Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1013264 views
📖 Pagination options
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
adrian buda
Au inceput sa iasa pe trasee, cel putin pe 4453 il gasiti pe 381.
adrian buda wrote:
4391, 4432, 4453, 4734, 4742 si 4891 se afla in curtea autobazei Obregia - sectia Metalurgiei, cel mai probabil au fost transferate de la Ferentari.
Au inceput sa iasa pe trasee, cel putin pe 4453 il gasiti pe 381.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
03.06.2006 -> 03.06.2019
13 ani de Mercedes-Benz Citaro în Bucureşti.
Una dintre pozele mele preferate (personale).
4932 - Linia 368 - Biblioteca Centrala Universitara „Carol I” - 15 Aprilie 2018
03.06.2006 -> 03.06.2019
13 ani de Mercedes-Benz Citaro în Bucureşti.
Una dintre pozele mele preferate (personale).
4932 - Linia 368 - Biblioteca Centrala Universitara „Carol I” - 15 Aprilie 2018
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alexandru_minciu91
6666 se afla astazi in 133. (Nr. de inmatriculare: B 666 STB)
6666 se afla astazi in 133. (Nr. de inmatriculare: B 666 STB)
- adrian buda
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
adrian buda
Se pare ca nu a fost preluata in totalitate. In timpul saptamanii sunt 2 ture de la Ferentari + 1 tur de la Obregia.
adrian buda wrote:
Linia 125 a fost transferata la Obregia, il gasim astazi pe 6569.
Se pare ca nu a fost preluata in totalitate. In timpul saptamanii sunt 2 ture de la Ferentari + 1 tur de la Obregia.
- Mihai01
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mihai01
Astăzi, în linia 331 a fost repartizat un Otokar de 10m al autobazei Nordului (6341), în timp ce în 361, aproape gol, a circulat 6405
Astăzi, în linia 331 a fost repartizat un Otokar de 10m al autobazei Nordului (6341), în timp ce în 361, aproape gol, a circulat 6405
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
barbuandrei
#4606 a fost transferata la Alexandria. Astazi era prezenta in 122.
#4606 a fost transferata la Alexandria. Astazi era prezenta in 122.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alchimistul
A vazut cineva in functiune vreuna dintre instalatiile "aftermarket" de aer conditionat montate pe Citaro Euro 3? Eu inca nu. In alta ordine de idei, am mers zilele trecute cu 4689 pe 226, AC-ul era pornit, geamurile erau inchise dar instalatia nu racea aproape deloc
A vazut cineva in functiune vreuna dintre instalatiile "aftermarket" de aer conditionat montate pe Citaro Euro 3? Eu inca nu. In alta ordine de idei, am mers zilele trecute cu 4689 pe 226, AC-ul era pornit, geamurile erau inchise dar instalatia nu racea aproape deloc
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Din pacate proiectul ala a fost cam mort din start, trebuia investit in 100 de masini, dar puse instalatii calumea, cu adaptarea sistemului de alimentare si tot, sa te duca macar inca 5 ani lejer. Dar asa oricum nu se mai agita nimeni cu ele, de euro 3 ar trebui scapat in maxim 2-3 ani.
Din pacate proiectul ala a fost cam mort din start, trebuia investit in 100 de masini, dar puse instalatii calumea, cu adaptarea sistemului de alimentare si tot, sa te duca macar inca 5 ani lejer. Dar asa oricum nu se mai agita nimeni cu ele, de euro 3 ar trebui scapat in maxim 2-3 ani.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Nenea_titi
Din păcate, cam toate Citaro au durata de exploatare expirată, conform normelor...e adevărat ca mi-aș dori să văd Citaro Electric sau Hibrid în București.
Modelele actuale sunt depășite, și chiar și în străinătate încep să cam fie retrase (și probabil donate sau vândute prin est). Părerea mea este că trebuia din capul locului să fie luate și primele Citaro tot E4. Nu modelul vechi, cu dotări de bază. Apoi, investiția de a monta a/c pe ele, este o altă pierdere de bani... Că la mașină...o iei cu a/c dotare serie te costă, să zicem 8000 €. O iei fără, te costă 7000. Dacă o iei fără, și vrei să pui ulterior, te mai costă 2000. Deci, nici o economie. Așa făceau câte unii, luau varianta ieftină fără aer condiționat, zicând că îl pun ulterior. Și de fapt nu făceau nimic, îi ducea mai mult decât dacă luau direct cu aer.
Acum însă, cam orice investiție în E3 nu mai are sens, la fel și repararea lui 4661...nu doar că nu va mai fi la fel, dar să îl refacă și după doi ani să îl caseze că nu mai funcționează la fel sau și-a făcut norma nu are rost. Părerea mea că și ce stă pe dreapta acum, ar trebui luat de pe ele ce e bun, întregit ce poate funcționa corect, ce nu mai e bun, PA! Știu, mulți mă vor condamna, dar eu gândesc mai vestic. Că nu știu ai noștri să exploateze un autobuz, atât tehnic cât și economic, e partea a doua.
