Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1011475 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Poate ~10 autobuze pregatite de casare, in nici un caz de preorasenesti la cum se prezinta. Ca vor soferii asta e alta treaba... Daca e sa o luam dpdv tehnic (la cum nu mai sunt piese, masile sunt distruse timp) in momentul de fata situatia reala la Rocar de Simon, ar mai fi de ramas (cu piese cumulate de la toate) aproximativ: 10 Rocar Floreasca, 25-30 Rocar Titan, 10 Rocar Militari, 15-20 Rocar Alexandria. Si pe mine nu ma poti acuza ca sunt impotriva celor vechi, dar pur si simplu nu pot sa nu vad realitatea si situatia in care au ajuns (si aici e o alta discutie, cauzele fiind multiple).
Treaba cu impartirea turelor la autobuze intre autobaze este o problema care ar trebui sa se puna mai mult accest. Cel mai bun exemplu este: Linia 123 (Autobaza Nordului) cu Acces la Cet Sud Vitan >>> Linia 335 (Autobaza Titan) Acces la Complex Baneasa s.a.
Si eu prefer 500 de cazane pe care poti sa le intorci lejer in oras, decat 500 de Solarisuri . Cum naiba poti sa intorci un asa lejer un Solaris sa zicem pe 336/601 la Rosetti cand abia intorci un Citaro? Sau cum te misti cu un Solaris pe langa Ateneu pe 300/368/126? Sau cum te misti cu articulatul in Cartierul Brancusi? Si exemplele pot continua. A da poti sa bagi un articulat pe 221 ca nu te streseaza traficul sa il intorci lejer la Ghencea .
Dr2005 wrote:
Că veni vorba de autobuze: autobaza Titan (şi cred că şi Floreasca) are pregătite ~ 10 autobuze Rocar pentru linii preorăşeneşti, linii care nu se ştie dacă se vor reînfiinţa. Stăteau rău autobuzele alea pe 123? Nu, dar cine îi poate convinge pe şefii din autobazele în cauză (Titan şi Nordului) să se înţeleagă, mai ales după halul în care Nordului a trimis Rocaruri la Titan acum câţiva ani (fără bord, fără bare, fără oglinzi, cu geamuri sparte...)?
Poate ~10 autobuze pregatite de casare, in nici un caz de preorasenesti la cum se prezinta. Ca vor soferii asta e alta treaba... Daca e sa o luam dpdv tehnic (la cum nu mai sunt piese, masile sunt distruse timp) in momentul de fata situatia reala la Rocar de Simon, ar mai fi de ramas (cu piese cumulate de la toate) aproximativ: 10 Rocar Floreasca, 25-30 Rocar Titan, 10 Rocar Militari, 15-20 Rocar Alexandria. Si pe mine nu ma poti acuza ca sunt impotriva celor vechi, dar pur si simplu nu pot sa nu vad realitatea si situatia in care au ajuns (si aici e o alta discutie, cauzele fiind multiple).
Treaba cu impartirea turelor la autobuze intre autobaze este o problema care ar trebui sa se puna mai mult accest. Cel mai bun exemplu este: Linia 123 (Autobaza Nordului) cu Acces la Cet Sud Vitan >>> Linia 335 (Autobaza Titan) Acces la Complex Baneasa s.a.
Si eu prefer 500 de cazane pe care poti sa le intorci lejer in oras, decat 500 de Solarisuri . Cum naiba poti sa intorci un asa lejer un Solaris sa zicem pe 336/601 la Rosetti cand abia intorci un Citaro? Sau cum te misti cu un Solaris pe langa Ateneu pe 300/368/126? Sau cum te misti cu articulatul in Cartierul Brancusi? Si exemplele pot continua. A da poti sa bagi un articulat pe 221 ca nu te streseaza traficul sa il intorci lejer la Ghencea .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Problema întorsului e falsă, a putut el să întoarcă la P-ţa. Reşiţa, deci ar putea întoarce şi pe alte trasee cu număr mare de călători, gen 102, 104 (aici e problematic virajul dinspre Eroii Sanitari spre Eroilor, dar se poate modifica traseul), 123, 131, 133, 135, 139, 253, 300, 311, 313, 331, 335, 381, 385...
