Topic: M5.1 (D.T. - Eroilor): Discuții generale pe baza lucrărilor și a proiectului
8571 posts, 1388995 views
📖 Pagination options
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
punmeister
Colegul @v.ghiorghica de la Alstom a pus niste poze pe PUM la topicul M5
Colegul @v.ghiorghica de la Alstom a pus niste poze pe PUM la topicul M5
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
Chiar asteptam o parere avizata de specialist.
subway guru wrote:
..ambitie prosteasca de arhitect incapatanat dar tampit <structural>...
Chiar asteptam o parere avizata de specialist.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
cris_m
Cu geometria elementara de gimnaziu, eu asa as fi rezolvat problema. Stalpul mic, din interior, sa fie cel de rezistenta, iar cel mare, inclinat, cel decorativ. Sunt convins ca se putea implementa solutia asta.
Cu geometria elementara de gimnaziu, eu asa as fi rezolvat problema. Stalpul mic, din interior, sa fie cel de rezistenta, iar cel mare, inclinat, cel decorativ. Sunt convins ca se putea implementa solutia asta.
20190525_161149-1209x1612.jpg (181.83 KB; downloaded 3072 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
andrei11
Sunt absolut convins că stâlpii de rezistență - dacă sunt înclinați - au fost atenți calculați și s-a discutat cu arhitectul. Oricum, tot Metroul SA a făcut calculul. Am destule exemple de pe tot globul cu clădiri din astea <<strâmbe>>. E plin internetul cu ele. Ba am impresia că o "strâmbătură" este și în București pe B-dul Expoziției.
Sunt absolut convins că stâlpii de rezistență - dacă sunt înclinați - au fost atenți calculați și s-a discutat cu arhitectul. Oricum, tot Metroul SA a făcut calculul. Am destule exemple de pe tot globul cu clădiri din astea <<strâmbe>>. E plin internetul cu ele. Ba am impresia că o "strâmbătură" este și în București pe B-dul Expoziției.
- sab
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
sab
@cmis_m
Impresia mea este ca inclinarea stalpilor este mare si proiectia varfului este in afara bazei. Solutia ta este doar o "imitatie" de inclinare, aici arhitectul a vrut mai mult.
@cmis_m
Impresia mea este ca inclinarea stalpilor este mare si proiectia varfului este in afara bazei. Solutia ta este doar o "imitatie" de inclinare, aici arhitectul a vrut mai mult.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
orex
Ca si in cazul Torres KIO (alias Puerta de Europa I si II) din Madrid care au o inclinatie de cca.15 ° la o inaltime de 114 m (26 de etaje) si de circa 23 de ani sunt in exploatare.
In Bucuresti, ceva asemanator lor este Unicredit Tower, in folosinta de 6 ani, cu 64 m inaltime si 15 etaje.
Deci se poate, atat arhitectonic cat si structural, sa stea in picioare proiecte cu mult mai ample decat E2.
Ca si in cazul Torres KIO (alias Puerta de Europa I si II) din Madrid care au o inclinatie de cca.15 ° la o inaltime de 114 m (26 de etaje) si de circa 23 de ani sunt in exploatare.
In Bucuresti, ceva asemanator lor este Unicredit Tower, in folosinta de 6 ani, cu 64 m inaltime si 15 etaje.
Deci se poate, atat arhitectonic cat si structural, sa stea in picioare proiecte cu mult mai ample decat E2.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si a proiectului
subway guru
Constructiile subterane comparativ cu cele supraterane se comporta altfel la cutremur
Constructiile subterane comparativ cu cele supraterane se comporta altfel la cutremur
- catalinp
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Romancierilor
catalinp
Pentru ca poate vreau sa ajung la Gara de Nord ? Sau pentru ca poate am abonament la stb si nu vreau sa-mi fac si la metrou pentru a merge 3-4 statii si a nu mai astepta autobuzul care vin 2-3 in acelasi timp si dupa se sta minim 10 minute chiar si la ore de varf ???
