Topic: Știri feroviare din România
1286 posts, 449771 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
CFR anulează peste 70 de trenuri de Sărbători
Mai multe trenuri de călători vor fi anulate în perioada Sărbătorilor de iarnă, a anunţat astăzi CFR Călători.
Trenurile anulate:
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 551 şi 554 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 561 (ramura de la trenul 551) şi 564 (ramura pentru trenul 554) Mărăşeşti – Iaşi şi retur.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Intercity 552 şi 553 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 681, 1682, 686, 684 şi 689 Bucureşti Nord – Constanţa şi retur.
• în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Rapid 695 Bucureşti Nord – Timişoara Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 699 (ramura de la trenul 695) Caransebeş – Reşiţa Sud.
• în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Rapid 696 Timişoara Nord – Bucureşti Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 698 (ramura pentru trenul 696) Reşiţa Sud - Caransebeş.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 731/731-2 şi 734-1/734 Cluj Napoca – Arad şi retur.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Rapid 733/733-2 Cluj Napoca – Timişoara Nord.
• în data de 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 732-1/732 Timişoara Nord - Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 798 şi 795 Craiova - Bucureşti Nord şi retur.
• în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1539 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1532-1/1532 Ploieşti Sud – Bucureşti Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1544/1544-1 Cluj Napoca - Satu Mare.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1541 Jibou – Baia Mare.
• în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1543-2/1543 Satu Mare - Cluj Napoca.
• în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1542 Baia Mare - Jibou.
• în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1553 Bucureşti Nord –Mărăşeşti.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1554 Mărăşeşti – Bucureşti Nord.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11739 Bucureşti Nord –Câmpina.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11736 Câmpina - Buzău.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1558 Buzău - Bucureşti Nord.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1634 Cluj Napoca – Braşov.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1633 Braşov - Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1670 şi 1671 Galati –Bucuresti Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1695 şi 1696 Caracal - Târgu Jiu şi retur.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1698 şi 1697 Roşiori Nord - Bucureşti Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1727-2/1727 şi 1728/1728-1 Sibiu - Craiova şi retur.
• în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1751/1751-2 Braşov - Suceava.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1665-2/1665 (ramura de la trenul 1751/1751-2) şi 1664/1664-1 (ramura pentru trenul 1752/1752-1) Adjud – Iaşi şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1752/1752-1Suceava – Braşov.
• în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1761-2/1761 Timişoara Nord – Reşiţa Sud.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1762/1762-1 Reşiţa Sud – Timişoara Nord.
• în zilele de 24 decembrie 2010 si 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1767 Mărăşeşti – Comăneşti.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1768 Comăneşti – Mărăşeşti.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1795 şi 1798 Bucureşti Nord – Piatra Olt şi retur.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1814-1/1814 Timişoara Nord - Sibiu.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1818/1818-1 (ramura pentru trenul 1814/1814-1) Cluj Napoca – Vintu de Jos.
• în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1811/1811-2 Sibiu – Timişoara Nord.
• în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1817-2/1817 (ramura de la trenul 1811/1811-2) Vinţu de Jos – Cluj Napoca.
• în data de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1812-1/1812 Timişoara Nord –Sibiu.
• în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1813/1813-2 Sibiu – Timişoara Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 si 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1815/1815-2 (ramura pentru trenul 1813/1813-2) şi 1816-1/1816 (ramura de la trenul 1812) Târgu Mureş – Vinţu de Jos şi retur.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1828/1828-1 Cluj Napoca – Deva.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1829/1829-2 Deva – Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1831/1831-2 şi 1832/1832-1 Craiova – Cluj Napoca şi retur.
• în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1937 Cluj Napoca - Oradea.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1936 Oradea - Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1963-2/1963, 1966/1966-1, 1962/1962-1 şi 1967/1967-2 Iaşi - Galaşi şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1981 şi 1984 Bucureşti Nord – Tulcea Oras şi retur.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1983, Bucureşti Nord – Tulcea Oraş.
• în data de 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1982 Tulcea Oraş –Bucureşti Nord.
De asemenea, unele trenuri personale care asigură traficul de navetă în jurul oraşelor vor fi anulate în zilele cu trafic redus din perioada Sărbătorilor, respectiv 25, 26, 31 decembrie 2010 şi 1 ianuarie 2011.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...61389.html
CFR anulează peste 70 de trenuri de Sărbători
Mai multe trenuri de călători vor fi anulate în perioada Sărbătorilor de iarnă, a anunţat astăzi CFR Călători.
Trenurile anulate:
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 551 şi 554 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Intercity 561 (ramura de la trenul 551) şi 564 (ramura pentru trenul 554) Mărăşeşti – Iaşi şi retur.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Intercity 552 şi 553 Bucureşti Nord – Suceava Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 681, 1682, 686, 684 şi 689 Bucureşti Nord – Constanţa şi retur.
