Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
528 posts, 154526 views
📖 Pagination options
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Eu nu stiu de nicio consultare publica pentru proiectul asta dar probabil sunt acoperiti de hartii. Presupun ca odata cu SF-ul din 2007 au mimat ceva de genul asta.
Eu nu stiu de nicio consultare publica pentru proiectul asta dar probabil sunt acoperiti de hartii. Presupun ca odata cu SF-ul din 2007 au mimat ceva de genul asta.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
WT_fan06
Am o idee despre cum aş vrea să arate acest nod de transport.
Pentru inelară ar trebui stații de tramvai de o parte şi de alta a intersecției înainte de semafor precum cele ale lui 21.
Aceste noi stații ar fi conectate la actualele stații ale lui 21 şi la viitorul M7 prin intermediul unui pasaj subteran pietonal precum cel de la Universitate.
Mult mai scumpă e această propunere, însă cred că doar aşa poți face un nod de transport intermodal sustenabil.
Am o idee despre cum aş vrea să arate acest nod de transport.
Pentru inelară ar trebui stații de tramvai de o parte şi de alta a intersecției înainte de semafor precum cele ale lui 21.
Aceste noi stații ar fi conectate la actualele stații ale lui 21 şi la viitorul M7 prin intermediul unui pasaj subteran pietonal precum cel de la Universitate.
Mult mai scumpă e această propunere, însă cred că doar aşa poți face un nod de transport intermodal sustenabil.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Deja tu vii cu o solutie future-proof demna de o capitala europeana, noi suntem mult mai jos de atat.
Am schitat pe o harta lungimile rampelor in cazul in care s-ar fi optat pentru un pasaj subteran. Am presupus ca sos. Colentina este cu 6m sub nivelul sos. Dna Ghica, gabaritul prin pasaj ar fi de 5m si 1m planseul pasajului, toate astea insumate duc la o cota de -12m. Daca declivitatea rampelor este de 6% rezulta o lungime a rampelor de 200m.
Harta poate fi gasita pe site-ul MDRAP: link. Din pacate in bunul stil al Statului Roman certificatul de securitate al site-ului este expirat.
Deja tu vii cu o solutie future-proof demna de o capitala europeana, noi suntem mult mai jos de atat.
Am schitat pe o harta lungimile rampelor in cazul in care s-ar fi optat pentru un pasaj subteran. Am presupus ca sos. Colentina este cu 6m sub nivelul sos. Dna Ghica, gabaritul prin pasaj ar fi de 5m si 1m planseul pasajului, toate astea insumate duc la o cota de -12m. Daca declivitatea rampelor este de 6% rezulta o lungime a rampelor de 200m.
Harta poate fi gasita pe site-ul MDRAP: link. Din pacate in bunul stil al Statului Roman certificatul de securitate al site-ului este expirat.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Costin
Vezi ca n-ai loc pe Doamna Ghica spre sud intre blocuri pentru rampa + bretele. Trebuie sa incepi rampa acolo unde se termina blocul dinspre Voluntari (cu demolarile de rigoare pe partea respectiva).
In fine, sa nu pierdem obiectivul principal. Acum nu vrem tramvai acolo. Vrem doar spatiu pentru un viitor tramvai, sa fim siguri ca nu ne ingropam singuri dezvoltarea viitoare. Orice altceva e science-fiction (as fi zis SF dar se intelegea studiu de fezabilitate si nu e cazul).
Vezi ca n-ai loc pe Doamna Ghica spre sud intre blocuri pentru rampa + bretele. Trebuie sa incepi rampa acolo unde se termina blocul dinspre Voluntari (cu demolarile de rigoare pe partea respectiva).
In fine, sa nu pierdem obiectivul principal. Acum nu vrem tramvai acolo. Vrem doar spatiu pentru un viitor tramvai, sa fim siguri ca nu ne ingropam singuri dezvoltarea viitoare. Orice altceva e science-fiction (as fi zis SF dar se intelegea studiu de fezabilitate si nu e cazul).
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Ai dreptate cu ambele idei. Din pacate suntem fortati sa gandim in logica evitarii unui viitor dezastru, nu a unei solutii optime.
Ai dreptate cu ambele idei. Din pacate suntem fortati sa gandim in logica evitarii unui viitor dezastru, nu a unei solutii optime.
- zapacitu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
zapacitu
Daca nu ma insel, ai nevoie de cam 42m intre cladiri pentru pasaj cu tramvai si bretele (calcul de 6 benzi + 2 de tramvai + ~1 banda pt fiecare troturar; am luat banda la 4.2m, deci suficient cat sa acopere gabarit tramvai, stalpi si rezerva - gen zid de sustinere). Si ai asta de ambele parti pe Dna Ghica. S-a fi gandit cineva dinainte? Ok, e stramt (trotuarul la 3.5m e ingust - nu incape o masina in spic ), dar e suficient.
