Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4823 posts, 1337339 views
📖 Pagination options
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
Așa arată 4254 după minim 6 luni de absență de pe trasee: un geam spart la ușa din mijloc, capace împrăștiate prin salon, colțar stânga spate lipsă etc. ...
Așa arată 4254 după minim 6 luni de absență de pe trasee: un geam spart la ușa din mijloc, capace împrăștiate prin salon, colțar stânga spate lipsă etc. ...
4254 - 20.04.2019.jpg (136.6 KB; downloaded 2871 times)
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Se repara repede, important este sa se si vrea. Din punctul meu de vedere Pipera se misca cel mai greu la reveniri de masini si la reparatul lor, probabil ca nu exista interes ...
Se repara repede, important este sa se si vrea. Din punctul meu de vedere Pipera se misca cel mai greu la reveniri de masini si la reparatul lor, probabil ca nu exista interes ...
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
V2A
Pipera nu mai are imobilizate istoric (6289 a fost ultimul), dar sunt foarte multe picate în ultimul an, mai ales Euro 4. 4268 nu mai are bara de jos din spate (cea cu numărul de înmatriculare).
Pipera nu mai are imobilizate istoric (6289 a fost ultimul), dar sunt foarte multe picate în ultimul an, mai ales Euro 4. 4268 nu mai are bara de jos din spate (cea cu numărul de înmatriculare).
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
In lista de imobilizate Pipera figura in urma cu ceva timp cu 12-14 masini, ceea ce mie unul mi se pare mult comparativ cu alte autobaza care au parc mai mare si autobuze imobilizate mai putine. Militari mi se pare cel mai bun exemplu
In lista de imobilizate Pipera figura in urma cu ceva timp cu 12-14 masini, ceea ce mie unul mi se pare mult comparativ cu alte autobaza care au parc mai mare si autobuze imobilizate mai putine. Militari mi se pare cel mai bun exemplu
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Imagini precum cea de mai sus ar trebui sa dispara, avem o noua licitatie de piese pentru Citaro, ambele serii, dupa cum urmeaza:
- Piese pentru cutiile de viteza VOITH si instalatiile de climatizare. Cantitatate totala lot: minim 190 buc, maxim 482 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 50 buc , max 180 buc.
- Alte piese pentru motor. Cantitatate totala lot: minim 3957 buc,, maxim 7072 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 1000 buc , max 2000 buc.
- Piese pentru motor si instalatii auxiliare. Cantitatate totala lot: minim 6547 buc,, maxim 15354 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 2000 buc , max 4000 buc.
- Piese de motor si componente ale cutiei de viteze VOITH. Cantitatate totala lot: minim 210 buc,, maxim 715 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 60 buc , max 200 buc.
- Piese pentru instalatiile de racire si cutiile de viteza Voith. Cantitatate totala lot: minim 2229 buc, maxim 4910 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 600 buc , max 1840 buc.
- Mecanisme de directie, frana si instalatie de aer. Cantitatate totala lot: minim 705 buc, maxim 2149 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 200 buc , max 805 buc
- Diverse piese. Cantitatate totala lot: minim 949 buc, maxim 1920 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 300 buc , max 600 buc.
- Elemente de directie frana si instalatie de aer. Cantitatate totala lot: minim 7098 buc, maxim 14599 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 2000 buc , max 3800 buc.
- Piese si subansambluri pentru punte suspensie fata, spate si directie. Cantitatate totala lot: minim 600 buc, maxim 1804 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 200 buc , max 500 buc.
- Elemente de suspensie. Cantitatate totala lot: minim 7838 buc, maxim 13126 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 2500 buc , max 4000 buc.
Valoare, 24,9 milioane lei.
https://mobilitate.eu/stb-piese-citaro-34/
Imagini precum cea de mai sus ar trebui sa dispara, avem o noua licitatie de piese pentru Citaro, ambele serii, dupa cum urmeaza:
- Piese pentru cutiile de viteza VOITH si instalatiile de climatizare. Cantitatate totala lot: minim 190 buc, maxim 482 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 50 buc , max 180 buc.
- Alte piese pentru motor. Cantitatate totala lot: minim 3957 buc,, maxim 7072 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 1000 buc , max 2000 buc.
- Piese pentru motor si instalatii auxiliare. Cantitatate totala lot: minim 6547 buc,, maxim 15354 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 2000 buc , max 4000 buc.
- Piese de motor si componente ale cutiei de viteze VOITH. Cantitatate totala lot: minim 210 buc,, maxim 715 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 60 buc , max 200 buc.
- Piese pentru instalatiile de racire si cutiile de viteza Voith. Cantitatate totala lot: minim 2229 buc, maxim 4910 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 600 buc , max 1840 buc.
- Mecanisme de directie, frana si instalatie de aer. Cantitatate totala lot: minim 705 buc, maxim 2149 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 200 buc , max 805 buc
- Diverse piese. Cantitatate totala lot: minim 949 buc, maxim 1920 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 300 buc , max 600 buc.
- Elemente de directie frana si instalatie de aer. Cantitatate totala lot: minim 7098 buc, maxim 14599 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 2000 buc , max 3800 buc.
- Piese si subansambluri pentru punte suspensie fata, spate si directie. Cantitatate totala lot: minim 600 buc, maxim 1804 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 200 buc , max 500 buc.
- Elemente de suspensie. Cantitatate totala lot: minim 7838 buc, maxim 13126 buc. conform anexa 1 model acord cadru. Estimari ale cantitatii min. si max. care ar putea face obiectul unui singur ctr. subs. dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe intreaga durata a acordului cadru: min 2500 buc , max 4000 buc.
