Topic: PDV şi Solicitare: PMB nu vrea tramvai pe pasajul Doamna Ghica (2019)
58 posts, 26222 views
📖 Pagination options
- TibiV
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
TibiV
Daca vorbesti despre Piata Muncii, este simplu: statia de metrou NU are pile/stalpi pe mijloc, spre deosebire de Obor.
Nu isi doreste nimeni ca acei calatori din tramvai sa coboare la metrou cu tramvai cu tot...
(La Muncii tramvaiul circula prin laterala pasajului rutier. Adica pe teren compact, nu peste o cavitate numita statie de metrou)
aztec wrote:
Ma intreb de ce nu au facut din proiectul initial sa o ia tramvaiul pe deasupra metroului si au ales solutia mai ieftina, sa ocoleasca pasajul...
Daca vorbesti despre Piata Muncii, este simplu: statia de metrou NU are pile/stalpi pe mijloc, spre deosebire de Obor.
Nu isi doreste nimeni ca acei calatori din tramvai sa coboare la metrou cu tramvai cu tot...
(La Muncii tramvaiul circula prin laterala pasajului rutier. Adica pe teren compact, nu peste o cavitate numita statie de metrou)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
andrei11
La Pasajul Muncii NSS - ul liniei este cu 1,10 m mai sus decât NSS - ul de la Obor. Dacă la Muncii tramvaiul ar trece la nivel pe mijloc vestibulul stației ar fi foarte scund, n-ar mai încăpea oamenii în picioare în el.
La ambele stații NSS - ul liniei de tramvai a fost același.
La Pasajul Muncii NSS - ul liniei este cu 1,10 m mai sus decât NSS - ul de la Obor. Dacă la Muncii tramvaiul ar trece la nivel pe mijloc vestibulul stației ar fi foarte scund, n-ar mai încăpea oamenii în picioare în el.
La ambele stații NSS - ul liniei de tramvai a fost același.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
punmeister
Tocmai, la Obor atunci au lucrat doar la structura de rezistenta a statiei, la Muncii mai ai provocarea zonelor de acces.
Tocmai, la Obor atunci au lucrat doar la structura de rezistenta a statiei, la Muncii mai ai provocarea zonelor de acces.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
bercenicity
S-a mai discutat care ar fi fost solutia pentru tramvai "pe mijloc" la Muncii - s-ar fi desfiintat doar cate unul din cele doua accese de la fiecare capat al statiei (cele din est sau din vest), si tramvaiul ar fi trecut intre bretele rutiere descentrat pe deasupra statiei de metrou. Ambele vestibuluri ar fi ramas la locul lor pe mijloc.
S-a mai discutat care ar fi fost solutia pentru tramvai "pe mijloc" la Muncii - s-ar fi desfiintat doar cate unul din cele doua accese de la fiecare capat al statiei (cele din est sau din vest), si tramvaiul ar fi trecut intre bretele rutiere descentrat pe deasupra statiei de metrou. Ambele vestibuluri ar fi ramas la locul lor pe mijloc.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
zapacitu
Da, insa la Doamna Ghica daca aloci pentru pasaj o singura rampa de 16m (latime, evident), vei avea tramvai contra naturii, ca la Obor. Nu de alta, dar fizic nu ai unde altundeva sa il mai pui. Solutii exista aici, ca si la Muncii, insa abordarea trebuie sa fie unitara.
Solutia 1: pod unic de 23m, cu spatiu central rezervat tramvai (similar Dna Ghica)
Solutia 2: doua rampe 9m cu 8m intre ele (similar pod Mihai Bravu)
Solutia 3: rampa de coborare a nivelului liniei de tramvai la -6 (cu 250m inainte de rampa pasajului) + rampa normala de 16m latime construita deasupra liniei de tramvai; tramvaiul practic circula "la sol", prin intersectie, in timp ce traficul auto circula pe deasupra tramvaiului. Problema e ca structura pentru subtraversarea rampelor de catre tramvai trebuie facuta ACUM, atlfel nu demoleaza nimeni rampele alea ca sa construiasca sub ele tramvai. E mult mai amplu, mult mai complicat ca lucrare decat umplutura cu pamant, intrucat podul efectiv nu incepe la capătul rampelor, ci cu 30~90m INAINTE de rampe, "rampele" fiind practic tot parte a podului. Deci mai scump.