336 este o linie absolut inutilă, acoperită 99% de troleul 61. Dar RATB se face că nu vede asta. Cu autobuzele de pe 336 (şi de pe 124, 149, 181, 236, 330 şi alte inutilităţi) se puteau suplimenta alte linii.
Problema întorsului e falsă, a putut el să întoarcă la P-ţa. Reşiţa, deci ar putea întoarce şi pe alte trasee cu număr mare de călători, gen 102, 104 (aici e problematic virajul dinspre Eroii Sanitari spre Eroilor, dar se poate modifica traseul), 123, 131, 133, 135, 139, 253, 300, 311, 313, 331, 335, 381, 385...
336 este o linie absolut inutilă, acoperită 99% de troleul 61. Dar RATB se face că nu vede asta. Cu autobuzele de pe 336 (şi de pe 124, 149, 181, 236, 330 şi alte inutilităţi) se puteau suplimenta alte linii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Scoate tu 336 din Militari si sa vezi umplere de frigidere iar 61 de obicei este in spatele autobuzului semigol pentru ca pe Iuliu Maniu abia se misca, mai vine si la 15-20 min, timp in care trec 3-4 336.
Troleibuzul 61 ar trebui desfiintat urgent iar vehiculele de pe aceasta linie sa suplimenteze 62 care acopera tot Iuliu Maniu.
Scoate tu 336 din Militari si sa vezi umplere de frigidere iar 61 de obicei este in spatele autobuzului semigol pentru ca pe Iuliu Maniu abia se misca, mai vine si la 15-20 min, timp in care trec 3-4 336.
Troleibuzul 61 ar trebui desfiintat urgent iar vehiculele de pe aceasta linie sa suplimenteze 62 care acopera tot Iuliu Maniu.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Mie mi se pare inutila linia 61, mai bine s-ar comasa cu linia 62 si eventual prelungita pana in parcarea Carrefour Militari (Gara de Nord - Carrefour Militari). De ce sa nu vedem ca si la troleibuze sunt linii care ar trebui desfintate, unite sau pur si desfntate (61, 65, 70, 73, 86, 92) pur si simplu anumite linii, nu numai la autobuze sunt hibe.
Mie mi se pare inutila linia 61, mai bine s-ar comasa cu linia 62 si eventual prelungita pana in parcarea Carrefour Militari (Gara de Nord - Carrefour Militari). De ce sa nu vedem ca si la troleibuze sunt linii care ar trebui desfintate, unite sau pur si desfntate (61, 65, 70, 73, 86, 92) pur si simplu anumite linii, nu numai la autobuze sunt hibe.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Asta pentru că troleibuzele necesare plimbă aer pe linii gen 65, 73, 77, 91. E greşită aprecierea ,,de-abia se mişcă"... e drept, ele circulă cu maxim 55 km/h (limitată electronic), dar dacă nu s-ar mai parca aiurea pe Iuliu Maniu ar putea circula acolo mai bine decât pe Kogălniceanu.
Utilizator anonim wrote:
Scoate tu 336 din Militari si sa vezi umplere de frigidere iar 61 de obicei este in spatele autobuzului semigol pentru ca pe Iuliu Maniu abia se misca, mai vine si la 15-20 min
Asta pentru că troleibuzele necesare plimbă aer pe linii gen 65, 73, 77, 91. E greşită aprecierea ,,de-abia se mişcă"... e drept, ele circulă cu maxim 55 km/h (limitată electronic), dar dacă nu s-ar mai parca aiurea pe Iuliu Maniu ar putea circula acolo mai bine decât pe Kogălniceanu.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Hoffmeister wrote:Nu neaparat. E normal sa existe un parc de autobuze "de rezerva" care sa circule prin rotatie, astfel incat sa poata fi efectuate corespunzator si reviziile si micile reparatii curente. Un coeficient de utilizare a parcului (CUP) decent ar fi pe la 85%. Asta ar insemna cam 850 de Mercedes'uri in traseu la ora de varf.
