Topic: Repartizarea autobuzelor
1221 posts, 349679 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
Nenea Titi, conform regulamentului suplimentar al acestei sectiuni, este interzisa utilizarea termenilor ca "troace", "cotete", "cotinete", "cosciuge" etc in descrierea unor vehicule. Nu e prima abatare de acest gen pe care o ai, asadar primesti un prim avertisment!
Nenea Titi, conform regulamentului suplimentar al acestei sectiuni, este interzisa utilizarea termenilor ca "troace", "cotete", "cotinete", "cosciuge" etc in descrierea unor vehicule. Nu e prima abatare de acest gen pe care o ai, asadar primesti un prim avertisment!
- dany
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
dany
1. 162 si 163 nu merita autobuze moderne, eu pastram 10 DAF sau De Simon si le tineam doar pentru aceste doua linii
2. 30 de C18 sunt toate, nici de vrei nu ai cum sa trimiti mai mult de 3, insa optimist vor fi maxim 15 pe aceste doua linii naveta
3. Sunt 2,5 autobuze la un tramvai, sa fim realisti pentru ca vor cara aer, pe traseul lui 41 problema nu sunt numarul de autobuze ci traficul, trafic ce face ca deplasarea uneori sa fie imposibila
1. 162 si 163 nu merita autobuze moderne, eu pastram 10 DAF sau De Simon si le tineam doar pentru aceste doua linii
2. 30 de C18 sunt toate, nici de vrei nu ai cum sa trimiti mai mult de 3, insa optimist vor fi maxim 15 pe aceste doua linii naveta
3. Sunt 2,5 autobuze la un tramvai, sa fim realisti pentru ca vor cara aer, pe traseul lui 41 problema nu sunt numarul de autobuze ci traficul, trafic ce face ca deplasarea uneori sa fie imposibila
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Chev Celios
Ba eu as vrea sa vad C10 pe 641/642, insa ca ture bis. Daca sunt folosite cu cap C10 pot ajuta C12 in anumite momentele ale zile, gen ture bis de cateva ore acolo unde este nevoie si strict cand este nevoie.
Ba eu as vrea sa vad C10 pe 641/642, insa ca ture bis. Daca sunt folosite cu cap C10 pot ajuta C12 in anumite momentele ale zile, gen ture bis de cateva ore acolo unde este nevoie si strict cand este nevoie.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Nenea_titi
1) Și totuși au. Și pe N110 circulă c10 de la apariție. Nu sunt așa rele liniile, iar pe unde merge 162, e doar o zonă de depozite. Am mers cu 162 pe acolo și populația e una decentă. Deci, pică. Hai să zic și eu, că mai rele sunt 139,141 și 220...și pe astea am văzut autobuze moderne. La fel 103, 246 ,227, 117,116, 216, 327. Toate astea au autobuze moderne. Doar 178 a rămas la coadă... Dar probabil se va desființa. Cară cam mult aer (condiționat).
2) pe 780, și 783 oricum un C18 merge 25% plin. De multe ori am văzut pe aceste linii C12/CITARO ocupate 50%. Iar 335, cel puțin pe Ștefan cel Mare are destule alternative, chiar și din Titan, adică Tramvai și metrou.
3) am mai zis... Din iulie scade traficul auto și de călători datorită concediilor. Acum depinde și de populația săracă cu duhul, dacă va lăsa mașina acasă pentru a folosi liniile astea sau nu.
Vroiam să zic că sunt mult prea mici pentru această linie..
În timpul săptămânii... Exclus. În weekenduri, pe seară, da, nu e colosal traficul. În timpul săptămânii, vor face față eventual în perioada 15 iulie - 15 august, când numărul de călători e cel mai scăzut. Spun asta, conform a ceea ce am văzut în 17 ani de 41 metrou ușor...și a 35 ani de când stau unde stau.
dany wrote:
1. 162 si 163 nu merita autobuze moderne, eu pastram 10 DAF sau De Simon si le tineam doar pentru aceste doua linii
2. 30 de C18 sunt toate, nici de vrei nu ai cum sa trimiti mai mult de 3, insa optimist vor fi maxim 15 pe aceste doua linii naveta
3. Sunt 2,5 autobuze la un tramvai, sa fim realisti pentru ca vor cara aer, pe traseul lui 41 problema nu sunt numarul de autobuze ci traficul, trafic ce face ca deplasarea uneori sa fie imposibila
1) Și totuși au. Și pe N110 circulă c10 de la apariție. Nu sunt așa rele liniile, iar pe unde merge 162, e doar o zonă de depozite. Am mers cu 162 pe acolo și populația e una decentă. Deci, pică. Hai să zic și eu, că mai rele sunt 139,141 și 220...și pe astea am văzut autobuze moderne. La fel 103, 246 ,227, 117,116, 216, 327. Toate astea au autobuze moderne. Doar 178 a rămas la coadă... Dar probabil se va desființa. Cară cam mult aer (condiționat).
