Topic: Otokar Kent C - 10
454 posts, 180354 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
Desi offtopic - tramvaiele mai pot, nu stiu la auto sau trolee, dar la tramvaie au butonul de „mers pe proprie raspundere”.
Desi offtopic - tramvaiele mai pot, nu stiu la auto sau trolee, dar la tramvaie au butonul de „mers pe proprie raspundere”.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Nenea_titi
Cât despre piuitoarea de la uși (închis /deschis), am văzut și în afară acest sistem. Și la deschiderea și la închiderea ușilor. Și Ikarus 2** și 4** aveau ceva, dar era o sonerie electromagnetică.
Revenind la C10: mi se pare sinistru de lungă consola spate. Se zicea pe aici, că sunt criticate că nu au ușă pe spate...sincer, am văzut puține midibus să aibă 3 uși... Și așa e scurt... Dar e cea mai ergonomica soluție la Otokar. Nu mai zic de comoditate... Că la noi, deși nu coboară la prima, stă tot lângă ușă...ideea autobuzelor scurte pe linii mai puțin solicitate e salutară. Dar totuși observ uneori și pe linii aglomerate astfel de autobuze ceea ce nu este normal. Oare când o fi 641 de serviciu, la fel, vor băga și C10 pe 641, ca să facă norma?
Cât despre piuitoarea de la uși (închis /deschis), am văzut și în afară acest sistem. Și la deschiderea și la închiderea ușilor. Și Ikarus 2** și 4** aveau ceva, dar era o sonerie electromagnetică.
Revenind la C10: mi se pare sinistru de lungă consola spate. Se zicea pe aici, că sunt criticate că nu au ușă pe spate...sincer, am văzut puține midibus să aibă 3 uși... Și așa e scurt... Dar e cea mai ergonomica soluție la Otokar. Nu mai zic de comoditate... Că la noi, deși nu coboară la prima, stă tot lângă ușă...ideea autobuzelor scurte pe linii mai puțin solicitate e salutară. Dar totuși observ uneori și pe linii aglomerate astfel de autobuze ceea ce nu este normal. Oare când o fi 641 de serviciu, la fel, vor băga și C10 pe 641, ca să facă norma?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
bercenicity
Diferenta intre variantele de 10 si 12 m la interior e ca lipsesc doua randuri de scaune dupa usa 2 la varianta de 10, in rest sunt cam la fel. In spate sunt la fel de mari. In locul celor 3 scaune scaune din spate-lateral puteau sa puna o usa cum au Menarini de 10m din Brasov.
Midi buze mai mici (si din punctul meu de vedere ar fi fost mai potrivite) sunt cele din clasa de 8-9m care sunt si mai inguste la 2.4m in loc de 2.55m, gen Solaris Alpino , BMC Probus 215, BMC Neocity, Isuzu Novociti Life sau Citibus, Otokar Vectio C, Karsan Atak, etc - dar se pierd economiile rezultate din a avea componente comune cu varianta mare.
Diferenta intre variantele de 10 si 12 m la interior e ca lipsesc doua randuri de scaune dupa usa 2 la varianta de 10, in rest sunt cam la fel. In spate sunt la fel de mari. In locul celor 3 scaune scaune din spate-lateral puteau sa puna o usa cum au Menarini de 10m din Brasov.
Midi buze mai mici (si din punctul meu de vedere ar fi fost mai potrivite) sunt cele din clasa de 8-9m care sunt si mai inguste la 2.4m in loc de 2.55m, gen Solaris Alpino , BMC Probus 215, BMC Neocity, Isuzu Novociti Life sau Citibus, Otokar Vectio C, Karsan Atak, etc - dar se pierd economiile rezultate din a avea componente comune cu varianta mare.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
andrei11
Din partea moderatorului :
Nu mai căutați discuțiile despre sonerii, mi-au bubuit mie în cap și le-am anulat de la sine putere.
Atenționarea sonoră la deschiderea ușilor e logică, ori nu vezi bine ( din motive medicale ) ori ești pe facebook sau cine știe unde cu ochiipe în telefon, sprijinindu-te de ușă că pe propriile picioare nu poți din cauza oboselii acumulate cine știe pe unde, e mai bine să-ți bage o sonerie în cap când se deschid ușile să nu te trezești grămadă pe trotuar.
Mai degrabă investigați dacă sunt 95 % din Otoakare valide, că unii dintre voi tot pierdeți vremea și vă uitați după ele non stop.
Din partea moderatorului :
Nu mai căutați discuțiile despre sonerii, mi-au bubuit mie în cap și le-am anulat de la sine putere.
Atenționarea sonoră la deschiderea ușilor e logică, ori nu vezi bine ( din motive medicale ) ori ești pe facebook sau cine știe unde cu ochii
Mai degrabă investigați dacă sunt 95 % din Otoakare valide, că unii dintre voi tot pierdeți vremea și vă uitați după ele non stop.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Tom
Există păreri că ușa 2 ar fi fost mai bine să fie în spate, dar mai important este că sunt mai multe păreri că trebuiau mai multe autobuze din această categorie pentru linii mai puțin solicitate.
