Zona metropolitană BucureștiTotul despre BucureștiInfrastructura, utilitățile și serviciile publice din București

 

Topic: Diverse

120 posts, 47492 views
 
Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 
 

📖 Pagination options
Re: Diverse andrei11

Nu, e o lucrare făcută prin anii 1930 ( cum am spus, de la intersecția  Căii Victoriei cu Splaiul și până după Piața Unirii ), lucrare demolată odată cu construcția metroului.
În poză Palatul de Justiție și Dâmbovița acoperită integral.
3-1-2019 11-44-29 PM.jpg (77.65 KB; downloaded 4251 times)

 


Re: Diverse cris_m

E prima oara cand vad acest cadru. Habar nu aveam ca a fost acoperita Dambovita :shock:

 


Re: Diverse andrei11

Reportaj, dar sunt mai multe.
3-1-2019 11-59-30 PM.jpg (73.08 KB; downloaded 4244 times)
3-2-2019 12-00-01 AM.jpg (148.25 KB; downloaded 4246 times)

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Diverse anndrei

Intrebare: in cat timp este obligata PMB sa rezolve in teren o sesizare/cerere?

 


Re: Diverse andrei11

Helioportul Spitalului Universitar  București...Fotografia este de acum, dar situația e de ceva ani...
DSCN2210.JPG (532.52 KB; downloaded 4020 times)

 


Re: Diverse Cristi N

Exista un proiect pentru construirea unui heliport pe acoperisul spitalului. Finantarea ar trebui sa vina de la o firma de pariuri, aici este reportajul de la TVR: link

Fiecare secundă contează când este vorba despre salvarea vieților omenești. Spitalului Universitar de Urgență București primește zilnic aproape 500 de pacienți. Dintre aceștia 15 -20 la sută sunt urgenţe majore. Existența unui Heliport oferă o șansă în plus acestor pacienți.
Fără un heliport, elicopterele cu răniții în stare gravă aterizează pe stadion sau într-o parcare a pompierilor, apoi răniții sunt preluați de ambulanțe care îi transportă la spital.

Un proiect de construire a unui Heliport a fost demarat la Spitalul Universitar de Urgență București. Construcția este realizată în parteneriat public privat și ar urma să se finalizeze în cursul anului 2019,

Astfel, Spitalul Universitar de Urgență București va avea un Heliport pe terasă pentru urgențele majore, având caracteristicile necesare deservirii unui trafic de zi și de noapte, singurul din București la ora actuală, și al doilea din țară.

Proiectul include și amplasarea unui lift exterior, care va deservi exclusiv Heliportul cu acces direct către Unitatea de Primiri Urgențe.

Jurnalistul Dorin Chioțea a stat de vorbă cu șefa secției UPU, de la Spitalul Universitar de Urgență, doctorul Silvia Nica. Medicul a explicat cât de necesară  este existența acestui heliport pentru un spital de urgențe.

 


Re: Diverse Trole

Heliportul din curtea Spitalului Universitar am văzut că nu mai este folosit de ceva vreme.
Dar în zonă se mai află o facilitate similară, care este des folosită. Mai exact, pe Calea Plevnei, pe terenul armatei, unde se află și clubul Steaua.
Încercuit cu roșu e heliportul neutilizat iar cu portocaliu cel folosit. Bănuiesc că pe lângă proprietarul terenului, absența unor clădiri înalte în imediata vecinătate constituie un avantaj. Și nu în ultimul rând, Spitalul Militar doar ce l-am exclus din imagine... :)
Adnotare 2019-05-10 230748.jpg (170.98 KB; downloaded 3990 times)

 


Re: Diverse andrei11

Da, ai perfectă dreptate. Știai de cel de pe terenul armatei sau l-ai descoperit întâmplător ?

