Topic: Culoare unice pentru tramvaie, autobuze și troleibuze
1253 posts, 355059 views
📖 Pagination options
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Victor92
Banda unica si se rezolva “problema” liniei 178...
cosminduru wrote:
Cred că va trebui să așteptăm să vedem cum va influența noul pod de la Ciurel traficul în acea zonă. Este posibil ca Virtuții și Uverturii să se mai elibereze și atunci 178 poate circula mai bine. Sau din contră blocajele pot fi mult mai mari și atunci 178 poate profita de noul pod, dacă ar fi mutat prin splaiul Independenței
Banda unica si se rezolva “problema” liniei 178...
- Gabi23
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Victor92
Ba se poate.
- Iuliu Maniu : tai spatiul verde, faci 3 benzi, din care una pentru STB;
- Uverturii - tai din trotuar si faci inca o banda pentru Bus sau scoti masinile parcate - La Cluj s-a facut asta in Cartierul Gheorgheni;
- Virtutii - mai tai din trotuar si incerci sa faci inca o banda pentru Bus - acolo unde se poate;
- Stirbei Voda - faci o banda doar pentru bus - acolo trec autobuzele la 1-2 minute.
Ba se poate.
- Iuliu Maniu : tai spatiul verde, faci 3 benzi, din care una pentru STB;
- Uverturii - tai din trotuar si faci inca o banda pentru Bus sau scoti masinile parcate - La Cluj s-a facut asta in Cartierul Gheorgheni;
- Virtutii - mai tai din trotuar si incerci sa faci inca o banda pentru Bus - acolo unde se poate;
- Stirbei Voda - faci o banda doar pentru bus - acolo trec autobuzele la 1-2 minute.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Utilizator anonim
Ce sa mai tai din trotuare si spatii verzi pe Uverturii si Virtutii, ca ai casele la strada, blocurile aproape pe Virturii, deja acolo au facut niste parcari in fostele gradini de stau oamenii cu masinile sub geamuri. Singurul lucru se poate face pe Uverturii cu eliminat total parcarile, s-ar face 4 benzi, din care 2 doar pentru 178.
Ce sa mai tai din trotuare si spatii verzi pe Uverturii si Virtutii, ca ai casele la strada, blocurile aproape pe Virturii, deja acolo au facut niste parcari in fostele gradini de stau oamenii cu masinile sub geamuri. Singurul lucru se poate face pe Uverturii cu eliminat total parcarile, s-ar face 4 benzi, din care 2 doar pentru 178.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
punmeister
Important ar fi ca la urmatoarea incercare de banda BUS pe traseul lui 131 sa nu mai faca berbecii galagie pe FB si in presa ca data trecuta, ca altfel, RIP!
Important ar fi ca la urmatoarea incercare de banda BUS pe traseul lui 131 sa nu mai faca berbecii galagie pe FB si in presa ca data trecuta, ca altfel, RIP!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- punmeister
-
Posted:
-
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Victor92
Pe Virtutii - cu un mic efort, decupezi din trotuar intre Uverturii si Orsova, iar pe sensul spre Militari, se poate decupa pe partea cu parcul de la piata pana la Ciurel.
E greu la prima vedere, dar e posibil ...
Pe Virtutii - cu un mic efort, decupezi din trotuar intre Uverturii si Orsova, iar pe sensul spre Militari, se poate decupa pe partea cu parcul de la piata pana la Ciurel.
E greu la prima vedere, dar e posibil ...
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Propuneri de noi trasee
Valentin
Nu mai bine in loc de taiat trotuarul si spatiul verde sa se utilizeze o BANDA din cele 3 DEJA construite pentru linii separate de autobuz? Nu e suficient ca se distruge orice petec de spatiu verde si trotuarele se ingusteaza? Nu cred ca mor soferii (evident ca sigur mor, ca deh, se gandesc doar la propiul lor comfort atunci cand stau singuri in masina si se duc la piata in timp ce in autobuze/TP sunt de zeci de ori sau chiar sute de ori mai multi oameni) daca se converteste o banda din 3 intr-una delimitata special atata timp cat exista autobuze/troleibuze care trec pe acolo. De exemplu, pe Iuliu Maniu trec suficiente linii de autobuz/troleibuz si incarcate care merita o astfel de banda.. exemple mai sunt prin oras.
