Topic: Softrans (SFTRA)
247 posts, 148420 views
📖 Pagination options
- AdrianD
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
AdrianD
Da chiar ca in autobuz mai merge sa stai cu geamurile acoperite, dar in tren, atatia kilometri? Poate vrei sa te uiti si tu pe geam.
Da chiar ca in autobuz mai merge sa stai cu geamurile acoperite, dar in tren, atatia kilometri? Poate vrei sa te uiti si tu pe geam.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BodoMinea
Vederea nu e obturată în totalitate, partea de pe geam e semi transparentă, având niște puncte, dar blochează o parte din lumină oricum. Nu e un capăt de țară, în special luând în calcul faptul că softrans este un operator care practică niște tarife mici.
Vederea nu e obturată în totalitate, partea de pe geam e semi transparentă, având niște puncte, dar blochează o parte din lumină oricum. Nu e un capăt de țară, în special luând în calcul faptul că softrans este un operator care practică niște tarife mici.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
shoppy
Este privat, nou, electric, civilizat, ieftin si mai prinde si 160, ii iertam.
Este privat, nou, electric, civilizat, ieftin si mai prinde si 160, ii iertam.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BodoMinea
Plusuri și minusuri peste tot. Ah și îți poți alege locul pe o diagramă 'ca la avion' când rezervi online. Și îți arată locurile cu măsuță. That's what I like.
Plusuri și minusuri peste tot. Ah și îți poți alege locul pe o diagramă 'ca la avion' când rezervi online. Și îți arată locurile cu măsuță. That's what I like.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Discutii diverse
Andrei Andraș
Iar ca un simplu călător naiv îți iei locul x care e "cu fața", iar în ramă te trezești că e pe dos pentru că niciodată nu s-a menționat pe acea diagramă cu care capăt se îndreaptă rama spre CT, BV, Craiova, etc.
Iar ca un simplu călător naiv îți iei locul x care e "cu fața", iar în ramă te trezești că e pe dos pentru că niciodată nu s-a menționat pe acea diagramă cu care capăt se îndreaptă rama spre CT, BV, Craiova, etc.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
BodoMinea
Pe mine nu m-a deranjat asta vreodată și oricum nici ei nu au de unde să știe sigur. Rama poate să fie o zi cu un capăt, o zi cu altul îndreptându-se în aceași direcție, în funcție de cum s-au făcut manevrele. Nu spune nimeni că stai sigur cu fața, dar știi că ai unde să îți pui laptopul sau știi cum stați toți dacă mergeți în grup - eu tot consider asta ca fiind un avantaj.
Pe mine nu m-a deranjat asta vreodată și oricum nici ei nu au de unde să știe sigur. Rama poate să fie o zi cu un capăt, o zi cu altul îndreptându-se în aceași direcție, în funcție de cum s-au făcut manevrele. Nu spune nimeni că stai sigur cu fața, dar știi că ai unde să îți pui laptopul sau știi cum stați toți dacă mergeți în grup - eu tot consider asta ca fiind un avantaj.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
andrei11
La vagoane nu e la fel ? Ce, la vagoane știi care loc e cu fața ? Ramele ca să le întoarcă trebuie să le întoarcă obligatoriu într-o încrucișare "în T" sau în cerc. Nu cred că-și bat capul cu așa ceva prea des.
La vagoane nu e la fel ? Ce, la vagoane știi care loc e cu fața ? Ramele ca să le întoarcă trebuie să le întoarcă obligatoriu într-o încrucișare "în T" sau în cerc. Nu cred că-și bat capul cu așa ceva prea des.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
Gabi23
Are idee cineva ce au făcut cu vagonul 21-47 reparat (verde) de îl foloseau pe Craiova-Motru? Inițial cumpăraseră 4 vagoane 21-47 de la CFR Călători si erau tot felul de zvonuri că va fi garnitura de rezervă pentru Hyperion, ca vor fi verde rosu galben și albastru s.a. Probabil proiectul a "murit" din fașă...
Are idee cineva ce au făcut cu vagonul 21-47 reparat (verde) de îl foloseau pe Craiova-Motru? Inițial cumpăraseră 4 vagoane 21-47 de la CFR Călători si erau tot felul de zvonuri că va fi garnitura de rezervă pentru Hyperion, ca vor fi verde rosu galben și albastru s.a. Probabil proiectul a "murit" din fașă...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
Utilizator anonim
Le aveau pe 534 si 676, verde și roșu, ambele sunt acum remizate in Softronic, magazie de piese pentru RES/LEMA.
