Topic: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
468 posts, 132970 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- darknight
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
darknight
Luni putem sarbatori deschiderea tramvaielor la sol ! .Dupa atatia ani.......ba da astept sa ma plimb pe acolo
Luni putem sarbatori deschiderea tramvaielor la sol ! .Dupa atatia ani.......ba da astept sa ma plimb pe acolo
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Intr-adevar in situatia actuala pot da ca oficiala data de 20 ziua revenirii tramvaielor pe sub pasajul Basarab.
Probe vor avea loc sambata.
Intr-adevar in situatia actuala pot da ca oficiala data de 20 ziua revenirii tramvaielor pe sub pasajul Basarab.
Probe vor avea loc sambata.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Victor92
Eu tot nu inteleg(sau poate s-a discutat mai sus) de ce nu se valorifica depoul Giulesti?.Stiu ca siamezele au ajuns la Victoria pentru linia 5,dar daca cei de la Victoria ar trimite aici cel putin 10 tramvaie,ar fi mai usor pentru turele liniei 11(avand accesul 5 minute de la depoul Giulesti la Cart.16 Februarie).Astfel,linia ar fi diviata in doua depouri(Alexandria si Giulesti) si ar fi mai usor pentru noi,calatorii.In situatia actuala(daca 11 va fi deservita de Alexandria),va dura ceva accesul/retragerea...
Eu tot nu inteleg(sau poate s-a discutat mai sus) de ce nu se valorifica depoul Giulesti?.Stiu ca siamezele au ajuns la Victoria pentru linia 5,dar daca cei de la Victoria ar trimite aici cel putin 10 tramvaie,ar fi mai usor pentru turele liniei 11(avand accesul 5 minute de la depoul Giulesti la Cart.16 Februarie).Astfel,linia ar fi diviata in doua depouri(Alexandria si Giulesti) si ar fi mai usor pentru noi,calatorii.In situatia actuala(daca 11 va fi deservita de Alexandria),va dura ceva accesul/retragerea...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
ionescu63
Momentan Depoul Giulesti este izolat.
Dupa redeschiderea circulatiei ar fi normal sa primesca tramvaie pentru 11
Momentan Depoul Giulesti este izolat.
Dupa redeschiderea circulatiei ar fi normal sa primesca tramvaie pentru 11
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Utilizator anonim
Sa ne amintim cum a inceput...
COMUNICAT
In vederea continuarii lucrarilor de constructie a Pasajului Suprateran Basarab si a devierii retelelor de utilitati in zona Podului Grozavesti incepand cu data de 24 iunie 2007 se inchide traficul auto general pe Sos Grozavesti intre Bd Iuliu Maniu si Bd Vasile Milea.
Pe timpul mentinerii restrictiei se vor putea utiliza ca rute ocolitoare:
• Bd Iuliu Maniu - Bd Vasile Milea - Splaiul Independentei
• Bd Iuliu Maniu - Sos Cotroceni - Splaiul Independentei
Traficul RATB se va desfasura dupa cum urmeaza:
Urmare crearii conditiilor de circulatie pentru tramvaie pe Str. Dr. Istrate si Sos. Progresului si a asigurarii frontului de lucru pentru continuarea lucrarilor la pasajul Basarab, incepand cu data de 24.06.2006, se vor lua urmatoarele masuri:
• Linia 8 isi va relua traseul de baza de la "Zetarilor" prin Prelungirea Ferentarilor, Cal. Ferentarilor, Cal.Rahovei, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei, pana la "Depoul Militari".
• Linia 44 va functiona pe Cal. Giulesti intre "Cart. 16 Februarie" si rebrusmentul "Cal. Plevnei" de la intersectia cu Sos. Orhideelor.
• Linia 47 isi va relua traseul de baza intre "Ghencea" si "CET Vest Militari" pe Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie si Bd. Timisoara.
• Linia 35 se suspenda.
