Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1013179 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
PTMZ
Ba pentru STOP e, dar dispare abia după închiderea ușilor, spre deosebire de Mercedes.
Ba pentru STOP e, dar dispare abia după închiderea ușilor, spre deosebire de Mercedes.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
WT_fan06
Se stinge imediat ce se deschide uşa. Oricum e cvasi-inutil acel bec, dat fiind faptul că nu există comandă a uşii cu buton pentru pasageri, iar şoferii din câte am observat abuzează de butonul care deschide şi închide toate uşile, folosindu-l chiar şi atunci când nu coboară sau nu urcă nimeni. Şi aşa iese aerul rece afară...
Oricum ar fi, legile lui Murphy se aplică - dacă ai un E3 fără AC şoferul va închide cât mai repede posibil uşile, iar dacă ai autobuz cu AC, obligatoriu se țin toate uşile deschise pentru cât mai mult timp.
Se stinge imediat ce se deschide uşa. Oricum e cvasi-inutil acel bec, dat fiind faptul că nu există comandă a uşii cu buton pentru pasageri, iar şoferii din câte am observat abuzează de butonul care deschide şi închide toate uşile, folosindu-l chiar şi atunci când nu coboară sau nu urcă nimeni. Şi aşa iese aerul rece afară...
Oricum ar fi, legile lui Murphy se aplică - dacă ai un E3 fără AC şoferul va închide cât mai repede posibil uşile, iar dacă ai autobuz cu AC, obligatoriu se țin toate uşile deschise pentru cât mai mult timp.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
PaulIP
Am constatat ca depinde de la masina la masina. La unele se stinge odata cu deschiderea usii (cum e si logic), la altele (de ex. 6322, parca) ramane aprins a la long (nici varianta sa apese unii constant pe butoanele de pe bare nu e foarte plauzibila, ca erau 2 calatori in masina cand am observat asta).
De Simon avea asa ceva?
Am constatat ca depinde de la masina la masina. La unele se stinge odata cu deschiderea usii (cum e si logic), la altele (de ex. 6322, parca) ramane aprins a la long (nici varianta sa apese unii constant pe butoanele de pe bare nu e foarte plauzibila, ca erau 2 calatori in masina cand am observat asta).
WT_fan06 wrote:
(...) nu există comandă a uşii cu buton pentru pasageri
De Simon avea asa ceva?
- ADK
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
ADK
De Simon și DAF țin să cred că aveau butoane de comandă pentru uși, având în vedere prezența butoanelor și în exterior (anulate după o perioadă de timp). La RdS se aprindea la mijloc o casetă neagră, scris cu portocaliu ”OPRIM” și cu direcția săgeții spre ușă.
De Simon și DAF țin să cred că aveau butoane de comandă pentru uși, având în vedere prezența butoanelor și în exterior (anulate după o perioadă de timp). La RdS se aprindea la mijloc o casetă neagră, scris cu portocaliu ”OPRIM” și cu direcția săgeții spre ușă.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Gabi23
PaulIP wrote:
De Simon avea asa ceva?
1246 - 181 - 19.02.2011 (7).JPG (276.35 KB; downloaded 2870 times)
1246 - 181 - 19.02.2011 (22).jpg (264.81 KB; downloaded 2866 times)
1246 - 181 - 19.02.2011 (23).JPG (274.3 KB; downloaded 2863 times)
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Costin
Mie nu imi e clar despre ce vorbiti. Sunt doua lucruri distincte: buton de avertizare a soferului ca vrei sa cobori (ca in alte parti oprirea e doar la semnalizare, nu tot timpul) si buton de deschidere a usilor dupa ce ai semnalizat ca vrei sa cobori si vehiculul a oprit in statie. La DeSimon, in pozele lui Gabi, prima poza ar fi cea cu butonul de deschidere a usii dupa ce ai semnalizat ca vrei sa cobori si autobuzul a oprit in statie. Iar urmatoarele doua poze sunt cu butonul si sistemul de semnalizare ca "vreau sa cobor". Ca asa ceva nu a functionat in Bucuresti e alta treaba...