2) pe 780, și 783 oricum un C18 merge 25% plin. De multe ori am văzut pe aceste linii C12/CITARO ocupate 50%. Iar 335, cel puțin pe Ștefan cel Mare are destule alternative, chiar și din Titan, adică Tramvai și metrou.
3) am mai zis... Din iulie scade traficul auto și de călători datorită concediilor. Acum depinde și de populația săracă cu duhul, dacă va lăsa mașina acasă pentru a folosi liniile astea sau nu.
cris_m wrote:
Nenea Titi, conform regulamentului suplimentar al acestei sectiuni, este interzisa utilizarea termenilor ca "troace", "cotete", "cotinete", "cosciuge" etc in descrierea unor vehicule. Nu e prima abatare de acest gen pe care o ai, asadar primesti un prim avertisment!
Vroiam să zic că sunt mult prea mici pentru această linie..
Chev Celios wrote:
Ba eu as vrea sa vad C10 pe 641/642, insa ca ture bis. Daca sunt folosite cu cap C10 pot ajuta C12 in anumite momentele ale zile, gen ture bis de cateva ore acolo unde este nevoie si strict cand este nevoie.
În timpul săptămânii... Exclus. În weekenduri, pe seară, da, nu e colosal traficul. În timpul săptămânii, vor face față eventual în perioada 15 iulie - 15 august, când numărul de călători e cel mai scăzut. Spun asta, conform a ceea ce am văzut în 17 ani de 41 metrou ușor...și a 35 ani de când stau unde stau.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Chev Celios
M-am referit la utilizarea lor fix ca ture bis in momentele de nevoie. Adica sa circule pe programul unui C12/Citaro, in spatele acestuia.
Nenea_titi wrote:Chev Celios wrote:
Ba eu as vrea sa vad C10 pe 641/642, insa ca ture bis. Daca sunt folosite cu cap C10 pot ajuta C12 in anumite momentele ale zile, gen ture bis de cateva ore acolo unde este nevoie si strict cand este nevoie.
În timpul săptămânii... Exclus. În weekenduri, pe seară, da, nu e colosal traficul. În timpul săptămânii, vor face față eventual în perioada 15 iulie - 15 august, când numărul de călători e cel mai scăzut. Spun asta, conform a ceea ce am văzut în 17 ani de 41 metrou ușor...și a 35 ani de când stau unde stau.
M-am referit la utilizarea lor fix ca ture bis in momentele de nevoie. Adica sa circule pe programul unui C12/Citaro, in spatele acestuia.
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
CiprianTRB
De ce sa se desfinteze ? Normal ca acele Kenturi ar fi mai ok pe 178, dar... Militari
178 nu cara aer aproape niciodata , decat seara pe la ultimele curse .
Totusi din septembrie ,odata cu infiintarea liniei 278 (Cartier Militari-Pacii) ,178 cred ca ar putea fi scurtat.
178 va fii modernizata dupa ce sosesc autobuzele hibrid .
___________________________________________
Scuze de off-topic
Nenea_titi wrote:
Hai să zic și eu, că mai rele sunt 139,141 și 220...și pe astea am văzut autobuze moderne. La fel 103, 246 ,227, 117,116, 216, 327. Toate astea au autobuze moderne. Doar 178 a rămas la coadă... Dar probabil se va desființa. Cară cam mult aer (condiționat).
De ce sa se desfinteze ? Normal ca acele Kenturi ar fi mai ok pe 178, dar... Militari
178 nu cara aer aproape niciodata , decat seara pe la ultimele curse .
Totusi din septembrie ,odata cu infiintarea liniei 278 (Cartier Militari-Pacii) ,178 cred ca ar putea fi scurtat.
178 va fii modernizata dupa ce sosesc autobuzele hibrid .
___________________________________________
Scuze de off-topic
- V2A
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
V2A
Otokar-ul C-10 6329 este acum în 123, iar 6339 este în 137, conform aplicației Info STB...
Otokar-ul C-10 6329 este acum în 123, iar 6339 este în 137, conform aplicației Info STB...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Utilizator anonim
Da, de vreo 3 zile apare cate un scurt si in 137.
Da, de vreo 3 zile apare cate un scurt si in 137.
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
PaulIP
De curiozitate, unde gasesc acest regulament suplimentar? Nu stiu vreun forum care sa interzica folosirea unor astfel de termeni la adresa unor vehicule. Si, ca fapt divers, daca alti colegi (inclusiv o anume "persoana importanta, nu spui cine" ) foloseau - justificat sau nu - aceleasi cuvinte, si la adresa unor autobuze sau tramvaie de productie autohtona, nu turceasca, nu mai zicea nimeni nimic. Punem pariu?
N-am nimic nici cu oamenii respectivi, nici cu parerea lor vizavi de un anume vehicul sau altul, dar sa fim consecventi si impartiali pe cat posibil.
cris_m wrote:
Nenea Titi, conform regulamentului suplimentar al acestei sectiuni, este interzisa utilizarea termenilor ca "troace", "cotete", "cotinete", "cosciuge" etc in descrierea unor vehicule. Nu e prima abatare de acest gen pe care o ai, asadar primesti un prim avertisment!
