Topic: Variante traseu GdN - Progresu
321 posts, 79912 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Pana acum a existat mereu, s-a evaporat intre timp ? De ce presupui ca nu va fi ?
Pana acum a existat mereu, s-a evaporat intre timp ? De ce presupui ca nu va fi ?
- orex
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
- Trole
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Trole
Mi se pare cu atât mai greu de stabilit o variantă optimă, cu cât în prezent la suprafață nu există nici măcar o schiță de legătură similară. Pe 196 îl putem ignora...
Pe de altă parte, zona are câteva investiții bune în transportul pe șină, așa că o suprapunere cu Șos. Progresului și Șos Giurgiului nu cred că pare economică. Îmbunătățirea prestației tramvaiului, da.
Traseul trebuie văzut integrat cu rețeaua de suprafață. Sper ca, până se va face, să se găsească soluția integrării tarifare.
De la Gara de Nord merg pe varianta 1, până se intersectează cu 17, apoi pe 17.
În oricare variantă, stația Hașdeu - corespondență cu M5 - este obligatorie.
Mi se pare cu atât mai greu de stabilit o variantă optimă, cu cât în prezent la suprafață nu există nici măcar o schiță de legătură similară. Pe 196 îl putem ignora...
Pe de altă parte, zona are câteva investiții bune în transportul pe șină, așa că o suprapunere cu Șos. Progresului și Șos Giurgiului nu cred că pare economică. Îmbunătățirea prestației tramvaiului, da.
Traseul trebuie văzut integrat cu rețeaua de suprafață. Sper ca, până se va face, să se găsească soluția integrării tarifare.
De la Gara de Nord merg pe varianta 1, până se intersectează cu 17, apoi pe 17.
În oricare variantă, stația Hașdeu - corespondență cu M5 - este obligatorie.
- D94
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
D94
Cu intarzierile de rigoare, atasez schita complexului de statii Eroilor
Pasajul suprateran va porni din dreptul acceselor E1 si E2 si va avea o lungime de 68 de metri, de unde va facilita accesul intr-unul dintre accesele proiectate ale statiei Eroilor 3. Liftul pasajului suprateran dinspre Opera va cobori direct in pasajul subteran. Pasajul subteran cu o lungime de 44 de metri va fi conectat direct in vestibulul statiei. Pasajul suprateran va avea un punct mai larg deasupra Dambovitei pentru a servi ca zona de belvedere. Sursa de inspiratie a pasajului suprateran este pasajul din fata statiei de metrou Hutteldorf de pe magistrala de metrou 4 din Viena.
https://www.google.com/maps/place/Wien+H%C3%BCtteldorf/@48.1976582,16.2611983,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xdcc226627b78d8d4!8m2!3d48.1976582!4d16.2611983
Ma gandisem si eu la un pasaj complet subteran, dar am zis ca unul suprateran are costuri mai reduse.
Cu intarzierile de rigoare, atasez schita complexului de statii Eroilor
Pasajul suprateran va porni din dreptul acceselor E1 si E2 si va avea o lungime de 68 de metri, de unde va facilita accesul intr-unul dintre accesele proiectate ale statiei Eroilor 3. Liftul pasajului suprateran dinspre Opera va cobori direct in pasajul subteran. Pasajul subteran cu o lungime de 44 de metri va fi conectat direct in vestibulul statiei. Pasajul suprateran va avea un punct mai larg deasupra Dambovitei pentru a servi ca zona de belvedere. Sursa de inspiratie a pasajului suprateran este pasajul din fata statiei de metrou Hutteldorf de pe magistrala de metrou 4 din Viena.
https://www.google.com/maps/place/Wien+H%C3%BCtteldorf/@48.1976582,16.2611983,15z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0xdcc226627b78d8d4!8m2!3d48.1976582!4d16.2611983
Ma gandisem si eu la un pasaj complet subteran, dar am zis ca unul suprateran are costuri mai reduse.
complexul de statii eroilorjpg.jpg (820.64 KB; downloaded 5531 times)
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Despre M 5 - Nici tramvaiul nu poate să ia curba aceea.
