Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovAutobuze STB

 

Topic: Otokar Kent C - 10

454 posts, 180159 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 33
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Utilizator anonim

Desi offtopic - tramvaiele mai pot, nu stiu la auto sau trolee, dar la tramvaie au butonul de „mers pe proprie raspundere”.  ;)

 


Re: Otokar Kent C - 10 Nenea_titi

Cât despre piuitoarea de la uși (închis /deschis), am văzut și în afară acest sistem. Și la deschiderea și la închiderea ușilor. Și Ikarus 2** și 4** aveau ceva, dar era o sonerie electromagnetică.
Revenind la C10: mi se pare sinistru de lungă consola spate. Se zicea pe aici, că sunt criticate că nu au ușă pe spate...sincer, am văzut puține midibus să aibă 3 uși... Și așa e scurt... Dar e cea mai ergonomica soluție la Otokar. Nu mai zic de comoditate... Că la noi, deși nu coboară la prima, stă tot lângă ușă...ideea autobuzelor scurte pe linii mai puțin solicitate e salutară. Dar totuși observ uneori și pe linii aglomerate astfel de autobuze ceea ce nu este normal. Oare când o fi 641 de serviciu, la fel, vor băga și C10 pe 641, ca să facă norma?

 


Re: Otokar Kent C - 10 bercenicity

Diferenta intre variantele de 10 si 12 m la interior e ca lipsesc doua randuri de scaune dupa usa 2 la varianta de 10, in rest sunt cam la fel. In spate sunt la fel de mari. In locul celor 3 scaune scaune din spate-lateral puteau sa puna o usa cum au Menarini de 10m din Brasov.

Midi buze mai mici (si din punctul meu de vedere ar fi fost mai potrivite) sunt cele din clasa de 8-9m care sunt si mai inguste la 2.4m in loc de 2.55m, gen Solaris Alpino , BMC Probus 215, BMC Neocity, Isuzu Novociti Life sau Citibus, Otokar Vectio C, Karsan Atak, etc - dar se pierd economiile rezultate din a avea componente comune cu varianta mare.

 


Re: Otokar Kent C - 10 andrei11

Din partea moderatorului :
Nu mai căutați discuțiile despre sonerii, mi-au bubuit mie în cap și le-am anulat de la sine putere.
Atenționarea sonoră la deschiderea ușilor e logică, ori nu vezi bine ( din motive medicale ) ori ești pe facebook sau cine știe unde cu ochii pe în telefon,  sprijinindu-te de ușă că pe propriile picioare nu poți  din cauza oboselii acumulate cine știe pe unde, e mai bine să-ți bage o sonerie în cap când se deschid ușile să nu te trezești grămadă pe trotuar.
Mai degrabă investigați dacă sunt 95 % din Otoakare valide, că  unii dintre voi tot  pierdeți vremea și vă uitați după ele non stop.

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Tom

Există păreri că ușa 2 ar fi fost mai bine să fie în spate, dar mai important este că sunt mai multe păreri că trebuiau mai multe autobuze din această categorie pentru linii mai puțin solicitate.
În ceea ce privește incidentele semnalate, nu pun mare bază pe ce am auzit de la X care a auzit de la Y, nu pot garanta că autobuzul a mers între două stații cu ușile deschise sau doar a dat să plece așa și pe urmă a stat până să le închidă și asta la fiecare stație de atunci până probabil s'a oprit la capăt și s'a retras sau ce o fi făcut acolo.
Dar mi se pare că sunt cam multe incidente legate de uși, nu e o problemă de personalizare a unor opțiuni din soft, ci o eroare. Și dacă slavă Domnului problema e doar de la uși, nu aș vrea să mă gândesc la varianta unor erori și la alte componente critice pentru siguranța vehiculului. Și nu e nevoie să fie turcisme pentru asta, au pățit-o și Siemens cu CitySprinter, dar acelea erau prototipuri, însă Otokar Kent C e model de serie.
Ipoteza unui sabotaj de către șoferii nemulțumiți de retrogradarea de la merțan la șîkîdîm e cam sumbră dacă e adevărată.

 


Re: Otokar Kent C - 10 punmeister

Pai sindicalistii sunt in razboi cu duamna, pe modelul USLM.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 anndrei

Mai difera si locurile din drepta fata datorita rezervorului. Cele de 12m nu au rezervorul de combustibil ca la Citaro. Oricum au inceput sa fie din ce in ce mai zgomotoase la interior. Clar soferii inalti se cam chinuie la condus, nu prea incap...Legat de soneria usilor nu cred ca s-au bagat soferii sa o anuleze. Singurul lucru pe care il puteau face era sa scoata firele de la difuzoare.
Ikarusul avea un buton separat (clopotel) pentru atentionarea inchiderii usilor. Daca nu era apasat primul acel buton cele de la usi nu actionau cilindrii.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Utilizator anonim

Aparitie mai rara, 6338 in 336 la ora asta.

 


  • anndrei
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 anndrei

Teoretic astea scurte nu au ce sa caute in linia 336 si in nicio linie aglomerata din Bucuresti.

 


Re: Otokar Kent C - 10 Costin

anndrei wrote:
Clar soferii inalti se cam chinuie la condus, nu prea incap...Legat de soneria usilor nu cred ca s-au bagat soferii sa o anuleze. Singurul lucru pe care il puteau face era sa scoata firele de la difuzoare.

Presupuneri. Avertisment, conform cu mesajul meu de mai devreme.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Utilizator anonim

Live...

LRM_EXPORT_260573362409185_20190423_184449932.jpeg (1.14 MB; downloaded 2980 times)

 


Re: Otokar Kent C - 10 CiprianTRB

6338 de obicei circula pe 106!
Nu înțeleg ce cauta pe 336!

 


Re: Otokar Kent C - 10 alexandru_minciu91

Sunt peste 3 Mercedes-Benz in 336 azi, le-am vazut cel putin pe 4357,4659 si inca unul caruia nu i-am reperat numarul...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Otokar Kent C - 10 Utilizator anonim

Sunt de doua saptamani de când au suplimentat si au si mai multe ture in 137, de regula sunt 3-4 si pana nu mai vin Kenturi e imposibil sa tina full Kent ca nu au masini.

 


Go to page:  1  ... 17 18 19 20 21 22 23  ... 33
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Autobuze STB  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433316 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use