Solutia 4: tunel subteran auto + pod suprateran tramvai; cand m-am trezit era dimineata, da.
Daca PMB vine cu un pasaj unic fara loc rezervat tramvai, pararea mea e ca trebuie contestata decizia lor si trasi la raspundere pentru incompetenta.
Da, insa la Doamna Ghica daca aloci pentru pasaj o singura rampa de 16m (latime, evident), vei avea tramvai contra naturii, ca la Obor. Nu de alta, dar fizic nu ai unde altundeva sa il mai pui. Solutii exista aici, ca si la Muncii, insa abordarea trebuie sa fie unitara.
Solutia 1: pod unic de 23m, cu spatiu central rezervat tramvai (similar Dna Ghica)
Solutia 2: doua rampe 9m cu 8m intre ele (similar pod Mihai Bravu)
Solutia 3: rampa de coborare a nivelului liniei de tramvai la -6 (cu 250m inainte de rampa pasajului) + rampa normala de 16m latime construita deasupra liniei de tramvai; tramvaiul practic circula "la sol", prin intersectie, in timp ce traficul auto circula pe deasupra tramvaiului. Problema e ca structura pentru subtraversarea rampelor de catre tramvai trebuie facuta ACUM, atlfel nu demoleaza nimeni rampele alea ca sa construiasca sub ele tramvai. E mult mai amplu, mult mai complicat ca lucrare decat umplutura cu pamant, intrucat podul efectiv nu incepe la capătul rampelor, ci cu 30~90m INAINTE de rampe, "rampele" fiind practic tot parte a podului. Deci mai scump.
Solutia 4: tunel subteran auto + pod suprateran tramvai; cand m-am trezit era dimineata, da.
Daca PMB vine cu un pasaj unic fara loc rezervat tramvai, pararea mea e ca trebuie contestata decizia lor si trasi la raspundere pentru incompetenta.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
cris_m
Solutia 3 personal mi se pare cea mai ok, rezolva problema spatiului rampei spre Baicului si lasa loc pentru toate. Solutii se gasesc, cu rabdare si timp pentru proiectarea, altfel nu scriau in PMUD degeaba de acest proiect.
Vestea buna ar fi ca dupa emiterea punctului de vedere din partea asociatiei, unii membrii din USR s-au sesizat si incearca sa forteze PMB sa revina la ideea proiectului cu tramvai. Ramane de vazut, insa, ce vor reusi sa faca.
Solutia 3 personal mi se pare cea mai ok, rezolva problema spatiului rampei spre Baicului si lasa loc pentru toate. Solutii se gasesc, cu rabdare si timp pentru proiectarea, altfel nu scriau in PMUD degeaba de acest proiect.
Vestea buna ar fi ca dupa emiterea punctului de vedere din partea asociatiei, unii membrii din USR s-au sesizat si incearca sa forteze PMB sa revina la ideea proiectului cu tramvai. Ramane de vazut, insa, ce vor reusi sa faca.
- aztec
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
aztec
Stiu situatia de la Obor si Muncii actuala dar si incercarile mai recente.
Eu zic ca se putea face ceva simultan in momentul constructiei metroului.
Oricum, Victoriei arata ca se poate face o lucrare destul de complexa si la noi daca se vrea.
Aici..la Doamna Ghica.nu se vrea
Stiu situatia de la Obor si Muncii actuala dar si incercarile mai recente.
Eu zic ca se putea face ceva simultan in momentul constructiei metroului.
Oricum, Victoriei arata ca se poate face o lucrare destul de complexa si la noi daca se vrea.
Aici..la Doamna Ghica.nu se vrea
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
Puss in Boots
Victoriei arata ca "se putea", acum se vede ce "se poate".
Victoriei arata ca "se putea", acum se vede ce "se poate".
- Costin
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
Costin
Am fost redirectionati la entitatea care, cel putin dupa nume, pare sa fie ce trebuie...
denumirea fisierului,insa... profesionisti, ca intotdeauna
Am fost redirectionati la entitatea care, cel putin dupa nume, pare sa fie ce trebuie...
