Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 434251 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Lasati prostia aia de metrou, reteaua de tramvai poate fi facuta in maxim 2 ani, tramvaie se cumpara repede, doar nu vreti sa fie taiat orasul in doua de un santier pe 10 ani??? Metroul sa se concentreze pe finalizat M5 si mentinut reteaua actuala. Pana nu vor fi in stare sa termine o lucrare in 3-4 ani, nu e nevoie de astfel de lucrari.
Lasati prostia aia de metrou, reteaua de tramvai poate fi facuta in maxim 2 ani, tramvaie se cumpara repede, doar nu vreti sa fie taiat orasul in doua de un santier pe 10 ani??? Metroul sa se concentreze pe finalizat M5 si mentinut reteaua actuala. Pana nu vor fi in stare sa termine o lucrare in 3-4 ani, nu e nevoie de astfel de lucrari.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
andrei11
Nu sunt de acord. De ce să se apuce de Pache când au de refăcut multe linii ? Basarabiei, Chișinău, Călărași, Ferdinand, Lizeanu. ( Eu pe astea le știu din zona mea ). Taman de Pache s-au încurcat !
<<Metroul sa se concentreze pe finalizat M5>>. Păi da, și Pache face parte din acestă finalizare...Și Iancului / Pantelimon. După finalizarea lui M 5 --> 55 aut, la coșul de gunoi al istoriei.
Nu sunt de acord. De ce să se apuce de Pache când au de refăcut multe linii ? Basarabiei, Chișinău, Călărași, Ferdinand, Lizeanu. ( Eu pe astea le știu din zona mea ). Taman de Pache s-au încurcat !
<<Metroul sa se concentreze pe finalizat M5>>. Păi da, și Pache face parte din acestă finalizare...Și Iancului / Pantelimon. După finalizarea lui M 5 --> 55 aut, la coșul de gunoi al istoriei.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ByOnu
Pai bun. Si cu Calarasilor veche ce facem? Acolo, daca o tin musai cu largirea, va fi treaba de un deceniu. Este din ce in ce mai evident faptul ca cele 20 de bucati nu vor circula pe 40 si 55. Oricum, se va gasi loc pentru ele "temporar pana la modernizarea infrastructurii" pe alte linii.
Andrei (MA ), suntem de aceeasi parte a 'baricadei' vreau tramvai modernizat mai mult decat orice, dar nu vad de ce n-ai fi de acord sa modernizeze prioritar Ferdinand si Pantelimon, oricum va veni si randul lor.
Desi vad ca ma lungesc la locul nepotrivit: rusine administratiei actuale pentru ca in 3 ani nu a modernizat 1 (unul) metru de linie* de tramvai si niciun depou. *Rebreanu si Pantelimon nu se pun, nu suntem copii. Daca vine o administratie cu ambitie, tot OR activ ar putea fi modernizat intr-un singur mandat.
Andrei11, Lizeanu trebuie neaparat largita. E musai!
Pai bun. Si cu Calarasilor veche ce facem? Acolo, daca o tin musai cu largirea, va fi treaba de un deceniu. Este din ce in ce mai evident faptul ca cele 20 de bucati nu vor circula pe 40 si 55. Oricum, se va gasi loc pentru ele "temporar pana la modernizarea infrastructurii" pe alte linii.
Andrei (MA ), suntem de aceeasi parte a 'baricadei' vreau tramvai modernizat mai mult decat orice, dar nu vad de ce n-ai fi de acord sa modernizeze prioritar Ferdinand si Pantelimon, oricum va veni si randul lor.
Desi vad ca ma lungesc la locul nepotrivit: rusine administratiei actuale pentru ca in 3 ani nu a modernizat 1 (unul) metru de linie* de tramvai si niciun depou. *Rebreanu si Pantelimon nu se pun, nu suntem copii. Daca vine o administratie cu ambitie, tot OR activ ar putea fi modernizat intr-un singur mandat.
