Topic: Transferoviar Călători (TFC)
101 posts, 73521 views
📖 Pagination options
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
19jimmy84
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
19jimmy84
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
19jimmy84
IR 15071
9762423-5-RO-TFC by 19jimmy84, on Flickr
9761402-0-RO-TFC by 19jimmy84, on Flickr
București Nord - 23.03.2018
IR 15071
9762423-5-RO-TFC by 19jimmy84, on Flickr
9761402-0-RO-TFC by 19jimmy84, on Flickr
București Nord - 23.03.2018
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
stefan_br
Automotorul 76-2404-5 surprins pe sectia Titan Sud- Oltenita, in apropriere de Frunzaresti.
A se observa ca acet automotor are 4 sectiuni.
Automotorul 76-2404-5 surprins pe sectia Titan Sud- Oltenita, in apropriere de Frunzaresti.
A se observa ca acet automotor are 4 sectiuni.
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
19jimmy84
- 19jimmy84
-
Posted:
-
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
WT_fan06
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
BodoMinea
Transferoviar Călători a început să testeze săptămâna aceasta un sistem la care se lucrează de ceva timp, pentru început pe ruta Titan Sud (București/Republica) - Oltenița. Este vorba de trecerea abonamentelor nominale de pe carton termoreactiv de bilet pe carduri contactless Mifare, ca cele folosite la transportul public în orașele cu carduri reîncărcabile. Înainte de punerea în funcțiune pentru călători, acest sistem a fost testat în mod intern, fiind folosit pentru a emite legitimațiile pe care angajații le poartă în tren, pe noile carduri, cu fotografia posesorului. În funcție de rezultatul testelor pe „ruta pilot”, se va decide privind trecerea tuturor abonamentelor pe acest nou suport digital.
Aceste carduri sunt emise la casa de bilete călătorilor care solicită abonamente, pe ele sunt imprimate poza și câteva date personale, preluate automat dintr-o scanare a cărții de identitate. O parte din aceste informații sunt preluate și în format digital pentru a se stoca pe card și în baza de date, împreună cu perioada și perechea de stații de valabilitate a abonamentului curent și clasa de reducere în care se încadrează.
Aceste abonamente sunt validate în tren folosind tablete cu capabilități NFC. Sistemul, bazat atât pe informații imprimate efectiv pe card (inclusiv fotografia posesorilor), serii unice, informații înscrise pe cipul cardului și contraverificarea lor cu baza de date a operatorului au ca scop combaterea fraudei prin asigurarea netransmisibilității cardului la un călător ce nu beneficiază de anumite reduceri (situație posibilă pentru abonamentele „clasice”), reducerea utilizării de cartoane re-imprimate redundant pentru călătorii frecvenți prin eliberarea de carduri reutilizabile și totodată oferă multă flexibilitate pe viitor (ex.: încărcare/consultare online, etc.)
https://www.facebook.com/TFCRO/posts/2316924135025183
https://www.facebook.com/TFCRO/videos/319590085418464
Și cum nu ne putem aștepta numai la vești bune... operatorul se va retrage de pe cea mai recentă secție adăugată în portofoliul de rute: Costești - Roșiori. Traficul acesteia a fost redus începând cu data de 14.04 și va fi întrerupt din 20.05. TFC a circulat pe această rută „vecină cu Moromete” pentru mai puțin de 2 ani cu 6-8 perechi de trenuri pe zi.
https://transferoviarcalatori.ro/mersul ... testi.html
Transferoviar Călători a început să testeze săptămâna aceasta un sistem la care se lucrează de ceva timp, pentru început pe ruta Titan Sud (București/Republica) - Oltenița. Este vorba de trecerea abonamentelor nominale de pe carton termoreactiv de bilet pe carduri contactless Mifare, ca cele folosite la transportul public în orașele cu carduri reîncărcabile. Înainte de punerea în funcțiune pentru călători, acest sistem a fost testat în mod intern, fiind folosit pentru a emite legitimațiile pe care angajații le poartă în tren, pe noile carduri, cu fotografia posesorului. În funcție de rezultatul testelor pe „ruta pilot”, se va decide privind trecerea tuturor abonamentelor pe acest nou suport digital.
