Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 489845 views
📖 Pagination options
- Techno
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Techno
Exact la aia ma refeream. Nu era cine stie ce dar ocoleau camioanele pe acolo.
Exact la aia ma refeream. Nu era cine stie ce dar ocoleau camioanele pe acolo.
- catalinm
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
catalinm
problema centurilor ocolitoare din Romania este ca se permite a se construi pe langa ele astfel ca, in timp, ele nu mai reusesc sa indeplineasca rolul initial, ci devin simple bulevarde ale oraselor respective (dau aici exemplu focsaniului si al constantei)
ar trebui sa existe o interdictie la nivel local de a se mai autoriza constructii, a.i sa se permita viteze mari de tranzit; exemplu bun in acest sens este M0 budapesta care este drum expres si pe care se merge constant bine in lipsa constructiilor in zonele adiacente.
pe CB situatia e inversa: este deja plina de constructii si accese, a.i. nu se va putea realiza un regim de viteza mare, gen drum expres; problema va putea fi rezolvata de-abia cu a 2 a centura (in regim de autostrada) in 20XX....
problema centurilor ocolitoare din Romania este ca se permite a se construi pe langa ele astfel ca, in timp, ele nu mai reusesc sa indeplineasca rolul initial, ci devin simple bulevarde ale oraselor respective (dau aici exemplu focsaniului si al constantei)
ar trebui sa existe o interdictie la nivel local de a se mai autoriza constructii, a.i sa se permita viteze mari de tranzit; exemplu bun in acest sens este M0 budapesta care este drum expres si pe care se merge constant bine in lipsa constructiilor in zonele adiacente.
pe CB situatia e inversa: este deja plina de constructii si accese, a.i. nu se va putea realiza un regim de viteza mare, gen drum expres; problema va putea fi rezolvata de-abia cu a 2 a centura (in regim de autostrada) in 20XX....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
La centuri comuniste, pe langa Constanta si Focsani, asi mai adauga Buzau, Ploiesti si Targoviste(si aici transformata in bulevard).
La centuri comuniste, pe langa Constanta si Focsani, asi mai adauga Buzau, Ploiesti si Targoviste(si aici transformata in bulevard).
- bekxy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
bekxy
Şi Brăila are şosea de centură, dar habar n-am dacă e făcută de comunişti sau e mai veche de atât.
Şi Brăila are şosea de centură, dar habar n-am dacă e făcută de comunişti sau e mai veche de atât.
- Techno
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Techno
Rampele astea nu sunt cam inguste? Am mai observat ca, venind dinspre A1 spre pod Chitila, e foarte brusca si ingusta banda 1 de pe podul nou, astfel ca mai sigur abordezi deja banda 2 ca sa continui pe pod spre Mogosoaia. Adica despartirea dintre pod si rampa coboratoare spre sos Chitilei e cam in drum. Ma rog, nu stiu cum sa explic, poate daca treceti pe acolo o sa va dati seama despre ce vorbesc.
Rampele astea nu sunt cam inguste? Am mai observat ca, venind dinspre A1 spre pod Chitila, e foarte brusca si ingusta banda 1 de pe podul nou, astfel ca mai sigur abordezi deja banda 2 ca sa continui pe pod spre Mogosoaia. Adica despartirea dintre pod si rampa coboratoare spre sos Chitilei e cam in drum. Ma rog, nu stiu cum sa explic, poate daca treceti pe acolo o sa va dati seama despre ce vorbesc.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
OK, am aflat ca centurile unor orase au fost strazi de la marginea oraselor devenite "de tranzit'', altele au fost construite chiar pentru a ocoli camioanele centrul unui oras(probabil construite dupa 1970), cert este ca niciuna dintre ele nu poate fi considerata o sosea de centura(in sensul inteles in UE) Pe cea din Buzau o cunosc de ceva timp(anii 80), iar "centura"Constantei era un bulevard pe care iti rupeai orice masina de... teren, iar la Braila am ajuns doar odata, cu trenul...Am si uitat de cele existente inainte de 90- multumesc pentru informatii. Cert este ca zeci de orase asteapta azi finantarea centurilor, alte zeci vor, dar nu au nici macar un studiu de fezabilitate, iar din 90 si pana acum s-au construit cam tot atatea centuri cate s-au construit in "epoca de aur"(1947-1989)
Abia acum vor fi construite centuri care-si merita denumirea(precum cele de la Pitesti,Cluj, Craiova sau Sibiu)
Cineva a venit cu o idee "progresista":
pe aceste ocoliri noi sa nu se mai construiasca nimic. Eu am scris ceva asemanator in urma cu 20 de ani, atragand atentia opiniei publice ca pe soselele internationale ale Romaniei au aparut sate, comune si chiar orase "inshiruite", care fac circulatia pe ele f. grea si periculoasa. Acele sosele internationale erau de fapt(si mai sunt!) sosele care unesc sate, comune si orase intre ele...cu o circulatie internationala, europeana...