Nu cred ca batranii care vin (sau se duc) la piata Moghioros se vor duce la metrou, iar timpul de asteptare al unuia dintre autobuze este mare ! De cand au scos troleibuzele statul in statie asteptand masina vreo 10 minute a fost constant si va ramane din pacate la fel pt ca majoritatea care merg 2-3 statii (Poiana Muntelui, Romancierilor, P-ta Valea Ialomitei)nu vor lua metroul ! Stateam in statie la Piata Moghioros si vedeam cum trec 2 autobuze 368 la interval scurt, in timp ce din 3 autobuze (168,268,668) nu venea nimic ! De multe ori,acum sunt norocos merg cu masina si de cate ori trec prin fata statiei ma uit cum multa lume asteapta minunatul autobuz )
orex wrote:
Niciodata nu va mai circula vreun troleibuz pe sectiunea tronsonului Favorit-V. Argesului.
PS
De ce ar face-o? Fix statiile M5 sunt similare cu fostele statii RATB, actual STB!
Pentru ca poate vreau sa ajung la Gara de Nord ? Sau pentru ca poate am abonament la stb si nu vreau sa-mi fac si la metrou pentru a merge 3-4 statii si a nu mai astepta autobuzul care vin 2-3 in acelasi timp si dupa se sta minim 10 minute chiar si la ore de varf ???
Nu cred ca batranii care vin (sau se duc) la piata Moghioros se vor duce la metrou, iar timpul de asteptare al unuia dintre autobuze este mare ! De cand au scos troleibuzele statul in statie asteptand masina vreo 10 minute a fost constant si va ramane din pacate la fel pt ca majoritatea care merg 2-3 statii (Poiana Muntelui, Romancierilor, P-ta Valea Ialomitei)nu vor lua metroul ! Stateam in statie la Piata Moghioros si vedeam cum trec 2 autobuze 368 la interval scurt, in timp ce din 3 autobuze (168,268,668) nu venea nimic ! De multe ori,acum sunt norocos merg cu masina si de cate ori trec prin fata statiei ma uit cum multa lume asteapta minunatul autobuz )
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Romancierilor
rosetti61
Si ce i-ar impiedica sa reactiveze fostul 108 Valea Ialomitei (Valea Argesului cap initial) - Gara de Nord?
Si ce i-ar impiedica sa reactiveze fostul 108 Valea Ialomitei (Valea Argesului cap initial) - Gara de Nord?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Romancierilor
orex
@rosetti61
Numai ca din cate imi amintesc si nu cred ca gresesc, 108, facea la intersectia Dr. Taberei cu Romancierilor la stanga si iesea pe Timisoara, fost Emil Botnaras, deci n-ar prinde tot bazinul de potrentiali calatori dintre V. Ialomitei si Piata Dr. Taberei decat daca ar merge pe fostul traseu al lui 93.
@catalinp
Nici faimosul 93 din prezent, fost 71, nu are vreo frecventa de nemaipomenit pe ramura de Sud-Vest (mai putin de 8 minute nu figureaza in calendarul STB la sectiunea ”orele trecerilor prin statii”), iar 105 cred ca ”s-a obisnuit sa circule pe prel. Ghencea pana la str. Brasov, astfel incat nu cred ca va mai reveni vreodata pe traseul de baza pe prel. Ghencea, via Raul Doamnei, str. Brasov.
N-as dramatiza intr-atat ca ruta Dr. Taberei-Gara de Nord, ramura Nord-Vest, ar fi vitregita ca sunt alternative de suprafata la max 5 statii de V. Ialomitei (pe fostele trasee ale troleibuzelor) pe cand cei din Pantelimon, Rahova, spre exemplu, ce mijloc de transport teran, direct,au spre Gara de Nord? Nu identific niciunul!
Tot in acest context, noi cei din Dr. Taberei, avem acces direct spre aeroport? Nu! Daca trebuie, ajungem acolo, nu?