• în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Rapid 695 Bucureşti Nord – Timişoara Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 699 (ramura de la trenul 695) Caransebeş – Reşiţa Sud.
• în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Rapid 696 Timişoara Nord – Bucureşti Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 698 (ramura pentru trenul 696) Reşiţa Sud - Caransebeş.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 731/731-2 şi 734-1/734 Cluj Napoca – Arad şi retur.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Rapid 733/733-2 Cluj Napoca – Timişoara Nord.
• în data de 01 ianuarie 2011, trenul Rapid 732-1/732 Timişoara Nord - Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Rapide 798 şi 795 Craiova - Bucureşti Nord şi retur.
• în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1539 Bucureşti Nord – Ploieşti Sud.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1532-1/1532 Ploieşti Sud – Bucureşti Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1544/1544-1 Cluj Napoca - Satu Mare.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1541 Jibou – Baia Mare.
• în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1543-2/1543 Satu Mare - Cluj Napoca.
• în zilele de 26 decembrie 2010 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1542 Baia Mare - Jibou.
• în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1553 Bucureşti Nord –Mărăşeşti.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1554 Mărăşeşti – Bucureşti Nord.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11739 Bucureşti Nord –Câmpina.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 11736 Câmpina - Buzău.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1558 Buzău - Bucureşti Nord.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1634 Cluj Napoca – Braşov.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1633 Braşov - Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1670 şi 1671 Galati –Bucuresti Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1695 şi 1696 Caracal - Târgu Jiu şi retur.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1698 şi 1697 Roşiori Nord - Bucureşti Nord şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1727-2/1727 şi 1728/1728-1 Sibiu - Craiova şi retur.
• în zilele de 24/25 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010/01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1751/1751-2 Braşov - Suceava.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1665-2/1665 (ramura de la trenul 1751/1751-2) şi 1664/1664-1 (ramura pentru trenul 1752/1752-1) Adjud – Iaşi şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1752/1752-1Suceava – Braşov.
• în zilele de 24 decembrie 2010 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1761-2/1761 Timişoara Nord – Reşiţa Sud.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1762/1762-1 Reşiţa Sud – Timişoara Nord.
• în zilele de 24 decembrie 2010 si 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1767 Mărăşeşti – Comăneşti.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1768 Comăneşti – Mărăşeşti.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1795 şi 1798 Bucureşti Nord – Piatra Olt şi retur.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1814-1/1814 Timişoara Nord - Sibiu.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1818/1818-1 (ramura pentru trenul 1814/1814-1) Cluj Napoca – Vintu de Jos.
• în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1811/1811-2 Sibiu – Timişoara Nord.
• în data de 01 ianuarie 2010, trenul Accelerat 1817-2/1817 (ramura de la trenul 1811/1811-2) Vinţu de Jos – Cluj Napoca.
• în data de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1812-1/1812 Timişoara Nord –Sibiu.
• în zilele de 25/26 decembrie 2010 şi 01/02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1813/1813-2 Sibiu – Timişoara Nord.
• în zilele de 25 decembrie 2010 si 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1815/1815-2 (ramura pentru trenul 1813/1813-2) şi 1816-1/1816 (ramura de la trenul 1812) Târgu Mureş – Vinţu de Jos şi retur.
• în zilele de 24, 25, 31 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1828/1828-1 Cluj Napoca – Deva.
• în zilele de 25, 26 decembrie 2010, 01 şi 02 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1829/1829-2 Deva – Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1831/1831-2 şi 1832/1832-1 Craiova – Cluj Napoca şi retur.
• în zilele de 24 şi 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1937 Cluj Napoca - Oradea.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1936 Oradea - Cluj Napoca.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1963-2/1963, 1966/1966-1, 1962/1962-1 şi 1967/1967-2 Iaşi - Galaşi şi retur.
• în zilele de 25 decembrie 2010 şi 01 ianuarie 2011, trenurile Accelerate 1981 şi 1984 Bucureşti Nord – Tulcea Oras şi retur.
• în data de 31 decembrie 2010, trenul Accelerat 1983, Bucureşti Nord – Tulcea Oraş.
• în data de 01 ianuarie 2011, trenul Accelerat 1982 Tulcea Oraş –Bucureşti Nord.
De asemenea, unele trenuri personale care asigură traficul de navetă în jurul oraşelor vor fi anulate în zilele cu trafic redus din perioada Sărbătorilor, respectiv 25, 26, 31 decembrie 2010 şi 1 ianuarie 2011.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...61389.html
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Celestin Draganescu
Oooo da, ce bine. Anuleaza atatea trenuri iar pe Pitesti raman toate perechile unele dintre ele cadentate la o ora atat pe 25 Dec cat si pe 1 Ian.
Ce miscare frumoasa.