Sincer sa fiu, pe linia lui 178 nu vad de ce s-ar crea banda speciala, avand in vedere ca pe acolo trece o singura linie de autobuz, care are alternativa pe Iuliu Maniu unde exista mult mai multe linii si care merita o astfel de banda. Nu zic ca linia nu e utila sau ceva, evident ca este pentru cei care stau in zona Apusului - Uverturii si care majoritatea opteaza pentru 41 la Lujerului, dar mai bine s-ar face benzile astea unde e nevoie, unde exista spatiu si daca nu exista, sa fie restrictionat traficul auto, nu ce a mai ramas neasfaltat sau spatiul pe care mergi zi de zi pe jos.
Nu mai bine in loc de taiat trotuarul si spatiul verde sa se utilizeze o BANDA din cele 3 DEJA construite pentru linii separate de autobuz? Nu e suficient ca se distruge orice petec de spatiu verde si trotuarele se ingusteaza? Nu cred ca mor soferii (evident ca sigur mor, ca deh, se gandesc doar la propiul lor comfort atunci cand stau singuri in masina si se duc la piata in timp ce in autobuze/TP sunt de zeci de ori sau chiar sute de ori mai multi oameni) daca se converteste o banda din 3 intr-una delimitata special atata timp cat exista autobuze/troleibuze care trec pe acolo. De exemplu, pe Iuliu Maniu trec suficiente linii de autobuz/troleibuz si incarcate care merita o astfel de banda.. exemple mai sunt prin oras.
Sincer sa fiu, pe linia lui 178 nu vad de ce s-ar crea banda speciala, avand in vedere ca pe acolo trece o singura linie de autobuz, care are alternativa pe Iuliu Maniu unde exista mult mai multe linii si care merita o astfel de banda. Nu zic ca linia nu e utila sau ceva, evident ca este pentru cei care stau in zona Apusului - Uverturii si care majoritatea opteaza pentru 41 la Lujerului, dar mai bine s-ar face benzile astea unde e nevoie, unde exista spatiu si daca nu exista, sa fie restrictionat traficul auto, nu ce a mai ramas neasfaltat sau spatiul pe care mergi zi de zi pe jos.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cosminduru
Benzi unice trebuie facute absolut peste tot, nu conteaza ca e o linie sau zece, vorbim de frecventa si 178 are una ridicata.
Din pacate, Virtutii este iremediabil distrusa de linia 41 care a fost amplasata pe mijloc cu CF. Eu as fi trimis-o lateral, in zona lacului avea loc pe acea zona verde, in zona MCDonalds la fel, iar in partea de la Orsova unde incep blocurile ar fi fost ideal sa intre in subteran. Dar astea sunt SF. Deocamdata eu nu cred ca 178 poate avea banda unica, sunt trasee mult mai pretabile pe bulevarde largi unde nu s-au introdus sau nu se respecta, deci mai avem de asteptat cel putin 10-15 ani pana cand vom vedea vreo tentativa in aceasta zona.
Benzi unice trebuie facute absolut peste tot, nu conteaza ca e o linie sau zece, vorbim de frecventa si 178 are una ridicata.
Din pacate, Virtutii este iremediabil distrusa de linia 41 care a fost amplasata pe mijloc cu CF. Eu as fi trimis-o lateral, in zona lacului avea loc pe acea zona verde, in zona MCDonalds la fel, iar in partea de la Orsova unde incep blocurile ar fi fost ideal sa intre in subteran. Dar astea sunt SF. Deocamdata eu nu cred ca 178 poate avea banda unica, sunt trasee mult mai pretabile pe bulevarde largi unde nu s-au introdus sau nu se respecta, deci mai avem de asteptat cel putin 10-15 ani pana cand vom vedea vreo tentativa in aceasta zona.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Valentin
Cosmin, chiar conteaza. De ce sa creezi banda separata pe 178 unde circula doar 106 ca sa ajungi la Lujerului cand poti sa ajungi cu 336 si restul de pe Iuliu Maniu unde exista mult mai multe linii si ar avea sens sa fie separate avand in vedere ca e o iesire din Bucuresti importanta si aglomerata? Majoritatea coboara la Lujerului, 178 e cel mai incarcat pe segmentul dintre capat si Lujerului, sa nu mai zic ca o parte din calatori iau 178 pentru ca duce in cartierul relativ recent construit. Nu inteleg cu ce te deranjeaza 41 in relatia cu 178? E cea mai buna linie de tramvai din Bucuresti alaturi de 21,32, etc. si acest succes il are tocmai din cauza separarii sale de trafic. Cu ce s-ar fi schimbat daca era pe margini si separat de trafic? 178 tot atat de greu ar ajunge dincolo de Lujerului catre Palat.