Referitor la instalațiile a/c de pe E3, doar una am văzut funcțională...anul trecut. Nu spun că am văzut N modele E4, cu instalații de a/c nefuncționale...șoferul spunea că sunt defecte. Nu m-ar mira ca și Otokar să ajungă așa după ce merg la noi...cât despre amortizare... Probabil nici DAF/DeSimon nu erau amortizate...probabil nici DAC/IKARUS ... Așa e la noi.
Din păcate, cam toate Citaro au durata de exploatare expirată, conform normelor...e adevărat ca mi-aș dori să văd Citaro Electric sau Hibrid în București.
Modelele actuale sunt depășite, și chiar și în străinătate încep să cam fie retrase (și probabil donate sau vândute prin est). Părerea mea este că trebuia din capul locului să fie luate și primele Citaro tot E4. Nu modelul vechi, cu dotări de bază. Apoi, investiția de a monta a/c pe ele, este o altă pierdere de bani... Că la mașină...o iei cu a/c dotare serie te costă, să zicem 8000 €. O iei fără, te costă 7000. Dacă o iei fără, și vrei să pui ulterior, te mai costă 2000. Deci, nici o economie. Așa făceau câte unii, luau varianta ieftină fără aer condiționat, zicând că îl pun ulterior. Și de fapt nu făceau nimic, îi ducea mai mult decât dacă luau direct cu aer.
Acum însă, cam orice investiție în E3 nu mai are sens, la fel și repararea lui 4661...nu doar că nu va mai fi la fel, dar să îl refacă și după doi ani să îl caseze că nu mai funcționează la fel sau și-a făcut norma nu are rost. Părerea mea că și ce stă pe dreapta acum, ar trebui luat de pe ele ce e bun, întregit ce poate funcționa corect, ce nu mai e bun, PA! Știu, mulți mă vor condamna, dar eu gândesc mai vestic. Că nu știu ai noștri să exploateze un autobuz, atât tehnic cât și economic, e partea a doua.
Referitor la instalațiile a/c de pe E3, doar una am văzut funcțională...anul trecut. Nu spun că am văzut N modele E4, cu instalații de a/c nefuncționale...șoferul spunea că sunt defecte. Nu m-ar mira ca și Otokar să ajungă așa după ce merg la noi...cât despre amortizare... Probabil nici DAF/DeSimon nu erau amortizate...probabil nici DAC/IKARUS ... Așa e la noi.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Nu aveau cum sa vina Euro 4 in 2006 pentru ca abia atunci incepuse productia lor de serie, cand deja era semnat primul contract...
Nu aveau cum sa vina Euro 4 in 2006 pentru ca abia atunci incepuse productia lor de serie, cand deja era semnat primul contract...
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
alchimistul
Mort in ce sens? Presupun ca nu s-au montat doar niste cutii de tabla. Au costat ceva bani si trebuie sa ne folosim de ele pana la "decesul" autobuzelor, oricand s-ar intampla asta, daca tot le-au instalat
Utilizator anonim wrote:
Din pacate proiectul ala a fost cam mort din start, trebuia investit in 100 de masini, dar puse instalatii calumea, cu adaptarea sistemului de alimentare si tot, sa te duca macar inca 5 ani lejer. Dar asa oricum nu se mai agita nimeni cu ele, de euro 3 ar trebui scapat in maxim 2-3 ani.
Mort in ce sens? Presupun ca nu s-au montat doar niste cutii de tabla. Au costat ceva bani si trebuie sa ne folosim de ele pana la "decesul" autobuzelor, oricand s-ar intampla asta, daca tot le-au instalat
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Daniel2000
Nu o sa scapam de niciun euro 3. Regionalele au nevoie de ele ca de aer. Eu zic ca 10 ani de acum incolo pe regionale ar merge fara probleme. Daca le-ar retrage pe toate ar trebui sa intre in Ilfov numai euro 4 si chiar si Otokar.
Utilizator anonim wrote:
Din pacate proiectul ala a fost cam mort din start, trebuia investit in 100 de masini, dar puse instalatii calumea, cu adaptarea sistemului de alimentare si tot, sa te duca macar inca 5 ani lejer. Dar asa oricum nu se mai agita nimeni cu ele, de euro 3 ar trebui scapat in maxim 2-3 ani.
Nu o sa scapam de niciun euro 3. Regionalele au nevoie de ele ca de aer. Eu zic ca 10 ani de acum incolo pe regionale ar merge fara probleme. Daca le-ar retrage pe toate ar trebui sa intre in Ilfov numai euro 4 si chiar si Otokar.
- dany
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dany
Cel putin cele din seria cu 41xx-42xx-43xx mai mult de 3-4 hai maxim 5 ani nu mai pot merge, multe din ele sunt uzate atat fizic cat si moral, mai sunt cazuri de masini foarte bine intretinute sau cazuri de masini care au fost imobilizate si au kilometri putini. Oricum ar mai fi nevoie in urmatori 2-3 ani de inca 600 de masini lejer
Cel putin cele din seria cu 41xx-42xx-43xx mai mult de 3-4 hai maxim 5 ani nu mai pot merge, multe din ele sunt uzate atat fizic cat si moral, mai sunt cazuri de masini foarte bine intretinute sau cazuri de masini care au fost imobilizate si au kilometri putini. Oricum ar mai fi nevoie in urmatori 2-3 ani de inca 600 de masini lejer
📖 Pagination options