Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2)

1718 posts, 349555 views
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 123
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) SniperGuy

Din ce tin minte, de aceste bolte va fi prins firul de contact al tramvaielor, in locul clasicilor stalpi.

LE: Se pare ca a mai postat cineva in acelasi timp :)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) rails

Multumim pentru reportaj, Marian. A picat la fix pentru mine care, odata cu inceperea CE de handbal, nu prea am mai dat pe aici si am ramas cam in urma.
O intrebare am. Ce sunt chestiile astea ?
(Poza este proprietatea lui Utilizator anonim, evident :D)

o sugestie: ar trebui sa iti pui watermark-uri pe poze.
IMG_7302.JPG (173.61 KB; downloaded 1809 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) DanCld

Eu nu cred ca merita efortul de a pune watermark pe absolut toate pozele fiindca majoritatea sunt fotografii informative, valoroase dintr-o perspectiva pur istorica insa complet neinteresante pentru vreun articol de ziar tinand cont de modul in care se face jurnalism in Romania. Bine, pe cateva perspective deosebite, fotografii cu valente artistice, poze de noapte cu expunere mare - cu siguranta  :idea:

Later edit: toate pozele au EXIF deci pot fi usor identificate in caz de copy/paste pe alt website. Dar - de ce ai face asta? Nu e o chestiune lucrativa si cred ca efectul ar putea sa fie chiar pozitiv, de popularizare a acestei lucrari ingineresti.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Costin

rails wrote:
O intrebare am. Ce sunt chestiile astea ?

"Chestiile" din postarea lui Lutyc de mai sus.  :P Adica stalpi pentru reteaua de contact.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) Utilizator anonim

Vor fi montati pe podul hobanat.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) larus

NEW ENTRY !
Salut,
Cautand, asta vara, informatii mai detaliate pe net despre pasajul Basarab, am fost placut surprins sa descopar acest forum. Fiind bucurestean, dar si inginer proiectant, am putut aprecia pe parcurs, atat discutiile tehnice de pe forum, cat si fotografiile care ne tin la curent cu stadiul realizarii pasajului.
De aceea felicit pe toti participantii la acest forum.
Avand timp liber numai in week-end, cu greu pot tine pasul cu toate informatiile aparute in decursul saptamanii pe forum.metrouusor.
La randul meu, timp de 2 ani, am facut fotografii (aproape) zilnice asupra construirii Euro Tower (de la intersectia B. Vacarescu - Lacul Tei), de la piloti pana la darea in folosinta. Adevarat ca nu am facut nimic cu ele, fiindca nu cred ca exista un forum similar cu acesta, dar avand subiect cladirile.

Trecand peste partea introductiva, as vrea sa aduc in discutie o problema de circulatie care poate apare pe pasaj. Este vorba de intersectia din fotografia alaturata, preluata de pe forum. Cred ca va fi dificil celor care urca pe pod de pe rampa din Grozavesti si vor sa continue spre Titulescu (traseu notat cu rosu), sa dea prioritate celor care vin dinspre Grozavesti, din stanga SPATE si vor sa coboare spre dreapta (traseu notat cu verde). Nu cred ca le e de mare folos banda 1 care le este asigurata DUPA intersectie atat timp cat trebuie sa dea prioritate - e ca si cum ar intra pe un pod cu numai 2 benzi. Este o incrucisare imposibil de evitat.
Gresesc cu ceva ?
IMG_5087.JPG (93.24 KB; downloaded 1941 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) andrei11

Din cate inteleg si eu,  limita de viteza pe pasaj este cea din tot Bucurestiul, respectiv 50 km /h. Si daca linia verde a ta o lua drept inainte ar fi fost aceeasi problema. In cosecinta cred ca "rosii" trebuie sa dea prioritate "verzilor" indiferent daca acestia aveau sau nu  rampa de coborare de pe pod pe Plevnei. Am impresia ca si la Grant apar probleme echivalente si nu au fost cine stie ce incurcaturi.
Pasajul Grant - detaliu.jpg (109.74 KB; downloaded 1899 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) englezu26

Dupa parerea mea rampa aceea de coborare nici nu ar fi trebuit sa existe. Cei care vin de pe soseaua Grozavesti pot la fel de bine sa intre in intersectia cu Splaiul Independentei, sa continue drept inainte pe langa pasaj si sa faca dreapta mai departe pe Calea Plevnei. E adevarat ca vor trebui sa stea la doua semafoare dar asa s-ar evita problema mentionata mai sus.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) andrei11

??? Cum la fel de bine se putea lasa totul la sol, inclusiv trecerea peste liniile ferate sa se puna bariere si nu mai exista nici un conflict de circulatie. Bretelele de intrare / iesire tocmai de aceea s-au construit, ca pasajul sa nu fie un lung pod pe care sa-l foloseasca numai cei care pleaca din zona soselei Cotroceni si vor sa ajunga la Piata Victoriei. ( Observati ca nu m-am bagat in politica, asa cum se baga cei care "Strapungerii Uranus" i-au dat alta intrebuintare. )

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) larus

andrei11 wrote:
Si daca linia verde a ta o lua drept inainte ar fi fost aceeasi problema.



Nu cred ca e acelasi lucru fiindca inainte de intersectie se vine de la Grozavesti pe 2 BENZI, iar imediat dupa intersectie sunt 3 BENZI. Pentru cine este banda din dreapta dintre breteaua de coborare si cea de urcare din Plevnei (zona galbena) ?
IMG_5087n.JPG (93.32 KB; downloaded 1892 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

Corect!
Si consultantul a fost de aceeasi parere, dar s-a mentinut proiectul cum era el initial...
Daca la punerea in circulatie se constata conflicte 'grave' solutia e simpla...trei bidoane la intrarea pe rampa de coborare Plevnei... 8-)
O seara placuta si bun venit celor doi noi colegi forumisti!
Suntem deja 'o forta'!!! :ugeek:

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) andrei11

@larus.
Te rog frumos da-mi adresa linkului de unde ai luat fotografia, vreau sa o preiau si eu fara notatiile tale ca sa putem discuta, sa fac si eu o schita. Pot  sterge notatiile tale, dar nu mai arata frumos fotografia. Programul meu de editat schite e cam primitiv.
Exista in Bucuresti cel putin un punct  de conflict echivalent, nu la Grant. In centru la Unirii. Daca altcineva stie de unde a luat noul nostru coleg fotografia, sa ne spuna si noua linkul. Multumesc.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

larus wrote:
La randul meu, timp de 2 ani, am facut fotografii (aproape) zilnice asupra construirii Euro Tower (de la intersectia B. Vacarescu - Lacul Tei), de la piloti pana la darea in folosinta. Adevarat ca nu am facut nimic cu ele, fiindca nu cred ca exista un forum similar cu acesta, dar avand subiect cladirile.

Exista loc pe forum pentru asemenea 'topic-uri' aici: viewforum.php?f=24

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 2) subway guru

@Andrei11:
Cred ca imaginea in discutie e din reportajul lui Marian cand s-a cocotat pe macaraua turn...

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 123
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433420 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use