Aceste carduri sunt emise la casa de bilete călătorilor care solicită abonamente, pe ele sunt imprimate poza și câteva date personale, preluate automat dintr-o scanare a cărții de identitate. O parte din aceste informații sunt preluate și în format digital pentru a se stoca pe card și în baza de date, împreună cu perioada și perechea de stații de valabilitate a abonamentului curent și clasa de reducere în care se încadrează.
Aceste abonamente sunt validate în tren folosind tablete cu capabilități NFC. Sistemul, bazat atât pe informații imprimate efectiv pe card (inclusiv fotografia posesorilor), serii unice, informații înscrise pe cipul cardului și contraverificarea lor cu baza de date a operatorului au ca scop combaterea fraudei prin asigurarea netransmisibilității cardului la un călător ce nu beneficiază de anumite reduceri (situație posibilă pentru abonamentele „clasice”), reducerea utilizării de cartoane re-imprimate redundant pentru călătorii frecvenți prin eliberarea de carduri reutilizabile și totodată oferă multă flexibilitate pe viitor (ex.: încărcare/consultare online, etc.)
56775748_2316923471691916_2494149682733776896_n.jpg (23.41 KB; downloaded 7163 times)
57070892_2316923475025249_4083306450045108224_n.jpg (25.92 KB; downloaded 7160 times)
https://www.facebook.com/TFCRO/posts/2316924135025183
https://www.facebook.com/TFCRO/videos/319590085418464
Și cum nu ne putem aștepta numai la vești bune... operatorul se va retrage de pe cea mai recentă secție adăugată în portofoliul de rute: Costești - Roșiori. Traficul acesteia a fost redus începând cu data de 14.04 și va fi întrerupt din 20.05. TFC a circulat pe această rută „vecină cu Moromete” pentru mai puțin de 2 ani cu 6-8 perechi de trenuri pe zi.
https://transferoviarcalatori.ro/mersul ... testi.html
- stefan_br
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
stefan_br
Doua ”noi” aparitii pe ruta Galati - Bucuresti Nord, la trenul IR15072/1.
0614 029/30 si 0614 021/22.
Foto cu 0614 021/22 folosit ca ”vagonul 2” azi.
Doua ”noi” aparitii pe ruta Galati - Bucuresti Nord, la trenul IR15072/1.
0614 029/30 si 0614 021/22.
Foto cu 0614 021/22 folosit ca ”vagonul 2” azi.
IMG_9051.jpg (429.76 KB; downloaded 7042 times)
- punmeister
-
Posted:
-
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
TibiV
Probabil pentru ca automotorul era deja inmatriculat pe Germania, si legislatia UE nu ii obliga sa le re-inmatriculeze pe Romania.
Vezi IC2-urile Astra, inmatriculate in continuare in DK (Danemarca).
Probabil pentru ca automotorul era deja inmatriculat pe Germania, si legislatia UE nu ii obliga sa le re-inmatriculeze pe Romania.
Vezi IC2-urile Astra, inmatriculate in continuare in DK (Danemarca).
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
Andrei98
Si totusi nu se gandesc si ei sa aduca ceva demn de zilele noastre? AC nu au, prize nu mai zic, fac zgomot si scot un fum de se face ceata...
Cel putin pe Bucuresti-Buzau CFR Calatori pana si la Regio are conditii mai bune....
Si totusi nu se gandesc si ei sa aduca ceva demn de zilele noastre? AC nu au, prize nu mai zic, fac zgomot si scot un fum de se face ceata...
Cel putin pe Bucuresti-Buzau CFR Calatori pana si la Regio are conditii mai bune....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Transferoviar Călători (TFC)
shoppy
Poate nu era posibil sa aiba inmatricularea la momentul vopsirii asa ca au vopsit cu cea veche si l-au lasat asa.
Da, trenul plin de blatisti, golani, aurolaci, cersetori, vanzatori, ciorditori si carausi iar in R mai este si mizerie, sa inghiti tu toate astea pentru o priza care de obicei este defecta si un AC care cand este defect transforma vagonul in cuptor vara si congelator iarna.
Poate nu era posibil sa aiba inmatricularea la momentul vopsirii asa ca au vopsit cu cea veche si l-au lasat asa.
Da, trenul plin de blatisti, golani, aurolaci, cersetori, vanzatori, ciorditori si carausi iar in R mai este si mizerie, sa inghiti tu toate astea pentru o priza care de obicei este defecta si un AC care cand este defect transforma vagonul in cuptor vara si congelator iarna.
📖 Pagination options