Oooo da, ce bine. Anuleaza atatea trenuri iar pe Pitesti raman toate perechile unele dintre ele cadentate la o ora atat pe 25 Dec cat si pe 1 Ian.
Ce miscare frumoasa.
- sss
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
sss
Topicul se numeste "Stiri, noutati, perspective". Din pacate, articolul urmator arata ca in domeniul infrastructurii feroviere, stirile, noutatile si perspectivele nu prea exista din pacate in Romania:
170 milioane de euro şi zero poduri reabilitate
CFR nu a reuşit să atragă fondurile UE, dar găseşte bani în vistieria statului
17 decembrie 2010 Jurnalul National
În urmă cu cinci ani, UE punea la dispoziţia României 170 milioane de euro pentru reabilitare de poduri şi tuneluri de cale ferată. 2010 a găsit CFR-ul în pragul colapsului, cu datorii de zeci de milioane la stat şi nici un cent din banii europeni investit în infrastructura feroviară. De curând au fost elaborate 9 cereri de finanţare pentru reabilitarea unor poduri. Ministerul Transporturilor speră ca anul viitor să contracteze lucrările. În răstimpul celor cinci ani, CFR a mai reuşit în schimb să întocmească nişte planuri şi proiecte. S-a făcut astfel o listă de priorităţi. Pentru asta am plătit, bineînţeles. Asocierea Prointec SA, Louis Berger SA şi Consis Proiect Srl a fost cea care, în calitate de consultant, s-a ocupat de proiect. Astfel că, din 844 obiective (n.r. poduri şi tuneluri) s-a ales o listă de priorităţi 98 la număr. Acesta este numărul de poduri sau tuneluri ce nu mai suferă amânare.
Menţionăm că proiectul prevede lucrări de reabilitare la obiectivele închise circulaţiei, la cele unde se circulă cu restricţie de viteză, dar şi la cele a căror structură poate fi afectată de calamităţile naturale, a precizat biroul de presă al CFR. Deşi se încadrează în categoria mai sus menţionată şi sunt magistrale importante pentru ţară, trei poduri au intrat însă la categoria efort financiar bugetar. Reabilităm astfel pe banii noştri trei din cele patru poduri închise de ani buni.
Astfel, potrivit biroului de presă, 14 milioane de lei au fost alocaţi, prin licitaţii, pentru redarea circulaţiei a cel puţin trei dintre podurile cu probleme. Pentru Podul Cârţişoara de pe linia Braşov Podu Olt statul a alocat 3.500.000 de lei. Licitaţia a avut loc în luna august, iar în septembrie contractul a fost desemnat firmelor câştigătoare: SC SOPMED SA în calitate de executant şi RIMS CO SRL în calitate de proiectant. Biroul de presă a precizat că anul viitor circulaţia pe Podul de la Cârţişoara va fi reluată cu viteză normală. Tot în categoria priorităţi pe banii statului a intrat şi un pod de pe o linie neinteroperabilă, aflat pe ruta Buda Slănic.
Acesta va fi reabilitat de către SC SOPMED SA în 60 de zile de la semnarea contractului. Valoarea lucrărilor este de 2.080.000 de lei, fără TVA. CFR a încercat să închirieze linia neinteroperabilă, iar reparaţia şi exploatarea liniei reveneau, conform prevederilor legii, operatorului de transport feroviar desemnat câştigător. După atribuirea contractului, operatorul feroviar a renunţat la ruta dintre Buda Slănic. În consecinţă, aceasta va fi reparată tot pe banii statului. Pentru reabilitarea podului de pe linia Ploieşti Dorneşti dintre staţiile Suceava Nord Dorneşti se vor plăti 8.771.915 lei, fără TVA. Termenul de finalizare a lucrărilor este 11.11.2010. Contractul a fost atribuit, în urma licitaţiei publice, unei asocieri de patru firme.
Pentru Podul de la Grădiştea de pe linia Bucureşti Giurgiu, închis de doi ani, nu s-au găsit încă bani. Efortul financiar este prea mare, iar pentru repararea lui este necesar un împrumut de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare. Deoarece este vorba despre o lucrare complexă care prevede reamenajarea albiei râului Argeş, valoarea lucrării este de 440.461.000 lei. Până în prezent nu au putut fi obţinute de la bugetul de stat alocaţii care să permită programarea la execuţie a acestei lucrări. Pentru că suma pentru lucrările la noul pod feroviar este foarte mare, Compania Naţională de Căi Ferate a propus, prin MTI, execuţia acestui proiect din împrumut de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare, a precizat biroul de presă al CFR.
PS Marian, niste zambareti cu locomotive triste ne-ar trebui...
