Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Discuții diverse

4066 posts, 1013268 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 191 192 193 194 195 196 197  ... 291
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii diverse alexandru_minciu91

6434 va ramane titular in linia 781.

 


Re: Discutii diverse adrian buda

adrian buda wrote:
4391, 4432, 4453, 4734, 4742 si 4891 se afla in curtea autobazei Obregia - sectia Metalurgiei, cel mai probabil au fost transferate de la Ferentari.

Au inceput sa iasa pe trasee, cel putin pe 4453 il gasiti pe 381.

 


Re: Discutii diverse Victor92

03.06.2006 -> 03.06.2019

13 ani de Mercedes-Benz Citaro în Bucureşti.

Una dintre pozele mele preferate (personale).

4932 - Linia 368 - Biblioteca Centrala Universitara „Carol I” - 15 Aprilie 2018



 


Re: Discutii diverse alexandru_minciu91

6666 se afla astazi in 133. (Nr. de inmatriculare: B 666 STB)

 


Re: Discutii diverse adrian buda

adrian buda wrote:
Linia 125 a fost transferata la Obregia, il gasim astazi pe 6569.

Se pare ca nu a fost preluata in totalitate. In timpul saptamanii sunt 2 ture de la Ferentari + 1 tur de la Obregia.

 


Re: Discutii diverse Mihai01

Astăzi, în linia 331 a fost repartizat un Otokar de 10m al autobazei Nordului (6341), în timp ce în 361, aproape gol, a circulat 6405

 


Re: Discutii diverse barbuandrei

#4606 a fost transferata la Alexandria. Astazi era prezenta in 122.

 


Re: Discutii diverse alchimistul

A vazut cineva in functiune vreuna dintre instalatiile "aftermarket" de aer conditionat montate pe Citaro Euro 3? Eu inca nu. In alta ordine de idei, am mers zilele trecute cu 4689 pe 226, AC-ul era pornit, geamurile erau inchise dar instalatia nu racea aproape deloc

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Din pacate proiectul ala a fost cam mort din start, trebuia investit in 100 de masini, dar puse instalatii calumea, cu adaptarea sistemului de alimentare si tot, sa te duca macar inca 5 ani lejer. Dar asa oricum nu se mai agita nimeni cu ele, de euro 3 ar trebui scapat in maxim 2-3 ani.

 


Re: Discutii diverse Nenea_titi

Din păcate, cam toate Citaro au durata de exploatare expirată, conform normelor...e adevărat ca mi-aș dori să văd Citaro Electric sau Hibrid în București.
Modelele actuale sunt depășite, și chiar și în străinătate încep să cam fie retrase (și probabil donate sau vândute prin est). Părerea mea este că trebuia din capul locului să fie luate și primele Citaro tot E4. Nu modelul vechi, cu dotări de bază. Apoi, investiția de a monta a/c pe ele, este o altă pierdere de bani... Că la mașină...o iei cu a/c dotare serie te costă, să zicem 8000 €. O iei fără, te costă 7000. Dacă o iei fără, și vrei să pui ulterior, te mai costă 2000. Deci, nici o economie. Așa făceau câte unii, luau varianta ieftină fără aer condiționat, zicând că îl pun ulterior. Și de fapt nu făceau nimic, îi ducea mai mult decât dacă luau direct cu aer.
Acum însă, cam orice investiție în E3 nu mai are sens, la fel și repararea lui 4661...nu doar că nu va mai fi la fel, dar să îl refacă și după doi ani să îl caseze că nu mai funcționează la fel sau și-a făcut norma nu are rost. Părerea mea că și ce stă pe dreapta acum, ar trebui luat de pe ele ce e bun, întregit ce poate funcționa corect, ce nu mai e bun, PA! Știu, mulți mă vor condamna, dar eu gândesc mai vestic. Că nu știu ai noștri să exploateze un autobuz, atât tehnic cât și economic, e partea a doua.
Referitor la instalațiile a/c de pe E3, doar una am văzut funcțională...anul trecut. Nu spun că am văzut N modele E4, cu instalații de a/c nefuncționale...șoferul spunea că sunt defecte. Nu m-ar mira ca și Otokar să ajungă așa după ce merg la noi...cât despre amortizare... Probabil nici DAF/DeSimon nu erau amortizate...probabil nici DAC/IKARUS :lol:... Așa e la noi.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii diverse Utilizator anonim

Nu aveau cum sa vina Euro 4 in 2006 pentru ca abia atunci incepuse productia lor de serie, cand deja era semnat primul contract...

 


Re: Discutii diverse alchimistul

Utilizator anonim wrote:
Din pacate proiectul ala a fost cam mort din start, trebuia investit in 100 de masini, dar puse instalatii calumea, cu adaptarea sistemului de alimentare si tot, sa te duca macar inca 5 ani lejer. Dar asa oricum nu se mai agita nimeni cu ele, de euro 3 ar trebui scapat in maxim 2-3 ani.


Mort in ce sens? Presupun ca nu s-au montat doar niste cutii de tabla. Au costat ceva bani si trebuie sa ne folosim de ele pana la "decesul" autobuzelor, oricand s-ar intampla asta, daca tot le-au instalat

 


Re: Discutii diverse Daniel2000

Utilizator anonim wrote:
Din pacate proiectul ala a fost cam mort din start, trebuia investit in 100 de masini, dar puse instalatii calumea, cu adaptarea sistemului de alimentare si tot, sa te duca macar inca 5 ani lejer. Dar asa oricum nu se mai agita nimeni cu ele, de euro 3 ar trebui scapat in maxim 2-3 ani.

Nu o sa scapam de niciun euro 3. Regionalele au nevoie de ele ca de aer. Eu zic ca 10 ani de acum incolo pe regionale ar merge fara probleme. Daca le-ar retrage pe toate ar trebui sa intre in Ilfov numai euro 4 si chiar si Otokar.

 


Re: Discutii diverse dany

Cel putin cele din seria cu 41xx-42xx-43xx mai mult de 3-4 hai maxim 5 ani nu mai pot merge, multe din ele sunt uzate atat fizic cat si moral, mai sunt cazuri de masini foarte bine intretinute sau cazuri de masini care au fost imobilizate si au kilometri putini. Oricum ar mai fi nevoie in urmatori 2-3 ani de inca 600 de masini lejer

 


Go to page:  1  ... 191 192 193 194 195 196 197  ... 291
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433661 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use