Si in ultimul rand, ”pomenile” cu titlul gratuit de calatorie la STB pentru unele categorii de calatori s-au ”inventat” dupa 90. Stii ca inainte de 1989, un pensionar platea fix ca un elev sau student abonamentul lunar, adica fix 50% dintr-unul intreg? Daca eram in E.A.U., Dubai, poate ca ne permiteam dar in contextul actual cum sa poti sustine un transport civilizat, regulat si in conditii decente cu atatea gratuitati?
PS
Sunt convins ca majoritatea covarsitoare a concitadinilor nostrii din aceasta parte a urbei nu se vor plange niciodata de legaturile cu restul orasului cand vor putea circula, in fine, cu metroul!
@rosetti61
Numai ca din cate imi amintesc si nu cred ca gresesc, 108, facea la intersectia Dr. Taberei cu Romancierilor la stanga si iesea pe Timisoara, fost Emil Botnaras, deci n-ar prinde tot bazinul de potrentiali calatori dintre V. Ialomitei si Piata Dr. Taberei decat daca ar merge pe fostul traseu al lui 93.
@catalinp
Nici faimosul 93 din prezent, fost 71, nu are vreo frecventa de nemaipomenit pe ramura de Sud-Vest (mai putin de 8 minute nu figureaza in calendarul STB la sectiunea ”orele trecerilor prin statii”), iar 105 cred ca ”s-a obisnuit sa circule pe prel. Ghencea pana la str. Brasov, astfel incat nu cred ca va mai reveni vreodata pe traseul de baza pe prel. Ghencea, via Raul Doamnei, str. Brasov.
N-as dramatiza intr-atat ca ruta Dr. Taberei-Gara de Nord, ramura Nord-Vest, ar fi vitregita ca sunt alternative de suprafata la max 5 statii de V. Ialomitei (pe fostele trasee ale troleibuzelor) pe cand cei din Pantelimon, Rahova, spre exemplu, ce mijloc de transport teran, direct,au spre Gara de Nord? Nu identific niciunul!
Tot in acest context, noi cei din Dr. Taberei, avem acces direct spre aeroport? Nu! Daca trebuie, ajungem acolo, nu?
Si in ultimul rand, ”pomenile” cu titlul gratuit de calatorie la STB pentru unele categorii de calatori s-au ”inventat” dupa 90. Stii ca inainte de 1989, un pensionar platea fix ca un elev sau student abonamentul lunar, adica fix 50% dintr-unul intreg? Daca eram in E.A.U., Dubai, poate ca ne permiteam dar in contextul actual cum sa poti sustine un transport civilizat, regulat si in conditii decente cu atatea gratuitati?
PS
Sunt convins ca majoritatea covarsitoare a concitadinilor nostrii din aceasta parte a urbei nu se vor plange niciodata de legaturile cu restul orasului cand vor putea circula, in fine, cu metroul!
- helixdq
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Romancierilor
helixdq
Nu mi se pare asa de grav daca ar ramane troleibuzele unde sunt, si de exemplu 168, 268 si-ar muta traseul pe Valea Ialomitei (presupun ca 668 dispare cand apare metroul). Combinat merg destul de bine pana spre Cismigiu.
La cat a durat mutarea "temporara" a troleibuzelor oamenii s-au obisnuit cu rutele noi.
Cat despre tren, cine pleaca din Bucuresti cu trenul si da 50 lei pe bilet va da cativa lei pe o cartela de metrou sa ajunga la timp, chiar nu vad rostul unui autobuz.
Nu mi se pare asa de grav daca ar ramane troleibuzele unde sunt, si de exemplu 168, 268 si-ar muta traseul pe Valea Ialomitei (presupun ca 668 dispare cand apare metroul). Combinat merg destul de bine pana spre Cismigiu.
La cat a durat mutarea "temporara" a troleibuzelor oamenii s-au obisnuit cu rutele noi.
Cat despre tren, cine pleaca din Bucuresti cu trenul si da 50 lei pe bilet va da cativa lei pe o cartela de metrou sa ajunga la timp, chiar nu vad rostul unui autobuz.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Romancierilor
aztec
Cum Militari are si metrou, si autobuze si troleu si functioneaza foarte bine, nu vad problema sa coexiste si in DT.
