Topic: Diverse
120 posts, 47436 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Diverse
andrei11
Nu, e o lucrare făcută prin anii 1930 ( cum am spus, de la intersecția Căii Victoriei cu Splaiul și până după Piața Unirii ), lucrare demolată odată cu construcția metroului.
În poză Palatul de Justiție și Dâmbovița acoperită integral.
Nu, e o lucrare făcută prin anii 1930 ( cum am spus, de la intersecția Căii Victoriei cu Splaiul și până după Piața Unirii ), lucrare demolată odată cu construcția metroului.
În poză Palatul de Justiție și Dâmbovița acoperită integral.
3-1-2019 11-44-29 PM.jpg (77.65 KB; downloaded 4244 times)
- cris_m
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Diverse
andrei11
Reportaj, dar sunt mai multe.
Reportaj, dar sunt mai multe.
3-1-2019 11-59-30 PM.jpg (73.08 KB; downloaded 4237 times)
3-2-2019 12-00-01 AM.jpg (148.25 KB; downloaded 4239 times)
- anndrei
-
Posted:
-
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Diverse
andrei11
Helioportul Spitalului Universitar București...Fotografia este de acum, dar situația e de ceva ani...
Helioportul Spitalului Universitar București...Fotografia este de acum, dar situația e de ceva ani...
DSCN2210.JPG (532.52 KB; downloaded 4013 times)
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: Diverse
Cristi N
Exista un proiect pentru construirea unui heliport pe acoperisul spitalului. Finantarea ar trebui sa vina de la o firma de pariuri, aici este reportajul de la TVR: link
Exista un proiect pentru construirea unui heliport pe acoperisul spitalului. Finantarea ar trebui sa vina de la o firma de pariuri, aici este reportajul de la TVR: link
Fiecare secundă contează când este vorba despre salvarea vieților omenești. Spitalului Universitar de Urgență București primește zilnic aproape 500 de pacienți. Dintre aceștia 15 -20 la sută sunt urgenţe majore. Existența unui Heliport oferă o șansă în plus acestor pacienți.
Fără un heliport, elicopterele cu răniții în stare gravă aterizează pe stadion sau într-o parcare a pompierilor, apoi răniții sunt preluați de ambulanțe care îi transportă la spital.
Un proiect de construire a unui Heliport a fost demarat la Spitalul Universitar de Urgență București. Construcția este realizată în parteneriat public privat și ar urma să se finalizeze în cursul anului 2019,
Astfel, Spitalul Universitar de Urgență București va avea un Heliport pe terasă pentru urgențele majore, având caracteristicile necesare deservirii unui trafic de zi și de noapte, singurul din București la ora actuală, și al doilea din țară.
Proiectul include și amplasarea unui lift exterior, care va deservi exclusiv Heliportul cu acces direct către Unitatea de Primiri Urgențe.
Jurnalistul Dorin Chioțea a stat de vorbă cu șefa secției UPU, de la Spitalul Universitar de Urgență, doctorul Silvia Nica. Medicul a explicat cât de necesară este existența acestui heliport pentru un spital de urgențe.
- Trole
-
Posted:
-
Re: Diverse
Trole
Heliportul din curtea Spitalului Universitar am văzut că nu mai este folosit de ceva vreme.
Dar în zonă se mai află o facilitate similară, care este des folosită. Mai exact, pe Calea Plevnei, pe terenul armatei, unde se află și clubul Steaua.
Încercuit cu roșu e heliportul neutilizat iar cu portocaliu cel folosit. Bănuiesc că pe lângă proprietarul terenului, absența unor clădiri înalte în imediata vecinătate constituie un avantaj. Și nu în ultimul rând, Spitalul Militar doar ce l-am exclus din imagine...
Heliportul din curtea Spitalului Universitar am văzut că nu mai este folosit de ceva vreme.
Dar în zonă se mai află o facilitate similară, care este des folosită. Mai exact, pe Calea Plevnei, pe terenul armatei, unde se află și clubul Steaua.
Încercuit cu roșu e heliportul neutilizat iar cu portocaliu cel folosit. Bănuiesc că pe lângă proprietarul terenului, absența unor clădiri înalte în imediata vecinătate constituie un avantaj. Și nu în ultimul rând, Spitalul Militar doar ce l-am exclus din imagine...