La infiintare de noi linii, se prefera folosirea de autobuze Mercedes Citaro, insa cele 1000 de stele cu care se lauda RATBul par a fi cam insuficiente. Si nu pentru ca am putea banui ca circula toate 1000 in fiecare zi, ci fiindca sunt scoase la traseu in jur de 850-900, iar din restul de 150-100, unele sunt defecte sau trimise la revizie la Evobus (ma refer la Euro 4, care sunt inca in garantie), iar altele sed frumusel in autobaze pentru ca nu sunt bani pentru plata integrala a salariilor/orelor prestate de soferii titulari pe acele autobuze.
Hoffmeister wrote:Nu stiu care e situatia in prezent la Autobaza Nordului, dar acum 2 ani am inteles de la directorul adjunct de acolo ca o mare problema este si lipsa de personal, din cauza soferilor care isi iau "medical" din diferite motive...Si degeaba ai autobuze, daca nu ai personal care sa le conduca. Cat despre DAF'uri la cat de putine mai sunt la Nordului, nici sa vrea cei de acolo, nu prea ar putea trimite asemenea autobuze pe liniile centrale, fiindca mai au doar cateva. Inca din 2009, Nordului trimitea Mercedes pe periferiile de Moara Vlasiei si Balotesti, in lipsa de altceva.
123 a devenit foarte problematica in ultima vreme (unii ar spune ca asta se intampla de cand s-au introdus Citaro, dar e la mintea cocosului ca e mai mult decat atat), si asta si din cauza traficului de "vis" intre anumite intervale orare. De aceea, e destul de greu sa mai suplimentezi turele, avand in vedere ca a cam ajuns aproape de 30. Iar sa scoti masini din celelalte linii ale Autobazei Nordului ar fi usor criminal. Doar sa se mai mobilizeze autobuzele care stau si sa se introduca si DAF-uri (in limita posibilitatilor), ca n-au sa tuseasca locuitorii din Vitan daca se suie in asa ceva. Oricum, asa si-ar indeplini si norma de casare vechile autobuze, spre fericirea unora, spre nemultumirea altora...
Dr2005 wrote:Corect.
Singura soluţie ar fi să se introducă autobuze de la mai multe autobaze pe liniile mai lungi, aşa cum se face la tramvaie.
Dr2005 wrote:Apropo de asta, intrebati la Militari cata carne a bagat la frigider seful de acolo de la diversi vatmani dupa ce s-au bagat V3A'uri pe linia 8, prin 2005 parca.
Însă RATB e stat în stat şi şefii de autobază nu vor în ruptul capului să se amestece autobuze de la mai multe garaje pe un traseu. La tramvaie nu prea au de ales (şi tot se ceartă, vezi linii gen 8 unde, pur şi simplu, vagoanele de Alexandria încurcă linia şi merg la cursă pierdută cu 20 km/h, că aşa sunt obişnuiţi de pe 32).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
In legatura cu "disputa" de mai sus privind articulatele, intr-adevar argumentul ca "nu incap", "nu sunt manevrabile" etc. este complet fals. Am vazut in Europa destule orase, nu le mai numesc aici, in care autobuzele si troleibuzele articulate circulau foarte bine si "luau" niste viraje pe strazi inguste in centru de nu-ti venea sa crezi. Si la noi acel autobuz articulat care a circulat in probe la Obregia s-a descurcat foarte bine, inclusiv la capatul de la Piata Resita, vorba lui Dr2005.