Mie nu imi e clar despre ce vorbiti. Sunt doua lucruri distincte: buton de avertizare a soferului ca vrei sa cobori (ca in alte parti oprirea e doar la semnalizare, nu tot timpul) si buton de deschidere a usilor dupa ce ai semnalizat ca vrei sa cobori si vehiculul a oprit in statie. La DeSimon, in pozele lui Gabi, prima poza ar fi cea cu butonul de deschidere a usii dupa ce ai semnalizat ca vrei sa cobori si autobuzul a oprit in statie. Iar urmatoarele doua poze sunt cu butonul si sistemul de semnalizare ca "vreau sa cobor". Ca asa ceva nu a functionat in Bucuresti e alta treaba...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
punmeister
Butoanele de STOP functioneaza doar in cazuri izolate, eu cel putin am prins la Pipera pe 135 soferi care se orientau dupa oprirea comandata.
Butoanele de STOP functioneaza doar in cazuri izolate, eu cel putin am prins la Pipera pe 135 soferi care se orientau dupa oprirea comandata.
- PaulIP
-
Posted:
-
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Alex21
Stie cineva ceva de ce arata afisajele linilor regionale ca inainte cateodata?
Stie cineva ceva de ce arata afisajele linilor regionale ca inainte cateodata?
20190629_084932-1548x2064.jpg (721.04 KB; downloaded 3001 times)
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
Nu e nimic deosebit, șoferul pur și simplu a setat traseul după vechea "organizare".
Apropo, poză e de sâmbătă?
Nu e nimic deosebit, șoferul pur și simplu a setat traseul după vechea "organizare".
Apropo, poză e de sâmbătă?
- Alex21
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Alex21
Da,ințeleg ca e dupa vechea organizare dar R427 nu are capatul la Pruni ci Dărăști.
Dragos31 wrote:
Nu e nimic deosebit, șoferul pur și simplu a setat traseul după vechea "organizare".
Apropo, poză e de sâmbătă?
Da,ințeleg ca e dupa vechea organizare dar R427 nu are capatul la Pruni ci Dărăști.
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
Da, complet adevărat; dar atât timp cât șoferul a setat(din greșeală, probabil) traseul fostei linii preorășenești 427 care circula între Ghencea și Pruni, firma nu putea "arăta" Darăști-Ilfov...
Și dacă fotografia este de sâmbătă(și de sâmbătă cred că e, l-am prins și eu în Ghencea în jurul prânzului pe #4733 cu aceeași firmă), atunci e puțin amuzant, pentru că linia 427 nu circula în weekend-uri...
Da, complet adevărat; dar atât timp cât șoferul a setat(din greșeală, probabil) traseul fostei linii preorășenești 427 care circula între Ghencea și Pruni, firma nu putea "arăta" Darăști-Ilfov...
Și dacă fotografia este de sâmbătă(și de sâmbătă cred că e, l-am prins și eu în Ghencea în jurul prânzului pe #4733 cu aceeași firmă), atunci e puțin amuzant, pentru că linia 427 nu circula în weekend-uri...
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Discuții diverse
Dragos31
Azi am constatat ca unele autobuze Mercedes-Benz Citaro, in momentul in care se retrag, nu mai au scris pe fima si autobaza catre care se indreapta(daca intr-adevar nu este o scapare si asa va fi de acum in colo, doar noi vom sti in ce directie se indreapta ), ci, pur si simplu, este afisat textul "Se retrage la autobaza".
Stiti cumva daca ati intampinat si voi astfel de cazuri?
Drept dovada, las o fotografie cu 4570, care a fost azi tur mic/ranforsare pe linia 641...
4570 - Retragere - Piata Presei - 2 Iulie 2019
Azi am constatat ca unele autobuze Mercedes-Benz Citaro, in momentul in care se retrag, nu mai au scris pe fima si autobaza catre care se indreapta(daca intr-adevar nu este o scapare si asa va fi de acum in colo, doar noi vom sti in ce directie se indreapta ), ci, pur si simplu, este afisat textul "Se retrage la autobaza".
Stiti cumva daca ati intampinat si voi astfel de cazuri?
Drept dovada, las o fotografie cu 4570, care a fost azi tur mic/ranforsare pe linia 641...
4570 - Retragere - Piata Presei - 2 Iulie 2019
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Discuții diverse
Andrei Andraș
Pentru un simplu călător faptul că se retrage la garajul A, B sau C e un lucru foarte neimportant.
Ori e pe linia X pe care o afișează și cu care poate călători oricine ori se retrage / e defect / realizează o cursă specială, iar călătorul știe că nu e autobuzul pe care îl așteaptă.
Pentru un simplu călător faptul că se retrage la garajul A, B sau C e un lucru foarte neimportant.
Ori e pe linia X pe care o afișează și cu care poate călători oricine ori se retrage / e defect / realizează o cursă specială, iar călătorul știe că nu e autobuzul pe care îl așteaptă.
📖 Pagination options