Topicul se numeste "Stiri, noutati, perspective". Din pacate, articolul urmator arata ca in domeniul infrastructurii feroviere, stirile, noutatile si perspectivele nu prea exista din pacate in Romania:
170 milioane de euro şi zero poduri reabilitate
CFR nu a reuşit să atragă fondurile UE, dar găseşte bani în vistieria statului
17 decembrie 2010 Jurnalul National
În urmă cu cinci ani, UE punea la dispoziţia României 170 milioane de euro pentru reabilitare de poduri şi tuneluri de cale ferată. 2010 a găsit CFR-ul în pragul colapsului, cu datorii de zeci de milioane la stat şi nici un cent din banii europeni investit în infrastructura feroviară. De curând au fost elaborate 9 cereri de finanţare pentru reabilitarea unor poduri. Ministerul Transporturilor speră ca anul viitor să contracteze lucrările. În răstimpul celor cinci ani, CFR a mai reuşit în schimb să întocmească nişte planuri şi proiecte. S-a făcut astfel o listă de priorităţi. Pentru asta am plătit, bineînţeles. Asocierea Prointec SA, Louis Berger SA şi Consis Proiect Srl a fost cea care, în calitate de consultant, s-a ocupat de proiect. Astfel că, din 844 obiective (n.r. poduri şi tuneluri) s-a ales o listă de priorităţi 98 la număr. Acesta este numărul de poduri sau tuneluri ce nu mai suferă amânare.
Menţionăm că proiectul prevede lucrări de reabilitare la obiectivele închise circulaţiei, la cele unde se circulă cu restricţie de viteză, dar şi la cele a căror structură poate fi afectată de calamităţile naturale, a precizat biroul de presă al CFR. Deşi se încadrează în categoria mai sus menţionată şi sunt magistrale importante pentru ţară, trei poduri au intrat însă la categoria efort financiar bugetar. Reabilităm astfel pe banii noştri trei din cele patru poduri închise de ani buni.
Astfel, potrivit biroului de presă, 14 milioane de lei au fost alocaţi, prin licitaţii, pentru redarea circulaţiei a cel puţin trei dintre podurile cu probleme. Pentru Podul Cârţişoara de pe linia Braşov Podu Olt statul a alocat 3.500.000 de lei. Licitaţia a avut loc în luna august, iar în septembrie contractul a fost desemnat firmelor câştigătoare: SC SOPMED SA în calitate de executant şi RIMS CO SRL în calitate de proiectant. Biroul de presă a precizat că anul viitor circulaţia pe Podul de la Cârţişoara va fi reluată cu viteză normală. Tot în categoria priorităţi pe banii statului a intrat şi un pod de pe o linie neinteroperabilă, aflat pe ruta Buda Slănic.
Acesta va fi reabilitat de către SC SOPMED SA în 60 de zile de la semnarea contractului. Valoarea lucrărilor este de 2.080.000 de lei, fără TVA. CFR a încercat să închirieze linia neinteroperabilă, iar reparaţia şi exploatarea liniei reveneau, conform prevederilor legii, operatorului de transport feroviar desemnat câştigător. După atribuirea contractului, operatorul feroviar a renunţat la ruta dintre Buda Slănic. În consecinţă, aceasta va fi reparată tot pe banii statului. Pentru reabilitarea podului de pe linia Ploieşti Dorneşti dintre staţiile Suceava Nord Dorneşti se vor plăti 8.771.915 lei, fără TVA. Termenul de finalizare a lucrărilor este 11.11.2010. Contractul a fost atribuit, în urma licitaţiei publice, unei asocieri de patru firme.
Pentru Podul de la Grădiştea de pe linia Bucureşti Giurgiu, închis de doi ani, nu s-au găsit încă bani. Efortul financiar este prea mare, iar pentru repararea lui este necesar un împrumut de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare. Deoarece este vorba despre o lucrare complexă care prevede reamenajarea albiei râului Argeş, valoarea lucrării este de 440.461.000 lei. Până în prezent nu au putut fi obţinute de la bugetul de stat alocaţii care să permită programarea la execuţie a acestei lucrări. Pentru că suma pentru lucrările la noul pod feroviar este foarte mare, Compania Naţională de Căi Ferate a propus, prin MTI, execuţia acestui proiect din împrumut de la Banca Europeană de Reconstrucţie şi Dezvoltare, a precizat biroul de presă al CFR.
PS Marian, niste zambareti cu locomotive triste ne-ar trebui...
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Se deschide podul CFR de la Cârţa! S-ar putea închide cel de la Copşa
O veste foarte bună: la jumătatea acestei luni se va deschide circulaţia feroviară pe podul CFR de la Cârţa
Dar, tot din zona CFR, năvălesc şi ştiri îngrijorătoare referitoare la podul peste pârâul Visa, care a fost reabilitat degeaba acum doi ani: „merge la vale” în continuare.