• In ziua de 24.06.2007 cand se executa lucrari pentru realizarea structurii de rezistenta a pasajului subteran din Piata Eroii Revolutiei, linia naveta 611 va functiona intre "Sura Mare" (cap linie 173) si intersectia Sos. Progresului/Cal. Rahovei PE Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului cu intoarcere prin Cal. Rahovei, Str. Odoarei, Str. Nasaud, Sos. Progresului, apoi traseul de ducere.
• Linia 611 nu va functiona in zilele lucratoare.
Pentru preluarea calatorilor linia naveta 635, va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Sos. Orhideelor/Bd. Regiei prin Sos. Orhideelor, Bd. Vasile Milea, Drumul Taberei, Str. Lt. Gaina, Drumul Sarii, Bd. Ghencea cu intoarcere prin Bd. Ghencea, Drumul Sarii, Str. Lt. Gaina, Drumul Taberei, Bd. Vasile Milea, Sos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, apoi traseul actual.
Abonamentele eliberate pentru liniile 35 si 44 vor fi valabile pe linia naveta 635.
Incepand cu data de luni 25.06.2007, se infiinteaza linia 25 care va functiona intre "CFR Progresul" si "Depoul Militari" prin Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei.
Pentru evitarea blocajelor in trafic conducatorii auto sunt rugati sa respecte semnificatia semnelor de circulatie.
Primaria Municipului Bucuresti si constructorul Astaldi - FCC cer scuze pentru disconfortul creat pe timpul executiei lucrarilor.
19.06.2007
Compartimentul pentru Relatia cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 305 55 03; fax: 305 55 04
Sa ne amintim cum a inceput...
COMUNICAT
In vederea continuarii lucrarilor de constructie a Pasajului Suprateran Basarab si a devierii retelelor de utilitati in zona Podului Grozavesti incepand cu data de 24 iunie 2007 se inchide traficul auto general pe Sos Grozavesti intre Bd Iuliu Maniu si Bd Vasile Milea.
Pe timpul mentinerii restrictiei se vor putea utiliza ca rute ocolitoare:
• Bd Iuliu Maniu - Bd Vasile Milea - Splaiul Independentei
• Bd Iuliu Maniu - Sos Cotroceni - Splaiul Independentei
Traficul RATB se va desfasura dupa cum urmeaza:
Urmare crearii conditiilor de circulatie pentru tramvaie pe Str. Dr. Istrate si Sos. Progresului si a asigurarii frontului de lucru pentru continuarea lucrarilor la pasajul Basarab, incepand cu data de 24.06.2006, se vor lua urmatoarele masuri:
• Linia 8 isi va relua traseul de baza de la "Zetarilor" prin Prelungirea Ferentarilor, Cal. Ferentarilor, Cal.Rahovei, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei, pana la "Depoul Militari".
• Linia 44 va functiona pe Cal. Giulesti intre "Cart. 16 Februarie" si rebrusmentul "Cal. Plevnei" de la intersectia cu Sos. Orhideelor.
• Linia 47 isi va relua traseul de baza intre "Ghencea" si "CET Vest Militari" pe Bd. Ghencea, Cal. 13 Septembrie si Bd. Timisoara.
• Linia 35 se suspenda.
• In ziua de 24.06.2007 cand se executa lucrari pentru realizarea structurii de rezistenta a pasajului subteran din Piata Eroii Revolutiei, linia naveta 611 va functiona intre "Sura Mare" (cap linie 173) si intersectia Sos. Progresului/Cal. Rahovei PE Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului cu intoarcere prin Cal. Rahovei, Str. Odoarei, Str. Nasaud, Sos. Progresului, apoi traseul de ducere.
• Linia 611 nu va functiona in zilele lucratoare.
