Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei (2018-2020)

289 posts, 100077 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 21
 
 

📖 Pagination options
Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

Grivita si Mihalache si-au atins capacitatea
Pentru iesire pe Grivita coada incepe de la Metrou Grivita din cauza semaforului cu Mihalache(cu cei care vin din afara si fac spanga pe Mihalache) iar pe Mihalache coloana este de la Domenii pana la trecerile de la Clabucet, zona de acumulare dintre Mihalache si pasaj nu se umple(intersectia Mihalache - Grivita nu se blocheaza), deci Mihalache si Grivita se blocheaza intre ele pentru ca se unesc prost, deci pentru iesire degeaba largesti pasajul pentru ca Mihalache si Grivita tot blocate o sa ramana.
Pentru intrare pe Grivita este coloana pana la semaforul de la Caraiman iar pe Mihalache este coloana pana la Domenii unde se bifurca, zona de acumulare dintre pasaj si intersectia Grivita - Mihalache este plina deci gatuirea nu este pasajul, deci degeaba largesti pasajul ca blocajul o sa fie tot acolo, ar trebui Mihalache facut autostrada pana la Domenii si Grivita pana la Basarab.

Pana la urma cine vine pe BN nu se poate plange, are metrou, are P+R, doar nu construim autostrada deasupra metroului ca vrea bizonul sa mearga cu masina.
Cine vine de pe Grivita ar fi justificat sa se planga, mai ales ca linia modernizata a lui 45 sta degeaba, ar trebui modernizat si despartit de trafic macar tronsonul de pe Grivita(daca nu si pe tot Mihalache) si optimizata legatura dintre tramvai si metrou la Clabucet(sau tramvai Chitila - Mezes - Laminorului sau Chitila - Mezes - Minerva - Jiului).

De prelungit Expozitiei peste CF sau strapungerile Poligrafiei - CB si Giulesti - CB sau zburatoare nici nu ma mai gandesc, asteptam sa se umple de godzile peste tot ca sa ne dam seama ca nu avem pe unde face strapungeri.

Singura justificare pentru largirea pasajului ar fi despartirea tramvaiului de trafic si banda separata pentru troleibuze iar blonda ar trebui sa faca un scandal monstru ca se investeste in reabilitarea unui pasaj care trebuie largit (evident ca nu se face pe fonduri europene ca aia nu ar fi inghitit asa ceva), dar blonda se pare ca nu mai are nimic de comentat la adresa MT, ea a rezolvat problema, face pasarela la Carpati, care nu ajuta cu nimic.

Byonu, din nefericire aceasta este gandire incompleta, daca o banda da in 10 benzi atunci acea banda este bottleneck doar daca acele 10 benzi sunt libere, daca acele 10 benzi sunt deja blocate atunci bottleneck-ul nu este acea banda, te poti convinge si in teren.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei abc_XC

Pe Mihalache, trecerile de pietoni de la Clabucet chiar sunt infernale, pacat ca nu face primaria si aici o pasarela, sa rezolve definitiv problema  :lol:
O alta problema e ca pe Bd. Mihalache prima banda este o mare parcare, asa ca avem un bulevard cu o singura banda de circulatie.
Chiar daca ar largi pasajul la 2 benzi sau chiar 3 benzi, daca nu se realizeaza o bretea dedicata pentru cei care vor sa faca stanga spre Soseaua Chitilei, nu se rezolva nimic. La acest pasaj nu avem nevoie doar de o simpla largire cu 3 metri, avem nevoie de niste specialisti care sa gandeasca o solutie de trafic pentru toata zona Clabucet - Carpati - Pod Constanta - intersectie Sos. Chitilei cu Bd. Bucurestii Noi.
Cu zugraveli antiseismice, pasarele pietonale inutile si alte improvizatii nu vom rezolva nimic.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

Eu mai caut, am văzut schița cu siguranță, există bretea subterană pentru făcut stânga spre Chitila.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei abc_XC

Andrei11, din pacate acele planuri vor ramane doar pe hartie. Daca CFR Infrastructura face lucrarea de consolidare, in urmatorii 10-15 ani putem sa ne luam gandul de la orice altceva.

 


Re: Poduri de cale ferata ionutzyankoo

Are cineva idee de ce s-a anulat liciatia CFR pentru reabilitarea podului Constanta (intersectia Grivitei-Buc. Noi-Chitila)? Depunerea trebuia sa fie ieri 7 mai si vad ca licitatia apare ca e anulata.

 


Re: Poduri de cale ferata ByOnu

Daca este asa, poate este mai bine. Pasajul nu trebuie doar reabilitat, ci si largit cu cel putin doua benzi, trotuare si piste de bițicle.

 


Re: Poduri de cale ferata ionutzyankoo

E adevarat, dar pentru asta trebuie sa isi dea mana CFR-ul cu PMB-ul si sunt cam sceptic in privinta asta. Vom vedea.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei ByOnu

Poi da cum de se putu la podul de la Mogosoaia? Dar podurile din oras reconstruite de Robu la Timisoara?

Refuz sa cred ca INTERZICE cineva CFR-ului sa reconstruiasca un pod dupa niste nevoi adaptate zilelor noastre. Ce anume i-ar opri? Ce legislatie bolnava ar interzice asta?!

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei abc_XC

Primarul Sectorului 1 a postat pe 7 mai 2019 pe pagina sa personala de Facebook urmatoarele explicatii:
Azi s-a finalizat primirea ofertelor pentru achiziţia serviciilor de proiectare şi execuţie a lucrărilor de reparaţii şi consolidare a podului de cale ferată de la km 4+327, situat pe magistrala Bucureşti - Constanţa, cunoscut nouă tuturor sub numele Podul Constanța.
În discuțiile pe care le-am avut astăzi cu reprezentanții Ministerului Transporturilor am subliniat importanța faptului ca lucrările de reabilitare să aibă un efect minim invaziv asupra traficului, dat fiind faptul că Podul Constanța reprezintă un obiectiv de utilitate publică, cu o importanţă deosebită atât pentru circulația feroviară, cât şi pentru cea rutieră.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

...am subliniat importanța faptului ca lucrările de reabilitare să aibă un efect minim invaziv asupra traficului,

Asta înseamnă că nu o să se facă nimic. Să mai pună niște plastilină pe stâlpi, poate o să țină. Sau poate nu.

 



Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

La Mogosoaia nu si-a dat nimeni mana cu nimeni, Infra a obtinut fonduri UE pentru mai multe poduri si in regulament scrie ca nu trebuie sa blochezi largirea drumurilor principale, ceea ce s-a si respectat.
La Carpati expertiza a avizat structura pentru inca 3 ani, deci mai este destul timp pentru licitatii, si daca nu se rezolva atunci se mai poate face inca o expertiza. Nu este o problema de legi ci una de alternative, deocamdata alternativa pe centura de nord este foarte slaba deci nu se pune problema inchiderii circulatiei la Carpati, poate ca de aceea s-au si apucat de refacut Triaj - Mogosoaia
Iar PMB dintr-o data s-a reimprietenit cu MT, in loc sa ceara largire ei cer perturbatii cat mai mici, bine, oricum incepe si metroul acolo, nu se pot face 2 santiere.

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei andrei11

M 6 n-are nicio legătură cu Podul Constanța....

 


Re: Reabilitare "Pod CFR Constanta" - Calea Grivitei shoppy

In afara ca de acolo incepe.

 


Go to page:  1  ... 6 7 8 9 10 11 12  ... 21
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433152 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use