De curiozitate, unde gasesc acest regulament suplimentar? Nu stiu vreun forum care sa interzica folosirea unor astfel de termeni la adresa unor vehicule. Si, ca fapt divers, daca alti colegi (inclusiv o anume "persoana importanta, nu spui cine" ) foloseau - justificat sau nu - aceleasi cuvinte, si la adresa unor autobuze sau tramvaie de productie autohtona, nu turceasca, nu mai zicea nimeni nimic. Punem pariu?
N-am nimic nici cu oamenii respectivi, nici cu parerea lor vizavi de un anume vehicul sau altul, dar sa fim consecventi si impartiali pe cat posibil.
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
PTMZ
Uite aici, scris de @Costin acum aproape o lună:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=227&t=4711
Uite aici, scris de @Costin acum aproape o lună:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=227&t=4711
- PaulIP
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
PaulIP
Multumesc! Am lipsit o vreme de pe aici si s-au mai schimbat lucrurile.
Multumesc! Am lipsit o vreme de pe aici si s-au mai schimbat lucrurile.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
cris_m
Paul, iti raspund aici, daca mai vrei sa continuam discutia, ne mutam la dialog cu administratia.
Te asigur ca echipa administrativa aplica acelasi tratament tuturor membrilor, indiferent de rangul pe care il au. Am introdus aceasta regula pentru ca respectivii termeni au inceput sa fie folositi excesiv, iar acest lucru afecta mult calitatea discutiilor, isca conflicte samd. Vrem ca discutiile sa fie cat mai impartial posibile, sa se refere la aspectele tehnice, nu la preferintele personale ale fiecaruia asupra unui tip/unor tipuri de vehicul(e). Asta nu inseamna ca va interzicem sa aveti vehicule preferate sau sa spuneti lucruri de rau despre niste vehicule, situatii etc. Sunteti liberi sa o faceti, cu mentiunea ca trebuie avut putina grija la termenii folositi si la argumentele gasite. Nimic mai mult.
Paul, iti raspund aici, daca mai vrei sa continuam discutia, ne mutam la dialog cu administratia.
Te asigur ca echipa administrativa aplica acelasi tratament tuturor membrilor, indiferent de rangul pe care il au. Am introdus aceasta regula pentru ca respectivii termeni au inceput sa fie folositi excesiv, iar acest lucru afecta mult calitatea discutiilor, isca conflicte samd. Vrem ca discutiile sa fie cat mai impartial posibile, sa se refere la aspectele tehnice, nu la preferintele personale ale fiecaruia asupra unui tip/unor tipuri de vehicul(e). Asta nu inseamna ca va interzicem sa aveti vehicule preferate sau sa spuneti lucruri de rau despre niste vehicule, situatii etc. Sunteti liberi sa o faceti, cu mentiunea ca trebuie avut putina grija la termenii folositi si la argumentele gasite. Nimic mai mult.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Repartizarea autobuzelor STB
Nenea_titi
278 ? A mai fost unul, IPROMET - POD GRANT - SALA PALATULUI. Desființat în 2000.
CiprianTRB wrote:Nenea_titi wrote:
Hai să zic și eu, că mai rele sunt 139,141 și 220...și pe astea am văzut autobuze moderne. La fel 103, 246 ,227, 117,116, 216, 327. Toate astea au autobuze moderne. Doar 178 a rămas la coadă... Dar probabil se va desființa. Cară cam mult aer (condiționat).
De ce sa se desfinteze ? Normal ca acele Kenturi ar fi mai ok pe 178, dar... Militari
178 nu cara aer aproape niciodata , decat seara pe la ultimele curse .
Totusi din septembrie ,odata cu infiintarea liniei 278 (Cartier Militari-Pacii) ,178 cred ca ar putea fi scurtat.
178 va fii modernizata dupa ce sosesc autobuzele hibrid .
___________________________________________
Scuze de off-topic
278 ? A mai fost unul, IPROMET - POD GRANT - SALA PALATULUI. Desființat în 2000.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Repartizarea autobuzelor STB
Andrei Andraș
Da, o fi fost, dar bun venit în 2019.
Și la Brașov în perioada pre 2006 aveam linia 19 pe traseul Piața Unirii - Pietrele lui Solomon, urmând să fie desființată și înlocuită de linia 50b, dar de anul trecut avem linia 19 pe traseul Noua - Centură - Triaj. Deci, fără nicio legătură aceste trasee între ele, cu excepția că au purtat / poartă același indicativ.
Da, o fi fost, dar bun venit în 2019.
Și la Brașov în perioada pre 2006 aveam linia 19 pe traseul Piața Unirii - Pietrele lui Solomon, urmând să fie desființată și înlocuită de linia 50b, dar de anul trecut avem linia 19 pe traseul Noua - Centură - Triaj. Deci, fără nicio legătură aceste trasee între ele, cu excepția că au purtat / poartă același indicativ.
📖 Pagination options