Adnotare 2019-05-10 230748.jpg (170.98 KB; downloaded 3983 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Diverse
andrei11
Da, ai perfectă dreptate. Știai de cel de pe terenul armatei sau l-ai descoperit întâmplător ?
Da, ai perfectă dreptate. Știai de cel de pe terenul armatei sau l-ai descoperit întâmplător ?
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
orex
Daca e sa ne referim la, parcarile in ”spic” [ dintre Valea Argeșului și Valea Ialomiței ] am retinut, si colegii de forum pot sa ma contrazica argumentat, ca, in prezent, nu s-au pus la punct, din cine stie motive, toate detaliile dintre cele doua primarii (S6 si PMB).
PS
Chiar si asa, acolo unde, in prezent, proprietarii de autoturisme gasesc un ”ochi” de parcare e ceva de nemaivazut. Ca e banda intai, ca e cea de-a treia, sunt ocupate anapodada! Poate, odata cu finalizarea M5, in DT se va reglementa si aceasta situatie!
Fara voia multora celor care parcheaza anapoda, ca si in Centru, e de bun augur sa se blocheze masinile (ca in parcarile Lidl, Kaufland, etc.) iar apoi sa se purceada la ridicarea lor. Dupa ce achiti o suma consistenta catre adm. locala, a doua oara nu-ti vei mai permite ”luxul” sa-ti lasi automobilul fix unde vrei! Appo!Multi dintre noi circulam si-n strainatate si ne conformam intru-totul conduitei locale
P.S. Oare de ce nu facut parcare in spic precum in fata blocului Materna? O sa vina primaria peste 2-3 ani...alti bani,alta distractie
Daca e sa ne referim la, parcarile in ”spic” [ dintre Valea Argeșului și Valea Ialomiței ] am retinut, si colegii de forum pot sa ma contrazica argumentat, ca, in prezent, nu s-au pus la punct, din cine stie motive, toate detaliile dintre cele doua primarii (S6 si PMB).
PS
Chiar si asa, acolo unde, in prezent, proprietarii de autoturisme gasesc un ”ochi” de parcare e ceva de nemaivazut. Ca e banda intai, ca e cea de-a treia, sunt ocupate anapodada! Poate, odata cu finalizarea M5, in DT se va reglementa si aceasta situatie!
Fara voia multora celor care parcheaza anapoda, ca si in Centru, e de bun augur sa se blocheze masinile (ca in parcarile Lidl, Kaufland, etc.) iar apoi sa se purceada la ridicarea lor. Dupa ce achiti o suma consistenta catre adm. locala, a doua oara nu-ti vei mai permite ”luxul” sa-ti lasi automobilul fix unde vrei! Appo!Multi dintre noi circulam si-n strainatate si ne conformam intru-totul conduitei locale
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
Valentin
Ca tot vorbea cineva de ce nu s-au facut parcari in locul trotuarelor late - de ce nu s-au facut piste de biciclete? As prefera sa vad mai mult piste de biciclete daca tot s-a facut atata deranj la suprafata, decat niste parcari. Cu putina ingeniozitate se putea face conexiunea cu cea de pe Calea Victoriei. In plus, fata de alte bulevarde, pe cele de pe traseul M5 exista spatiu suficient..
Ca tot vorbea cineva de ce nu s-au facut parcari in locul trotuarelor late - de ce nu s-au facut piste de biciclete? As prefera sa vad mai mult piste de biciclete daca tot s-a facut atata deranj la suprafata, decat niste parcari. Cu putina ingeniozitate se putea face conexiunea cu cea de pe Calea Victoriei. In plus, fata de alte bulevarde, pe cele de pe traseul M5 exista spatiu suficient..
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
orex
Avand in vedere latimea trotuarelor in Dr. Taberei e posibila, asa cum a fost anterior si existenta pistelor de biciclisti, fara a afecta parcajejele in ”spic”!
Avand in vedere latimea trotuarelor in Dr. Taberei e posibila, asa cum a fost anterior si existenta pistelor de biciclisti, fara a afecta parcajejele in ”spic”!