Valoare, 24,9 milioane lei.
https://mobilitate.eu/stb-piese-citaro-34/
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
dany
Perfect de acord, insa omul sfinteste locul. Fostul sef de autobaza de la Titan, Calin, la plecarea sa in directie la ETA a spus ca atat timp cat o sa fie el acolo se va lupta pentru a nu mai avea lipsa de piese in garaje si se pare ca incearca sa se tina de cuvant
Perfect de acord, insa omul sfinteste locul. Fostul sef de autobaza de la Titan, Calin, la plecarea sa in directie la ETA a spus ca atat timp cat o sa fie el acolo se va lupta pentru a nu mai avea lipsa de piese in garaje si se pare ca incearca sa se tina de cuvant
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Utilizator anonim
Intr-adevar de când a preluat conducerea ETA, sau Divizia transport Autobuze cum este acum, se vede o schimbare dramatica in bine. S-au reparat masiv autobuze si se aduc piese, se vede ca este om vechi in domeniul autobuzelor
Intr-adevar de când a preluat conducerea ETA, sau Divizia transport Autobuze cum este acum, se vede o schimbare dramatica in bine. S-au reparat masiv autobuze si se aduc piese, se vede ca este om vechi in domeniul autobuzelor
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
punmeister
De ar fi unul ca el si la DTE, cum a fost cel cate a pus in circulatie CH-PPC la Alexandria in perioada 2006-2008
De ar fi unul ca el si la DTE, cum a fost cel cate a pus in circulatie CH-PPC la Alexandria in perioada 2006-2008
- Albert
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
Albert
Aha...Deci totul tine de bunăvoința.
dany wrote:
Perfect de acord, insa omul sfinteste locul. Fostul sef de autobaza de la Titan, Calin, la plecarea sa in directie la ETA a spus ca atat timp cat o sa fie el acolo se va lupta pentru a nu mai avea lipsa de piese in garaje si se pare ca incearca sa se tina de cuvant
Aha...Deci totul tine de bunăvoința.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
WT_fan06
Se cumpără ceva piese, văd, dar cu compresoarele care la unele Citaro sunt muci ce facem? De fapt, poate explica cineva ce se întâmplă mai exact cu aceste compresoare, de nu există Citaro care să nu bubuie de fiecare dată când trece pe lângă tine?...
Se cumpără ceva piese, văd, dar cu compresoarele care la unele Citaro sunt muci ce facem? De fapt, poate explica cineva ce se întâmplă mai exact cu aceste compresoare, de nu există Citaro care să nu bubuie de fiecare dată când trece pe lângă tine?...
- barbuandrei
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
barbuandrei
Discuția legata de directorul DTA s-a mai purtat. El nu a plecat de la Titan la DTA, ci de la Bujoreni, unde si acolo in doar 6 luni a reușit sa produca cateva schimbări in bine. Sunt putini oameni cu experienta in transporturi in functiile de conducere. Din pacate, in zilele noastre, avem la conducerea STB-ului oameni cu alte calificari (economisti, ingineri agricol s.a.m.d.). Ei conduc o societate de transport. Cum au ajuns acolo? E un alt subiect pe care toți il stim si nu mai trebuie discutat.
Piese vor veni in perioada urmatoare, asa cum a anuntat si colegul @MarianAndrei, insa trebuie rabdare. Intotdeauna vor fii masini trase la gard. Astazi le repari pe cele cu cutii, maine pica 5 masini cu radiator. Important este ca piese se aduc constant si se incearca repararea lor.
In alta ordine de idei, astazi am zărit in curtea Otokar de pe centura, undeva la 15 autobuze, semne ca se repara cele defecte, firma turcească respectand acel procent al autobuzelor prezente in traseu, de 95%.
Discuția legata de directorul DTA s-a mai purtat. El nu a plecat de la Titan la DTA, ci de la Bujoreni, unde si acolo in doar 6 luni a reușit sa produca cateva schimbări in bine. Sunt putini oameni cu experienta in transporturi in functiile de conducere. Din pacate, in zilele noastre, avem la conducerea STB-ului oameni cu alte calificari (economisti, ingineri agricol s.a.m.d.). Ei conduc o societate de transport. Cum au ajuns acolo? E un alt subiect pe care toți il stim si nu mai trebuie discutat.
Piese vor veni in perioada urmatoare, asa cum a anuntat si colegul @MarianAndrei, insa trebuie rabdare. Intotdeauna vor fii masini trase la gard. Astazi le repari pe cele cu cutii, maine pica 5 masini cu radiator. Important este ca piese se aduc constant si se incearca repararea lor.
In alta ordine de idei, astazi am zărit in curtea Otokar de pe centura, undeva la 15 autobuze, semne ca se repara cele defecte, firma turcească respectand acel procent al autobuzelor prezente in traseu, de 95%.
- punmeister
-
Posted:
-
- mihai565
-
Posted:
-
Re: Mentenanţa autobuzelor
mihai565
La Pipera imobilizate sunt :#4254,#4268,#4488,#4504,#4515#4647#,4877,#4980,#4986,#4990,#6282 defecte C.V.
#4513,#4783;6284- Sistem alimentare si #4777 ,# 4775 motor, tamponate #4538,#4985 ,legat de 4254 a fost descompletat de asta arată asa ....
La Pipera imobilizate sunt :#4254,#4268,#4488,#4504,#4515#4647#,4877,#4980,#4986,#4990,#6282 defecte C.V.
#4513,#4783;6284- Sistem alimentare si #4777 ,# 4775 motor, tamponate #4538,#4985 ,legat de 4254 a fost descompletat de asta arată asa ....
- Alex21
-
Posted:
-
📖 Pagination options