Tunelele lui M 5 pe sub Parcul Venus sunt aproximativ pe traseul corectat de mine.
Nu știu dacă îți aprobă cineva distrugerea parcului...
Despre M 5 - Nici tramvaiul nu poate să ia curba aceea.
Tunelele lui M 5 pe sub Parcul Venus sunt aproximativ pe traseul corectat de mine.
Nu știu dacă îți aprobă cineva distrugerea parcului...
tM 5.jpg (222.08 KB; downloaded 5521 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
sab
Cum au aprobat "macelarirea" parcului de vis-a-vis si construirea de "derdelusuri", nu vad care ar fi problema.
Inteleg bine ca vrei sa duci pasajul suprateran in una din cele doua ramificatii ale pasajului E12-E1 care supratraverseaza statia M1, mai exact cea apropiata de Opera ? Pentru ca in vestibulul E1 este greu, iar accesul M5 care se face acolo este un amarat de culoar, care nu comunica cu E1 .
Cineva care va dori sa schimbe M4/6 cu M5 in aceasta varianta va avea de parcurs tot pasajul propus, plus intregul pasaj M1-M5, adica cca 300m. Cam multicel.
In plus,linia de metrou NU are cum sa treaca pe sub pilonii unui pod, este regula de baza, trebuie sa ocoleasca zona podului.
Singura varianta fezabila , in cazul in care se reuseste ocolirea podului,ar fi ca statia E3 sa fie dincolo de pod, langa E1 si E2, , insa nu stiu unde...
In plus, ramane problema aglomerarii foarte mare a statiilor Eroilor si, mai ales, a corespondentelor. Si asa corespondenta M1-M5 este "la limita". Ideea in sine de face o corespondenta acolo, ca sa evitam schimbul inutil de doar o statie pentru cei de pe M3 nu este rea. Doar ca tehnic este foarte dificil, ca sa nu spun imposibil. Se pare ca a fost si analizata, doar ca pare ca nu se venea fix pe sub Stirbei Voda (este linia mov din schita).
Sansa acestui proiect era sa fie aprobat inainte de M5 si, odata cu tunelele M5, sa se faca si corespondenta subterana pe sub Dambovita, eventual fix deasupra tunelurilor (o sapatura cu un TBM mai mare) sauo deviere a Dambovitei prin conducte pentru o corespondenta mai catre suprafata., dar tot subterana Sau macar sa se faca o corespondenta M5-M1 care sa acomodeze un astfel de flux in viitor. Adica sa facem ceva corelat, ori noi nu gandim strategic, ne schimbam de la an la an. A se vedea :
- M6 care nu a mai ajuns la Victoriei,
- M4, care nu mai ajunge la Izvor pe sub Schitu Magureanu ( cum era prezentata ani buni)
- tot M4, care , mai nou, nu mai are nici traseul pe sub Vladimirescu (prezentat pana de curand) si nici intersectia cu M2.
Trist ca nu avem o viziune pe termen lung si ne vin idei din astea "sclipitoare" in ultima clipa... A se vedea si pasajul de corespondenta M5-M1, modificat in ultima clipa, chiar in timpul executiei.
Later edit: Mai este un dezavantaj. Asa cum spuneam, traseul M4 ar trebui sa treaca pe sub M5. Nu prea ai cum sa faci statia E3 sub tunelurile M5 in functiune. Greu si fara sa fie in functiune, fara sa le afectezi...Asa ca ar trebui demolate tunelurile M5 in zona de intersectie cu statia preconizata, construita mai intai statia M4, apoi refacute tunelurile M5, eventual inlocuite cu galerie. Cam cum este la Victoriei, unde M2 trece prin statia M1.