Andrei11, Lizeanu trebuie neaparat largita. E musai!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Pe 40 si 55 nu vor fi oricum tramvaie noi, se va merge pe parc full pe restul traseelor aprobate. Si din motive de depou si acces nici pe 21 nu sunt sanse foarte mari sa fie, cel mai probabil se va merge acolo cu full asincron. Vor fi facute full cu vagoane noi liniile care sunt usor accesibile la depouri si au infrastructura modernizata, 1, 10, 32, 25, 41. Plus ca URACul incepe programul multi-anual de produs Bucur LF, deci ar trebui sa mearga mai repede licitatiile si fluxul de lucru, nu vad de ce ar „muri” cineva daca mergem cu Bucur LF pe 55/40. Personal as fi tras tare cu linia 5 pentru a fi modernizata toata, o legatura rapida intre Sf. Vineri si Baneasa.
Pe 40 si 55 nu vor fi oricum tramvaie noi, se va merge pe parc full pe restul traseelor aprobate. Si din motive de depou si acces nici pe 21 nu sunt sanse foarte mari sa fie, cel mai probabil se va merge acolo cu full asincron. Vor fi facute full cu vagoane noi liniile care sunt usor accesibile la depouri si au infrastructura modernizata, 1, 10, 32, 25, 41. Plus ca URACul incepe programul multi-anual de produs Bucur LF, deci ar trebui sa mearga mai repede licitatiile si fluxul de lucru, nu vad de ce ar „muri” cineva daca mergem cu Bucur LF pe 55/40. Personal as fi tras tare cu linia 5 pentru a fi modernizata toata, o legatura rapida intre Sf. Vineri si Baneasa.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
Momentan liniile proaste ar trebui să rămână cu V3A 93 și Tatre, nici măcar BLF, pe 40 sau 55. BLF ar putea merge pe 7, 47, 46, (poate să îl facă Granitul - Banu Manta sau chiar cu tramvaie noi dacă sunt dublă comandă) ) și eventual 21 dacă zici că nu vor fi d-asta noi. Păcat, e cea mai centrală linie, alături de 16. V3A 93 și Tatrele sunt momentan cele mai potrivite pentru infrastructură slabă...CH/CA PPC pot fi date și la Victoria, BN, totuși aceste depouri au linii bune.
Cu tramvaie noi, ar trebui dotate Giurgiului, Militari, Alexandria (cu semne de întrebare), Victoria și Dudesti (semne de întrebare) asemeni și Colentina. Victoria are în deservire linii bune. Așa, și BN poate primi tramvaie noi, doar dacă repară accesul Depou - PPL.
Revenind la BLF, ar trebui făcute mai multe, măcar 100, măcar 200 CA-PPC, 100 tramvaie noi 36 m, 40 de 18 m, și reparat și restul de CH PPC. Apoi vor putea casa și din V3A 93 cee este foarte hodorogit. Transformat în PPC doar ce se poate. Rămân însă FAUR și EPC...
Momentan liniile proaste ar trebui să rămână cu V3A 93 și Tatre, nici măcar BLF, pe 40 sau 55. BLF ar putea merge pe 7, 47, 46, (poate să îl facă Granitul - Banu Manta sau chiar cu tramvaie noi dacă sunt dublă comandă) ) și eventual 21 dacă zici că nu vor fi d-asta noi. Păcat, e cea mai centrală linie, alături de 16. V3A 93 și Tatrele sunt momentan cele mai potrivite pentru infrastructură slabă...CH/CA PPC pot fi date și la Victoria, BN, totuși aceste depouri au linii bune.
Cu tramvaie noi, ar trebui dotate Giurgiului, Militari, Alexandria (cu semne de întrebare), Victoria și Dudesti (semne de întrebare) asemeni și Colentina. Victoria are în deservire linii bune. Așa, și BN poate primi tramvaie noi, doar dacă repară accesul Depou - PPL.
Revenind la BLF, ar trebui făcute mai multe, măcar 100, măcar 200 CA-PPC, 100 tramvaie noi 36 m, 40 de 18 m, și reparat și restul de CH PPC. Apoi vor putea casa și din V3A 93 cee este foarte hodorogit. Transformat în PPC doar ce se poate. Rămân însă FAUR și EPC...
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Vise taica (titi) vise....sute de "orice-uri" la URAC o sa vezi in viata de apoi, la reincarnare.
Vise taica (titi) vise....sute de "orice-uri" la URAC o sa vezi in viata de apoi, la reincarnare.
- iulian9203
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
iulian9203
s-a mai auzit ceva de licitația de 100 de tramvaie?
s-a mai auzit ceva de licitația de 100 de tramvaie?