Mai degraba ar duce 178 pana la Lujerului si s-ar intoarce pe Iuliu Maniu concomitent cu o banda unica si separata( pe I.Maniu) si si-ar face treaba mult mai bine decat pe traseul actual, sa fim seriosi, cine il i-a pana la Palat? Si chiar daca ar exista calatori, e mult mai rapid cu 336 (daca ar avea si banda unica ai ajunge si mai rapid) - La gara? cine il i-a? ai 62/M3/41+M1 si ajungi MULT mai rapid, deci unde se justifica linia? de la Lujerului spre cartierul construit, astfel daca s-ar opri la Lujerului cu statie si pe partea cu 41 si pe partea cu 336+M3 si s-ar intoarce ar fi mult mai eficient - parerea mea personala.
Cosmin, chiar conteaza. De ce sa creezi banda separata pe 178 unde circula doar 106 ca sa ajungi la Lujerului cand poti sa ajungi cu 336 si restul de pe Iuliu Maniu unde exista mult mai multe linii si ar avea sens sa fie separate avand in vedere ca e o iesire din Bucuresti importanta si aglomerata? Majoritatea coboara la Lujerului, 178 e cel mai incarcat pe segmentul dintre capat si Lujerului, sa nu mai zic ca o parte din calatori iau 178 pentru ca duce in cartierul relativ recent construit. Nu inteleg cu ce te deranjeaza 41 in relatia cu 178? E cea mai buna linie de tramvai din Bucuresti alaturi de 21,32, etc. si acest succes il are tocmai din cauza separarii sale de trafic. Cu ce s-ar fi schimbat daca era pe margini si separat de trafic? 178 tot atat de greu ar ajunge dincolo de Lujerului catre Palat.
Mai degraba ar duce 178 pana la Lujerului si s-ar intoarce pe Iuliu Maniu concomitent cu o banda unica si separata( pe I.Maniu) si si-ar face treaba mult mai bine decat pe traseul actual, sa fim seriosi, cine il i-a pana la Palat? Si chiar daca ar exista calatori, e mult mai rapid cu 336 (daca ar avea si banda unica ai ajunge si mai rapid) - La gara? cine il i-a? ai 62/M3/41+M1 si ajungi MULT mai rapid, deci unde se justifica linia? de la Lujerului spre cartierul construit, astfel daca s-ar opri la Lujerului cu statie si pe partea cu 41 si pe partea cu 336+M3 si s-ar intoarce ar fi mult mai eficient - parerea mea personala.
- cosminduru
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cosminduru
Ai dreptate intr-un anumit fel, ma gandesc prin pelegrinarile mele prin Europa ca am vazut benzi unice in general dar exista si stradute prin cartiere unde autobuzele nu au banda separata, fiind strada in sine ingusta. Dar atentie, acolo traficul este aproape inexistent!
Punctual, incerc sa iti raspund la problemele ridicate:
1. 336 nu culege calatori decat pe ramura Apusului nord - Iuliu Maniu. Toti cei care stau la sud de Apusului si apropiat de Uverturii apeleaza la 178. De exemplu drumul de la intersectia Uverturii/Dezrobirii pana la Gorjului este destul de important, nu prea iti vine sa il faci pe jos. Dealtfel este un pic deranjant ca nici 106, nici R434 nu fac acolo dreapta pe Dezrobirii sa iasa la Gorjului, avem sensul invers acoperit, dar la dus nu. Dezrobirii este o strada dezechilibrata din acest punct de vedere.
