Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar București

 

Topic: Discuții generale

133 posts, 68334 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii generale subway guru

ByOnu wrote:
cos wrote:
Zilele acestea se lucreaza la dezafectarea liniei industriale din zona Straulesti, care facea legatura dintre M800 (racord situat imediat dupa podul peste Bd. Poligrafiei) si fostele depozite ale Petrom.. Ultima data am vazut trafic feroviar in zona primavara trecuta (LDHuri ale GFR care manevrau vagoane cisterna).


Dar de ce? Cine face asta mai exact? Vor sa faca un drum de utilitate publica sau doar fierul ii intereseaza? :?:


Bula catre tac-su:
-ce facem tata, luam trenul?
-nu fiule, mai intai sina!
:bere:
_______________________
@Tibi
Ia si tu la mana pozele satelitare americane de la Google Earth, nu ne mai ametzi cu dezinformari rusesti!
;)

 


Re: Discutii generale TibiV

subway guru wrote:
@Tibi
Ia si tu la mana pozele satelitare americane de la Google Earth, nu ne mai ametzi cu dezinformari rusesti!
;)

Daca ma iau dupa GE, Gara Cotroceni si Gara Herastrau nu au existat niciodata, trenurile circula in continuare pe "Trafic greu", iar prima cale ferata din Regatul Romaniei incepea pe Sos.Giurgiului, la Gara Progresul, NU la Gara Filaret...
(In schimb, daca ma iau dupa OpenRailwayMap, linia Bucuresti-Giurgiu incepea pe "Fosta Platforma ROCAR"... :lol: )

 


Re: Discutii generale subway guru

Eu ma refeream la liniile alea ramase dupa ce au luat si trenul!!!
:bere:

 


Re: Discutii generale ClaudiuBadita

Am gasit o harta interactiva a  istoriei retelei de cai ferate din Romania de la inceputuri pana in prezent.

http://historymaps.ro/?p=2522

Foarte interesant de urmarit.

 


Re: Discutii generale shoppy

Aseara am prins naveta cu Dustere a GFR la Otopeni remorcata de un BB, deci electrificarea pe Chitila - Mogosoaia functioneaza. De asemenea schimbarea tractiunii diesel-electric din Chitila pentru traseul Titu - Chitila - Mogosoaia se face mai usor pentru ca locomotivele sunt la capete opuse, macar de ar gandi si statul cat gandesc privatii.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale V2A

A fost îndepărtată vegetația din zona fostei linii CF de pe şos. Progresului, între Spătarul Preda şi Veseliei.

 


Re: Discutii generale andrei11

Care-i logica ?

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale V2A

Nu știu, probabil vor doar să igienizeze zona.

 


Re: Discutii generale alexxd_31

Are cumva legatura cu stirea asta mai veche?

https://www.economica.net/firea-cere-of ... 57203.html


Firea cere oficial de la Guvern calea ferată Cotroceni - Progresu pentru realizarea de noi şosele în Capitală
Primăria Capitalei solicită Guvernului să îi transfere terenul aferent liniei de cale ferată dezafectată Cotroceni – Progresu, potrivit unui proiect de Hotărâre ce va fi dezbătut joi, 23 august, de către consilierii municipali.

 


  • V2A
  • Posted:
  •  

Re: Discutii generale V2A

De câteva zile a fost dat jos gardul de pe marginea Șos. Progresului, între Spătarul Preda și ”Industria Iutei” și un excavator nivelează terenul.

 


Re: Discutii generale FabiM

La fel se lucrează cu un excavator și pe Strada Liniei cu Strada Răsăritului.

 


Re: Discutii generale andrei11

Semnalele de ieșire din Gara de nord Gr A.   Am mai întrebat, nu mi s-a răspuns. Chiar nu avem niciun specialist în semnalizări feroviare ? De ce la linia 7 sunt  4 indicații suplimentare iar la linia 8 numai 3 ?
4.jpg (127.87 KB; downloaded 7109 times)

 


Re: Discutii generale shoppy

Iesirea de la 8 este obligatoriu pe abatuta asa ca ai 3 semnalizari: viteza, directie si circulatie pe firul fals.
Iesirea de la 7 se poate face pe directa daca toate macazele sunt pe directa, asa ca apare o noua semnalizare: viteza pe tronsonul urmator pe directa.

 


Re: Discutii generale andrei11

Da, așa e, numai că ieșirea  pe directă de la 7,  cu toate macazele pe directă te duce fix pe una dintre cele 3 linii care intră în Revizia Grivița. Mă îndoiesc că în Revizia Grivița, chit că intri pe directă , poți intra cu mai mult de 10 - 15 km / h, sau cu cât o fi reglementată intrarea în liniile de  formare a trenurilor...

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Complexul Feroviar București  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433705 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use