Scanat cu un dispozitiv multifuncţional Xerox.pdf
Scanat cu un dispozitiv multifuncţional Xerox.pdf (108.11 KB; downloaded 830 times)
denumirea fisierului,insa... profesionisti, ca intotdeauna
- punmeister
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
punmeister
Deci ei vor ceva in genul asta:
Tot nu o sa fie bine
Deci ei vor ceva in genul asta:
DSC_0806.JPG (223.14 KB; downloaded 4925 times)
Tot nu o sa fie bine
- Costin
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
Costin
Macar e prima data cand cineva spune, oficial, ca pasajul va fi proiectat in asa fel incat sa suporte o incarcare suplimentara.
Solutia e oribila (si stalpii asa sunt pericol public). Dar macar am avansat de la "nu se justifica" la "facem mai incolo"...
Intre timp au infiintat linia de autobuz 343, care in sine nu este o idee rea. Dar care va fi atat de mult blocat in trafic incat ma tem sa nu serveasca drept argument ca "nu se justifica tramvai daca si autobuzul e gol"...
Macar e prima data cand cineva spune, oficial, ca pasajul va fi proiectat in asa fel incat sa suporte o incarcare suplimentara.
Solutia e oribila (si stalpii asa sunt pericol public). Dar macar am avansat de la "nu se justifica" la "facem mai incolo"...
Intre timp au infiintat linia de autobuz 343, care in sine nu este o idee rea. Dar care va fi atat de mult blocat in trafic incat ma tem sa nu serveasca drept argument ca "nu se justifica tramvai daca si autobuzul e gol"...
- shoppy
-
Posted:
-
- Bogdan MD
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
Bogdan MD
Solutia e o castastrofa, nu doar prin faptul ca tramvaiul ramane la mila traficului care se poate bloca oriunde, plus ca expune tramvaiele la risc de tamponare inutil in zonele in care linia de tramvai trece pe banda 2, dar mai e o mare mare problema: cum naiba te dai jos la Doamna Ghica? Eu sper ca nu suntem atat de prosti incat sa cream un al doilea Pasaj Grant, in care linia 41 trece peste 2 bulevarde majore, dar legaturi oha, asta e, ghinion, mersul pe jos face bine, merge si pe la Basarab. Ar fi aceeasi prostie care se face acum la M4 unde, meh, nu e musai corespondenta cu M1 si M3, gasesc calatorii alternative
Proiectarea trebuie sa respecte un principiu clar, nu sarim statii, decat daca vrem din start sa demonstram ca o linie de tramvai noua va fi inutila. Mai ales o corespodenta majora cu linia 21 si cu toate liniile regionale din zona. Nu conteaza ca e pe pasaj, sub pasaj sau sub pamant. Trebuie proiectata si lasat loc, daca nu avem bani acum (desi UE ni-i da degeaba pentru un asemenea proiect, trebuie doar sa cerem).
Solutia e o castastrofa, nu doar prin faptul ca tramvaiul ramane la mila traficului care se poate bloca oriunde, plus ca expune tramvaiele la risc de tamponare inutil in zonele in care linia de tramvai trece pe banda 2, dar mai e o mare mare problema: cum naiba te dai jos la Doamna Ghica? Eu sper ca nu suntem atat de prosti incat sa cream un al doilea Pasaj Grant, in care linia 41 trece peste 2 bulevarde majore, dar legaturi oha, asta e, ghinion, mersul pe jos face bine, merge si pe la Basarab. Ar fi aceeasi prostie care se face acum la M4 unde, meh, nu e musai corespondenta cu M1 si M3, gasesc calatorii alternative
Proiectarea trebuie sa respecte un principiu clar, nu sarim statii, decat daca vrem din start sa demonstram ca o linie de tramvai noua va fi inutila. Mai ales o corespodenta majora cu linia 21 si cu toate liniile regionale din zona. Nu conteaza ca e pe pasaj, sub pasaj sau sub pamant. Trebuie proiectata si lasat loc, daca nu avem bani acum (desi UE ni-i da degeaba pentru un asemenea proiect, trebuie doar sa cerem).
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
ByOnu
Initiez demersul solicitarii de noi informatii PMB:
https://docs.google.com/document/d/1YEe ... sp=sharing
Va invit sa contributi pana maine, pentru a si trimite PDV, acum cat subiectul este inca fierbinte.
Initiez demersul solicitarii de noi informatii PMB:
https://docs.google.com/document/d/1YEe ... sp=sharing
Va invit sa contributi pana maine, pentru a si trimite PDV, acum cat subiectul este inca fierbinte.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Petiții, luări de poziție, proiecte și solicitări realizate de Asociația „Metrou Ușor”
•
Choose destination