Pentru preluarea calatorilor linia naveta 635, va functiona pe un traseu prelungit de la intersectia Sos. Orhideelor/Bd. Regiei prin Sos. Orhideelor, Bd. Vasile Milea, Drumul Taberei, Str. Lt. Gaina, Drumul Sarii, Bd. Ghencea cu intoarcere prin Bd. Ghencea, Drumul Sarii, Str. Lt. Gaina, Drumul Taberei, Bd. Vasile Milea, Sos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Afluentului, apoi traseul actual.
Abonamentele eliberate pentru liniile 35 si 44 vor fi valabile pe linia naveta 635.
Incepand cu data de luni 25.06.2007, se infiinteaza linia 25 care va functiona intre "CFR Progresul" si "Depoul Militari" prin Sos. Giurgiului, Sos. Viilor, Str. Dr. Istrate, Sos. Progresului, Bd. Timisoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei.
Pentru evitarea blocajelor in trafic conducatorii auto sunt rugati sa respecte semnificatia semnelor de circulatie.
Primaria Municipului Bucuresti si constructorul Astaldi - FCC cer scuze pentru disconfortul creat pe timpul executiei lucrarilor.
19.06.2007
Compartimentul pentru Relatia cu Mass-Media
etaj I, camera 133
tel: 305 55 03; fax: 305 55 04
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
sloppy
Daca se da drumu la tramvaie se desfiinteaza 644? sau ramana pana la Fluviului,ca ar fi o legatura mai buna cu Gara de Nord.Mersi
Daca se da drumu la tramvaie se desfiinteaza 644? sau ramana pana la Fluviului,ca ar fi o legatura mai buna cu Gara de Nord.Mersi
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
rosetti61
Pentru 44 exista tramvaie - daca ar exista, la infiintare unde l-ar duce din Giulesti (pana la definitivarea capatului de la Basarab) - la Militari sau la Ghencea? Pe 35 inca nu se inghesuie sa=l infiinteze - reaparitia de linii va fi decisiva asupra lui 25 (intre cele doua capete actuale tramvaiul 25 a functionat din vara anului 1975 pana in toamna lui 1986. Reapare in 1987 pana in 1991, apoi din 2007 pana acum cand soarta lui este incerta). Daca Oprescu tipa ca nu vrea roata de Tatre nici pe deasupra nici pe dedesubt, ce-o sa faca cu 35 care, prin traditie, a avut numai Tatre - numai inaintea desfiintarii au mai aparut V2A si Bucur I, care "stricau" uniformitatea parcului.
Pentru 44 exista tramvaie - daca ar exista, la infiintare unde l-ar duce din Giulesti (pana la definitivarea capatului de la Basarab) - la Militari sau la Ghencea? Pe 35 inca nu se inghesuie sa=l infiinteze - reaparitia de linii va fi decisiva asupra lui 25 (intre cele doua capete actuale tramvaiul 25 a functionat din vara anului 1975 pana in toamna lui 1986. Reapare in 1987 pana in 1991, apoi din 2007 pana acum cand soarta lui este incerta). Daca Oprescu tipa ca nu vrea roata de Tatre nici pe deasupra nici pe dedesubt, ce-o sa faca cu 35 care, prin traditie, a avut numai Tatre - numai inaintea desfiintarii au mai aparut V2A si Bucur I, care "stricau" uniformitatea parcului.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
Dr2005
Nici 35 nu prea îşi mai are rostul. Mai bun ar fi 47 dus de la CET Vest la Giuleşti şi lăsat 25 cum e acum.
