Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
1718 posts, 349556 views
📖 Pagination options
- SniperGuy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
SniperGuy
Din ce tin minte, de aceste bolte va fi prins firul de contact al tramvaielor, in locul clasicilor stalpi.
LE: Se pare ca a mai postat cineva in acelasi timp
Din ce tin minte, de aceste bolte va fi prins firul de contact al tramvaielor, in locul clasicilor stalpi.
LE: Se pare ca a mai postat cineva in acelasi timp
- rails
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
rails
Multumim pentru reportaj, Marian. A picat la fix pentru mine care, odata cu inceperea CE de handbal, nu prea am mai dat pe aici si am ramas cam in urma.
O intrebare am. Ce sunt chestiile astea ?
(Poza este proprietatea lui Utilizator anonim, evident )
o sugestie: ar trebui sa iti pui watermark-uri pe poze.
Multumim pentru reportaj, Marian. A picat la fix pentru mine care, odata cu inceperea CE de handbal, nu prea am mai dat pe aici si am ramas cam in urma.
O intrebare am. Ce sunt chestiile astea ?
(Poza este proprietatea lui Utilizator anonim, evident )
o sugestie: ar trebui sa iti pui watermark-uri pe poze.
IMG_7302.JPG (173.61 KB; downloaded 1810 times)
- DanCld
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
DanCld
Eu nu cred ca merita efortul de a pune watermark pe absolut toate pozele fiindca majoritatea sunt fotografii informative, valoroase dintr-o perspectiva pur istorica insa complet neinteresante pentru vreun articol de ziar tinand cont de modul in care se face jurnalism in Romania. Bine, pe cateva perspective deosebite, fotografii cu valente artistice, poze de noapte cu expunere mare - cu siguranta
Later edit: toate pozele au EXIF deci pot fi usor identificate in caz de copy/paste pe alt website. Dar - de ce ai face asta? Nu e o chestiune lucrativa si cred ca efectul ar putea sa fie chiar pozitiv, de popularizare a acestei lucrari ingineresti.
Eu nu cred ca merita efortul de a pune watermark pe absolut toate pozele fiindca majoritatea sunt fotografii informative, valoroase dintr-o perspectiva pur istorica insa complet neinteresante pentru vreun articol de ziar tinand cont de modul in care se face jurnalism in Romania. Bine, pe cateva perspective deosebite, fotografii cu valente artistice, poze de noapte cu expunere mare - cu siguranta
Later edit: toate pozele au EXIF deci pot fi usor identificate in caz de copy/paste pe alt website. Dar - de ce ai face asta? Nu e o chestiune lucrativa si cred ca efectul ar putea sa fie chiar pozitiv, de popularizare a acestei lucrari ingineresti.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Costin
"Chestiile" din postarea lui Lutyc de mai sus. Adica stalpi pentru reteaua de contact.
rails wrote:
O intrebare am. Ce sunt chestiile astea ?
"Chestiile" din postarea lui Lutyc de mai sus. Adica stalpi pentru reteaua de contact.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
Utilizator anonim
Vor fi montati pe podul hobanat.
Vor fi montati pe podul hobanat.
- larus
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
larus
NEW ENTRY !
Salut,
Cautand, asta vara, informatii mai detaliate pe net despre pasajul Basarab, am fost placut surprins sa descopar acest forum. Fiind bucurestean, dar si inginer proiectant, am putut aprecia pe parcurs, atat discutiile tehnice de pe forum, cat si fotografiile care ne tin la curent cu stadiul realizarii pasajului.
De aceea felicit pe toti participantii la acest forum.
Avand timp liber numai in week-end, cu greu pot tine pasul cu toate informatiile aparute in decursul saptamanii pe forum.metrouusor.
La randul meu, timp de 2 ani, am facut fotografii (aproape) zilnice asupra construirii Euro Tower (de la intersectia B. Vacarescu - Lacul Tei), de la piloti pana la darea in folosinta. Adevarat ca nu am facut nimic cu ele, fiindca nu cred ca exista un forum similar cu acesta, dar avand subiect cladirile.