Nu inteleg de ce conceptia RATB este ca vehicul pe pneuri articulat = DAC Articulat, fiindca nu e deloc asa. Au vazut asta cu ochii lor la testele care le-au facut tot ei, deci argumentul cade. Ma rog, poate reticenta vine si de la faptul ca un articulat are capacitate mai mare decat un "scurt", deci evident e nevoie de mai putine autobuze (si implicit, e nevoie de mai putini soferi) pe un anumit traseu. Si evident, acest lucru nu ar fi pe placul sindicatului, dar asta e alta discutie.
Dar pe de alta parte, sunt de acord ca atat timp cat nu vor exista culoare separate pentru vehiculele de transport in comun, in speta troleibuze si autobuze, ideea de a cumpara articulate nu e prea inspirata. Motivul este destul de simplu: intrucat raportul de inlocuire a "scurtelor" cu "articulate" nu va fi 1:1, ci mai degraba ceva de genul 1,5:1 (ceea ce ar fi de fapt, logic), si intervalele de succedare pe liniile cu articulate se va lungi ca elasticul de la chiloti, care oricum si in conditiile de fata este lungit destul de rau si mai ales, greu de pastrat datorita traficului intens din oras.
Cu alte cuvinte, in lipsa unor culoare speciale, in loc de "buluc" de 2-3 autobuze scurte dupa care un sfert de ora pauza, vom avea "buluc" de 2-3 articulate" dupa care jumatate de ora pauza. Exemplul poate e putin fortat, dar intelegeti voi ideea. Deci in lipsa unei cadente usor de pastrat pe traseele pe care s-ar putea introduce vehicule articulate, ideea cu articulate in oras nu mi se pare buna.
In concluzie, e ca in bancul acela cu rabinul: fiecare are dreptatea lui.
In legatura cu "disputa" de mai sus privind articulatele, intr-adevar argumentul ca "nu incap", "nu sunt manevrabile" etc. este complet fals. Am vazut in Europa destule orase, nu le mai numesc aici, in care autobuzele si troleibuzele articulate circulau foarte bine si "luau" niste viraje pe strazi inguste in centru de nu-ti venea sa crezi. Si la noi acel autobuz articulat care a circulat in probe la Obregia s-a descurcat foarte bine, inclusiv la capatul de la Piata Resita, vorba lui Dr2005.
Nu inteleg de ce conceptia RATB este ca vehicul pe pneuri articulat = DAC Articulat, fiindca nu e deloc asa. Au vazut asta cu ochii lor la testele care le-au facut tot ei, deci argumentul cade. Ma rog, poate reticenta vine si de la faptul ca un articulat are capacitate mai mare decat un "scurt", deci evident e nevoie de mai putine autobuze (si implicit, e nevoie de mai putini soferi) pe un anumit traseu. Si evident, acest lucru nu ar fi pe placul sindicatului, dar asta e alta discutie.
Dar pe de alta parte, sunt de acord ca atat timp cat nu vor exista culoare separate pentru vehiculele de transport in comun, in speta troleibuze si autobuze, ideea de a cumpara articulate nu e prea inspirata. Motivul este destul de simplu: intrucat raportul de inlocuire a "scurtelor" cu "articulate" nu va fi 1:1, ci mai degraba ceva de genul 1,5:1 (ceea ce ar fi de fapt, logic), si intervalele de succedare pe liniile cu articulate se va lungi ca elasticul de la chiloti, care oricum si in conditiile de fata este lungit destul de rau si mai ales, greu de pastrat datorita traficului intens din oras.
Cu alte cuvinte, in lipsa unor culoare speciale, in loc de "buluc" de 2-3 autobuze scurte dupa care un sfert de ora pauza, vom avea "buluc" de 2-3 articulate" dupa care jumatate de ora pauza. Exemplul poate e putin fortat, dar intelegeti voi ideea. Deci in lipsa unei cadente usor de pastrat pe traseele pe care s-ar putea introduce vehicule articulate, ideea cu articulate in oras nu mi se pare buna.