- catalinp
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
catalinp
Pistele pt biciclete trebuia gandit ceva in genul celor de pe Calea Victoriei. Pistele de biciclete de pe trotuare nu mai sunt legale de ceva timp si nici nu se vor mai face daca prin acest lucru se ingusteaza trotuarul
Pistele pt biciclete trebuia gandit ceva in genul celor de pe Calea Victoriei. Pistele de biciclete de pe trotuare nu mai sunt legale de ceva timp si nici nu se vor mai face daca prin acest lucru se ingusteaza trotuarul
- orex
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
orex
Nu cred ca se opune nimeni mobilitatii urbane si in ”format” doua roti dar haide intai sa avem alternative de transport, pe cat posibil ecologice, dintr-un cartier ”dormitor” ca Drumul Taberei spre Centru si pe urma sa visam la ”cai verzi pe pereti albastri”. Pana una alta si-n Sectorul 1, in zona Herastrau ( actual parcul Regele Mihai I), pe tot perimetrul, nu exista banda de circulatie stradala pentru biciclisti si nu cred ca ma insel. Similar si pe Kiseleff, Aviatorilor, Prezan nu e asa ceva, inca!
Dar, ca suntem la sectiunea ”Lucrari statia Valea Argesului”, ar trebui cartografiat terenul din imediata vecinatate a accesului B si sa se concluzioneze daca se poate edifica o parcare subterana sau nu! Nu sunt multe locuri cu asa deschidere in Drumul Taberei.
PS
Din cate cunosc, poate ma insel, in Drumul Taberei sunt doar trei parcaje subterane construite inainte de 1990, la Favorit, la Drumetul si pe bd. Timisoara (Sandulesti). Cam putine pentru un cartier care, acum, are o populatie de peste 330.000 locuitori (http://bucurestiul.info/populatia-bucurestiului/ sau https://www.primarie6.ro/sectorul-6/car ... l-taberei/) ce rivalizeaza ca numar cu populatia unui oras de marimea municipiilor Timisoara, Cluj-Napoca (http://www.dpfbl.mdrap.ro/populatie_uat-uri.html). Concluzia este ca deja un areal ca si Drumul Taberei e deja sufocat de ”vremuri”!
Nu cred ca se opune nimeni mobilitatii urbane si in ”format” doua roti dar haide intai sa avem alternative de transport, pe cat posibil ecologice, dintr-un cartier ”dormitor” ca Drumul Taberei spre Centru si pe urma sa visam la ”cai verzi pe pereti albastri”. Pana una alta si-n Sectorul 1, in zona Herastrau ( actual parcul Regele Mihai I), pe tot perimetrul, nu exista banda de circulatie stradala pentru biciclisti si nu cred ca ma insel. Similar si pe Kiseleff, Aviatorilor, Prezan nu e asa ceva, inca!
Dar, ca suntem la sectiunea ”Lucrari statia Valea Argesului”, ar trebui cartografiat terenul din imediata vecinatate a accesului B si sa se concluzioneze daca se poate edifica o parcare subterana sau nu! Nu sunt multe locuri cu asa deschidere in Drumul Taberei.
PS
Din cate cunosc, poate ma insel, in Drumul Taberei sunt doar trei parcaje subterane construite inainte de 1990, la Favorit, la Drumetul si pe bd. Timisoara (Sandulesti). Cam putine pentru un cartier care, acum, are o populatie de peste 330.000 locuitori (http://bucurestiul.info/populatia-bucurestiului/ sau https://www.primarie6.ro/sectorul-6/car ... l-taberei/) ce rivalizeaza ca numar cu populatia unui oras de marimea municipiilor Timisoara, Cluj-Napoca (http://www.dpfbl.mdrap.ro/populatie_uat-uri.html). Concluzia este ca deja un areal ca si Drumul Taberei e deja sufocat de ”vremuri”!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi)
andrei11
Imposibil ca Dr. Taberei să aibă 300.000 locuitori. Cred că se apropie de 200.000. Vezi că și Militariul / Crângașiul aparțin tot de 6
Imposibil ca Dr. Taberei să aibă 300.000 locuitori. Cred că se apropie de 200.000. Vezi că și Militariul / Crângașiul aparțin tot de 6
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București
•
Choose destination