Topic: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
497 posts, 194754 views
📖 Pagination options
- PTMZ
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Utilizator anonim
Pe masura ce sunt tamponate si inlocuite, primesc si ele noua varianta de faruri/stopuri/semnalizatoare.
Pe masura ce sunt tamponate si inlocuite, primesc si ele noua varianta de faruri/stopuri/semnalizatoare.
DSC_0484.JPG (163.54 KB; downloaded 5765 times)
DSC_0500.JPG (161.14 KB; downloaded 5766 times)
- GPS
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Utilizator anonim
4044 in urma cu doua zile la Depoul Militari.
4044 in urma cu doua zile la Depoul Militari.
DSC_1288.JPG (175.27 KB; downloaded 5348 times)
DSC_1291.JPG (194.15 KB; downloaded 5340 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Utilizator anonim
028 dupa RK.
028 dupa RK.
LRM_EXPORT_338019720362045_20190522_124630196.jpeg (1.22 MB; downloaded 4999 times)
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Nenea_titi
Ce vrea să însemne acel A de pe față? Cumva capătul?
În altă ordine de idei, în sfârșit au integrat frumos noile faruri, așa puteau să facă la toate V3A 93 facelift...stopurile alea însă...arată că nuca în perete... Nicidecum nu sunt de acolo, știu că voi fi criticat, dar mai mult îmi plăcea cu lămpile SPS 140, ca de tractor sau Bucegi SR 114. Avea mai multă personalitate.
Ce vrea să însemne acel A de pe față? Cumva capătul?
În altă ordine de idei, în sfârșit au integrat frumos noile faruri, așa puteau să facă la toate V3A 93 facelift...stopurile alea însă...arată că nuca în perete... Nicidecum nu sunt de acolo, știu că voi fi criticat, dar mai mult îmi plăcea cu lămpile SPS 140, ca de tractor sau Bucegi SR 114. Avea mai multă personalitate.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
rosetti61
Ca la metrou pe IVE, cu capatul A sau B al ramei, de ex. 135A sau 135B. La Bombardiere si CAF se foloseste notatia 1001-2001 pentru capete.
Ca la metrou pe IVE, cu capatul A sau B al ramei, de ex. 135A sau 135B. La Bombardiere si CAF se foloseste notatia 1001-2001 pentru capete.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Chev Celios
Cred ca doar a fost notata masca de la ce capat este inainte de a o monta pe vagon.
Cred ca doar a fost notata masca de la ce capat este inainte de a o monta pe vagon.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
punmeister
Da, 1xxx fiind semirama 1 si 2xxx semirama 2.
rosetti61 wrote:
Ca la metrou pe IVE, cu capatul A sau B al ramei, de ex. 135A sau 135B. La Bombardiere si CAF se foloseste notatia 1001-2001 pentru capete.
Da, 1xxx fiind semirama 1 si 2xxx semirama 2.
- PTMZ
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-2S-93 (bidirecţionale)
Gabi23
Referitor la capătul ”A”, s-a mai discutat, are un ”detaliu”, respectiv în cabina are consola SAT. În general când sunt utilizate ”unidirecțional” pe 10/24/34 sunt conduse din postul ”A”.
Referitor la capătul ”A”, s-a mai discutat, are un ”detaliu”, respectiv în cabina are consola SAT. În general când sunt utilizate ”unidirecțional” pe 10/24/34 sunt conduse din postul ”A”.
- V2A
-
Posted:
-
📖 Pagination options