de aer comprimat) sau cu apă (din mare/ocean).
Aerul și apa au densități diferite.
Pentru a pluti la suprafața apei, tancurile de balast sînt umplute cu aer.
Pentru a se scufunda, aerul din tancuri este expulzat și este înlocuit treptat cu apă.
Pentru a se ridica din nou la suprafață, apa din tancuri este expulzată și înlocuită cu aer (din rezerva de aer comprimat).
Evident că la suprafață rezerva de aer comprimat se reînnoiește.
Deci astfel se modifică densitatea submarinului (volumul e același, dar masa diferă după cum are în el mai multă apă sau mai mult aer).
Cam ăsta e principiul oricărui submarin, nu e ceva foarte nou.

Despre ființe:
Și tu, cînd înoți, dacă îți umpli plămînii cu aer, plutești mai ușor la suprafață.
Dacă expulzezi aerul din plămîni, te duci mai ușor la fund.
Tot pentru că ți-ai modificat densitatea!

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" aztec

Pe undeva trebuie inlocuit densitate cu flotabilitate....

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" andrei11

Uzual se spune că și-a mărit / micșorat greutatea.
Tu când atârni mai greu la cântar  spui  că ai luat în greutate, nu că ți-ai mărit densitatea...Ok, îți mărești și volumul, că ți se vede burta...
Sau când încarci portbagajul mașinii, la fel, spui că mașina e mai  grea nu că și-a mărit densitatea...Cuvântul << densitate >> n-are ce căuta în contextul dat.

 


Re: Clubul "Flacara Rosiatica" Cristi N

Nu stiu daca avem vreun topic legat de Politie / Politie locala /MAI asa ca scriu aici referitor la postul lui Aztec.

aztec wrote:
Nu am mai multe amanunte.
Piata Moghioros, o masina de locala cu 2 imbracati de rutiera si tocmai sosise medicul moto.


Atitudinea autoritatilor locale mi se pare efectiv o mizerie. Nu este normal sa copiezi uniformele unei institutii (Politia Romana) bazandu-te pe rationamentul ca cei mai multi cetateni nu sunt atenti la detalii. Nu am pregatire juridica dar tind sa cred ca ce fac ei are inclusiv incadrare penala, politistii locali nu sunt politisti, sunt doar niste functionari ai primariei.

Un agent al Politiei Locale se identifica cel mai usor dupa trese, localii au tresele sub forma de V-uri pe cand agentii de politie au linii drepte. La sefii din politia locala e putin mai greu, ei au stelute in 8 colturi, iar inspectorii si comisarii din Politia Romana au stelute in 6 colturi. Un alt indiciu este tocul de arma, daca are sigur nu este local, invers nu este 100% valabil.

Legat de SMURD pe motociclete si pe majoritatatea ambulantelor sunt paramedici nu medici. Singurele ambulante care au medic sunt cele de terapie intensiva mobila, acestea au scris pe partea dreapta spate C1 sau C2.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

Linia 43 wrote:
Daca si tramvaiele vor fi turcesti ,vom deveni Micul Istanbul ,nu Micul Paris.


Atâta timp cât noi nu fabricăm mai nimic, nu înțeleg de ce râdem de alții. Când o fi BLF peste Durmazlar, și când o învia Rocar din moloz și Remat, și vor fi peste Durmazlar, Sileo, Otokar, Temsa, și ce o mai fi, atunci voi putea să critic produsele Turcești. Până una alta, noi nu facem nimic. Pe Rocar l-am îngropat, URAC nu e în stare să facă ceva calitativ și actual, dar râdem de alții.
Problema mare este faptul că există diferențe de calitate. Asta e și la Mercedes Citaro...nu se compară cele de la noi cu cele din Germania, Olanda, Belgia, Italia, Luxemburg, etc. Pentru că noi suntem mai săraci.
Apropo, industria electronică : Turcia are 2 coloși : Vestel și Beko arcelik. Noi nu mai avem nimic. Doar arctic, preluată de Beko. În rest, am îngropat tot. L fel și în industria Alimentară. Și în industria auto. Renault a luat-o. Al nostru ce mai este?

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Albert

1. Nenea_titi, iar ai luat-o ca Citaro de la noi nu se compara cu cele din Germania & co? Ti-am mai explicat și eu și @punmeister ca nu exista acest dublu standard, in schimb exista diferențe de cerințe. Ce ceri aia primești.
2. De când e Renault numărul 1 in industria auto? Sa fim serioși, atât Renault, dar mai ales grupul PSA fac motoare foarte bune, poate cele mai bune de pe piata, dar cele 2 mai au muuult pana ajung in topul companiilor auto. Ai uitat de VAG, Ford, Jaguar-Land Rover, Toyota? Pe astea unde le pui?
3. Cât despre industria românească, ca sa o dam pe fata, a fost mereu la pământ. Nu am produs niciodata nimic de calitate. Când MB făcea prima generație de Citaro, Rocar inca făcea UDAN-uri și alte minuni. Sau Daciile pe platforma de Renault care erau de 20 de ori mai slabe decât omoloagele lor. Și lista poate continua și cu Oltcit, Aro și muuulte alte întreprinderi care nu au mai putut supraviețui pe o piata liberă cu produse care erau in urma cu 20 de ani fata de ce se fabrica pe afara.
4. Tin sa vorbesc și despre URAC. URAC nu are cum sa producă ceva de calitate atât timp cât ea este deținuta de STB-PMB. Nu exista niciun fel de control al calității, nici linii de producție moderne, nici aparatura, nici ingineri. Tot ce au sunt niște mesteri foarte pricepuți care chiar scot niște produse destul de calitative pentru ce condiții au. URAC ar trebui transformată in societate comercială de sine stătătoare, vândut terenul din mijlocul Bucureștiului și cu banii luați de pe teren sa construiască o hala modernă undeva in IF.

 


Re: Achizitii de troleibuze noi in perioada 2017-2020 Nenea_titi

Nu ai înțeles nimic, Albert. Nicio problemă, fiecare înțelege ce vrea.

 


Go to page:  1  ... 229 230 231 232 233 234 235  ... 313
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Comunitatea Metrou Ușor  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433399 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use