Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006

 

Topic: Lărgire DN5 între București și Adunații Copăceni (finalizat 2020)

310 posts, 127034 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22 23
 
 

📖 Pagination options
Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Podul provizoriu va avea doar o banda pe sens...



Trotuarul dinspre aval



Ciudat sistem de prindere a predalelor...



... cu surub si piulita



Dar la mijlocul podului se intampla ceva ciudat cu trotuarele



Trotuar in trepte?!?!...



Foarte ciudat...



Se observa ca pana aici trotuarul a fost din beton, de aici este din tabla. WTF?...



Inclusiv la balustrade se schimba sistemul...



M-am lamurit ce si cum un pic mai tarziu, cand am coborat sub pod...

 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Tot de la mijlocul podului trecem de la predale din beton la placa de otel...



Cu niste prinderi interesante



Avem placa de racordare si pe malul stang



Doar doua priviri in urma...



... poate nu vad eu bine, si nu sunt doua sisteme diferite



(Pana aici a fost al doilea album imgur cu DN5, puteti vedea toate pozele aici: https://imgur.com/a/qMLx5dU)

Malul stang betonat al Canalului Navigabil Bucuresti-Dunare. Vedere spre Dunare... ;)



Continuarea viitoarei devieri spre actualul DN5







Uau!!!



Desfid pe oricine spune ca poate sa isi parceze autoturismul in stilul asta!...


 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Pe aici se va merge spre Bucuresti. Mai sunt cam 700 de metri pana la DN5, dar m-am intors la poduri...



Podul temporar vazut de jos...



Culeea mal stang



Mijlocul podului, unde se schimba structura















Eu cred ca de aia este doar temporar... L-au facut cu ce piese au mai gasit prin debara.







Poduri peste Arges...


 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Acum doar reperele de lungime a podului provizoriu fata de cel vechi. Capatul dinspre malul stang



Capatul dinspre malul drept



Deci podul temporar are o lungime echivalenta cu distanta dintre cele doua pile propriu-zise din albia raului ale podului vechi, care este mult mai lung.




Gata cu PODUL PROVIZORIU, trecem laPODUL VECHI !

Culeea-pila si culeea de pe malul stang (spre Bucuresti)







Camionul rosu trece peste rostul de deasupra pilei. Sus, pe pod, rostul este acoperit (pe sensul spre Bucuresti) cu o tabla. Zdrangane groaznic la fiecare masina care trece... :(







Culeea este proaspat consolidata chiar daca, inevitabil, au aparut deja graffiti pe ea



Culeea-pila pare destul de avansata...



...mai lucreaza doar la partea superioara (de unde vine zdranganitul mentionat mai sus)


 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Bun, si acum la vale, in albia Argesului...



Pila propriu-zisa de pe malul stang



Evident, pila are la baza un radier masiv, un bloc de beton de peste 2 metri inaltime...



Doar ca are multe goluri dedesubt...











Scuzati piciorul, este doar pentru a indica un ordin de marime. Dar o minge de fotbal intra lejer acolo, si se duce juma de metru in interior....



Specialistii sa ne spuna daca este OK, eu sunt doar un biet inginer mecanic...



Revenim pe malul stang, o ultima privire la lucrarile de la pila-culee






 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Revenim pe malul drept (spre Giurgiu)



Se lucreaza si la culeea-pila (pila-culee ?) de pe malul asta...



Au dat cu ceva albastru pe armatura care a ajun la vedere



Si au sapat zdravan la piciorul pilei



”Albastreala” de pe armaturi (asta este laterala din aval)



Laterala din amonte



Putine poduri am vazut din unghiul asta... ;)



Culeea malului drept







Si o privire de despartire...


 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Gata, am ajuns la ultima postare a reportajului....
Langa giratoriul de la centura Adunatii-Copaceni sunt multe tevi de gaze...



... dar nu stiu daca au legatura cu reabilitarea DN5



Pe drumul ala cu doua benzi, numit pompos DN5A, se va circula atunci cand se va devia traficul pe podul provizoriu...



... adica pe aici




Acum pe pod, spre Bucuresti. Primul rost este relativ OK



Asta este rostul cu ”tabla zdranganitoare”



In dreapta, printre arbusti, se vede terasamentul viitoarei devieri de la podul provizoriu







Aici se va reveni de pe deviere pe actualul DN5




Ultimul album imgur, cu TOATE pozele cu podul vechi: https://imgur.com/a/mWvYx10

 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni abc_XC

Podul provizoriu peste raul Arges e construit de firma care modernizeaza DN5 sau de catre CNAIR? Intreb deoarece pe unul din suporturile metalice se vede marcat cu vopsea "CNADNR".
Felicitari pentru reportaj, infanteria mereu la datorie. :bere:

 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni Andrei98

A mai aparut un giratoriu langa statia de autobuze "Prefabricate". Fata de cel din fata Iveco care este inghesuit la asta au lasat mai mult spatiu in jurul lui. Ala de la Iveco este atat de inghesuit incat daca intra un autobz sau un tir, oricat ar incerca sa mearga in dreapta tot nu incape o masina pe langa el. Ce sa mai zic ca pe sensul spre Bucuresti a aparut si un crater peste care nu poti trece cu masina. Dupa ce ca nu isi au rostul mai sunt si prost facute, era de ajuns unul singur, care sa fie mai larg si atat.

 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni survola

Partea din DN5 din afara Bucureștilor sau de după centură e bine încadrată în acest topic?
Sau intră la infrastructură națională?

 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni TibiV

Ilfovul se termina fix pe Arges...
Incadreaza tu mai bine acest topic...  ;)

 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni misterr

Podul din apropiere de București care se închide circulației timp de 6 luni





Podul de pe DN 5, peste râul Argeş, de la Adunaţii Copăceni, se închide de joi, timp de şase luni, pentru reparaţii, iar circulaţia se va desfăşura pe podul provizoriu.

Valoarea estimată a lucrărilor de reabilitare a podului peste râul Argeş este de 8,932 milioane de lei, fără TVA.

Potrivit unui comunicat al CNAIR, accesul pe pod se va închide începând cu ora 11:00, iar timp de şase luni circulaţia se va desfăşura pe podul provizoriu situat la km 19+096. Pe acest pod provizoriu, în lungime de 1,1 km, situat pe ruta care face legătura între Bucureşti şi Giurgiu, se va circula pe o bandă pe sens, cu o viteză de 30 km/h, scrie Agerpres.

Lucrările vor fi efectuate de antreprenorul Eurocogen Filiala Aninoasa şi vor consta în: demolarea plăcii de beton existente degradate în totalitate şi montarea unor dale prefabricate din beton armat, precomprimarea plăcilor prefabricate cu cabluri de oţel, executarea hidroizolaţiei, sablarea, curăţarea şi protecţia anticorozivă a suprafeţelor metalice, înlocuirea parapetului metalic pietonal, structură rutieră nouă, amenajare trotuare, montare parapet metalic direcţional de tip foarte greu, înlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilataţie etc.

 


Re: Largire DN5 intre Bucuresti si Adunatii Copăceni danutzu_2910

Penibili astia de la Protv... N-au fost in stare sa gaseasca o poza din zona???
Aveam alta parere despre ei....

 



Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22 23
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări finalizate începând cu anul 2006  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433246 posts in 5392 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use