Lucrările începute pentru reabilitarea podului de la Cârţa, închis din iulie 2009, au ajuns rapid într-un stadiu care permite deschiderea traficului cu restricţie de viteză. „În urma ultimei inspecţii, s-a stabilit că deschiderea traficului va avea loc pe data de 15 decembrie. De atunci se va putea circula cu limită de viteză”, a spus Sorin Şerbu, inspectorul şef al Inspectoratului teritorial în Construcţii Sibiu. Lucrările la podul amintit au fost atribuite în toamna acestui an firmei Sopmet din Bucureşti, pentru suma de 3,58 milioane de lei, fără TVA, după ce înaintea licitaţiei lucrarea era aproximată la 7,8 milioane de lei, tot fără TVA. Cei de la Sopmet au primit în execuţie atât proiectarea, cât şi lucrările de consolidare. Podul a fost închis circulaţiei în urma debitelor mari de apă înregistrate în noaptea de 12 spre 13 iulie 2009. Una din pilele podului s-a înclinat în urma procesului de „subspălare”, astfel încât toată structura podului a devenit inutilizabilă. Timp de aproximativ o lună, CFR a pus la dispoziţia călătorilor către şi dinspre Braşov autobuze pentru transbordare. După care circulaţia a fost întreruptă definitiv.
Probleme înspre Copşa
Pe principiul nicio veste bună nu vine singură, administratorii căilor ferate din judeţul Sibiu au dat de o nouă-veche problemă. Este vorba de podul de 60 de metri situat pe linia Sibiu – Copşa Mică. Podul aflat în apropiere de Copşa a fost ridicat în 1872, iar modernizarea lui şi ridicarea tăblierului metalic sunt consemnate în 1950. Acum 11 ani, însă „s-au observat modificări ale structurii geometrice a aparatelor de reazem mobile aflate pe culeea Sibiu, iar în urma măsuratorilor topometrice s-a constat o pierdere a stabilităţii infrastructurii. În anii următori fenomenul de pierdere a stabilităţii infrastructurilor au fost observate şi la culeea Copşa Mică”, se arată într-un document al Sucursalei CF Braşov. „Agravarea fenomenului de pierdere a stabilităţii infrastructurilor, cât şi pericolul iminent de închidere a circulaţiei pe sectorul de linie respectivă, a impus contractarea execuţiei în anul 2007”, se mai arată în documentul amintit.
Bani cheltuiţi de-a moaca
Două milioane de lei a plătit CFR firmei sibiene Concefa SA pentru a consolida podul de la km 404+972 de pe linia 203 Sibiu – Copşa Mică. Lucrările executate pe baza unui proiect semnat de Consis Proiect din Bucureşti au fost terminate 15 decembrie 2008. În aceeaşi zi, un raport al Inspectoratului de stat în Construcţii constata că „fenomenul de pierdere a stabilităţii culeei Sibiu nu a fost stopat, din contră, a evoluat”. Nimeni nu s-a mai ocupat de vinovaţi, de „utilitatea” celor două milioane de lei cheltuite. Aşa că, acum, reprezentanţii CFR lansează o nouă licitaţie, una prin care să fie angajată o firmă specializată care să determine „cauzele reale ale deplasării culeelor”.
Podul e circulabil. Deocamdată
În aprilie anul trecut, la podul respectiv a fost efectuată o nouă expertiză independentă. Concluziile au fost că respectiva construcţie trebuie mult mai amplu studiată pentru a fi determinate cauzele deplasărilor culeelor. „Acolo cred că au loc deplasări ample ale pământului. De ce au fost făcute lucrările de acum doi ani? Degeaba. E vine beneficiarului că nu s-a făcut o cercetare mai amănunţită înainte de a fi investiţi acei bani. Nişte inşi care nu aveau nicio treabă şi-au dat cu părerea şi s-au cheltuit bani”, au declarat pentru Turnul Sfatului surse oficiale. Care au amintit că pe podul respectiv se poate circula. Încă.
http://www.turnulsfatului.ro/5932/se-deschide-podul-cfr-de-la-carta-s-ar-putea-inchide-cel-de-la-copsa.html
Celestin Draganescu wrote:
In plus: Se pare ca se redeschide de pe 21 podul de la Carta. Sa vedem...
Se deschide podul CFR de la Cârţa! S-ar putea închide cel de la Copşa
O veste foarte bună: la jumătatea acestei luni se va deschide circulaţia feroviară pe podul CFR de la Cârţa
Dar, tot din zona CFR, năvălesc şi ştiri îngrijorătoare referitoare la podul peste pârâul Visa, care a fost reabilitat degeaba acum doi ani: „merge la vale” în continuare.
