Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-2010-CA

1365 posts, 454670 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 98
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Ies toate 6 fara probleme, plus ca sunt inca 6 pregatite, care cu noroc ar putea iesi chiar in iarna.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati ByOnu

Cu AC inca nu se incearca nimic? Stiu povestea cu structura de rezistenta si spatiul redus de pe acoperis, dar tramvai modernizat fara AC... :no:

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Deocamdata pana la finalul anului vom avea AC pe toate 46 CH PPC.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati 1689

Tot "d-alea bune", ca pe autobuze, montate heirupistic in noiembrie - cind e cererea cea mai mare ?

Parca acum citeva luni structura nu putea sa sustina unitatile... Intre timp s-a gasit solutia minune ?

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

La CH PPC nu e probelema, la CA e problema cu structura pentru ca aici deja este tot echipamentul de tractiune pe acoperis.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati punmeister

Desi ar putea rearanja echipamentele de pe acoperis ca sa monteze HVAC-ul.
Poza: AlexCitelis5399
4161 - P - 05.12.2016.jpg (249.28 KB; downloaded 2911 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Nu e problema de spatiu ci de greutate.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati vl273

273 va intra la modernizare. Mai devreme era tractat de un utilitar spre URAC.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati alexandru_minciu91

Ce numar va avea respectivul tramvai?

 



Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Nenea_titi

Deci BN pierde treptat din parc...

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Nu pierde nimic practic, BN are oricum foarte multe vagoane, din acest motiv si-au ”permis” mereu să aibă imobilizate între 10-35 de vagoane. Și dacă le ”pierde” pe 049, 075, 098, 118, 158 nu-i nici o tragedie. Oricum au fost vagoane cu perioade extrem de mari și dese de imobilizare.

 


Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati FabiM

Sau poate vor primi inapoi de la alte depouri ce vor beneficia de modernizate.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-2010-CA - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

BN este din ce in ce mai in carti pentru a fi urmatorul modernizat, deci cel mai probabil nu mai primeste nimic. 41 oricum va primi tramvaie noi, deci pentru un an nu cred ca se mai agita nimeni cu specializare pentru inca un depou. CAurile vor ajunge in Colentina si Dudesti.

 


Go to page:  1  ... 48 49 50 51 52 53 54  ... 98
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2429 forum members have written 434790 posts in 5412 topics and 519 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use