In concluzie, e ca in bancul acela cu rabinul: fiecare are dreptatea lui.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Atunci au bagat in 450 Euro 4 pentru numararea calatorilor.Si in plus pe unele periferii ce are Citaro.Stiam de linii care erau mult mai linistite decat unele urbane.
Dominatrix wrote:
Nordului trimitea Mercedes pe periferiile de Moara Vlasiei si Balotesti, in lipsa de altceva.Dr2005 wrote:
Atunci au bagat in 450 Euro 4 pentru numararea calatorilor.Si in plus pe unele periferii ce are Citaro.Stiam de linii care erau mult mai linistite decat unele urbane.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Vazand cele scrise mai sus, tin sa precizez ca in tari civilizate (cu tot ceea ce inseamna acest concept), articulatele sunt o foarte buna metoda de a creste capacitatea de transport si de a "elibera" liniile aglomerate. In Bucuresti insa, cunoscand disciplina aproape sublima a majoritatii soferilor si insuficienta cronica a locurilor de parcare care atrage dupa sine opriri/stationari/parcari complet aiurea pe strazi inguste din zona centrala (vezi Nicolae Golescu, Episcopiei, Luterana etc.) pe unde, basca, mai circula si linii autobuze, nu prea merge deloc solutia cu articulate. Si nu pentru ca as fi eu de rea credinta, dar este foarte dificil sa te descurci in asemenea conditii cu un autobuz de 19-20 de metri. Printre altele, eu sunt detinator de permis categoria D si am avut ocazia sa conduc un articulat. Nu pare a fi cine stie ce branza la prima vedere, insa trebuie sa stii sa dozezi destul de exact volanul si sa iti dublezi atentia chiar si la manevre uzuale, spre exemplu efectuarea unui viraj simplu, pentru ca s-ar putea ca remorca sa nu gandeasca la fel ca tine si sa se inscrie pe o traiectorie de o raza mai mica decat ar fi normal, existand riscul de a razui pur si simplu borduri sau alte masini stationate langa acostament. Sunt insa de acord cu faptul ca noile modele de articulate sunt mai versatile si friendly-to-use.
Asadar, e oarecum dificil cu aceste autobuze. Ma gandesc si la curba stanga foarte stransa pe care trebuie sa o efectueze Citaro-urile la intersectia Mircea Vulcanescu-Dinicu Golescu. Meltenasii care stationeaza la semafor, sens pe Gara de Nord, direct pe linia tramvai si cat mai in intersectie, fara sa aiba vreo limita, sunt o adevarata pacoste. Sa nu mai spun de mancaii care opresc la shaormeria de vis-a-vis de intersectie, care nici aia nu au vreun Dumnezeu. Articulate? Da, o solutie pentru Bucuresti. Pentru un Bucuresti NORMAL, desigur.
Oricum, articulatele ar trebui masate in trafic in orele de varf (dar avand in vedere ceea ce spune Dominatrix, la Bucuresti ar fi un esec rasunator), pentru ca ele sunt facute sa augmenteze capacitatea de transport. In rest, ele trebuie retrase in garaj, pentru ca nu e normal sa se arda de pomana motorina atunci cand gradul de incarcare existent poate fi asigurat si de un autobuz solo. Bine, asta daca n-ar fi interese intestine...
Totusi, cu articulate, s-ar putea face si un transport atractiv pentru potentialii viitori clienti si astfel s-ar putea descongestiona si traficul. Daca s-ar dori acest lucru...
In ceea ce priveste linia 336, desi dubleaza 99% linia 61, nu e chiar atat de inutila, avand in vedere gradul sau de incarcare peste medie. Un argument forte in favoarea lui 336 e intervalul 'oficial' de succedare, care chiar daca uneori nu se respecta, e oricum mult mai convenabil decat cel al liniei 61.