Conform legii 92/2007, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 262 din 19/04/2007:
Cap II., art. 4, alin. 1: Este considerat serviciu de transport public local de persoane prin curse regulate transportul public care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
[...]
c) c)se executa pe rute si cu programe de circulatie prestabilite de catre consiliul local, consiliul judetean sau Consiliul General al Municipiului Bucuresti;
Conform ordinului MT 972/2007, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 807 din 27/11/2007:
Secţiunea a 4a, art. 31:
1. sa asigure afisarea la partile din fata si laterala dreapta ale mijlocului de transport a indicativului si a capetelor traseului; la partea din spate a mijlocului de transport se va afisa cel putin indicativul traseului. Elementele de informare mentionate anterior vor fi iluminate corespunzator pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate scazuta;
2. in salonul mijlocului de transport va fi asigurata informarea publicului calator prin mijloace vizuale si sonore cu privire la denumirea statiei care urmeaza si la legaturile cu alte mijloace de transport public local de persoane;
3. sa asigure afisarea in salonul mijlocului de transport a numelui conducatorului acestuia, a hartii schematice care sa permita vizualizarea traseului si a retelei de trasee, a instructiunilor privind modul de desfasurare a transportului, a obligatiilor publicului calator si a altor informatii de utilitate publica privind transportul, stabilite prin reglementarile in vigoare;
[...]
5. in statiile din programul de circulatie, sa asigure afisarea codului traseului, a intervalelor de succedare a curselor, precum si a hartilor simplificate cu indicarea traseelor si statiilor pentru informarea publicului calator;
[...]
18. sa tina evidenta curselor sosite si plecate, la fiecare capat de linie;
[...]
22. sa asigure informarea anticipata a publicului calator in legatura cu modificarea/suspendarea programului de circulatie sau a unui traseu in caz de forta majora;
---
Eu nu am văzut încă vreo HCGMB pentru modificări de trasee. De fapt, nu am văzut vreo HCGMB pentru înfiinţarea / desfiinţarea / modificare vreunui traseu, să nu mai zic de modificarea graficelor de circulaţie. Nu mai zic că nu sunt programe de circulaţie în staţii, că numele şoferului nu e afişat, că nu prea există informare a călătorilor (nici în vehicul, nici în staţii), că noaptea trebuie să ghiceşti numărul autobuzului dacă nu urci prin faţă...
Nici 35 nu prea îşi mai are rostul. Mai bun ar fi 47 dus de la CET Vest la Giuleşti şi lăsat 25 cum e acum.
Conform legii 92/2007, publicată în Monitorul Oficial, Partea I nr. 262 din 19/04/2007:
Cap II., art. 4, alin. 1: Este considerat serviciu de transport public local de persoane prin curse regulate transportul public care indeplineste cumulativ urmatoarele conditii:
[...]
c) c)se executa pe rute si cu programe de circulatie prestabilite de catre consiliul local, consiliul judetean sau Consiliul General al Municipiului Bucuresti;
Conform ordinului MT 972/2007, publicat în Monitorul Oficial, Partea I nr. 807 din 27/11/2007:
Secţiunea a 4a, art. 31:
1. sa asigure afisarea la partile din fata si laterala dreapta ale mijlocului de transport a indicativului si a capetelor traseului; la partea din spate a mijlocului de transport se va afisa cel putin indicativul traseului. Elementele de informare mentionate anterior vor fi iluminate corespunzator pe timp de noapte sau in conditii de vizibilitate scazuta;
2. in salonul mijlocului de transport va fi asigurata informarea publicului calator prin mijloace vizuale si sonore cu privire la denumirea statiei care urmeaza si la legaturile cu alte mijloace de transport public local de persoane;
3. sa asigure afisarea in salonul mijlocului de transport a numelui conducatorului acestuia, a hartii schematice care sa permita vizualizarea traseului si a retelei de trasee, a instructiunilor privind modul de desfasurare a transportului, a obligatiilor publicului calator si a altor informatii de utilitate publica privind transportul, stabilite prin reglementarile in vigoare;
[...]
5. in statiile din programul de circulatie, sa asigure afisarea codului traseului, a intervalelor de succedare a curselor, precum si a hartilor simplificate cu indicarea traseelor si statiilor pentru informarea publicului calator;
[...]
18. sa tina evidenta curselor sosite si plecate, la fiecare capat de linie;
[...]