Le aveau pe 534 si 676, verde și roșu, ambele sunt acum remizate in Softronic, magazie de piese pentru RES/LEMA.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
shoppy
Foarte greu sa intoarca rama , nu mai este pe nicaieri triunghi de intoarcere, doar sa faca ceva manevre intre gari pe la Brasov, Ploiesti sau Constanta.
Foarte greu sa intoarca rama , nu mai este pe nicaieri triunghi de intoarcere, doar sa faca ceva manevre intre gari pe la Brasov, Ploiesti sau Constanta.
- andrei11
-
Posted:
-
- BGP2597
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
BGP2597
Se poate chiar și în București sau Brașov. Dar la prima vedere, cu manevrele zilnice rama cel mai probabil are aceeași orientare a capetelor zilnic.
Se poate chiar și în București sau Brașov. Dar la prima vedere, cu manevrele zilnice rama cel mai probabil are aceeași orientare a capetelor zilnic.
- Hawkuletz
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
Hawkuletz
Si eu prefer cu fata dar asta e, stiu ca e dificil de ales. In schimb faptul ca au colantat-o iar pe geamuri m-a facut sa iau bilete le CFR (...SNTFC, ma rog) pentru urmatorul drum Bucuresti-Brasov. Din cate stiu sunt singurii care au aceasta politica si sper sa nu ajunga si la altii. Nu ca ar avea vreo importanta ce isi doresc/spera calatorii.
Side-note: acum cateva luni (in martie, fix dupa evenimentul cu deraierea de la Darste) am venit cu ei de la Brasov (cu 001, parca) si au avut niste problemute tehnice la usi si nu numai. Fragment de jurnal:
Si eu prefer cu fata dar asta e, stiu ca e dificil de ales. In schimb faptul ca au colantat-o iar pe geamuri m-a facut sa iau bilete le CFR (...SNTFC, ma rog) pentru urmatorul drum Bucuresti-Brasov. Din cate stiu sunt singurii care au aceasta politica si sper sa nu ajunga si la altii. Nu ca ar avea vreo importanta ce isi doresc/spera calatorii.
Side-note: acum cateva luni (in martie, fix dupa evenimentul cu deraierea de la Darste) am venit cu ei de la Brasov (cu 001, parca) si au avut niste problemute tehnice la usi si nu numai. Fragment de jurnal:
30.03.2019
Am plecat la timp din Brasov, ONI la Darste. Incrucisare? Au schimbat deja traversele de ieri!
16:12 dupa o locomotiva izolata a CFR marfa, a tras langa noi si Regio Calatori, a trecut EN-ul de Viena, pornim la deal spre Brasov.
16:40 Predeal si sunt niste probleme cu usile, tot pacane si nu vor sa se deschida. Aha se si deschid dar nu renunta la pacanit.
16:49 om fi in Occident? Au anuntat la difuzoare ca urmeaza statia Azuga. 16:50 ne-am oprit in Azuga, tot cu probleme la usi dar acum parca tacane pe ritm. Ma duc cu gandul la Dr. Strangelove! https://youtu.be/QSbPqin3L6E?t=180
Busteai in loc de Busteni pe afisor in vagonul nostru, in alte vagoane e bine. XOR la un nibble? Sinaia apare bine, deci nu e XOR.
17:06 Sinaia. Noi la linia 1 (abatuta), un marfar la linia 2 directa. In capul marfarului (poate prefera sa nu bage trenuri grele in abatere?) e a treia locomotiva CFR Marfa vopsita frumos pe care o vedem de cand am plecat din Brasov. 17:08 Se aude FASSS de la conducta generala si franam brusc. Stam cateva secunde, defraneaza si pornim.
De pe la Campina nu au mai pacanit usile dar acum vad ca sunt deschise manual. Sau tot e ceva cu ele.
Ploiesti-vest, 17:53, 19 minute intarziere.
18:00 "in the middle of nowhere" franare rapida (nu cred ca de urgenta) dupa care s-a stins si lumina, afisaje, tot. Reseteaza trenul? Asa pare. Restart. Calatorie placuta pe afisaj in vagon, iar tacanituri la usi. Aici, in padure? Se opresc tacaniturile, mai trece un minut, plecam. Afisajul spune doar Calatorie placuta, in doua limbi. Viteza sta in jurul 111-112, ma asteptam la mai mult.
(am uitat sa notez ora precisa la care am ajuns in Bucuresti Nord)
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Softrans (SFTRA)
shoppy
Da, corect, la Bucuresti mergi pana la Chiajna, Baneasa sau pe racordul de Mogosoaia .
Da, corect, la Bucuresti mergi pana la Chiajna, Baneasa sau pe racordul de Mogosoaia .
📖 Pagination options