Infrastructura feroviară din RomâniaComplexul Feroviar BucureștiLegăturile feroviare Gara de Nord - Aeroport OtopeniRacordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

150 posts, 61164 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 
 

📖 Pagination options
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Da, fix 3 case au mai ramas pe acolo, articol platit de Ion Tiriac, care este deranjat ca linia ii strica parcarea de la patinuarul lui de acolo, pana la urma asta este mentalitatea de milionar, nu conteaza cate milioane ai, furi cu nerusinare orice de la oricine, chiar si un ultima zi a vietii.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului ByOnu

Doar sa-i despagubeasca corespunzator. Autoritatile au metehna asta de a despagubi la un pret derizoriu.

In rest, da, interesul general primeaza. Poate impreuna cu Primaria Otopeni se pot identifica niste parcele pentru schimb sau ceva.

Reactia oamenilor este insa ...naturala. Doar nu va asteptati sa sara intr-un picior de bucurie. Din nou, doar sa fie despagubiti pe bune, pentru ca si intreaga valoare globala a proprietatii acestor oameni va scadea prin constructia viaductului. Adica vecinul de la doua, trei case indepartare va putea vinde terenul la un pret superior fata de acestia care sunt sub el. Proprietarilor li se face o dauna si trebuie despagubiti echitabil. In rest, daca nu le convine... sa se mute.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Despăgubirea echitabilă se face conform legii. Care lege va fi totdeauna defavorabilă păgubitului.Cine - și pe ce criterii - stabilește valoarea reală a proprietății ? De ce un tablou / o sculptură celebră valorează o sumă cu ( foarte ) mulți zero după 1 iar replicile  - perfect identice - nu valorează nimic ? Că estetic reprezintă fix același lucru - și originalul și copia.
Criteriile sunt subiective și se schimbă de la o epocă la alta. În caz de război mondial ( al III - lea al Erei Moderne ) s-ar putea ca pe  respectiva proprietate să nu mai dea nimeni doi bani. Hai să spunem că  URSS - ul ar fi fost un stat capitalist. Credeți că la ora actuală cineva care ar fi avut o proprietate în orașul  Pripiat ar mai fi luat ceva bani pe ea ?  Cine mai cumpără acolo în următorii 400 - 500 de ani ?
Acolo interesul mare este al nesimțitului Țiriac, nu al oamenilor de acolo. Nesimțitul om de afaceri are pământ și în interiorul aeroportului Otopeni, de exemplu între pistă și bretelele de acces. N-are voie să construiască nimic acolo, dar când tund ăia iarba trebuie să-i ceară voie.
_____________
Și încă ceva. Din articol  deduc că
E un blestem, spun oamenii din zona, care oricum se confrunta cu problema zgomotului produs de avioane, dar si cu faptul ca nu au canalizare.
Deci proprietatea de acolo NU poate valora cine știe cât...Articol de doi bani comandat de nesimțitul de Țiriac...

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Cristi N

Statul calculeaza valoarea despagubirii la valorile din grila notarilor publici. Cei care nu sunt de acord cu suma primita au dreptul de a contesta doar suma printr-un proces in justitie nu si decizia de expropiere. Din cate stiu pe toata durata procesului suma ramane blocata intr-un cont bancar, niciuna din parti neavand acces la ea.

Mecanismul asta e inechitabil de exemplu pentru o familie fara cine stie ce posibilitati care locuieste  intr-o casa pe traseul unei viitoare autostrazi intr-un sat uitat de lume. Pentru astfel de cazuri ar trebui modificata legea dar pe de alta parte trebuie sa ne amintim cat de complicat erau de facut expropierile inainte de 2010 cand a aparut legea curenta.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Daca am inteles bine din proiect, gara terminus va fi deasupra giratoriului si cu cap fix in parcarea existenta, nu?

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Cam așa ceva, dar vezi că ăla nu e giratoriu, e intersecție dirijată care are ceva verde și rotund în mijloc. Ca la Universitate de exemplu. Sau la Piața Alba Iulia.  :bere:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului shoppy

Nu va uitati la ultima grafica de la PROst TV, este PROasta.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

M-am uitat la planșele de la << Documentația tehnică >>. Mi-e greu să presupun că nu s-au gândit la o soluție rezonabilă pentru pasagerii trenului.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului mindmasster

Am fost ieri la OTP si era deja accesul inchis spre aeroport, se monta un gard si o foreza incepusa sa sape la primii piloti.

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului Chev Celios

S-au defrisat aproape toti pomii de pe partea dreapta. Totodata se pare ca au renuntat la ideea de a da prioritate celor care ies din aeroport la giratoriul de la iesire.

 




Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului TibiV

Microbistii sa inteleaga camersul pe jos face piciorul frumos....
:lol:  :lol:  :lol:

 


Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului andrei11

Încă un proiect amânat n ani. Eu nu înțeleg totuși o treabă, când s-au apucat de șantier nu erau toate hârtiile la dosar ?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 11
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Racordarea directă a aeroportului la rețeaua feroviară (noua legătură GdN - OTP)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use