Topic: Achiziții de autobuze electrice în perioada 2018-2023
989 posts, 291325 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Doar constructori ”outsideri” UE au reusit sa intruneasca conditiile caietului de sarcini?
Doar constructori ”outsideri” UE au reusit sa intruneasca conditiile caietului de sarcini?
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Utilizator anonim
BYD parca au fabrica in Ungaria? Au sigur undeva in UE.
BYD parca au fabrica in Ungaria? Au sigur undeva in UE.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Au doua uzine in UE, una in Ungaria la Komarom si una de curand in Franta la Beauvais.
Au doua uzine in UE, una in Ungaria la Komarom si una de curand in Franta la Beauvais.
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
cam asta e adresa...8 Puskás Tivadar, Komárom, 2903 Hungary
Mai bine era sa fi fost Ostrov nr. 3C, sector5, Bucuresti, ROMANIA, nu?! Din pacate nu se mai poate!
cam asta e adresa...8 Puskás Tivadar, Komárom, 2903 Hungary
Mai bine era sa fi fost Ostrov nr. 3C, sector5, Bucuresti, ROMANIA, nu?! Din pacate nu se mai poate!
- Razvan021
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
Razvan021
Bozankaya nu au prins contractul cu MDRAP pentru autobuzele de 10m desi au fost singurii ofertanti (descalificati).Poate fi un semn ca au o problema la partea de ofertare.Daca e asa, putin probabil sa o fi rezolvat pana la licitatia asta.
Bozankaya nu au prins contractul cu MDRAP pentru autobuzele de 10m desi au fost singurii ofertanti (descalificati).Poate fi un semn ca au o problema la partea de ofertare.Daca e asa, putin probabil sa o fi rezolvat pana la licitatia asta.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
cris_m
Atentie la atacurile la persoana! Acest mesaj este un inceput de atac!
CA 205 wrote:
Ca sa nu adormi? Ca nu inteleg rostul mesajului! Esti cumva proprietar de autobuz Sileo ca stii cat de fiabil este? Pun pariu ca nici macar nu ai vazut un Sileo in realitate.
Atentie la atacurile la persoana! Acest mesaj este un inceput de atac!
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
ByOnu
Dar tu?
CA 205 wrote:
Ca sa nu adormi? Ca nu inteleg rostul mesajului! Esti cumva proprietar de autobuz Sileo ca stii cat de fiabil este? Pun pariu ca nici macar nu ai vazut un Sileo in realitate.
Dar tu?
- CiprianTRB
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
CiprianTRB
Solaris nu se incadra in CS ? Sau a uitat de Bucuresti ?
Solaris nu se incadra in CS ? Sau a uitat de Bucuresti ?
- dany
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
dany
Nu vreau sa ma lamentez, insa otokar au avut suficiente probleme si tot au fost livrate.....
Nu vreau sa ma lamentez, insa otokar au avut suficiente probleme si tot au fost livrate.....
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Ce a determinat o asa slaba implicare la licitatia asta? Doar pretul sau si alte considerente din C.S.?
Ce a determinat o asa slaba implicare la licitatia asta? Doar pretul sau si alte considerente din C.S.?
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
Cei de la Solaris sunt ocupati cu contractele pe care le-au luat in ultima perioada prin Europa, a se vedea ca nici n-au depus oferta la licitatia pentru autobuze hibrid de la Targoviste desi bugetul acolo era mult mai generos, 393.000 de euro bucata (cu 5 ani garantie extinsa), fata de 316.000 de euro bucata la Bucuresti (cu 8 ani garantie full-warranty).
Restul ori nu s-au incadrat la pret (Mercedes, Volvo) ori nu respectau CS-ul (Yutong, SOR, Ebusco, Heuliez).
Iar cei de la VDL vad ca sunt ocupati cu Pandele
Cei de la Solaris sunt ocupati cu contractele pe care le-au luat in ultima perioada prin Europa, a se vedea ca nici n-au depus oferta la licitatia pentru autobuze hibrid de la Targoviste desi bugetul acolo era mult mai generos, 393.000 de euro bucata (cu 5 ani garantie extinsa), fata de 316.000 de euro bucata la Bucuresti (cu 8 ani garantie full-warranty).
Andrei17 wrote:
Ei acum sunt îngropați în comenzi. În România, primele Solaris trebuie să vină în toamnă la Cluj (50 de bucăți), apoi ale noastre (26), ultimele fiind cele pentru Baia Mare. Nu mai punem la socoteală faptul că au zeci de comenzi și din alte țări și nu mare mi-ar fi mirarea să redirecționeze câteva comenzi spre Skoda.
Restul ori nu s-au incadrat la pret (Mercedes, Volvo) ori nu respectau CS-ul (Yutong, SOR, Ebusco, Heuliez).
Iar cei de la VDL vad ca sunt ocupati cu Pandele
- orex
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
orex
Iau partea plina a ”paharului”. Daca BYD au un aliat ca SILEO o fi ceva consistent!
Un singur regret am. Dat fiind experienta noastra in bransa, facuta praf acum un deceniu si jumatate, imi pare rau ca asemenea autobuze nu pot fi ”Made in Romania” ci ”Made by Hungary” or ”Made by Turkey”.
Iau partea plina a ”paharului”. Daca BYD au un aliat ca SILEO o fi ceva consistent!
Un singur regret am. Dat fiind experienta noastra in bransa, facuta praf acum un deceniu si jumatate, imi pare rau ca asemenea autobuze nu pot fi ”Made in Romania” ci ”Made by Hungary” or ”Made by Turkey”.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de autobuze electrice in perioada 2018-2022
punmeister
BYD a prins contracte la greu in Europa, mai ales de cand au deschis uzina de la Komarom, tocmai de curand au vandut 15 unitati de 12m pentru EMT Madrid, 16 unitati la Messina in Italia si 20 de unitati de 18m pentru Nobina Sweden, 4 pentru Stockholm si 16 pentru Linköping.
Adica Made in Germany in cazul Sileo, ca daca le faceau in Turcia participa direct Bozankaya, fara Sileo.
BYD a prins contracte la greu in Europa, mai ales de cand au deschis uzina de la Komarom, tocmai de curand au vandut 15 unitati de 12m pentru EMT Madrid, 16 unitati la Messina in Italia si 20 de unitati de 18m pentru Nobina Sweden, 4 pentru Stockholm si 16 pentru Linköping.
orex wrote:
Un singur regret am. Dat fiind experienta noastra in bransa, facuta praf acum un deceniu si jumatate, imi pare rau ca asemenea autobuze nu pot fi ”Made in Romania” ci ”Made by Hungary” or ”Made by Turkey”.
Adica Made in Germany in cazul Sileo, ca daca le faceau in Turcia participa direct Bozankaya, fara Sileo.
📖 Pagination options