Langa A1 s-au construit pana si cimitire, insa tot ce s-a construit de la km. 20 spre Pitesti, s-a construit bine, retras de la autostrada, cu drumuri de acces si drumuri interne.Acesta e UE.
OK, am aflat ca centurile unor orase au fost strazi de la marginea oraselor devenite "de tranzit'', altele au fost construite chiar pentru a ocoli camioanele centrul unui oras(probabil construite dupa 1970), cert este ca niciuna dintre ele nu poate fi considerata o sosea de centura(in sensul inteles in UE) Pe cea din Buzau o cunosc de ceva timp(anii 80), iar "centura"Constantei era un bulevard pe care iti rupeai orice masina de... teren, iar la Braila am ajuns doar odata, cu trenul...Am si uitat de cele existente inainte de 90- multumesc pentru informatii. Cert este ca zeci de orase asteapta azi finantarea centurilor, alte zeci vor, dar nu au nici macar un studiu de fezabilitate, iar din 90 si pana acum s-au construit cam tot atatea centuri cate s-au construit in "epoca de aur"(1947-1989)
Abia acum vor fi construite centuri care-si merita denumirea(precum cele de la Pitesti,Cluj, Craiova sau Sibiu)
Cineva a venit cu o idee "progresista":
pe aceste ocoliri noi sa nu se mai construiasca nimic. Eu am scris ceva asemanator in urma cu 20 de ani, atragand atentia opiniei publice ca pe soselele internationale ale Romaniei au aparut sate, comune si chiar orase "inshiruite", care fac circulatia pe ele f. grea si periculoasa. Acele sosele internationale erau de fapt(si mai sunt!) sosele care unesc sate, comune si orase intre ele...cu o circulatie internationala, europeana...
Langa A1 s-au construit pana si cimitire, insa tot ce s-a construit de la km. 20 spre Pitesti, s-a construit bine, retras de la autostrada, cu drumuri de acces si drumuri interne.Acesta e UE.
- danielstan
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danielstan
Circul des pe A1 si vad ca de cativa ani s-au construit intrari ad-hoc in autostrada, acolo unde drumurile judetene traverseaza autostrada pe pasarele fara benzi de coborare.
Se vad pe Google Earth urmele masinilor prin camp in lupta taranilor (la propriu) de a iesi cu masina din sat direct pe A1.
La km 80 culmea tupeului:
cineva (posibil vreun primar?) a turnat nisip, pietris, l-a tasat si a iesit o minunatie de drum de acces in A1 prin gardul rupt cu grija.
Am calatorit prin Bulgaria vecina, ca sa nu mai vorbim de tarile foste socialiste si catolice (Croatia, Ungaria etc.).
Nu vezi 1m de gard rupt pe marginea autostrazilor lor.
Circul des pe A1 si vad ca de cativa ani s-au construit intrari ad-hoc in autostrada, acolo unde drumurile judetene traverseaza autostrada pe pasarele fara benzi de coborare.
Se vad pe Google Earth urmele masinilor prin camp in lupta taranilor (la propriu) de a iesi cu masina din sat direct pe A1.
La km 80 culmea tupeului:
cineva (posibil vreun primar?) a turnat nisip, pietris, l-a tasat si a iesit o minunatie de drum de acces in A1 prin gardul rupt cu grija.
Am calatorit prin Bulgaria vecina, ca sa nu mai vorbim de tarile foste socialiste si catolice (Croatia, Ungaria etc.).
Nu vezi 1m de gard rupt pe marginea autostrazilor lor.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
shoppy
La noi se fura sistematic parapetul de protectie de pe Splai in capitala, ce sa mai vorbim de in mijlocul campului...
La noi se fura sistematic parapetul de protectie de pe Splai in capitala, ce sa mai vorbim de in mijlocul campului...