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) orex

P.S. Oare de ce nu facut parcare in spic precum in fata blocului Materna? O sa vina primaria peste 2-3 ani...alti bani,alta distractie

Daca e sa ne referim la, parcarile in ”spic” [ dintre Valea Argeșului și Valea Ialomiței ] am retinut, si colegii de forum pot sa ma contrazica argumentat, ca, in prezent, nu s-au pus la punct, din cine stie motive, toate detaliile dintre cele doua primarii (S6 si PMB).
PS
Chiar si asa, acolo unde, in prezent, proprietarii de autoturisme gasesc un ”ochi” de parcare e ceva de nemaivazut. Ca e banda intai, ca e cea de-a treia, sunt ocupate anapodada! Poate, odata cu finalizarea M5, in DT se va reglementa si aceasta situatie!
Fara voia multora celor care parcheaza anapoda, ca si in Centru, e de bun augur sa se blocheze masinile (ca in parcarile Lidl, Kaufland, etc.) iar apoi sa se purceada la ridicarea lor. Dupa ce achiti o suma consistenta catre adm. locala, a doua oara nu-ti vei mai permite ”luxul” sa-ti lasi automobilul fix unde vrei! Appo!Multi dintre noi circulam si-n strainatate si ne conformam intru-totul conduitei locale ;)

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) Valentin

Ca tot vorbea cineva de ce nu s-au facut parcari in locul trotuarelor late - de ce nu s-au facut piste de biciclete? As prefera sa vad mai mult piste de biciclete daca tot s-a facut atata deranj la suprafata, decat niste parcari. Cu putina ingeniozitate se putea face conexiunea cu cea de pe Calea Victoriei. In plus, fata de alte bulevarde, pe cele de pe traseul M5 exista spatiu suficient..

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) orex

Avand in vedere latimea trotuarelor in Dr. Taberei e posibila, asa cum a fost anterior si existenta pistelor de biciclisti, fara a afecta parcajejele in ”spic”! ;)

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) catalinp

Pistele pt biciclete trebuia gandit ceva in genul celor de pe Calea Victoriei. Pistele de biciclete de pe trotuare nu mai sunt legale de ceva timp si nici nu se vor mai face daca prin acest lucru se ingusteaza trotuarul

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) orex

Nu cred ca se opune nimeni mobilitatii urbane si in ”format” doua roti dar haide intai sa avem alternative de transport, pe cat posibil ecologice, dintr-un cartier ”dormitor” ca Drumul Taberei spre Centru si pe urma sa visam la ”cai verzi pe pereti albastri”. Pana una alta si-n Sectorul 1, in zona Herastrau ( actual parcul Regele Mihai I), pe tot perimetrul, nu exista banda de circulatie stradala pentru biciclisti si nu cred ca ma insel. Similar si pe Kiseleff, Aviatorilor, Prezan nu e asa ceva, inca!
Dar, ca suntem la sectiunea ”Lucrari statia Valea Argesului”, ar trebui cartografiat terenul din imediata vecinatate a accesului B si sa se concluzioneze daca se poate edifica o parcare subterana sau nu! Nu sunt multe locuri cu asa deschidere in Drumul Taberei.
PS
Din cate cunosc, poate ma insel, in Drumul Taberei sunt doar trei parcaje subterane construite inainte de 1990, la Favorit, la Drumetul si pe bd. Timisoara (Sandulesti). Cam putine pentru un cartier care, acum, are o populatie de peste 330.000 locuitori (http://bucurestiul.info/populatia-bucurestiului/ sau https://www.primarie6.ro/sectorul-6/car ... l-taberei/) ce rivalizeaza ca numar cu populatia unui oras de marimea municipiilor Timisoara, Cluj-Napoca (http://www.dpfbl.mdrap.ro/populatie_uat-uri.html). Concluzia este ca deja un areal ca si Drumul Taberei e deja sufocat de ”vremuri”!

 


Re: Discutii - Lucrari statia Valea Argesului (Brancusi) andrei11

Imposibil ca Dr. Taberei să aibă 300.000 locuitori. Cred că se apropie de 200.000. Vezi că și Militariul  / Crângașiul aparțin tot de 6  :bere:

 


Go to page:  1  ... 3 4 5 6 7 8 9
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Infrastructura, utilitățile și serviciile publice din București  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433571 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use