Trecand peste partea introductiva, as vrea sa aduc in discutie o problema de circulatie care poate apare pe pasaj. Este vorba de intersectia din fotografia alaturata, preluata de pe forum. Cred ca va fi dificil celor care urca pe pod de pe rampa din Grozavesti si vor sa continue spre Titulescu (traseu notat cu rosu), sa dea prioritate celor care vin dinspre Grozavesti, din stanga SPATE si vor sa coboare spre dreapta (traseu notat cu verde). Nu cred ca le e de mare folos banda 1 care le este asigurata DUPA intersectie atat timp cat trebuie sa dea prioritate - e ca si cum ar intra pe un pod cu numai 2 benzi. Este o incrucisare imposibil de evitat.
Gresesc cu ceva ?
NEW ENTRY !
Salut,
Cautand, asta vara, informatii mai detaliate pe net despre pasajul Basarab, am fost placut surprins sa descopar acest forum. Fiind bucurestean, dar si inginer proiectant, am putut aprecia pe parcurs, atat discutiile tehnice de pe forum, cat si fotografiile care ne tin la curent cu stadiul realizarii pasajului.
De aceea felicit pe toti participantii la acest forum.
Avand timp liber numai in week-end, cu greu pot tine pasul cu toate informatiile aparute in decursul saptamanii pe forum.metrouusor.
La randul meu, timp de 2 ani, am facut fotografii (aproape) zilnice asupra construirii Euro Tower (de la intersectia B. Vacarescu - Lacul Tei), de la piloti pana la darea in folosinta. Adevarat ca nu am facut nimic cu ele, fiindca nu cred ca exista un forum similar cu acesta, dar avand subiect cladirile.
Trecand peste partea introductiva, as vrea sa aduc in discutie o problema de circulatie care poate apare pe pasaj. Este vorba de intersectia din fotografia alaturata, preluata de pe forum. Cred ca va fi dificil celor care urca pe pod de pe rampa din Grozavesti si vor sa continue spre Titulescu (traseu notat cu rosu), sa dea prioritate celor care vin dinspre Grozavesti, din stanga SPATE si vor sa coboare spre dreapta (traseu notat cu verde). Nu cred ca le e de mare folos banda 1 care le este asigurata DUPA intersectie atat timp cat trebuie sa dea prioritate - e ca si cum ar intra pe un pod cu numai 2 benzi. Este o incrucisare imposibil de evitat.
Gresesc cu ceva ?
IMG_5087.JPG (93.24 KB; downloaded 1942 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
andrei11
Din cate inteleg si eu, limita de viteza pe pasaj este cea din tot Bucurestiul, respectiv 50 km /h. Si daca linia verde a ta o lua drept inainte ar fi fost aceeasi problema. In cosecinta cred ca "rosii" trebuie sa dea prioritate "verzilor" indiferent daca acestia aveau sau nu rampa de coborare de pe pod pe Plevnei. Am impresia ca si la Grant apar probleme echivalente si nu au fost cine stie ce incurcaturi.
Din cate inteleg si eu, limita de viteza pe pasaj este cea din tot Bucurestiul, respectiv 50 km /h. Si daca linia verde a ta o lua drept inainte ar fi fost aceeasi problema. In cosecinta cred ca "rosii" trebuie sa dea prioritate "verzilor" indiferent daca acestia aveau sau nu rampa de coborare de pe pod pe Plevnei. Am impresia ca si la Grant apar probleme echivalente si nu au fost cine stie ce incurcaturi.
Pasajul Grant - detaliu.jpg (109.74 KB; downloaded 1900 times)
- englezu26
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
englezu26
Dupa parerea mea rampa aceea de coborare nici nu ar fi trebuit sa existe. Cei care vin de pe soseaua Grozavesti pot la fel de bine sa intre in intersectia cu Splaiul Independentei, sa continue drept inainte pe langa pasaj si sa faca dreapta mai departe pe Calea Plevnei. E adevarat ca vor trebui sa stea la doua semafoare dar asa s-ar evita problema mentionata mai sus.
