Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)

616 posts, 180470 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 44
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Dominatrix

Dar totusi, eu n-am inteles cum vor sa lucreze aici "ca la Obor", din moment ce aplicarea solutiei de acolo la Pasajul Muncii "ad-literam" e imposibila, din motive care s-au mai discutat. Exista undeva PUZ'ul pentru acest pasaj? Dar proiectul tehnic (PT)?

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii shoppy

Poate fac cate un mic hobanat peste cele doua accesuri la metrou :mrgreen: .

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii bekxy

Şi dacă am pune toţi întrebarea asta pe toate topicurile ce ar ieşi aici?  :(€

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii shoppy

Sensul spre Theodor Palady s-a curatat tencuiala de pe peretele de pe dreapta, pe sensul celalalt inca nu s-au apucat.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

Habar nu am ce se intentioneaza in acest moment cu Pasajul Hurmuzachi / Muncii, dar ce se intampla acum nu are legatura nici cu modernizarea nici cu reorganizarea traficului. Miroase ca acest pasaj va fi lasat ca si pana acum pentru o perioada nedeterminata de timp, din lipsa de fonduri evident. Piata Hurmuzachi / Muncii la ora actuala nu are parte de ambuteiaje, deci nu este o urgenta.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Dominatrix

andrei11 wrote:
Habar nu am ce se intentioneaza in acest moment cu Pasajul Hurmuzachi / Muncii, dar ce se intampla acum nu are legatura nici cu modernizarea nici cu reorganizarea traficului.
Pai chiar Dr. Oetker a zis ca vor incepe lucrarile, si nu cred ca vor lucra pana in 2013 doar la mici "spoieli", daca e sa ne luam dupa ce scrie pe panoul ala.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii Grigore

andrei11 wrote:
Piata Hurmuzachi / Muncii la ora actuala nu are parte de ambuteiaje, deci nu este o urgenta.


Tot aud repetata ideea asta creata, care nu stiu de unde vine. Accesul in Piata Hurmuzachi de pe Basarabia este aproape constant blocat intre 7:00 si 16:00, cu coada de asteptare intinsa pana la Campia Libertatii! Seara se blocheaza si Calarasi si breteaua pasajului dinspre Vatra Luminoasa, iar uneori chiar si Decebal.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

In oricecaz in Piata Hurmuzachi nu se va modifica decat circulatia tramvaielor si nimic mai mult. Eventual o sa gaseasca o alta rezolvare pentru Calea Calarasi / B-dul Decebal, desi variante prea "destepte" nu prea exista. Bulevardul Basarabia si cu a sa coada pana la Campia Libertatii va ramane in aceeasi rezolvare inca mult timp. Pana  cand va veni cineva cu pumnul tare, va darama tot coltul acela care nu a fost schimbat pana acum si va face un hobanat - ca tot e la moda - intre Basarabia si Calarasi. Este singura solutie de a scapa de asteptare in Piata Hurmuzachi. Off topic Cand are de gand Udriste sa schimbe denumirea statiei de metrou ? Piata Muncii nu mai exista decat in imaginatia lui.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii shoppy

Parca la Obor a crescut eficienta giratoriului dupa modernizare, iar la Muncii e un giratoriu patrat si cu linie dubla de tramvai pe o parte, practic tramvaiul vine pe contrasens, cu atat mai mult cred ca ar creste mult eficienta daca s-ar face ca la Obor.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

In ce sens a crescut eficienta giratoriului la Obor ? Pentru ca nu au facut nimic in acest sens, chiar au si complicat lucrurile, cand faci stanga de pe Stefan cel Mare / Mihai Bravu spre Colentina / Mosilor, te "trezesti" cu tramvaiul 34 "in spate".
Revenind la "Muncii" chiar eu am spus ca o anumita reconfigurare a intersectiei la suprafata este de asteptat, dar nu cred ca se poate face foarte mult pentru a elimina eventualele cozi de la suprafata. Eventual un hobanat ( ma opresc aici ca sa nu ma repet ).

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii shoppy

Tu ai condus in Obor inainte sau doar iti dai cu parerea aiurea-n tramvai ca la Podul Constanta?

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

Off topic Ma abtin sa raspund la asemenea "interpelari". Nici nu stiu cine esti si nici nu stiu ce ai vrut la "Podul Constanta" dar presupun ca ceva in legatura cu numarul de benzi de circulatie. Repet inca odata ( si pentru ultima oara) daca sub Podul Constanta se nimeresc concomitent ( ptr tine adica in acelasi timp ) una bucata tramvai si una bucata troleibuz  nu mai incape nici un autoturism intre cele doua. Deci nu in spate, nu in fata, intre cele doua. Asadar nu poate fi vorba de doua benzi de circulatie in sensul legii care reglementeaza circulatia autovehiculelor pe drumurile publice . Punct si nu mai reiau.
In ceea ce priveste Oborul am prins Oborul pe vremea cand Stefan cel Mare / Mihai Bravu aveau 2 benzi de circulatie / sens si erau pavate cu piatra cubica, pe vremea cand indicatoarele rutiere erau pe fond galben, etc, etc. Pe de alta parte nu trebuie sa ai carnet de conducere ca sa rezolvi teoretic punctele de conflict dintr-o intersectie.( Nu e cazul la mine).Punct si nu mai reiau.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii andrei11

Daca am fost confuz cu Pasajul Obor ofer explicatiile necesare la club.

 


Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii shoppy

Poti sa stii Bucurestiul de pe vremea ciobanului care a pus stana de temelie si da, toti aia fara carnet au impresia ca daca ar fi ei soferi ar fi experti, totusi nu vad care e relevanta, in afara de a avea replica la orice.

Daca vrei sa spui ca ai condus in Obor si inainte si dupa modernizare, si era mai bine inainte, nu stiu ce sa spun, doar ca esti pe langa realitate.

Sau tu doar crezi ca daca zici din start ca sunt toate mici si proaste atunci ajuti cu ceva dezvoltarea orasului?

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 44
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433671 posts in 5400 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use