Nu spun ca nu este posibil, este posibil. Doar ca ramane punctul slab al corespondentei. Mai ales M4 -M5, care este foarta lunga.
Cum au aprobat "macelarirea" parcului de vis-a-vis si construirea de "derdelusuri", nu vad care ar fi problema.
D94 wrote:
Pasajul suprateran va porni din dreptul acceselor E1 si E2 si va avea o lungime de 68 de metri, de unde va facilita accesul intr-unul dintre accesele proiectate ale statiei Eroilor 3. Liftul pasajului suprateran dinspre Opera va cobori direct in pasajul subteran..
Inteleg bine ca vrei sa duci pasajul suprateran in una din cele doua ramificatii ale pasajului E12-E1 care supratraverseaza statia M1, mai exact cea apropiata de Opera ? Pentru ca in vestibulul E1 este greu, iar accesul M5 care se face acolo este un amarat de culoar, care nu comunica cu E1 .
Cineva care va dori sa schimbe M4/6 cu M5 in aceasta varianta va avea de parcurs tot pasajul propus, plus intregul pasaj M1-M5, adica cca 300m. Cam multicel.
In plus,linia de metrou NU are cum sa treaca pe sub pilonii unui pod, este regula de baza, trebuie sa ocoleasca zona podului.
Singura varianta fezabila , in cazul in care se reuseste ocolirea podului,ar fi ca statia E3 sa fie dincolo de pod, langa E1 si E2, , insa nu stiu unde...
In plus, ramane problema aglomerarii foarte mare a statiilor Eroilor si, mai ales, a corespondentelor. Si asa corespondenta M1-M5 este "la limita". Ideea in sine de face o corespondenta acolo, ca sa evitam schimbul inutil de doar o statie pentru cei de pe M3 nu este rea. Doar ca tehnic este foarte dificil, ca sa nu spun imposibil. Se pare ca a fost si analizata, doar ca pare ca nu se venea fix pe sub Stirbei Voda (este linia mov din schita).
Sansa acestui proiect era sa fie aprobat inainte de M5 si, odata cu tunelele M5, sa se faca si corespondenta subterana pe sub Dambovita, eventual fix deasupra tunelurilor (o sapatura cu un TBM mai mare) sauo deviere a Dambovitei prin conducte pentru o corespondenta mai catre suprafata., dar tot subterana Sau macar sa se faca o corespondenta M5-M1 care sa acomodeze un astfel de flux in viitor. Adica sa facem ceva corelat, ori noi nu gandim strategic, ne schimbam de la an la an. A se vedea :
- M6 care nu a mai ajuns la Victoriei,
- M4, care nu mai ajunge la Izvor pe sub Schitu Magureanu ( cum era prezentata ani buni)
- tot M4, care , mai nou, nu mai are nici traseul pe sub Vladimirescu (prezentat pana de curand) si nici intersectia cu M2.
Trist ca nu avem o viziune pe termen lung si ne vin idei din astea "sclipitoare" in ultima clipa... A se vedea si pasajul de corespondenta M5-M1, modificat in ultima clipa, chiar in timpul executiei.
Later edit: Mai este un dezavantaj. Asa cum spuneam, traseul M4 ar trebui sa treaca pe sub M5. Nu prea ai cum sa faci statia E3 sub tunelurile M5 in functiune. Greu si fara sa fie in functiune, fara sa le afectezi...Asa ca ar trebui demolate tunelurile M5 in zona de intersectie cu statia preconizata, construita mai intai statia M4, apoi refacute tunelurile M5, eventual inlocuite cu galerie. Cam cum este la Victoriei, unde M2 trece prin statia M1.
Nu spun ca nu este posibil, este posibil. Doar ca ramane punctul slab al corespondentei. Mai ales M4 -M5, care este foarta lunga.
