Topic: Achiziții de tramvaie noi de 27-36m în perioada 2017-2022
1658 posts, 434278 views
📖 Pagination options
- 1689
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
1689
Am ajuns sa n-avem de ales decit intre Durmazlar si Astra.
E... bine.
Traiasca V56 / Cu care ne-am nascut
Si ? Ce se mai aude de renovarea halei de productie pentru BLF ?
Al nostru / Dintre noi / Pentru noi
Am ajuns sa n-avem de ales decit intre Durmazlar si Astra.
E... bine.
Traiasca V56 / Cu care ne-am nascut
Si ? Ce se mai aude de renovarea halei de productie pentru BLF ?
Al nostru / Dintre noi / Pentru noi
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Oricum componentele sunt din toate cele 4 zari la ambele variante. Pana la urma nici un tramvai foarte destept sau foarte scump, ajunge oricum pe butuci mai repede decat fratii care circula prin tari cu apa calda.
Oricum componentele sunt din toate cele 4 zari la ambele variante. Pana la urma nici un tramvai foarte destept sau foarte scump, ajunge oricum pe butuci mai repede decat fratii care circula prin tari cu apa calda.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
De ce ține STB neapărat la sistemul cu boghiul pivotant? La ce îi e de folos? Se adaptează mai repede liniilor 5, 19, 36 sau 40, sau de ce?
CAFurile din Luxemburg sunt cu boghiul fix, și merg extrem de lin. Și am mai mers în Italia cu ceva tramvaie cu boghiul fix la fel mergeau foarte fin. Probabil tine de adaptarea pe liniile capitalei, gândite strict și doar pentru V3A și Tatre.
De ce ține STB neapărat la sistemul cu boghiul pivotant? La ce îi e de folos? Se adaptează mai repede liniilor 5, 19, 36 sau 40, sau de ce?
CAFurile din Luxemburg sunt cu boghiul fix, și merg extrem de lin. Și am mai mers în Italia cu ceva tramvaie cu boghiul fix la fel mergeau foarte fin. Probabil tine de adaptarea pe liniile capitalei, gândite strict și doar pentru V3A și Tatre.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Nenea_titi
Cred că hibe de proiectare are la greu. De material nu mai zic, tabla din spatele curții URAC, boghiurile motoare dinozaurice, fiabilitate modestă (să nu spun groaznic), ușile alea din extremități... Mai continui? Nu mai spun că mai bine îl făceau bidirecțional. Ar fi o chestie bună dacă ar îmbunătăți acest proiect. Vorba aia, ai reușit, mergi mai departe, ai greșit, mai încearcă... În cazul ăsta, îmbunătățirea... Oricum BLF, e OZN pentru URAC.
andrei11 wrote:
Bucur LF are materiale de o calitate inferioară, aici e problema. Nu știu dacă n-are hibe și la proiectare, cine a făcut proiectul ?
Cred că hibe de proiectare are la greu. De material nu mai zic, tabla din spatele curții URAC, boghiurile motoare dinozaurice, fiabilitate modestă (să nu spun groaznic), ușile alea din extremități... Mai continui? Nu mai spun că mai bine îl făceau bidirecțional. Ar fi o chestie bună dacă ar îmbunătăți acest proiect. Vorba aia, ai reușit, mergi mai departe, ai greșit, mai încearcă... În cazul ăsta, îmbunătățirea... Oricum BLF, e OZN pentru URAC.
- ticker
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
ticker
Nenea_titi, daca nu ai citi ce s-a zis pe aici as zice ca ne trolezi . Te rog citeste topicul asta de la inceput si vei intelege de ce e bine sa fie cu boghiuri pivotante... pentru ca asta e infrastructura pe care o avem si daca luam fixe le punem pe butuci in cativa ani + trebuie schimbate sinele.
Nu te poti plimba cu o masina sport pe strazile din Bucuresti si sa ai pretentia de comfort ca in tari cu apa calda, doar pentru ca masina e faina... Sau vrei sa faca Ferrari model cu balon marit si suspensii inaltate tip heavy duty special pentru Romania? Cam asa e si la tramvaie...
Nenea_titi, daca nu ai citi ce s-a zis pe aici as zice ca ne trolezi . Te rog citeste topicul asta de la inceput si vei intelege de ce e bine sa fie cu boghiuri pivotante... pentru ca asta e infrastructura pe care o avem si daca luam fixe le punem pe butuci in cativa ani + trebuie schimbate sinele.