22. sa asigure informarea anticipata a publicului calator in legatura cu modificarea/suspendarea programului de circulatie sau a unui traseu in caz de forta majora;
---
Eu nu am văzut încă vreo HCGMB pentru modificări de trasee. De fapt, nu am văzut vreo HCGMB pentru înfiinţarea / desfiinţarea / modificare vreunui traseu, să nu mai zic de modificarea graficelor de circulaţie. Nu mai zic că nu sunt programe de circulaţie în staţii, că numele şoferului nu e afişat, că nu prea există informare a călătorilor (nici în vehicul, nici în staţii), că noaptea trebuie să ghiceşti numărul autobuzului dacă nu urci prin faţă...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
andrei11
Desi este off topic, nu prea sunt de acord cu aceasta afirmatie. Numarul autobuzului se vede de pe 3 parti ale acestuia, mai putin traseul. Da, traseul nu-l poti "ghici".
Dr2005 wrote:
...că noaptea trebuie să ghiceşti numărul autobuzului dacă nu urci prin faţă...
Desi este off topic, nu prea sunt de acord cu aceasta afirmatie. Numarul autobuzului se vede de pe 3 parti ale acestuia, mai putin traseul. Da, traseul nu-l poti "ghici".
- George
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
George
Doua intrebari in cautare de raspunsuri cat mai clare:
1) Acum va circula ceva de la depoul Militari, prin Bd. Timisoara/V. Milea, catre Grozavesti?
2) Dupa finalizarea pasajului, exista sanse sa existe un tramvai direct e la depoul Militari, prin Bd. Timisoara/V. Milea, catre Piata Victoriei (si mai departe, desigur, dar legatura Dr. Taberei - Victoriei mi se pare foarte importanta)?
Inainte de a fi trimis la mesajele precedente, precizez ca nu mi se par foarte clare, de aceea am intrebat.
Doua intrebari in cautare de raspunsuri cat mai clare:
1) Acum va circula ceva de la depoul Militari, prin Bd. Timisoara/V. Milea, catre Grozavesti?
2) Dupa finalizarea pasajului, exista sanse sa existe un tramvai direct e la depoul Militari, prin Bd. Timisoara/V. Milea, catre Piata Victoriei (si mai departe, desigur, dar legatura Dr. Taberei - Victoriei mi se pare foarte importanta)?
Inainte de a fi trimis la mesajele precedente, precizez ca nu mi se par foarte clare, de aceea am intrebat.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
rosetti61
Daca va fi ceva spre Militari via Grozavesti nu poate fi decat 44, in ideea ca au tramvaie pentru el si nu vor sa-l directioneze spre Ghencea. Ce va fi nu se stie, cert e ca in anii ce s-au scurs de la disparitia lui 12, 35 si ale altor legaturi mai mult sau mai putin dese, publicul calator a capatat alte obiceiuri, migrand spre alte legaturi facile.
Cand o sa se refaca linia pe Dinicu Golescu, prin fata garii vor trece 35 si 44 spre Parvan (unde va intoarce si 20), la Basarab va intoarce 12, Giulestiul va fi doar cu 11 si 44. La gara o sa intoarca numai 24, 24, 45 si poate 42) Slabe sanse in re-aparitia altor linii - 2,9,37. Nu stim cum se va intoarce roata si ne trezim cu vreun 8 pe la Gara, cu ceva din Militari/CET Vest la Unirii... Un tramvai dinspre Obor care sa intoarca la Gara nu stiu daca mai e posibil, cu ocolul prin pasaj via Dr Felix si apoi pe sus prin Buzesti (cum a facut o vreme 34)
Cand s-o da drumul pe pod, atunci e posibil sa fie momentul de glorie al lui 35 intre Militari si Lacul Tei, desi prin traditie a avut capat numai in zona garii, atunci vor intra in joc si alte linii cu care trebuie facut ceva 34 si 46.