M4-mov.jpg (110.01 KB; downloaded 5509 times)
- Robert Antohe
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Robert Antohe
@rosetti61 eu cred ca varianta cea mai ieftina și buna ar fi Gdn - Hasdeu - Filaret - Eroii Revolutuei - Toporasi - Luica - Gara Progresul
E 2019 și țin oamenii cu frica
Inelara de Sud nici nu știu cum o s-o facă la Toporasi, strada pe unde va trece M8 este cu doua sensuri și câte o banda de mers și este extrem de aglomerata, am fost pe acolo și știu ce vorbesc
M4 ar da circulația peste cap deoarece la suprafață ar fi autobuze temporare și s-ar crea haos ca la 641,642 sau ca în Drumul Taberei
Nu ma judecați, eu mi-am spus părerea, România este o tara democrata
@rosetti61 eu cred ca varianta cea mai ieftina și buna ar fi Gdn - Hasdeu - Filaret - Eroii Revolutuei - Toporasi - Luica - Gara Progresul
E 2019 și țin oamenii cu frica
Inelara de Sud nici nu știu cum o s-o facă la Toporasi, strada pe unde va trece M8 este cu doua sensuri și câte o banda de mers și este extrem de aglomerata, am fost pe acolo și știu ce vorbesc
M4 ar da circulația peste cap deoarece la suprafață ar fi autobuze temporare și s-ar crea haos ca la 641,642 sau ca în Drumul Taberei
Nu ma judecați, eu mi-am spus părerea, România este o tara democrata
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
subway guru
Ce sa caute la Filaret??? Si n-o mai da cu democratia, aici e valabila competenta...
Ce sa caute la Filaret??? Si n-o mai da cu democratia, aici e valabila competenta...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
Precum ai observat, nu mai e cazul să îi pui întrebări colegului. A plecat. Definitiv. S-ar putea să revină peste ceva ani, dacă se maturizează.
Precum ai observat, nu mai e cazul să îi pui întrebări colegului. A plecat. Definitiv. S-ar putea să revină peste ceva ani, dacă se maturizează.
- fl82
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
fl82
Pentru continuarea M4 spre sud (de la statia Gara de Nord 2 spre gara Progresul), o problema ar fi modul de continuarea a magistralei de metrou spre sud, imediat dupa statia Gara de Nord 2.
Si asta deoarece:
-Continuarea spre sud a M4 presupune subtraversarea cladirii statiei CFR Bucuresti-Nord, o cladire destul de veche
-Dupa subtraversarea cladirii statiei CFR Bucuresti-Nord, cel mai logic si drept traseu ar fi ca magstrala de metrou sa mearga pe sub Strada Garii de Nord, insa aici intervin cateva probleme (dupa cum a mentionat user-ul "Dr 2005" de pe "Forumul pasionatilor de trenuri"):
-Existententa unui bloc cu risc seismic pe strada Garii de Nord;
-Existenta palatului CFR si implicit a fundatiei sale, dar si a unor presupuse spatii subterane (mai mult sau mai putin cunoscute sau "secrete") de langa Palatul CFR.
-O alta varianta ar fi ca dupa subtraversarea cladirii statiei CFR Bucuresti-Nord magistrala de metrou sa mearga pe sub Bdul. Dinicu Golescu, dar si aici apare problema fundatiei Palatului CFR.
Dupa depasirea acestor probleme si obstacole din imediata apropiere a Garii de Nord, cel mai logic si scurt traseu pentru M4 prelungita spre sud ar fi pe sub: Strada Berzei, Strada Vasile Parvan, Bdul. Bogdan Petriceicu Hasdeu, Strada Izvor, Piata Arsenalului, Calea 13 Septembrie, Piata Jose Rizal, Soseaua Tudor Vladimirescu, Strada Odoarei, Soseaua Viilor (cu o statie de corespondenta cu M2 la Piata Eroii Revolutiei), Soseaua Giurgiului, strada de acces spre statia CFR Bucuresti-Progresul.
Pentru continuarea M4 spre sud (de la statia Gara de Nord 2 spre gara Progresul), o problema ar fi modul de continuarea a magistralei de metrou spre sud, imediat dupa statia Gara de Nord 2.
Si asta deoarece:
-Continuarea spre sud a M4 presupune subtraversarea cladirii statiei CFR Bucuresti-Nord, o cladire destul de veche
-Dupa subtraversarea cladirii statiei CFR Bucuresti-Nord, cel mai logic si drept traseu ar fi ca magstrala de metrou sa mearga pe sub Strada Garii de Nord, insa aici intervin cateva probleme (dupa cum a mentionat user-ul "Dr 2005" de pe "Forumul pasionatilor de trenuri"):
-Existententa unui bloc cu risc seismic pe strada Garii de Nord;
-Existenta palatului CFR si implicit a fundatiei sale, dar si a unor presupuse spatii subterane (mai mult sau mai putin cunoscute sau "secrete") de langa Palatul CFR.
-O alta varianta ar fi ca dupa subtraversarea cladirii statiei CFR Bucuresti-Nord magistrala de metrou sa mearga pe sub Bdul. Dinicu Golescu, dar si aici apare problema fundatiei Palatului CFR.
Dupa depasirea acestor probleme si obstacole din imediata apropiere a Garii de Nord, cel mai logic si scurt traseu pentru M4 prelungita spre sud ar fi pe sub: Strada Berzei, Strada Vasile Parvan, Bdul. Bogdan Petriceicu Hasdeu, Strada Izvor, Piata Arsenalului, Calea 13 Septembrie, Piata Jose Rizal, Soseaua Tudor Vladimirescu, Strada Odoarei, Soseaua Viilor (cu o statie de corespondenta cu M2 la Piata Eroii Revolutiei), Soseaua Giurgiului, strada de acces spre statia CFR Bucuresti-Progresul.
- Valentin
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
Valentin
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Variante traseu GdN - Progresu
andrei11
1) Dr 2005 nu e așa de competent cum se lasă să se înțeleagă.
2) Dacă nu se poate altfel, porțiunea din Gară se va demola / se va reconstrui identic. Oricum TBM - urile - dacă se va adopta soluția - vor trebui extrase pe unde e statuia acum.
3) Blocul de locuințe de pe str Gării de Nord se poate consolida dacă e cazul.
4) Ce ai cu fundația MT - ului ? Str Gării de Nord e destul de lată ca să nu aibă treabă cu MT - ul.
5) La o adică un tunel poate să o ia pe sub str Gării de Nord și altul pe sub B-dul Dinicu Golescu.
6) Vor trebui demolate vreo două blocuri P + 2 de pe Mircea Vulcănescu. Pe astea nu le vede nimeni dintre voi.
7) Și dacă se va adopta soluția săpăturii deschise de la Gară la Știrbey ? De la Știrbey spre Giurgiului cu TBM - urile.
1) Dr 2005 nu e așa de competent cum se lasă să se înțeleagă.
2) Dacă nu se poate altfel, porțiunea din Gară se va demola / se va reconstrui identic. Oricum TBM - urile - dacă se va adopta soluția - vor trebui extrase pe unde e statuia acum.
3) Blocul de locuințe de pe str Gării de Nord se poate consolida dacă e cazul.
4) Ce ai cu fundația MT - ului ? Str Gării de Nord e destul de lată ca să nu aibă treabă cu MT - ul.
5) La o adică un tunel poate să o ia pe sub str Gării de Nord și altul pe sub B-dul Dinicu Golescu.
6) Vor trebui demolate vreo două blocuri P + 2 de pe Mircea Vulcănescu. Pe astea nu le vede nimeni dintre voi.
7) Și dacă se va adopta soluția săpăturii deschise de la Gară la Știrbey ? De la Știrbey spre Giurgiului cu TBM - urile.
📖 Pagination options