Nu te poti plimba cu o masina sport pe strazile din Bucuresti si sa ai pretentia de comfort ca in tari cu apa calda, doar pentru ca masina e faina... Sau vrei sa faca Ferrari model cu balon marit si suspensii inaltate tip heavy duty special pentru Romania? Cam asa e si la tramvaie...
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
TibiV
Unde au orgnizat turcii evenimentul de promovare al tramvaiului?...
Cu Bine ati venit si tricolorul romanesc?.
Unde au orgnizat turcii evenimentul de promovare al tramvaiului?...
Cu Bine ati venit si tricolorul romanesc?.
- punmeister
-
Posted:
-
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Cristy
Ce avem noi aici? Un Durmazlar cu 4 module!
Am gasit imaginile pe Economica.net.
Interesanta propunerea lor, insa cred ca va fi considerat prototip si il descalifica.
Ce avem noi aici? Un Durmazlar cu 4 module!
Am gasit imaginile pe Economica.net.
La întâlnirea cu o delegaţie de jurnalişti din România, Abdullah Bocan a prezentat modelul Panorama, compus din patru module, cinci uşi duble şi o capacitate de 346 pasageri, care ar putea să ruleze şi în Bucureşti.
durmazlar1.PNG (1.64 MB; downloaded 3092 times)
durmazlar3.PNG (736.69 KB; downloaded 3094 times)
Interesanta propunerea lor, insa cred ca va fi considerat prototip si il descalifica.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
punmeister
Tocmai, ei n-au facut niciodata tramvaie cu boghiuri pivotante pe platforma GTx (ar trebui sa proiecteze tramvaiul de la 0), deci va fi considerat prototip. Ganditi-va daca Bombardier ar fi venit un model special pentru Bucuresti numit Flexity Bucharest, ca ar fi intrat si el la categoria prototipuri
LE: La GT8 trebuie o articulatie dubla si doua simple, vad ca in desene are doar trei articulatii simple )))
Tocmai, ei n-au facut niciodata tramvaie cu boghiuri pivotante pe platforma GTx (ar trebui sa proiecteze tramvaiul de la 0), deci va fi considerat prototip. Ganditi-va daca Bombardier ar fi venit un model special pentru Bucuresti numit Flexity Bucharest, ca ar fi intrat si el la categoria prototipuri
LE: La GT8 trebuie o articulatie dubla si doua simple, vad ca in desene are doar trei articulatii simple )))
- punmeister
-
Posted:
-
- Puss in Boots
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Puss in Boots
Dar de ce e la 18m postarea cu Durmazlar? La 4 module e "lejer" peste 18m sau am inteles eu gresit ceva?
Dar de ce e la 18m postarea cu Durmazlar? La 4 module e "lejer" peste 18m sau am inteles eu gresit ceva?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
andrei11
Fii mai explicit, pune un link, ceva. Mulțumesc. Linkul pune-l aici.
Fii mai explicit, pune un link, ceva. Mulțumesc. Linkul pune-l aici.
- Linia 43
-
Posted:
-
Re: Achizitii de tramvaie noi in perioada 2017-2020
Linia 43
Dintr-o postare pe facebook mai veche a Radio China International as intelege ca Astra vor veni cu tramvaie chinezesti facute in Romania.
https://www.facebook.com/criromanian/po ... 8439943335
punmeister wrote:Albert wrote:
Pai poate Astra vine cu un tramvai fabricat pe platforma CRRC.
CRRC Qingdao Sifang are doar modelul 27T facut cu licenta Skoda valabila doar pentru China. Daca vin cu ala la noi vor avea mari probleme cu Skoda.
Plus ca CRRC (si aici ma refer la toate diviziile CRRC, nu doar Qingdao Sifang) n-a livrat niciun tramvai in UE, deci din start n-au nicio platforma omologata in UE.
Dintr-o postare pe facebook mai veche a Radio China International as intelege ca Astra vor veni cu tramvaie chinezesti facute in Romania.
Un gigant chinez vrea să facă tramvaie în România...
Grupul chinez CRRC Corporation, cel mai mare producător de trenuri din lume, a încheiat un parteneriat cu Astra Vagoane Călători din România, ca să participe la licitația pentru tramvaie organizată de Primăria Capitalei, în valoare de 181 de milioane de euro...
Reprezentanţii acesteia se declară entuziasmaţi de colaborarea cu firma românească Astra Vagoane Călători şi îşi doresc să distribuie pe piaţa din România tramvaie care vor reduce costurile de utilizare şi vor aduce plusvaloare prin fiabilitate şi ciclu de viaţă extins.
https://www.facebook.com/criromanian/po ... 8439943335
- Andrei98
-
Posted:
-
📖 Pagination options