Lucrările începute pentru reabilitarea podului de la Cârţa, închis din iulie 2009, au ajuns rapid într-un stadiu care permite deschiderea traficului cu restricţie de viteză. „În urma ultimei inspecţii, s-a stabilit că deschiderea traficului va avea loc pe data de 15 decembrie. De atunci se va putea circula cu limită de viteză”, a spus Sorin Şerbu, inspectorul şef al Inspectoratului teritorial în Construcţii Sibiu. Lucrările la podul amintit au fost atribuite în toamna acestui an firmei Sopmet din Bucureşti, pentru suma de 3,58 milioane de lei, fără TVA, după ce înaintea licitaţiei lucrarea era aproximată la 7,8 milioane de lei, tot fără TVA. Cei de la Sopmet au primit în execuţie atât proiectarea, cât şi lucrările de consolidare. Podul a fost închis circulaţiei în urma debitelor mari de apă înregistrate în noaptea de 12 spre 13 iulie 2009. Una din pilele podului s-a înclinat în urma procesului de „subspălare”, astfel încât toată structura podului a devenit inutilizabilă. Timp de aproximativ o lună, CFR a pus la dispoziţia călătorilor către şi dinspre Braşov autobuze pentru transbordare. După care circulaţia a fost întreruptă definitiv.
Probleme înspre Copşa
Pe principiul nicio veste bună nu vine singură, administratorii căilor ferate din judeţul Sibiu au dat de o nouă-veche problemă. Este vorba de podul de 60 de metri situat pe linia Sibiu – Copşa Mică. Podul aflat în apropiere de Copşa a fost ridicat în 1872, iar modernizarea lui şi ridicarea tăblierului metalic sunt consemnate în 1950. Acum 11 ani, însă „s-au observat modificări ale structurii geometrice a aparatelor de reazem mobile aflate pe culeea Sibiu, iar în urma măsuratorilor topometrice s-a constat o pierdere a stabilităţii infrastructurii. În anii următori fenomenul de pierdere a stabilităţii infrastructurilor au fost observate şi la culeea Copşa Mică”, se arată într-un document al Sucursalei CF Braşov. „Agravarea fenomenului de pierdere a stabilităţii infrastructurilor, cât şi pericolul iminent de închidere a circulaţiei pe sectorul de linie respectivă, a impus contractarea execuţiei în anul 2007”, se mai arată în documentul amintit.
Bani cheltuiţi de-a moaca
Două milioane de lei a plătit CFR firmei sibiene Concefa SA pentru a consolida podul de la km 404+972 de pe linia 203 Sibiu – Copşa Mică. Lucrările executate pe baza unui proiect semnat de Consis Proiect din Bucureşti au fost terminate 15 decembrie 2008. În aceeaşi zi, un raport al Inspectoratului de stat în Construcţii constata că „fenomenul de pierdere a stabilităţii culeei Sibiu nu a fost stopat, din contră, a evoluat”. Nimeni nu s-a mai ocupat de vinovaţi, de „utilitatea” celor două milioane de lei cheltuite. Aşa că, acum, reprezentanţii CFR lansează o nouă licitaţie, una prin care să fie angajată o firmă specializată care să determine „cauzele reale ale deplasării culeelor”.
Podul e circulabil. Deocamdată
În aprilie anul trecut, la podul respectiv a fost efectuată o nouă expertiză independentă. Concluziile au fost că respectiva construcţie trebuie mult mai amplu studiată pentru a fi determinate cauzele deplasărilor culeelor. „Acolo cred că au loc deplasări ample ale pământului. De ce au fost făcute lucrările de acum doi ani? Degeaba. E vine beneficiarului că nu s-a făcut o cercetare mai amănunţită înainte de a fi investiţi acei bani. Nişte inşi care nu aveau nicio treabă şi-au dat cu părerea şi s-au cheltuit bani”, au declarat pentru Turnul Sfatului surse oficiale. Care au amintit că pe podul respectiv se poate circula. Încă.
http://www.turnulsfatului.ro/5932/se-deschide-podul-cfr-de-la-carta-s-ar-putea-inchide-cel-de-la-copsa.html
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Conform www.infofer.ro, A 1621 circula pe M200 incepand cu 21 decembrie, nu 20 (si din aceeasi data, se anuleaza logic A 11621 via Sighisoara-Copsa Mica).
Cat despre personalele alea infecte, ori le scot de tot, ori le lungesc pana la Sibiu, asa cum ar fi normal. Ca in rest, nu prea fac altceva decat sa plimbe aer.
Conform www.infofer.ro, A 1621 circula pe M200 incepand cu 21 decembrie, nu 20 (si din aceeasi data, se anuleaza logic A 11621 via Sighisoara-Copsa Mica).