Bine...eu as inlocui in multe locuri autobuzele chiar si euro 6 cu trolee, dar nu se face asta la noi ..si autobuze electrice cu randamentul unui troleu....mai peste ani.
Cum Militari are si metrou, si autobuze si troleu si functioneaza foarte bine, nu vad problema sa coexiste si in DT.
Bine...eu as inlocui in multe locuri autobuzele chiar si euro 6 cu trolee, dar nu se face asta la noi ..si autobuze electrice cu randamentul unui troleu....mai peste ani.
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Romancierilor
orex
Trebuie sa fiti de acord ca atat autobuzele cat si troleibuzele circula pe aceleasi drumuri tixite de vehicule, deci singurele doua alternative, ramase viabile, pentru a cincea metropola din lume cu cel mai congestionat trafic (sursa https://www.economica.net/bucure-ti-ora ... 46401.html potrivit Tom Tom) sunt tramvaiele de mare capacitate, cu 3-6 module (cu trasee separate fizic de traficul celorlalte vehicule, acolo unde se poate), respectiv mult ravnitul metrou. Cand se vor concretiza M4 (ramura sud), M5 (Eroilor-Pantelimon), M6, M7 si M8 (semiinel sud), altfel va sta treaba in Bucuresti dar...va mai curge multa apa pe Dambovita si, din pacate, n-as crede ca vom mai fi contemporani cu acele vremuri multi dintre noi, in ritmul in care sunt edificate asemenea obiective de investitii.
PS
Dupa aceea si doar dupa crearea unor park& ride-uri, in principal, la intrarile in capitala, se pot institui taxe pentru a accede sau tranzita anumite zone, din capitala, pentru descurajarea traficului auto. Atunci vor putea si autobuzele, respectiv troleibuzele sa-si atinga menirea si vom circula ca la Munchen...asa cum se misca pe traseu Sileo S18.
Trebuie sa fiti de acord ca atat autobuzele cat si troleibuzele circula pe aceleasi drumuri tixite de vehicule, deci singurele doua alternative, ramase viabile, pentru a cincea metropola din lume cu cel mai congestionat trafic (sursa https://www.economica.net/bucure-ti-ora ... 46401.html potrivit Tom Tom) sunt tramvaiele de mare capacitate, cu 3-6 module (cu trasee separate fizic de traficul celorlalte vehicule, acolo unde se poate), respectiv mult ravnitul metrou. Cand se vor concretiza M4 (ramura sud), M5 (Eroilor-Pantelimon), M6, M7 si M8 (semiinel sud), altfel va sta treaba in Bucuresti dar...va mai curge multa apa pe Dambovita si, din pacate, n-as crede ca vom mai fi contemporani cu acele vremuri multi dintre noi, in ritmul in care sunt edificate asemenea obiective de investitii.
PS
Dupa aceea si doar dupa crearea unor park& ride-uri, in principal, la intrarile in capitala, se pot institui taxe pentru a accede sau tranzita anumite zone, din capitala, pentru descurajarea traficului auto. Atunci vor putea si autobuzele, respectiv troleibuzele sa-si atinga menirea si vom circula ca la Munchen...asa cum se misca pe traseu Sileo S18.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Romancierilor
Costin
Noi am mai discutat despre troleibuz acolo si am concluzionat ca nu e nevoie, va rog folositi functia de cautare a forumului si veti gasi dezbateri intregi. Nu mai are rost sa reluam acum.
Zic doar atat: nu comparati cu nici o alta zona din Bucuresti unde metroul "coexista" cu altceva. Cat de rare sunt statiile acolo si cat de dese in DT?
Noi am mai discutat despre troleibuz acolo si am concluzionat ca nu e nevoie, va rog folositi functia de cautare a forumului si veti gasi dezbateri intregi. Nu mai are rost sa reluam acum.
Zic doar atat: nu comparati cu nici o alta zona din Bucuresti unde metroul "coexista" cu altceva. Cat de rare sunt statiile acolo si cat de dese in DT?
📖 Pagination options