Topic: Clubul "Flacara Rosiatica"
4373 posts, 992416 views
📖 Pagination options
- cris_m
-
Posted:
-
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 12
Celestin Draganescu
Cu toate ca sigur a fost o eroare in scriere, care se poate intampla oricui, ai spus un mare adevar.
Albert wrote:
Nu exista nicio diferenta intre liniile de producție pentru vest și cele pentru vest.
Cu toate ca sigur a fost o eroare in scriere, care se poate intampla oricui, ai spus un mare adevar.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
punmeister
Exact, totul tine strict de ce iti doresti sa achizitionezi.
Exact, totul tine strict de ce iti doresti sa achizitionezi.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
cris_m
Pai eu imi doresc sa cumpar produse la calitatea vestica, insa cam tot ce gasesc in Romania, clar nu e la calitatea pe care mi-o doresc, desi, a noastra tara face parte din Europa Centrala (da, da si eu am ramas surprins cand 2 profesori de geografie mi-au zis asta...)
Pai eu imi doresc sa cumpar produse la calitatea vestica, insa cam tot ce gasesc in Romania, clar nu e la calitatea pe care mi-o doresc, desi, a noastra tara face parte din Europa Centrala (da, da si eu am ramas surprins cand 2 profesori de geografie mi-au zis asta...)
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Corect, probabil era in ultima treapta de viteza. Putea introduce in treapta a 4-a si atunci crestea turatia motorului.
Loganul il ai pe benzina?
cris_m in topicul Discutii diverste - autobuze ale STB wrote:
Ba uite aici te contrazic putin. Am patit cu Loganul pe autostrada nemteasca o chestie de genul. Masina plina, rampa destul de accentuata (la urcare e rampa, la coborare e panta ), AC functional, tata accelera de zor, dar pe vitezometru acul tot scadea. A oprit AC-ul si, ce sa vezi, a inceput sa nu mai scada viteza, ci sa ramana constanta. Deci da, in cazul anumitor rampe si a unui grad de incarcare a vehiculului, AC-ul poate sa te dea inapoi... Bine, nu sa nu poti urca o rampa, e exagerata exprimarea, dar sa te incetineasca.
Corect, probabil era in ultima treapta de viteza. Putea introduce in treapta a 4-a si atunci crestea turatia motorului.
Loganul il ai pe benzina?
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
cris_m
Da, era in a 5-a (la aproximativ 115-120 km/h) si da, e benzina, 1.6 Mpi simplu.
Da, era in a 5-a (la aproximativ 115-120 km/h) si da, e benzina, 1.6 Mpi simplu.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
andrei11
1) O rampă de 10 % e urcată de Logan ( sau echivalent ) fără probleme încărcat la maxim și cu AC - ul în funcține.
2) anndrei, întrebarea ta dacă motorul e cu explozie sau cu compresie n-are absolut nicio relevanță în discuția de față.
3) Toată șmecheria e să-ți alegi raportul de transmisie corespunzător...
1) O rampă de 10 % e urcată de Logan ( sau echivalent ) fără probleme încărcat la maxim și cu AC - ul în funcține.
2) anndrei, întrebarea ta dacă motorul e cu explozie sau cu compresie n-are absolut nicio relevanță în discuția de față.
3) Toată șmecheria e să-ți alegi raportul de transmisie corespunzător...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
anndrei
@cris_m, si eu tot 1.6 simplu am si intr-adevar este cam slabut la demaraj. Din ce am inteles 1.6 16V fuge ceva mai tare.
Oricum la motorul pe benzina trebuie turatie fata de motorul Diesel unde cuplul maxim este la turatie mai joasa.
@cris_m, si eu tot 1.6 simplu am si intr-adevar este cam slabut la demaraj. Din ce am inteles 1.6 16V fuge ceva mai tare.
Oricum la motorul pe benzina trebuie turatie fata de motorul Diesel unde cuplul maxim este la turatie mai joasa.