Cat despre personalele alea infecte, ori le scot de tot, ori le lungesc pana la Sibiu, asa cum ar fi normal. Ca in rest, nu prea fac altceva decat sa plimbe aer.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Redeschidere circulaţie feroviară pe secţia Făgăraş – Sibiu
20-12-2010
Ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare pe secţia Făgăraş – Sibiu, CFR Călători informează publicul călător că se vor introduce în circulaţie pe relaţiile Bucureşti Nord – Făgăraş – Sibiu şi retur şi Braşov – Făgăraş – Sibiu şi retur, următoarele trenuri de călători:
- începând cu data de 21.12.2010, trenurile accelerate 1621 în relaţia Bucureşti Nord (pl. 10.30) – Sibiu (sos. 17.27) şi 1622 în relaţia Sibiu (pl. 17.00) – Bucureşti Nord (sos. 23.22) şi se anulează trenurile accelerate 11621 şi 11622 care circulă în relaţia Bucureşti Nord – Braşov – Copşa Mică – Sibiu şi retur.
- începând cu data de 23.12.2010, trenul rapid 827 în relaţia Bucureşti Nord (pl. 15.00) – Sibiu (sos. 21.53).
- începând cu data de 24.12.2010, trenul rapid 826 în relaţia Sibiu (pl. 07.20) – Bucureşti Nord (sos. 13.38).
- începând cu data de 03.01.2011, numai în zilele de luni-vineri, trenurile accelerate 1625 în relaţia Braşov (pl. 11.30) – Sibiu (sos. 14.24) şi 1628 în relaţia Sibiu (pl. 05.00) – Braşov (sos. 07.58).
De asemenea, odată cu redeschiderea secţiei Făgăraş – Sibiu, intervin modificări şi în circulaţia trenurilor persoanle, acestea urmând a fi anunţate la nivel regional.
CFR Călători recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la numărul de telefon 021/9521.
Sursa: www.cfrcalatori.ro
Redeschidere circulaţie feroviară pe secţia Făgăraş – Sibiu
20-12-2010
Ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare pe secţia Făgăraş – Sibiu, CFR Călători informează publicul călător că se vor introduce în circulaţie pe relaţiile Bucureşti Nord – Făgăraş – Sibiu şi retur şi Braşov – Făgăraş – Sibiu şi retur, următoarele trenuri de călători:
- începând cu data de 21.12.2010, trenurile accelerate 1621 în relaţia Bucureşti Nord (pl. 10.30) – Sibiu (sos. 17.27) şi 1622 în relaţia Sibiu (pl. 17.00) – Bucureşti Nord (sos. 23.22) şi se anulează trenurile accelerate 11621 şi 11622 care circulă în relaţia Bucureşti Nord – Braşov – Copşa Mică – Sibiu şi retur.
- începând cu data de 23.12.2010, trenul rapid 827 în relaţia Bucureşti Nord (pl. 15.00) – Sibiu (sos. 21.53).
- începând cu data de 24.12.2010, trenul rapid 826 în relaţia Sibiu (pl. 07.20) – Bucureşti Nord (sos. 13.38).
- începând cu data de 03.01.2011, numai în zilele de luni-vineri, trenurile accelerate 1625 în relaţia Braşov (pl. 11.30) – Sibiu (sos. 14.24) şi 1628 în relaţia Sibiu (pl. 05.00) – Braşov (sos. 07.58).
De asemenea, odată cu redeschiderea secţiei Făgăraş – Sibiu, intervin modificări şi în circulaţia trenurilor persoanle, acestea urmând a fi anunţate la nivel regional.
CFR Călători recomandă pasagerilor ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor în staţiile şi agenţiile CFR din Bucureşti şi din ţară, la numărul de telefon 021/9521.
Sursa: www.cfrcalatori.ro
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Dominatrix
Hoffmeister wrote:Acum 10-15 ani, plecam din Bucuresti cu A 1621 (care, doar ca fapt divers, pe vremea aia avea si vagoane directe pentru Covasna) dimineata in jur de ora 9 si eram la Sibiu pe la 2:30 - 3 dupa amiaza. Acum acelasi tren face mai mult de o ora in plus, si asta fara intarzieri. Si nu inteleg de ce perechea sa pleaca atat de tarziu din Sibiu. Cumva ca sa nu mai poti prinde nici un mijloc de transport in comun cand ajungi la Bucuresti? Pe vremuri, A 1622 ajungea la Bucuresti pe la 9 seara.
Redeschidere circulaţie feroviară pe secţia Făgăraş – Sibiu
20-12-2010
Ca urmare a redeschiderii circulaţiei feroviare pe secţia Făgăraş – Sibiu, CFR Călători informează publicul călător că se vor introduce în circulaţie pe relaţiile Bucureşti Nord – Făgăraş – Sibiu şi retur şi Braşov – Făgăraş – Sibiu şi retur, următoarele trenuri de călători:
- începând cu data de 21.12.2010, trenurile accelerate 1621 în relaţia Bucureşti Nord (pl. 10.30) – Sibiu (sos. 17.27) şi 1622 în relaţia Sibiu (pl. 17.00) – Bucureşti Nord (sos. 23.22) şi se anulează trenurile accelerate 11621 şi 11622 care circulă în relaţia Bucureşti Nord – Braşov – Copşa Mică – Sibiu şi retur.