Dupa parerea mea rampa aceea de coborare nici nu ar fi trebuit sa existe. Cei care vin de pe soseaua Grozavesti pot la fel de bine sa intre in intersectia cu Splaiul Independentei, sa continue drept inainte pe langa pasaj si sa faca dreapta mai departe pe Calea Plevnei. E adevarat ca vor trebui sa stea la doua semafoare dar asa s-ar evita problema mentionata mai sus.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
andrei11
??? Cum la fel de bine se putea lasa totul la sol, inclusiv trecerea peste liniile ferate sa se puna bariere si nu mai exista nici un conflict de circulatie. Bretelele de intrare / iesire tocmai de aceea s-au construit, ca pasajul sa nu fie un lung pod pe care sa-l foloseasca numai cei care pleaca din zona soselei Cotroceni si vor sa ajunga la Piata Victoriei. ( Observati ca nu m-am bagat in politica, asa cum se baga cei care "Strapungerii Uranus" i-au dat alta intrebuintare. )
??? Cum la fel de bine se putea lasa totul la sol, inclusiv trecerea peste liniile ferate sa se puna bariere si nu mai exista nici un conflict de circulatie. Bretelele de intrare / iesire tocmai de aceea s-au construit, ca pasajul sa nu fie un lung pod pe care sa-l foloseasca numai cei care pleaca din zona soselei Cotroceni si vor sa ajunga la Piata Victoriei. ( Observati ca nu m-am bagat in politica, asa cum se baga cei care "Strapungerii Uranus" i-au dat alta intrebuintare. )
- larus
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
larus
Nu cred ca e acelasi lucru fiindca inainte de intersectie se vine de la Grozavesti pe 2 BENZI, iar imediat dupa intersectie sunt 3 BENZI. Pentru cine este banda din dreapta dintre breteaua de coborare si cea de urcare din Plevnei (zona galbena) ?
andrei11 wrote:
Si daca linia verde a ta o lua drept inainte ar fi fost aceeasi problema.
Nu cred ca e acelasi lucru fiindca inainte de intersectie se vine de la Grozavesti pe 2 BENZI, iar imediat dupa intersectie sunt 3 BENZI. Pentru cine este banda din dreapta dintre breteaua de coborare si cea de urcare din Plevnei (zona galbena) ?
IMG_5087n.JPG (93.32 KB; downloaded 1893 times)
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
Corect!
Si consultantul a fost de aceeasi parere, dar s-a mentinut proiectul cum era el initial...
Daca la punerea in circulatie se constata conflicte 'grave' solutia e simpla...trei bidoane la intrarea pe rampa de coborare Plevnei...
O seara placuta si bun venit celor doi noi colegi forumisti!
Suntem deja 'o forta'!!!
Corect!
Si consultantul a fost de aceeasi parere, dar s-a mentinut proiectul cum era el initial...
Daca la punerea in circulatie se constata conflicte 'grave' solutia e simpla...trei bidoane la intrarea pe rampa de coborare Plevnei...
O seara placuta si bun venit celor doi noi colegi forumisti!
Suntem deja 'o forta'!!!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
andrei11
@larus.
Te rog frumos da-mi adresa linkului de unde ai luat fotografia, vreau sa o preiau si eu fara notatiile tale ca sa putem discuta, sa fac si eu o schita. Pot sterge notatiile tale, dar nu mai arata frumos fotografia. Programul meu de editat schite e cam primitiv.
Exista in Bucuresti cel putin un punct de conflict echivalent, nu la Grant. In centru la Unirii. Daca altcineva stie de unde a luat noul nostru coleg fotografia, sa ne spuna si noua linkul. Multumesc.
@larus.
Te rog frumos da-mi adresa linkului de unde ai luat fotografia, vreau sa o preiau si eu fara notatiile tale ca sa putem discuta, sa fac si eu o schita. Pot sterge notatiile tale, dar nu mai arata frumos fotografia. Programul meu de editat schite e cam primitiv.
Exista in Bucuresti cel putin un punct de conflict echivalent, nu la Grant. In centru la Unirii. Daca altcineva stie de unde a luat noul nostru coleg fotografia, sa ne spuna si noua linkul. Multumesc.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
Exista loc pe forum pentru asemenea 'topic-uri' aici: viewforum.php?f=24
larus wrote:
La randul meu, timp de 2 ani, am facut fotografii (aproape) zilnice asupra construirii Euro Tower (de la intersectia B. Vacarescu - Lacul Tei), de la piloti pana la darea in folosinta. Adevarat ca nu am facut nimic cu ele, fiindca nu cred ca exista un forum similar cu acesta, dar avand subiect cladirile.
Exista loc pe forum pentru asemenea 'topic-uri' aici: viewforum.php?f=24
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)
subway guru
@Andrei11:
Cred ca imaginea in discutie e din reportajul lui Marian cand s-a cocotat pe macaraua turn...
@Andrei11:
Cred ca imaginea in discutie e din reportajul lui Marian cand s-a cocotat pe macaraua turn...
📖 Pagination options