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Clubul "Flacara Rosiatica"
Cristi N
Eu zic ca e relevant tipul motorului, la acelasi numar de cai un diesel va avea cuplu semnificativ mai mare comparat cu un benzinar. In trecut am avut un 1.6 16V 105CP benzina aspirat, motorul era absolut ok dar se simtea daca AC-ul era cuplat sau nu. La masina curenta, un 2.0 TDI de 140 CP nu simt deloc daca am AC-ul cuplat sau nu.
Intradevar diesel-ul este supraalimentat dar si masina este mai grea cu vreo 400 de kg fata de prima astfel ca raportul greutate/putere e asemanator: 10.5 vs 11.06 kg/CP.
Eu zic ca e relevant tipul motorului, la acelasi numar de cai un diesel va avea cuplu semnificativ mai mare comparat cu un benzinar. In trecut am avut un 1.6 16V 105CP benzina aspirat, motorul era absolut ok dar se simtea daca AC-ul era cuplat sau nu. La masina curenta, un 2.0 TDI de 140 CP nu simt deloc daca am AC-ul cuplat sau nu.
Intradevar diesel-ul este supraalimentat dar si masina este mai grea cu vreo 400 de kg fata de prima astfel ca raportul greutate/putere e asemanator: 10.5 vs 11.06 kg/CP.
- survola
-
Posted:
-
Re: Statia Universitate 2 - M 5
survola
Un metru cub de pământ uscat are cca. 1500-1600 kg. Zice internetul.
O tonă și jumătate / mc.
-----
Din ce văd, statuia de bronz e mică, soclul e înalt.
Planul se pare că era să se monteze pe colțul dinspre Colțea. Vom vedea ce iese.
4 etaje au 9 metri?
Un metru cub de pământ uscat are cca. 1500-1600 kg. Zice internetul.
O tonă și jumătate / mc.
-----
Din ce văd, statuia de bronz e mică, soclul e înalt.
Planul se pare că era să se monteze pe colțul dinspre Colțea. Vom vedea ce iese.
4 etaje au 9 metri?
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Statia Universitate 2 - M 5
TibiV
4 etaje/niveluri (NU nivele...) = 10 metri.
Deci cam da, 4 ”etaje” au 10 metri....
survola wrote:medie un etaj (nivel, ca sa fim mai exacti...) = 2,5 metri.
4 etaje au 9 metri?
4 etaje/niveluri (NU nivele...) = 10 metri.
Deci cam da, 4 ”etaje” au 10 metri....
- orex
-
Posted:
-
Re: Statia Universitate 2 - M 5
orex
E vreo problema, pe sub Bosfor sau pe sub Canalul Manecii, in ceea ce priveste edificarea de tuneluri? Nu rezista cum trebuie, mai ales ca un mc de apa e echivalent cu 1294 kg? S-a dovedit ca da, si daca s-ar calcula ”apasarea” pe tunelurile M5 edificabile, tot nu se compara cu acestea, mai cu seama ca se va folosesi aceeasi tehnologie de lucru ca in cazul M5.1 , echivalenta cu cele realizate in cele doua situatii!
PS
Sa tinem cont de de faptul ca inca de acum, peste 32 de ani, inginerii romani au trecut pe sub Herastrau fara probleme! ”Coafura rezista”!
E vreo problema, pe sub Bosfor sau pe sub Canalul Manecii, in ceea ce priveste edificarea de tuneluri? Nu rezista cum trebuie, mai ales ca un mc de apa e echivalent cu 1294 kg? S-a dovedit ca da, si daca s-ar calcula ”apasarea” pe tunelurile M5 edificabile, tot nu se compara cu acestea, mai cu seama ca se va folosesi aceeasi tehnologie de lucru ca in cazul M5.1 , echivalenta cu cele realizate in cele doua situatii!
PS
Sa tinem cont de de faptul ca inca de acum, peste 32 de ani, inginerii romani au trecut pe sub Herastrau fara probleme! ”Coafura rezista”!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Statia Universitate 2 - M 5
andrei11
Pe sub Bosfor / Canalul Mânecii tunelul NU e pe fundul apei, e prin sol ! Deci << nu se pune >> presiunea apei !
Pe sub Bosfor / Canalul Mânecii tunelul NU e pe fundul apei, e prin sol ! Deci << nu se pune >> presiunea apei !
📖 Pagination options