Topic: Evoluția mobilității populației și grade de aglomerare
87 posts, 46332 views
📖 Pagination options
- SirVlady
-
Posted:
-
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
Daniel2000
155 va fi R467, iar 153 va fi R468, doar ca 153 nu va mai avea capatul la Republica, ci la Bucur Obor, iar pretul unui bilet pe aceste linii va fi 2.5. Sincer mi se pare o prostie sa dai 2.5 lei pe un bilet tinand cont ca acum pretul la 155 sau 153 este de 1.5 lei biletul, iar la maxi taxi este 3 lei.
155 va fi R467, iar 153 va fi R468, doar ca 153 nu va mai avea capatul la Republica, ci la Bucur Obor, iar pretul unui bilet pe aceste linii va fi 2.5. Sincer mi se pare o prostie sa dai 2.5 lei pe un bilet tinand cont ca acum pretul la 155 sau 153 este de 1.5 lei biletul, iar la maxi taxi este 3 lei.
- dany
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
dany
De pe 1 iunie vom avea 2,5 Ron calatoria pe orice linie urbana si regionala cu valabilitatea biletului de o ora de la validarea acestuia
De pe 1 iunie vom avea 2,5 Ron calatoria pe orice linie urbana si regionala cu valabilitatea biletului de o ora de la validarea acestuia
- Dragos31
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
Dragos31
Păi cu 335, de exemplu, la orele de vârf, abia dacă ajungi din Băneasa pe Ștefan cel Mare, apoi mai trebuie făcută încă o validare. Și exemplele cu astfel de linii pot continua la nesfârșit...
_________________________
Se scumpește și abonamentul?
Păi cu 335, de exemplu, la orele de vârf, abia dacă ajungi din Băneasa pe Ștefan cel Mare, apoi mai trebuie făcută încă o validare. Și exemplele cu astfel de linii pot continua la nesfârșit...
_________________________
Se scumpește și abonamentul?
- Andrei98
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
Andrei98
S-ar putea introduce o exceptie, calatoria sa ramana valabila daca calatorul se afla in acelasi vehicul si dupa trecerea orei.
S-ar putea introduce o exceptie, calatoria sa ramana valabila daca calatorul se afla in acelasi vehicul si dupa trecerea orei.
- Daniel2000
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
Daniel2000
Si abonamentul cat va fi?
dany wrote:
De pe 1 iunie vom avea 2,5 Ron calatoria pe orice linie urbana si regionala cu valabilitatea biletului de o ora de la validarea acestuia
Si abonamentul cat va fi?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
andrei11
Andrei 98, nu trebuie să se introducă nicio excepție, asta e regula. Ce, nu știai ?
Îți spun eu în 6 Mai.
Andrei 98, nu trebuie să se introducă nicio excepție, asta e regula. Ce, nu știai ?
dany wrote:
Si abonamentul cat va fi?
Îți spun eu în 6 Mai.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
Utilizator anonim
Am utilizat frecvent in ultimele saptamani 335 de la un capat la altul la „ore fierbinti”, pleci la 07:50 din Faur, ajungi pe la 09:45 in Baneasa. Pleci la 18:00 din Baneasa, ajungi la 20:00 in FAUR...exemplele pot continua.
Dragos31 wrote:
Păi cu 335, de exemplu, la orele de vârf, abia dacă ajungi din Băneasa pe Ștefan cel Mare, apoi mai trebuie făcută încă o validare. Și exemplele cu astfel de linii pot continua la nesfârșit...
Am utilizat frecvent in ultimele saptamani 335 de la un capat la altul la „ore fierbinti”, pleci la 07:50 din Faur, ajungi pe la 09:45 in Baneasa. Pleci la 18:00 din Baneasa, ajungi la 20:00 in FAUR...exemplele pot continua.
- TibiV
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
TibiV
Eu cred ca regula se refera la validari nelimitate timp de o ora, nu la calatorii limitate la o ora.
Adica cam asa: poti sa validezi de cate ori doresti in intervalul de 60 de minute de la prima validare.
Daca ultima validare s-a facut dupa 59 min 59 sec. in vehiculul X, iar calatorul se afla inca in vehiculul X - sa fie sanatos, poate merge pana la capatul liniei, chiar daca X ajunge la capat peste 2 ore.
Si asta din simplul motiv ca in vehiculul X a validat un titlu de calatorie valabil.
Din ceea ce am auzit de la altii, asa functioneaza in tarile cu apa calda...
andrei11 wrote:
Andrei 98, nu trebuie să se introducă nicio excepție, asta e regula. Ce, nu știai ?
Eu cred ca regula se refera la validari nelimitate timp de o ora, nu la calatorii limitate la o ora.
Adica cam asa: poti sa validezi de cate ori doresti in intervalul de 60 de minute de la prima validare.
Daca ultima validare s-a facut dupa 59 min 59 sec. in vehiculul X, iar calatorul se afla inca in vehiculul X - sa fie sanatos, poate merge pana la capatul liniei, chiar daca X ajunge la capat peste 2 ore.
Si asta din simplul motiv ca in vehiculul X a validat un titlu de calatorie valabil.
Din ceea ce am auzit de la altii, asa functioneaza in tarile cu apa calda...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
andrei11
Păi tot aia e, oricum ce propune Andrei 98 nu e logic, indiferent cum o interpretezi.