2. Majoritatea coboara la Lujerului pentru ca autobuzul 178 sta blocat mai departe. Altfel nu ar cobori. Oamenii isi pretuiesc timpul si sunt nevoiti de situatie sa faca aceste transbordari, pe care in ipoteza existentei unor benzi unice poate ca nu le-ar face. In zilele de week-end cand traficul este lejer ai sa observi ca autobuzele nu sunt deloc goale nici pe Virtutii (sigur aici intervine si frecventa de week-end care cateodata nu e suficient de buna sau trenuletele care se mai formeaza)
3. Nu am spus ca ma deranjeaza 41, ci ca pozitionarea lui in felul in care a fost facuta a omorat orice trafic si orice posibilitate de a mai face benzi unice in zona. Daca era pe margini unde am spus, in zona verde de azi, sau in subteran, nu se lua din benzile existente, era una unica + doua pentru masini, pe sens. Cel mai logic ar fi de fapt banda comuna tramvai + autobuz, deci asfaltata, nu CF.
4. Feed-ul inspre Lujerului il face oricum si 178, dar si 106 si 434.
Dupa parerea mea, 178 a fost "stricat" de prelungirea lui de la Apusului mai departe spre Master, si acum spre acel cartier. A devenit o linie mult prea lunga si intortocheata care nu mai lucreaza unitar ci pe segmente (cum spui si tu Lujerului fiind un punct de semi-terminus). Mai potrivit ar fi fost un autobuz gen 106 care sa culeaga tot ce vine de la Cartier Militari, si sa intoarca la Lujerului, iar 178 sa ramana la Apusului asa cum a fost traditional.
Ai dreptate intr-un anumit fel, ma gandesc prin pelegrinarile mele prin Europa ca am vazut benzi unice in general dar exista si stradute prin cartiere unde autobuzele nu au banda separata, fiind strada in sine ingusta. Dar atentie, acolo traficul este aproape inexistent!
Punctual, incerc sa iti raspund la problemele ridicate:
1. 336 nu culege calatori decat pe ramura Apusului nord - Iuliu Maniu. Toti cei care stau la sud de Apusului si apropiat de Uverturii apeleaza la 178. De exemplu drumul de la intersectia Uverturii/Dezrobirii pana la Gorjului este destul de important, nu prea iti vine sa il faci pe jos. Dealtfel este un pic deranjant ca nici 106, nici R434 nu fac acolo dreapta pe Dezrobirii sa iasa la Gorjului, avem sensul invers acoperit, dar la dus nu. Dezrobirii este o strada dezechilibrata din acest punct de vedere.
2. Majoritatea coboara la Lujerului pentru ca autobuzul 178 sta blocat mai departe. Altfel nu ar cobori. Oamenii isi pretuiesc timpul si sunt nevoiti de situatie sa faca aceste transbordari, pe care in ipoteza existentei unor benzi unice poate ca nu le-ar face. In zilele de week-end cand traficul este lejer ai sa observi ca autobuzele nu sunt deloc goale nici pe Virtutii (sigur aici intervine si frecventa de week-end care cateodata nu e suficient de buna sau trenuletele care se mai formeaza)
3. Nu am spus ca ma deranjeaza 41, ci ca pozitionarea lui in felul in care a fost facuta a omorat orice trafic si orice posibilitate de a mai face benzi unice in zona. Daca era pe margini unde am spus, in zona verde de azi, sau in subteran, nu se lua din benzile existente, era una unica + doua pentru masini, pe sens. Cel mai logic ar fi de fapt banda comuna tramvai + autobuz, deci asfaltata, nu CF.
4. Feed-ul inspre Lujerului il face oricum si 178, dar si 106 si 434.
Dupa parerea mea, 178 a fost "stricat" de prelungirea lui de la Apusului mai departe spre Master, si acum spre acel cartier. A devenit o linie mult prea lunga si intortocheata care nu mai lucreaza unitar ci pe segmente (cum spui si tu Lujerului fiind un punct de semi-terminus). Mai potrivit ar fi fost un autobuz gen 106 care sa culeaga tot ce vine de la Cartier Militari, si sa intoarca la Lujerului, iar 178 sa ramana la Apusului asa cum a fost traditional.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
Albert
Când se apuca de treaba?
punmeister wrote:
PMB vrea sa-si incerce norocul din nou cu benzile dedicate BUS.
Când se apuca de treaba?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Culoarele unice pentru tramvaie, autobuze si troleibuze
cris_m
Cand se apuca de hârțoage vrei sa spui... alta distractie si alea
Cand se apuca de hârțoage vrei sa spui... alta distractie si alea
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination