Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
551 posts, 140039 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Explicatia e una singura, <ambitii prostesti> lipsite de logica si finalitate...
Explicatia e una singura, <ambitii prostesti> lipsite de logica si finalitate...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Guru, n-ai dreptate.
1) M 6 / primul pas va fi Otopeni - Gara de Nord. Ghinion ( pentru tine ), pe de o parte proiectul va dura minim 10 ani de la prima sapă. Deci pe undeva prin 2030 ( optimist vorbind ) vom avea un racord Otopeni - Stația Basarab ( GdN 2 ).
2) Ca să fie o magistrală, M 4(6) va trebui să ajungă cel puțin la Eroii Revoluției, asta înseamnă alți 15 ani de șantier ( să nu uităm de M 5 până-n Pantelimon ). Deci ajungem lejer în 2045.
______________
Până atunci traficul aero se va intensifica, blablabla, blablabla, avem nevoie de o legătură cât de cât într-un interval rezonabil de timp cu orașul, nu anii 2030 - 2035.
_________________
Deci raționamentul tău cade, construcțiile de linii noi de metrou pentru România sunt o plapumă prea mică pentru noi. Rămânem cu picioarele dezgolite.
Prefer CF - ul metroului, eu am nevoie de legătură acum și nu peste 3 cincinale.
_______________
Metroul mai are o hibă mare față de CF, NU circulă până la ora 5,00. Asta înseamnă că foarte mulți oameni care pleacă dimineață nu pot folosi metroul. Și sunt mulți.
_____________
Ambițiile prostești sunt pentru cei care ne promit metrou la Otopeni - ca și racord,nu ca și magistrală - înainte de anul 2030 - 2035.
Guru, de la ora 22:00 la ora 1:00 sunt vreo 30 de avioane care aterizează. Nu ți se pare discriminare ? Ce alternative oferi ? Domnul Rădoi la ora 23:00 trage obloanele. CF - ul NU.
Guru, n-ai dreptate.
1) M 6 / primul pas va fi Otopeni - Gara de Nord. Ghinion ( pentru tine ), pe de o parte proiectul va dura minim 10 ani de la prima sapă. Deci pe undeva prin 2030 ( optimist vorbind ) vom avea un racord Otopeni - Stația Basarab ( GdN 2 ).
2) Ca să fie o magistrală, M 4(6) va trebui să ajungă cel puțin la Eroii Revoluției, asta înseamnă alți 15 ani de șantier ( să nu uităm de M 5 până-n Pantelimon ). Deci ajungem lejer în 2045.
______________
Până atunci traficul aero se va intensifica, blablabla, blablabla, avem nevoie de o legătură cât de cât într-un interval rezonabil de timp cu orașul, nu anii 2030 - 2035.
_________________
Deci raționamentul tău cade, construcțiile de linii noi de metrou pentru România sunt o plapumă prea mică pentru noi. Rămânem cu picioarele dezgolite.
Prefer CF - ul metroului, eu am nevoie de legătură acum și nu peste 3 cincinale.
_______________
Metroul mai are o hibă mare față de CF, NU circulă până la ora 5,00. Asta înseamnă că foarte mulți oameni care pleacă dimineață nu pot folosi metroul. Și sunt mulți.
_____________
Ambițiile prostești sunt pentru cei care ne promit metrou la Otopeni - ca și racord,nu ca și magistrală - înainte de anul 2030 - 2035.
Guru, de la ora 22:00 la ora 1:00 sunt vreo 30 de avioane care aterizează. Nu ți se pare discriminare ? Ce alternative oferi ? Domnul Rădoi la ora 23:00 trage obloanele. CF - ul NU.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Mai asteapta cu Eroii Revolutiei, sa ia cei de la Metrorex decizia cu privire la traseu dupa multele carioci colorate care le-au fost prezentate. Poate nu ajunge si atunci nu mai conteaza...
Alternativa este trenul. Din cate stiu eu, nu exista pauza la CFR ca la metrou.
Mai asteapta cu Eroii Revolutiei, sa ia cei de la Metrorex decizia cu privire la traseu dupa multele carioci colorate care le-au fost prezentate. Poate nu ajunge si atunci nu mai conteaza...
Alternativa este trenul. Din cate stiu eu, nu exista pauza la CFR ca la metrou.
- subway guru
-
Posted:
-
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Razvan021
Avem si ofertantii la licitatie in sfarsit (sper ca am nimerit topicul):
1.AKTOR
2.Asocierea STRABAG SRL - OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LTD. STI.
3.Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
4.Asocierea KALYON - SINOHYDRO
5.Asocierea ACCIONA CONSTRUCCION S.A. - Impresa Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A.
6.Asocierea Astaldi-Salini Impregilo (prietenii stiu de ce)
7.Asocierea China Tiesiju Civil Engineering Co. LTD, Institutul de Cercetări în Transporturi INCERTRANS S.A., Studio Corona SRL Civil Engineering
8.Asocierea China Communications Construction Company & 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata S.p.A.
9.Asocierea Esta Construction LLC - Dogus Insaat ve Ticaret A.S.
10.Asocierea FCC - Gulermak J.V.
Mai apare si Cabinet de Proprietate Industriala Lazar Elena ca ofertant individual, banuiesc ca e o greseala, ca PFA e mai greu cu sapat tunele .
Avem si ofertantii la licitatie in sfarsit (sper ca am nimerit topicul):
1.AKTOR
2.Asocierea STRABAG SRL - OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LTD. STI.
3.Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
4.Asocierea KALYON - SINOHYDRO
5.Asocierea ACCIONA CONSTRUCCION S.A. - Impresa Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A.
6.Asocierea Astaldi-Salini Impregilo (prietenii stiu de ce)
7.Asocierea China Tiesiju Civil Engineering Co. LTD, Institutul de Cercetări în Transporturi INCERTRANS S.A., Studio Corona SRL Civil Engineering
8.Asocierea China Communications Construction Company & 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata S.p.A.
9.Asocierea Esta Construction LLC - Dogus Insaat ve Ticaret A.S.
10.Asocierea FCC - Gulermak J.V.
Mai apare si Cabinet de Proprietate Industriala Lazar Elena ca ofertant individual, banuiesc ca e o greseala, ca PFA e mai greu cu sapat tunele .
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Numai ca ei nu sunt ofertanti. Ei doar si-au depus candidatura, urmand ca mai incolo sa fie selectati de catre comisia de licitatie si dupa vor depune oferta.
Numai ca ei nu sunt ofertanti. Ei doar si-au depus candidatura, urmand ca mai incolo sa fie selectati de catre comisia de licitatie si dupa vor depune oferta.
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Razvan021
Corect, astea sunt candidaturi, nu oferte. Multumesc de corectura.
Corect, astea sunt candidaturi, nu oferte. Multumesc de corectura.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Oricum, sper ca Aktor sa fie eliminat, avand in vedere contraperformanta lor de la A3 si A10. In schimb candidatura FCC - Gülermak imi face cu ochiul, avand in vedere ce a facut Gülermak la Varsovia la M2
Oricum, sper ca Aktor sa fie eliminat, avand in vedere contraperformanta lor de la A3 si A10. In schimb candidatura FCC - Gülermak imi face cu ochiul, avand in vedere ce a facut Gülermak la Varsovia la M2
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
Razvan021
La o prima vedere, favoriti la selectie, tinand cont si de trecutul recent pe care il au in Romania, mi se par FCC-Gulermek, Alsim-Makyol, Strabag-Ozgun (desi mai bine nu ii selecteaza pe astia, macar asa stim ca Strabag poate depune o singura contestatie ), Acciona-Pizzarotti si Astaldi-Salini.Daca e sa fie 6, probabil vor selecta si niste chinezi (probabil CCCC).
La o prima vedere, favoriti la selectie, tinand cont si de trecutul recent pe care il au in Romania, mi se par FCC-Gulermek, Alsim-Makyol, Strabag-Ozgun (desi mai bine nu ii selecteaza pe astia, macar asa stim ca Strabag poate depune o singura contestatie ), Acciona-Pizzarotti si Astaldi-Salini.Daca e sa fie 6, probabil vor selecta si niste chinezi (probabil CCCC).
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Pentru lista scurta as merge doar pe firmele Euro5!
Pentru lista scurta as merge doar pe firmele Euro5!
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
CiprianTRB
Între 1 Mai și Jiului este un tunel și în fata are o pancarda cu Acces Aeroport, care este faza cu el?
Este construit tunelul spre aeroport deja ?
Între 1 Mai și Jiului este un tunel și în fata are o pancarda cu Acces Aeroport, care este faza cu el?
Este construit tunelul spre aeroport deja ?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
E făcută numai amorsa, deci fix ce vezi tu din trenul de Străulești.
E făcută numai amorsa, deci fix ce vezi tu din trenul de Străulești.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Din astia 10 s-au calificat 6. Sa speram ca printre ei nu se afla si Aktor
Razvan021 wrote:
Avem si ofertantii la licitatie in sfarsit (sper ca am nimerit topicul):
1.AKTOR
2.Asocierea STRABAG SRL - OZGUN INSAAT TAAHHUT SANAYI VE TICARET LTD. STI.
3.Asocierea Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret A.S. - MAKYOL Insaat Sanayi Turizm ve Ticaret A.S.
4.Asocierea KALYON - SINOHYDRO
5.Asocierea ACCIONA CONSTRUCCION S.A. - Impresa Pizzarotti & C SpA Italia S.p.A.
6.Asocierea Astaldi-Salini Impregilo (prietenii stiu de ce)
7.Asocierea China Tiesiju Civil Engineering Co. LTD, Institutul de Cercetări în Transporturi INCERTRANS S.A., Studio Corona SRL Civil Engineering
8.Asocierea China Communications Construction Company & 3TI Progetti Italia - Ingegneria Integrata S.p.A.
9.Asocierea Esta Construction LLC - Dogus Insaat ve Ticaret A.S.
10.Asocierea FCC - Gulermak J.V.
Mai apare si Cabinet de Proprietate Industriala Lazar Elena ca ofertant individual, banuiesc ca e o greseala, ca PFA e mai greu cu sapat tunele .
Din astia 10 s-au calificat 6. Sa speram ca printre ei nu se afla si Aktor
- subway guru
-
Posted:
-
📖 Pagination options