Trasarea tramvaiului pe zona asta nu cred ca se va pune "pe hartie" pana cand nu vor fi in lucru proiecte precum M5 Pantelimon (care nu are sanse in urmatorii 10 ani si oricum TREBUIE corelat cu pasaj la Delfinu si Fundeni, altfel...), refacere Chisinau (in 10 ani o sa se ajunga involutar tramvaiele pe trotuar daca nu intra in reparatie), pasajul despre care vorbim aici corelat cu o idee despre M7 (ca sa nu ii infigem stalpii sau fundatiile in traseu) plus o solutie la intersectia adiacenta de la Tei/Petricani (care dupa mintea mea presupune un unic pasaj pana pe Petricani).
Deci da, daca nu se schimba ceva la mentalitatea romaneasca, astfel incat proiectele sa se faca pentru ca trebuie facute, nu pentru ca se poate fura cu ele, probabil in cel mai bun caz vom avea tramvai de la Oltinei pana la Rebreanu, via extensia Grigorescu.
Daca nu ma insel, ai nevoie de cam 42m intre cladiri pentru pasaj cu tramvai si bretele (calcul de 6 benzi + 2 de tramvai + ~1 banda pt fiecare troturar; am luat banda la 4.2m, deci suficient cat sa acopere gabarit tramvai, stalpi si rezerva - gen zid de sustinere). Si ai asta de ambele parti pe Dna Ghica. S-a fi gandit cineva dinainte? Ok, e stramt (trotuarul la 3.5m e ingust - nu incape o masina in spic ), dar e suficient.
Trasarea tramvaiului pe zona asta nu cred ca se va pune "pe hartie" pana cand nu vor fi in lucru proiecte precum M5 Pantelimon (care nu are sanse in urmatorii 10 ani si oricum TREBUIE corelat cu pasaj la Delfinu si Fundeni, altfel...), refacere Chisinau (in 10 ani o sa se ajunga involutar tramvaiele pe trotuar daca nu intra in reparatie), pasajul despre care vorbim aici corelat cu o idee despre M7 (ca sa nu ii infigem stalpii sau fundatiile in traseu) plus o solutie la intersectia adiacenta de la Tei/Petricani (care dupa mintea mea presupune un unic pasaj pana pe Petricani).
Deci da, daca nu se schimba ceva la mentalitatea romaneasca, astfel incat proiectele sa se faca pentru ca trebuie facute, nu pentru ca se poate fura cu ele, probabil in cel mai bun caz vom avea tramvai de la Oltinei pana la Rebreanu, via extensia Grigorescu.
- ANTENA
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ANTENA
Gata? A inceput santierul?
Am vazut langa biserica ca se face o organizare de santier, destul de serioasa.
O sa incerc sa fac poze.
Gata? A inceput santierul?
Am vazut langa biserica ca se face o organizare de santier, destul de serioasa.
O sa incerc sa fac poze.
- alecs99
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
alecs99
Da
Da
WhatsApp Image 2019-06-11 at 19.14.27.jpeg (174.93 KB; downloaded 6202 times)
- Linia143
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Linia143
Chiar au inceput? Sau doar repara ceva in acea zona?Mi s-ar parea incredibil sa inceapa asa repede...Chiar daca se anunta de ani de zile acest lucru.Acolo parca erau niste indicatii scrise zilele trecute,probabil pentru stalpii de sustinere.
Chiar au inceput? Sau doar repara ceva in acea zona?Mi s-ar parea incredibil sa inceapa asa repede...Chiar daca se anunta de ani de zile acest lucru.Acolo parca erau niste indicatii scrise zilele trecute,probabil pentru stalpii de sustinere.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: PDV si solicitare info catre PMB, care nu vrea TW pe pas
cris_m
Atentie, ce se face acum este pur si simplu un studiu geo. Asta cu s-au apucat de lucrare e avant mediatic, sa dea bine la public. Pun pariu pe ce vrei ca in cateva saptamani o sa bata vantul pe asa-zisul santier. Acum e ultima strigare ca sa zic asa, se mai poate schimba ceva.
Atentie, ce se face acum este pur si simplu un studiu geo. Asta cu s-au apucat de lucrare e avant mediatic, sa dea bine la public. Pun pariu pe ce vrei ca in cateva saptamani o sa bata vantul pe asa-zisul santier. Acum e ultima strigare ca sa zic asa, se mai poate schimba ceva.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
ByOnu
Nota - ADP Sector 2 tocmai a tocat niste banuti luna trecuta inlocuind bordurile din intersectie. Sectorul 2 este condus de facto de viceprimarul Dan Popescu, PNL.
Nota - ADP Sector 2 tocmai a tocat niste banuti luna trecuta inlocuind bordurile din intersectie. Sectorul 2 este condus de facto de viceprimarul Dan Popescu, PNL.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
TibiV
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=72.msg250253#msg250253
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=72.msg250253#msg250253
cezar-mario2012 wrote:
Poze de ieri cu decopertare în zona piciorului doi.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
Cristi N
Userul Titza a pus poza asta pe forumul benzinarilor. link Am mutat poza pe imgur altfel primeam eroare la upload din cauza dimensiunii originale.
Userul Titza a pus poza asta pe forumul benzinarilor. link Am mutat poza pe imgur altfel primeam eroare la upload din cauza dimensiunii originale.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Pasaj suprateran Doamna Ghica (parte din inelul median) (FINALIZAT 2023, NERECEPŢIONAT)
•
Choose destination