Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 12

1478 posts, 428801 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 106
 
 

📖 Pagination options
Re: Otokar Kent C - 12 Dragos31

Ieri am asistat la un eveniment cat de cat ciudat, protagonistul fiind 6435.

In jurul orei 15:10, asteptand 236/336 in statia de la Piata Gorjului, observ la semafor un autobuz cu firma stinsa(ma gandeam ca o fi vreo retragere la Ferentari din 137, desi era cam devreme). Dupa ce se da verde la semafor, autobuzul porneste si ajunge in statie, moment in care observ ca in el mai sunt si alti calatori. Stiind ca nu poate fi 136(trecuse 4756 cu cateva minute in urma) ma urc si dau sa validez, si observ ca pe validator era mantionata linia 336. In fiecare statie, calatorii nedumeriti intrebau: "Da' ce masina e asta?", "Unde merge masina asta?", etc. , semn ca firmele inca erau stinse. La Pod Cotroceni, in schimb, observ cum soferul coboara din autobuz si arunca o privire catre afisajul frontal si catre cel lateral, dupa care se intoarce in cabina si opreste motorul. Pret de 30 de secunde, a notat ceva pe foaia de parcurs, peste alte 15 secunde decidand sa porneasca motorul si sa isi continue traseul catre Piata Rosetti. Cand am coborat, la Spitalul Universitar, firmele inca erau stinse/nefunctionale.

In aceasta dimineata, autobuzul era "sanatos", ruland fara probleme si cu firmele functionale pe linia 236...

6435 - Linia 336 - Bd. Iuliu Maniu - 23 Iunie 2019



 


Re: Otokar Kent C - 12 ByOnu

Am mai prins unul asa acum cateva zile la Rosetti. Avand in vedere ca intorcea impreuna cu un 601, clar era 336. Ce este in capul lor? :think:

 


Re: Otokar Kent C - 12 Cristy

Oare care e logica funcționării instalației de climatizare pe aceste autobuze?
Spun asta pentru că in 6430 (linia 336) se oprea complet aerul condiționat de fiecare dată când deschidea ușile, iar în rest băga de îți îngheța sufletul.
E posibil sa fie un caz izolat, însă nu e ok. Fix cand trebuie sa mențină temperatura, nu merge...

 


Re: Otokar Kent C - 12 Dragos31

Probabil ca instaltia de climatizare isi face "treaba" numai atunci cand in autobuz este o temperatura mai mica/mai mare decat cea setata(de exemplu, daca in masina sunt 24 de grade, iar soferul a setat o temperatura de 19 grade, instalatia de aer conditionat va "raci" pana in momentul in care se ating cele 19 grade dorite, dupa care se opreste. Cand se fac 20 grade in autobuz, instalatia porneste si se opreste doar atunci cand este atins iar pragul de 19 grade, si tot asa.
Cel putin eu asta am remarcat cand eram intr-un Otokar si nu aveam ce face, sper ca am oferit o explicatie corecta   :yes:

 


Otokar Kent C - 12 Andrei Andraș

Cristy wrote:
se oprea complet aerul condiționat de fiecare dată când deschidea ușile, iar în rest băga de îți îngheța sufletul.

Foarte bine că se întâmplă așa. În acest fel nu se irosește acel aer condiționat care, la o staționare cu ușile deschise, iese afară și e total cu zero. Bine, sistemul ăsta e gândit nu pentru București unde sunt stații din 200 în 200 de metri. Așa, nu dau multe luni de funcționare în mod corespunzător a instalației.

 


Re: Otokar Kent C - 12 cris_m

Ca tot vorbiti de AC, doar mie mi se pare ca de la jumatatea autobuzului nu se mai simte la fel de tare ca in fata? Am stat zilele trecute pe un rand de scaune intre usa 2 si 3 pe partea soferului si simteam parca caldura de afara prin geamuri. Am zis ca sunt carcotas, m-am ridicat si am mers la usa din spate, la fel...

 


Re: Otokar Kent C - 12 Albert

Conform ce zice @cris_m. Zilele trecute m-am urcat într-un Kent pe la usa a treia si era foarte cald, aproape ca nu se simțea AC, doar ventilația. M-am dus la usa 2 si acolo a fost cu totul alta poveste, in sensul ca era frig de înghețai.

 


Re: Otokar Kent C - 12 punmeister

Confirm si eu.

 


Re: Otokar Kent C - 12 Andrei98

Pai tinand cont ca in spate ai doar gurile de ventilatie laterale deasupra geamurilor si in fata ai si acele doua fante mari de pe plafon probabil asta este cauza. Sau instalatia nu poate sufla destul de tare incat sa ajunga si in spate mai mult.

 


Re: Otokar Kent C - 12 Cristi N

Intrebarea este daca exista o tubulatura centrala de ventilatie in care sistemul AC pompeaza aer si acesta este suflat prin toate gurile de ventilatie sau AC-ul are doar 2 guri de ventilatie in mijlocul autobuzului, iar restul sunt cuplate doar la niste ventilatoare care introduc aer direct de afara.

 


Re: Otokar Kent C - 12 cris_m

Culmea ca pe fantele alea laterale nu am simtit sa vina ceva aer, desi aerul clar era pornit. Stiu ca in fata sunt acele fante, dar ma gandesc ca ar fi trebuit sa ajunga cumva si in spate...

 


Re: Otokar Kent C - 12 AdrianKJU

6543 circula azi pe 335 cu foaia in geam :? .

 


Re: Otokar Kent C - 12 SirVlady

Pe la ora 10 l-am observat și eu, nu avea nicio hârtie la geam atunci.

 


Re: Otokar Kent C - 12 AdrianKJU

Nu am pus poza deoarece nu este prea clara.
20190625_174045.jpg (1.81 MB; downloaded 2590 times)

 


Go to page:  1  ... 76 77 78 79 80 81 82  ... 106
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2341 forum members have written 426244 posts in 5298 topics and 516 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use