Vazand cele scrise mai sus, tin sa precizez ca in tari civilizate (cu tot ceea ce inseamna acest concept), articulatele sunt o foarte buna metoda de a creste capacitatea de transport si de a "elibera" liniile aglomerate. In Bucuresti insa, cunoscand disciplina aproape sublima a majoritatii soferilor si insuficienta cronica a locurilor de parcare care atrage dupa sine opriri/stationari/parcari complet aiurea pe strazi inguste din zona centrala (vezi Nicolae Golescu, Episcopiei, Luterana etc.) pe unde, basca, mai circula si linii autobuze, nu prea merge deloc solutia cu articulate. Si nu pentru ca as fi eu de rea credinta, dar este foarte dificil sa te descurci in asemenea conditii cu un autobuz de 19-20 de metri. Printre altele, eu sunt detinator de permis categoria D si am avut ocazia sa conduc un articulat. Nu pare a fi cine stie ce branza la prima vedere, insa trebuie sa stii sa dozezi destul de exact volanul si sa iti dublezi atentia chiar si la manevre uzuale, spre exemplu efectuarea unui viraj simplu, pentru ca s-ar putea ca remorca sa nu gandeasca la fel ca tine si sa se inscrie pe o traiectorie de o raza mai mica decat ar fi normal, existand riscul de a razui pur si simplu borduri sau alte masini stationate langa acostament. Sunt insa de acord cu faptul ca noile modele de articulate sunt mai versatile si friendly-to-use.
Asadar, e oarecum dificil cu aceste autobuze. Ma gandesc si la curba stanga foarte stransa pe care trebuie sa o efectueze Citaro-urile la intersectia Mircea Vulcanescu-Dinicu Golescu. Meltenasii care stationeaza la semafor, sens pe Gara de Nord, direct pe linia tramvai si cat mai in intersectie, fara sa aiba vreo limita, sunt o adevarata pacoste. Sa nu mai spun de mancaii care opresc la shaormeria de vis-a-vis de intersectie, care nici aia nu au vreun Dumnezeu. Articulate? Da, o solutie pentru Bucuresti. Pentru un Bucuresti NORMAL, desigur.
Oricum, articulatele ar trebui masate in trafic in orele de varf (dar avand in vedere ceea ce spune Dominatrix, la Bucuresti ar fi un esec rasunator), pentru ca ele sunt facute sa augmenteze capacitatea de transport. In rest, ele trebuie retrase in garaj, pentru ca nu e normal sa se arda de pomana motorina atunci cand gradul de incarcare existent poate fi asigurat si de un autobuz solo. Bine, asta daca n-ar fi interese intestine...
Totusi, cu articulate, s-ar putea face si un transport atractiv pentru potentialii viitori clienti si astfel s-ar putea descongestiona si traficul. Daca s-ar dori acest lucru...
In ceea ce priveste linia 336, desi dubleaza 99% linia 61, nu e chiar atat de inutila, avand in vedere gradul sau de incarcare peste medie. Un argument forte in favoarea lui 336 e intervalul 'oficial' de succedare, care chiar daca uneori nu se respecta, e oricum mult mai convenabil decat cel al liniei 61.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Da, si pe urma ar sta troleibuzele in fundul taximetristilor si carutelor cu motor parcate in fata Mall'ului, ca sa nu mai vorbim de faptul ca nici n-ar fi suficiente troleibuze pentru asa ceva. Mai bine s-ar fi respectat proiectul initial cu linie de tramvai pe Vitan pana la Cet Sud. Atunci ar fi mers o linie de tramvai Cet Sud - Piata Unirii de exemplu. Evident, ar fi aceeasi problema: nu sunt tramvaie, si (probabil) nici fonduri pentru linii noi.