S-a tot vorbit de tramvaie, insa va circula vreodata si vreun autobuz pe pod?
De abia astept sa vad ce idei are RATB pentru circulatia la sol si ulterioara.
Daca va fi ceva spre Militari via Grozavesti nu poate fi decat 44, in ideea ca au tramvaie pentru el si nu vor sa-l directioneze spre Ghencea. Ce va fi nu se stie, cert e ca in anii ce s-au scurs de la disparitia lui 12, 35 si ale altor legaturi mai mult sau mai putin dese, publicul calator a capatat alte obiceiuri, migrand spre alte legaturi facile.
Cand o sa se refaca linia pe Dinicu Golescu, prin fata garii vor trece 35 si 44 spre Parvan (unde va intoarce si 20), la Basarab va intoarce 12, Giulestiul va fi doar cu 11 si 44. La gara o sa intoarca numai 24, 24, 45 si poate 42) Slabe sanse in re-aparitia altor linii - 2,9,37. Nu stim cum se va intoarce roata si ne trezim cu vreun 8 pe la Gara, cu ceva din Militari/CET Vest la Unirii... Un tramvai dinspre Obor care sa intoarca la Gara nu stiu daca mai e posibil, cu ocolul prin pasaj via Dr Felix si apoi pe sus prin Buzesti (cum a facut o vreme 34)
Cand s-o da drumul pe pod, atunci e posibil sa fie momentul de glorie al lui 35 intre Militari si Lacul Tei, desi prin traditie a avut capat numai in zona garii, atunci vor intra in joc si alte linii cu care trebuie facut ceva 34 si 46.
S-a tot vorbit de tramvaie, insa va circula vreodata si vreun autobuz pe pod?
De abia astept sa vad ce idei are RATB pentru circulatia la sol si ulterioara.
- George
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
George
35 a fost o legatura excelenta si multa vreme l-am folosit pentru intoarcere (lucram intre Unirii si Universitate, locuiesc in Dr. Taberei), o traversare agreabila a parcului Cismigiu, apoi 35 de pe Cobalcescu, fara aglomeratie ca in autobuzele '68.
Mai ales in perspectiva lucrarilor la metrou, liniile de tramvai la care am facut referire in cele doua intrebari mi se par absolut necesare.
35 a fost o legatura excelenta si multa vreme l-am folosit pentru intoarcere (lucram intre Unirii si Universitate, locuiesc in Dr. Taberei), o traversare agreabila a parcului Cismigiu, apoi 35 de pe Cobalcescu, fara aglomeratie ca in autobuzele '68.
Mai ales in perspectiva lucrarilor la metrou, liniile de tramvai la care am facut referire in cele doua intrebari mi se par absolut necesare.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Traseele RATB din zona Pasajului Basarab
GAC
in legatura cu autobuzele, e foarte posibil sa apara chiar mai multe linii: de exemplu 105, 122 (bineinteles cu cresterea frecventei)
la 122 e mult mai usor sa ajunga la P Victoriei pe la Basarab, decat pe la Eroilor.
In perspectiva lucrarilor la metrou, nu ar fi exclus ca mai multe linii de masini sa circule la Romana sau spre Universitate, via Basarab-Victoriei (168, 268, 368, 137) si pe la Eroilor sa ramana decat troleibuzele
in legatura cu autobuzele, e foarte posibil sa apara chiar mai multe linii: de exemplu 105, 122 (bineinteles cu cresterea frecventei)
la 122 e mult mai usor sa ajunga la P Victoriei pe la Basarab, decat pe la Eroilor.
In perspectiva lucrarilor la metrou, nu ar fi exclus ca mai multe linii de masini sa circule la Romana sau spre Universitate, via Basarab-Victoriei (168, 268, 368, 137) si pe la Eroilor sa ramana decat troleibuzele
📖 Pagination options