Păi tot aia e, oricum ce propune Andrei 98 nu e logic, indiferent cum o interpretezi.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
Nenea_titi
Sincer mi se pare mai ok așa (oricum așa e în multe țări). Dacă am nevoie să merg cu 3 vehicule, se face o economie. Nu mai stau să valideze în fiecare. Exemplu : 41, 25, 32. Înainte consumam 3.9 lei. Așa doar 2,5. Singura treabă, ar trebui extins la 2 ore cu valabilitatea. Bine, acum mai e și așteptarea... Că timpul tot trece. Dacă am marcat în primul vehicul și următorul e la 20 minute... Păi am cam pierdut. Oricum STB avea cele mai ieftine călătorii.
În Luxemburg de exemplu, dacă ai biletul cu expirare la 17:30 și tu te-ai urcat în vehicul la 17:27, trebuie să îl marchezi. Altfel dacă nu l-ai marcat riști amenda. Nu costa nimic. Așa, dacă te prinde la 17:36 dar tu ai marcat, nu sunt probleme. Dacă te afli în intervalul de valabilitate nu ai probleme.
Sincer mi se pare mai ok așa (oricum așa e în multe țări). Dacă am nevoie să merg cu 3 vehicule, se face o economie. Nu mai stau să valideze în fiecare. Exemplu : 41, 25, 32. Înainte consumam 3.9 lei. Așa doar 2,5. Singura treabă, ar trebui extins la 2 ore cu valabilitatea. Bine, acum mai e și așteptarea... Că timpul tot trece. Dacă am marcat în primul vehicul și următorul e la 20 minute... Păi am cam pierdut. Oricum STB avea cele mai ieftine călătorii.
În Luxemburg de exemplu, dacă ai biletul cu expirare la 17:30 și tu te-ai urcat în vehicul la 17:27, trebuie să îl marchezi. Altfel dacă nu l-ai marcat riști amenda. Nu costa nimic. Așa, dacă te prinde la 17:36 dar tu ai marcat, nu sunt probleme. Dacă te afli în intervalul de valabilitate nu ai probleme.
- oache81
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
oache81
In Polonia sunt bilete pe timp, maxim 90 de minute, la minutul 91 mai validezi odata.
In alte tari de ex Austria si Spania e pe numar de zone tranzitate.
Doar in tarile comuniste e pret unic, daca te gandesti un pic e anormal pretul unic, asa ar putea fi 20 de lei taxiul pe orice distanta de exemplu.
In Polonia sunt bilete pe timp, maxim 90 de minute, la minutul 91 mai validezi odata.
In alte tari de ex Austria si Spania e pe numar de zone tranzitate.
Doar in tarile comuniste e pret unic, daca te gandesti un pic e anormal pretul unic, asa ar putea fi 20 de lei taxiul pe orice distanta de exemplu.
- Nenea_titi
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
Nenea_titi
În București mai e problema că pentru metrou și transportul de suprafață sunt titluri de călătorie diferite. De exemplu în Luxemburg, tramvaiul este administrat de Luxtram, autobuzele de Multiplicity. Ați putea zice că e o tâmpenie. Nu. Titlurile de călătorie sunt vândute de către Mobiliteit. Adică e doar o companie care vinde titlurile de călătorie pentru ambele. Și cu toate astea deși sunt operatori diferiți, călătoria e valabilă pe ambele. Și la noi ar trebui doar o firmă care să vândă titluri de călătorie, care să fie valabile pe ambele. Sunt destui care au de luat atât tramvai /autobuz /troleibuz și apoi metrou. Și trebuie să își facă abonament pe ambele. Și costă ambele abonamente bine peste 120 lei. De banii ăștia omul zice că mai bine bagă benzină și are și confort. Nu?
Cunosc pe cineva care stă în Buftea. Vine în București cu 460, apoi ia metroul până la Gara Basarab, apoi iarăși tramvaiul 1 până la 13 Septembrie...că acolo lucrează. Are nevoie de 2 abonamente. Și face 2 ore dus, 2 ore întors. Plus așteptat. Cu mașina face 1 oră dus 1 oră întors. Asta așa. Ca idee.
În București mai e problema că pentru metrou și transportul de suprafață sunt titluri de călătorie diferite. De exemplu în Luxemburg, tramvaiul este administrat de Luxtram, autobuzele de Multiplicity. Ați putea zice că e o tâmpenie. Nu. Titlurile de călătorie sunt vândute de către Mobiliteit. Adică e doar o companie care vinde titlurile de călătorie pentru ambele. Și cu toate astea deși sunt operatori diferiți, călătoria e valabilă pe ambele. Și la noi ar trebui doar o firmă care să vândă titluri de călătorie, care să fie valabile pe ambele. Sunt destui care au de luat atât tramvai /autobuz /troleibuz și apoi metrou. Și trebuie să își facă abonament pe ambele. Și costă ambele abonamente bine peste 120 lei. De banii ăștia omul zice că mai bine bagă benzină și are și confort. Nu?
Cunosc pe cineva care stă în Buftea. Vine în București cu 460, apoi ia metroul până la Gara Basarab, apoi iarăși tramvaiul 1 până la 13 Septembrie...că acolo lucrează. Are nevoie de 2 abonamente. Și face 2 ore dus, 2 ore întors. Plus așteptat. Cu mașina face 1 oră dus 1 oră întors. Asta așa. Ca idee.
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Evolutia mobilitatii populatiei si grade de aglomerare
punmeister
@Nenea_titi
Asta se poate face usor in momentul in care dispar turnichetele ramase la metrou si cand Metrorex devine membru ADTPBI.
@Nenea_titi
Asta se poate face usor in momentul in care dispar turnichetele ramase la metrou si cand Metrorex devine membru ADTPBI.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination