Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4823 posts, 1337331 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
anndrei
Daca fumul era albastru inseamna ca ii mananca ulei si nu are nicio treaba cu AdBlue! Euro 3 nu au AdBlue si nu scot fum...
Daca fumul era albastru inseamna ca ii mananca ulei si nu are nicio treaba cu AdBlue! Euro 3 nu au AdBlue si nu scot fum...
- 1689
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
1689
Majoritatea motoarelor Diesel recente au mecanisme de protectie cind nivelul de AdBlue devine critic.
Daca motorul e oprit si nu mai are AdBlue, de obicei nu mai porneste.
Daca nivelul coboara sub nivelul minim in timpul operarii, motorul intra in modul de operare de siguranta (turatie, viteza limitata etx.),
Majoritatea motoarelor Diesel recente au mecanisme de protectie cind nivelul de AdBlue devine critic.
Daca motorul e oprit si nu mai are AdBlue, de obicei nu mai porneste.
Daca nivelul coboara sub nivelul minim in timpul operarii, motorul intra in modul de operare de siguranta (turatie, viteza limitata etx.),
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Ca tot vorbim de linia 178...4395 acum cateva zile, stalpii pe interior sunt mancati de rugina, iar undeva in zona afisajului interior se vede cum când ploua se scurge apa. Stie EU de ce spune ca in mod normal un autobuz trebuie exploatat 8 ani. Au fost masini beton si ele, dar si-au cam trait viata unele.
Ca tot vorbim de linia 178...4395 acum cateva zile, stalpii pe interior sunt mancati de rugina, iar undeva in zona afisajului interior se vede cum când ploua se scurge apa. Stie EU de ce spune ca in mod normal un autobuz trebuie exploatat 8 ani. Au fost masini beton si ele, dar si-au cam trait viata unele.
4395.jpg (532.07 KB; downloaded 2520 times)
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
punmeister
Corect. Dar in momentul in care ele ajung sa fie mutilate dupa ce au iesit din garantie evident ca rezultatul e pe masura.
Corect. Dar in momentul in care ele ajung sa fie mutilate dupa ce au iesit din garantie evident ca rezultatul e pe masura.
- ADK
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
ADK
Ăla încă nu-i nimic. Stâlpul e gros, dacă-l șlefui un pic, îl chituiești și-l vopsești l-ai făcut. Problema e afară.
Sunt curios tabla autobuzelor Otokar dacă în 10-12 ani o să arate tot ca la Mercedesuri.
Ăla încă nu-i nimic. Stâlpul e gros, dacă-l șlefui un pic, îl chituiești și-l vopsești l-ai făcut. Problema e afară.
Sunt curios tabla autobuzelor Otokar dacă în 10-12 ani o să arate tot ca la Mercedesuri.
- punmeister
-
Posted:
-
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Nenea_titi
Otokar înțeleg că au 8 ani garanție. Deci... Oricum azi trăim în era consumului. Oricum după 8 ani vor fi depășite tehnic. Și nu aș lua Otokar așa la hoca, atâta timp cât le-am văzut în alte orașe mai civilizate, și în Luxemburg, sunt cam 10 bucăți C10, nu cred că sunt așa rele. E drept, merg într-o zonă unde sunt destui turci, dar e o linie ce leagă gara, centrul și acest cartier. Sunt argintii. Deci, de moment ce merg și în alte zone, nu mai zic că am văzut și autocare și camionete Otokar prin vest, bănuiesc că e ceva de capul lor.
Otokar înțeleg că au 8 ani garanție. Deci... Oricum azi trăim în era consumului. Oricum după 8 ani vor fi depășite tehnic. Și nu aș lua Otokar așa la hoca, atâta timp cât le-am văzut în alte orașe mai civilizate, și în Luxemburg, sunt cam 10 bucăți C10, nu cred că sunt așa rele. E drept, merg într-o zonă unde sunt destui turci, dar e o linie ce leagă gara, centrul și acest cartier. Sunt argintii. Deci, de moment ce merg și în alte zone, nu mai zic că am văzut și autocare și camionete Otokar prin vest, bănuiesc că e ceva de capul lor.
- cris_m
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
cris_m
Si dupa? Ca aici incep problemele, multe lucruri incep sa se defecteze fix dupa ce au iesit dim garantie... Asta e, economie de consum...
punmeister wrote:
Cat timp ele sunt in garantie pana in 2027 nu cred.
Si dupa? Ca aici incep problemele, multe lucruri incep sa se defecteze fix dupa ce au iesit dim garantie... Asta e, economie de consum...
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
punmeister
Problema e ca atat Citaro cat si Citelis au prins cea mai neagra perioada posibila din istoria ex-RATB dupa ce au iesit din garantie. Sa speram ca dupa 2027 tot ce e nou nu va prinde astfel de perioade.
Problema e ca atat Citaro cat si Citelis au prins cea mai neagra perioada posibila din istoria ex-RATB dupa ce au iesit din garantie. Sa speram ca dupa 2027 tot ce e nou nu va prinde astfel de perioade.
- Victor92
-
Posted:
-
- Costin
-
Posted:
-
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
Lui 4307 i-a fost refăcută partea frontală, avariată în urma unui accident.
Lui 4307 i-a fost refăcută partea frontală, avariată în urma unui accident.
- Calaretul
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Calaretul
6421 a suferit si el un mic imparc frontal , bara fata este sparta + placuta de inmatriculare lovita.
6421 a suferit si el un mic imparc frontal , bara fata este sparta + placuta de inmatriculare lovita.
📖 Pagination options