- începând cu data de 23.12.2010, trenul rapid 827 în relaţia Bucureşti Nord (pl. 15.00) – Sibiu (sos. 21.53).
- începând cu data de 24.12.2010, trenul rapid 826 în relaţia Sibiu (pl. 07.20) – Bucureşti Nord (sos. 13.38).
- marius baciu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
marius baciu
Apropo de cai ferate noi in Romania un jurnal-reportaj frumos dar trist.Merita citit!Cam asa se "construieste"
http://www.carpati.org/jurnal/deva_-_br ... e.../2214/
Apropo de cai ferate noi in Romania un jurnal-reportaj frumos dar trist.Merita citit!Cam asa se "construieste"
http://www.carpati.org/jurnal/deva_-_br ... e.../2214/
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
100.000 euro pentru refacerea a două peroane din Gara de Nord
Peroanele de așteptare ale liniilor 2 și 3 din Gara de Nord București urmează să fie îmbrăcate într-un covor asfaltic de uzură de către compania SC Wiebe Romania SRL.
Potrivit anunțului de licitație, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA va plăti societății Wiebe Romania SRL suma de 349.450 lei la care se adaugă TVA pentru a reface trotuarele de așteptare a călătorilor numai pe liniile de tren 2 și 3 din Gara de Nord.
Contractul a fost atribuit prin procedura de negociere directă, fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare deoarece a intervenit o “situație de urgență extremă” care nu putea fi prevăzută de CFR, se menționează în anunțul de licitație.
Conform ultimelor date disponibile la Ministerul de Finanțe, SC Wiebe Romania SRL a înregistrat la finele anului 2009 un profit net de 11,3 milioane lei la un număr de aproximativ 150 de angajați.
http://b365.ro/news/100-000...a-de-nord/
100.000 euro pentru refacerea a două peroane din Gara de Nord
Peroanele de așteptare ale liniilor 2 și 3 din Gara de Nord București urmează să fie îmbrăcate într-un covor asfaltic de uzură de către compania SC Wiebe Romania SRL.
Potrivit anunțului de licitație, Compania Națională de Căi Ferate CFR SA va plăti societății Wiebe Romania SRL suma de 349.450 lei la care se adaugă TVA pentru a reface trotuarele de așteptare a călătorilor numai pe liniile de tren 2 și 3 din Gara de Nord.
Contractul a fost atribuit prin procedura de negociere directă, fără publicarea prealabilă a unui anunț de participare deoarece a intervenit o “situație de urgență extremă” care nu putea fi prevăzută de CFR, se menționează în anunțul de licitație.
Conform ultimelor date disponibile la Ministerul de Finanțe, SC Wiebe Romania SRL a înregistrat la finele anului 2009 un profit net de 11,3 milioane lei la un număr de aproximativ 150 de angajați.
http://b365.ro/news/100-000...a-de-nord/
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
shoppy
Ce urgenta extrema s-a intamplat care nu putea fi prevazuta de CFR a putut sa se intample fix in Gara de Nord?, macar de se prabusea peronul la vecinii de dedesubt dar metroul nu trece pe acolo...
Ce urgenta extrema s-a intamplat care nu putea fi prevazuta de CFR a putut sa se intample fix in Gara de Nord?, macar de se prabusea peronul la vecinii de dedesubt dar metroul nu trece pe acolo...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Utilizator anonim
Probabil doar vor scoate pavajul actual care oricum e spart in multe locuri si vor asfalta, sau cine stie vor testa o solutie noua
Probabil doar vor scoate pavajul actual care oricum e spart in multe locuri si vor asfalta, sau cine stie vor testa o solutie noua
- Celestin Draganescu
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Celestin Draganescu
Gara de Nord trebuie modernizata de la 0. Poate in vreo 20 de ani
Gara de Nord trebuie modernizata de la 0. Poate in vreo 20 de ani
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
mindmasster
La ce mafie este la CFR , nu cred ca se face ceva de calitate in urmatorii 10 ani . Amintiti-va cand au schimbat o parte din acoperis si la prima ploaie era mai rau ca afara . A fost un reportaj atunci . Protv parca .
Utilizator anonim wrote:
Pai cu cateva peroane la cativa ani se rezolva
La ce mafie este la CFR , nu cred ca se face ceva de calitate in urmatorii 10 ani . Amintiti-va cand au schimbat o parte din acoperis si la prima ploaie era mai rau ca afara . A fost un reportaj atunci . Protv parca .
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Știri, evenimente, discuții și documentații feroviare
•
Choose destination