- catalinm
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
catalinm
si din partea mea felicitari pt poze (!);
legat de bretele la Chitila, imi par meschine - daca la parasirea centurii mai e cum mai e (reduci viteza), la intrare catre A1 este aproape imposibil - latime f mica, e o sicana practic de parcurs si in panta, lipsa banda accelerare (naspa mai ales pt transportul greu) si vizibilitate 0 din cauza balustrazii (idem Podul Grant....poate pun niste oglinzi convexe);
Techno wrote:
Bravo Shoppy, multumim pentru poze. Rampele astea nu sunt cam inguste? Am mai observat ca, venind dinspre A1 spre pod Chitila, e foarte brusca si ingusta banda 1 de pe podul nou, astfel ca mai sigur abordezi deja banda 2 ca sa continui pe pod spre Mogosoaia. Adica despartirea dintre pod si rampa coboratoare spre sos Chitilei e cam in drum. Ma rog, nu stiu cum sa explic, poate daca treceti pe acolo o sa va dati seama despre ce vorbesc.
si din partea mea felicitari pt poze (!);
legat de bretele la Chitila, imi par meschine - daca la parasirea centurii mai e cum mai e (reduci viteza), la intrare catre A1 este aproape imposibil - latime f mica, e o sicana practic de parcurs si in panta, lipsa banda accelerare (naspa mai ales pt transportul greu) si vizibilitate 0 din cauza balustrazii (idem Podul Grant....poate pun niste oglinzi convexe);
- neder
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
neder
Da. Ne-ai dibuit. De aia comentam noi, pentru ca inainte era mai bine si acum e mai nasoala.
Da. Ne-ai dibuit. De aia comentam noi, pentru ca inainte era mai bine si acum e mai nasoala.
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Nightwolf
Plimbat azi pe portiunea A1 - Chitila ... prafff.... De la Chitila incolo insa parca e alta lume ... e pacat ca a durat atat! Si e misto acum ca dupa atatia an cat am tot "ras" centura aia in sus si jos pot sa zic si un "uite nene ca incep sa se miste treburile". In schimb daca nu vor pune separatoare de sensuri va fi infiorator atat la iarna cat mai ales la vara!!
Plimbat azi pe portiunea A1 - Chitila ... prafff.... De la Chitila incolo insa parca e alta lume ... e pacat ca a durat atat! Si e misto acum ca dupa atatia an cat am tot "ras" centura aia in sus si jos pot sa zic si un "uite nene ca incep sa se miste treburile". In schimb daca nu vor pune separatoare de sensuri va fi infiorator atat la iarna cat mai ales la vara!!
- Tavi
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Tavi
Ca bine ai zis. Sa te tii la vara gipane de neam prost pe contrasens
Nightwolf wrote:
... In schimb daca nu vor pune separatoare de sensuri va fi infiorator atat la iarna cat mai ales la vara!!
Ca bine ai zis. Sa te tii la vara gipane de neam prost pe contrasens
- catalinm
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
catalinm
povestea cu bretelele s-a mai ratat o data la pasajul de la aeroportul otopeni; mi se pare anormal ca din proiectare sa fie probleme, sa construiesti poduri ca pe vremea lui ceasca (vezi Grantul) adica sa pui soferii sa se opreasca sa se asigure desi vin si merg (d)in aceeasi directie; cu putina inteligenta faceau o banda de accelerare de 50-70 de m pt a asigura o minima fluenta...
jailor wrote:
Am si eu o intrebare pt cei care sunt nemultumiti de centura: Inainte era mai buna?
povestea cu bretelele s-a mai ratat o data la pasajul de la aeroportul otopeni; mi se pare anormal ca din proiectare sa fie probleme, sa construiesti poduri ca pe vremea lui ceasca (vezi Grantul) adica sa pui soferii sa se opreasca sa se asigure desi vin si merg (d)in aceeasi directie; cu putina inteligenta faceau o banda de accelerare de 50-70 de m pt a asigura o minima fluenta...
- argos
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
argos
Sunt de acord cu Nightwolf!
Si revenind on topic: stiti cumva cand incep exproprierile (si apoi lucarile) pentru bucata dintre A1 si Chitila ? Aici ar trebui sa mearga destul de repede, terenul pare destul de propice.
Sunt de acord cu Nightwolf!
Si revenind on topic: stiti cumva cand incep exproprierile (si apoi lucarile) pentru bucata dintre A1 si Chitila ? Aici ar trebui sa mearga destul de repede, terenul pare destul de propice.
📖 Pagination options