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Cristy
Deocamdată nimic, în SICAP se află în continuare în evaluare tehnică, ceea ce denotă că acea cucoană din PMB care spunea ca s-a trecut la evaluarea financiară a mințit în mod grosolan. Sunt 3 saptamani de la acel comunicat, în acest timp ANAP valida si mama raportului/pv-ului de evaluare tehnică și se publica in SICAP.
Dar na, veneau alegerile și trebuia să dea bine pe sticlă. Am găsit explicația...
Deocamdată nimic, în SICAP se află în continuare în evaluare tehnică, ceea ce denotă că acea cucoană din PMB care spunea ca s-a trecut la evaluarea financiară a mințit în mod grosolan. Sunt 3 saptamani de la acel comunicat, în acest timp ANAP valida si mama raportului/pv-ului de evaluare tehnică și se publica in SICAP.
Dar na, veneau alegerile și trebuia să dea bine pe sticlă. Am găsit explicația...
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
Deja au trecut 3 luni (și o zi) de la începerea evaluării tehnice, nu mai spun că nu s-au mai obosit să prelungească termenul limită al evaluărilor cu o lună, cum au făcut cu termenul limită al depunerii ofertelor. Or fi ceva surprize neplăcute? Mai bine s-ar grăbi: dacă nu prelungesc termenul evaluărilor cu o lună și durează foarte mult evaluarea financiară, ar cam fi timpul să bage licitația în faza următoare sau să o anuleze, în caz în care nicio ofertă nu e conformă. La Timișoara au trei ofertanți aflați în aprilie și licitația este deja la financiară, noi avem doi ofertanți, am deschis ofertele cu o lună mai repede și încă suntem pe tehnic? Repet: or fi probleme? Sau e incompetență la mijloc? Altfel, nu îmi explic de ce durează așa de mult.
Deja au trecut 3 luni (și o zi) de la începerea evaluării tehnice, nu mai spun că nu s-au mai obosit să prelungească termenul limită al evaluărilor cu o lună, cum au făcut cu termenul limită al depunerii ofertelor. Or fi ceva surprize neplăcute? Mai bine s-ar grăbi: dacă nu prelungesc termenul evaluărilor cu o lună și durează foarte mult evaluarea financiară, ar cam fi timpul să bage licitația în faza următoare sau să o anuleze, în caz în care nicio ofertă nu e conformă. La Timișoara au trei ofertanți aflați în aprilie și licitația este deja la financiară, noi avem doi ofertanți, am deschis ofertele cu o lună mai repede și încă suntem pe tehnic? Repet: or fi probleme? Sau e incompetență la mijloc? Altfel, nu îmi explic de ce durează așa de mult.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
In mod normal daca Astra a venit cu Imperio GT8 trec lejer de evaluarea tehnica, si Durmazlar poate trece daca subcontracteaza boghiurile pivotante celor de la Siemens.
In mod normal daca Astra a venit cu Imperio GT8 trec lejer de evaluarea tehnica, si Durmazlar poate trece daca subcontracteaza boghiurile pivotante celor de la Siemens.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
- PTMZ
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
PTMZ
Momentan e liniște și pace. Luni se fac 4 luni de când a intrat în evaluarea tehnică. Probabil se va anula, asta dacă nu accelerează acum, pe ultima sută de metri, să facă evaluarea financiară în timp util. Pe 18 august e termenul limită, nu s-au mai deranjat să-l prelungească până în septembrie. Dacă licitația trece de acel termen, e oficial anulată.
Momentan e liniște și pace. Luni se fac 4 luni de când a intrat în evaluarea tehnică. Probabil se va anula, asta dacă nu accelerează acum, pe ultima sută de metri, să facă evaluarea financiară în timp util. Pe 18 august e termenul limită, nu s-au mai deranjat să-l prelungească până în septembrie. Dacă licitația trece de acel termen, e oficial anulată.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Utilizator anonim
Sa speram ca nu se anuleaza, nu e cazul, valabil si pentru troleibuze. Ar fi o nenorocire pentru transportul din oras.
Sa speram ca nu se anuleaza, nu e cazul, valabil si pentru troleibuze. Ar fi o nenorocire pentru transportul din oras.
- Albert
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Albert
La troleibuze eu nu am nicio speranța. La tramvaie sa speriem ca trece Astra.
La troleibuze eu nu am nicio speranța. La tramvaie sa speriem ca trece Astra.
📖 Pagination options