În ceea ce privește incidentele semnalate, nu pun mare bază pe ce am auzit de la X care a auzit de la Y, nu pot garanta că autobuzul a mers între două stații cu ușile deschise sau doar a dat să plece așa și pe urmă a stat până să le închidă și asta la fiecare stație de atunci până probabil s'a oprit la capăt și s'a retras sau ce o fi făcut acolo.
Dar mi se pare că sunt cam multe incidente legate de uși, nu e o problemă de personalizare a unor opțiuni din soft, ci o eroare. Și dacă slavă Domnului problema e doar de la uși, nu aș vrea să mă gândesc la varianta unor erori și la alte componente critice pentru siguranța vehiculului. Și nu e nevoie să fie turcisme pentru asta, au pățit-o și Siemens cu CitySprinter, dar acelea erau prototipuri, însă Otokar Kent C e model de serie.
Ipoteza unui sabotaj de către șoferii nemulțumiți de retrogradarea de la merțan la șîkîdîm e cam sumbră dacă e adevărată.
Există păreri că ușa 2 ar fi fost mai bine să fie în spate, dar mai important este că sunt mai multe păreri că trebuiau mai multe autobuze din această categorie pentru linii mai puțin solicitate.
În ceea ce privește incidentele semnalate, nu pun mare bază pe ce am auzit de la X care a auzit de la Y, nu pot garanta că autobuzul a mers între două stații cu ușile deschise sau doar a dat să plece așa și pe urmă a stat până să le închidă și asta la fiecare stație de atunci până probabil s'a oprit la capăt și s'a retras sau ce o fi făcut acolo.
Dar mi se pare că sunt cam multe incidente legate de uși, nu e o problemă de personalizare a unor opțiuni din soft, ci o eroare. Și dacă slavă Domnului problema e doar de la uși, nu aș vrea să mă gândesc la varianta unor erori și la alte componente critice pentru siguranța vehiculului. Și nu e nevoie să fie turcisme pentru asta, au pățit-o și Siemens cu CitySprinter, dar acelea erau prototipuri, însă Otokar Kent C e model de serie.
Ipoteza unui sabotaj de către șoferii nemulțumiți de retrogradarea de la merțan la șîkîdîm e cam sumbră dacă e adevărată.
- punmeister
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Mai difera si locurile din drepta fata datorita rezervorului. Cele de 12m nu au rezervorul de combustibil ca la Citaro. Oricum au inceput sa fie din ce in ce mai zgomotoase la interior. Clar soferii inalti se cam chinuie la condus, nu prea incap...Legat de soneria usilor nu cred ca s-au bagat soferii sa o anuleze. Singurul lucru pe care il puteau face era sa scoata firele de la difuzoare.
Ikarusul avea un buton separat (clopotel) pentru atentionarea inchiderii usilor. Daca nu era apasat primul acel buton cele de la usi nu actionau cilindrii.
Mai difera si locurile din drepta fata datorita rezervorului. Cele de 12m nu au rezervorul de combustibil ca la Citaro. Oricum au inceput sa fie din ce in ce mai zgomotoase la interior. Clar soferii inalti se cam chinuie la condus, nu prea incap...Legat de soneria usilor nu cred ca s-au bagat soferii sa o anuleze. Singurul lucru pe care il puteau face era sa scoata firele de la difuzoare.
Ikarusul avea un buton separat (clopotel) pentru atentionarea inchiderii usilor. Daca nu era apasat primul acel buton cele de la usi nu actionau cilindrii.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
anndrei
Teoretic astea scurte nu au ce sa caute in linia 336 si in nicio linie aglomerata din Bucuresti.
Teoretic astea scurte nu au ce sa caute in linia 336 si in nicio linie aglomerata din Bucuresti.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Costin
Presupuneri. Avertisment, conform cu mesajul meu de mai devreme.
anndrei wrote:
Clar soferii inalti se cam chinuie la condus, nu prea incap...Legat de soneria usilor nu cred ca s-au bagat soferii sa o anuleze. Singurul lucru pe care il puteau face era sa scoata firele de la difuzoare.
Presupuneri. Avertisment, conform cu mesajul meu de mai devreme.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
Live...
Live...
LRM_EXPORT_260573362409185_20190423_184449932.jpeg (1.14 MB; downloaded 2987 times)
- CiprianTRB
-
Posted:
-
- alexandru_minciu91
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
alexandru_minciu91
Sunt peste 3 Mercedes-Benz in 336 azi, le-am vazut cel putin pe 4357,4659 si inca unul caruia nu i-am reperat numarul...
Sunt peste 3 Mercedes-Benz in 336 azi, le-am vazut cel putin pe 4357,4659 si inca unul caruia nu i-am reperat numarul...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Otokar Kent C - 10
Utilizator anonim
Sunt de doua saptamani de când au suplimentat si au si mai multe ture in 137, de regula sunt 3-4 si pana nu mai vin Kenturi e imposibil sa tina full Kent ca nu au masini.
Sunt de doua saptamani de când au suplimentat si au si mai multe ture in 137, de regula sunt 3-4 si pana nu mai vin Kenturi e imposibil sa tina full Kent ca nu au masini.
📖 Pagination options