Da, si pe urma ar sta troleibuzele in fundul taximetristilor si carutelor cu motor parcate in fata Mall'ului, ca sa nu mai vorbim de faptul ca nici n-ar fi suficiente troleibuze pentru asa ceva. Mai bine s-ar fi respectat proiectul initial cu linie de tramvai pe Vitan pana la Cet Sud. Atunci ar fi mers o linie de tramvai Cet Sud - Piata Unirii de exemplu. Evident, ar fi aceeasi problema: nu sunt tramvaie, si (probabil) nici fonduri pentru linii noi.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
In libertatea de azi,apare un articol cu cateva artere din Bucuresti in care garantat iti rupi masina in doua.Una dintre acestea ar fi strada Drumul Săbăreni,din sector 6 pe unde circula linia 162(?).Poza vorbeste de la sine despre conditiile minunate prin care circula RDS-urile.In poza se observa tablita cu una din statiile de pe acea strada.Oare cat vor mai rezista aceste autobuze in aceste conditii? Raspuns:Finalul 2011(in cel mai bun caz)
http://www.libertatea.ro/stire/aici-iti ... 14230.html
In libertatea de azi,apare un articol cu cateva artere din Bucuresti in care garantat iti rupi masina in doua.Una dintre acestea ar fi strada Drumul Săbăreni,din sector 6 pe unde circula linia 162(?).Poza vorbeste de la sine despre conditiile minunate prin care circula RDS-urile.In poza se observa tablita cu una din statiile de pe acea strada.Oare cat vor mai rezista aceste autobuze in aceste conditii? Raspuns:Finalul 2011(in cel mai bun caz)
http://www.libertatea.ro/stire/aici-iti ... 14230.html
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
L -> V: 5-6 ture in orele de varf, 3-4 in afara orelor de varf, intervale de succedare evident proaste: in medie 15 minute, dar se poate si mai mult.
S: maxim 1 tura, interval de succedare: 73 de minute
D: nu circula
lucianho wrote:
Stie cineva cate ture mai are la ora actuala linia 124?
L -> V: 5-6 ture in orele de varf, 3-4 in afara orelor de varf, intervale de succedare evident proaste: in medie 15 minute, dar se poate si mai mult.
S: maxim 1 tura, interval de succedare: 73 de minute
D: nu circula
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Sa ajute la decongestionare, ca si cu ghilimele suna ciudat ce vrei sa spui. Am inteles ce vrei sa spui, dar e formulata prost ideea.
In fine, fa o adresa catre RATB (Serviciul Relatii cu Publicul) si asteapta. Mult si bine. Vreo 6 luni-un an. Oricum, s-ar putea sa nu se rezolve nimic.
"Succesuri"!
lucianho wrote:
Chiar eu am propus ca aceasta linie sa intoarca la Cet Sud Vitan si sa aiba un interval de 10-12 min pentru a ajuta la "sufocarea" care se formeaza pe 123. Cand vine un 124 parca e o "gura de oxigen" pentru publicul calator din zona Vitan.123-ul rar il prinzi acceptabil sa poti calatori in conditii decente in acel autobuz,mai mult mergi parca esti bagat intr-un sac si care rezista "mai rasufla" ...care nu d-zeu cu mila...este o linie foarte,foarte,foarte aglomerata...(stau in vitan si stiu ce zic)...
Sa ajute la decongestionare, ca si cu ghilimele suna ciudat ce vrei sa spui. Am inteles ce vrei sa spui, dar e formulata prost ideea.
In fine, fa o adresa catre RATB (Serviciul Relatii cu Publicul) si asteapta. Mult si bine. Vreo 6 luni-un an. Oricum, s-ar putea sa nu se rezolve nimic.
"Succesuri"!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Ce se mai aude cu acest proiect?
Gabi23 wrote:
Zilele acestea a ajuns la URAC DAF-ul Elvo 760 de la Autobaza Pipera. AutobuzulNU este pentru casare ... face parte dintr-un proiect mai amplu de transformare a unui numar de autobuze DAF din forma actuala in autobuze descoperite...
Ce se mai aude cu acest proiect?
📖 Pagination options