Topic: Reabilitarea Pasajului Muncii si a liniei de tramvai (2010-2015)
616 posts, 180468 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Dominatrix
Dar totusi, eu n-am inteles cum vor sa lucreze aici "ca la Obor", din moment ce aplicarea solutiei de acolo la Pasajul Muncii "ad-literam" e imposibila, din motive care s-au mai discutat. Exista undeva PUZ'ul pentru acest pasaj? Dar proiectul tehnic (PT)?
Dar totusi, eu n-am inteles cum vor sa lucreze aici "ca la Obor", din moment ce aplicarea solutiei de acolo la Pasajul Muncii "ad-literam" e imposibila, din motive care s-au mai discutat. Exista undeva PUZ'ul pentru acest pasaj? Dar proiectul tehnic (PT)?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
shoppy
Poate fac cate un mic hobanat peste cele doua accesuri la metrou .
Poate fac cate un mic hobanat peste cele doua accesuri la metrou .
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
bekxy
Şi dacă am pune toţi întrebarea asta pe toate topicurile ce ar ieşi aici?
Şi dacă am pune toţi întrebarea asta pe toate topicurile ce ar ieşi aici?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
shoppy
Sensul spre Theodor Palady s-a curatat tencuiala de pe peretele de pe dreapta, pe sensul celalalt inca nu s-au apucat.
Sensul spre Theodor Palady s-a curatat tencuiala de pe peretele de pe dreapta, pe sensul celalalt inca nu s-au apucat.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
andrei11
Habar nu am ce se intentioneaza in acest moment cu Pasajul Hurmuzachi / Muncii, dar ce se intampla acum nu are legatura nici cu modernizarea nici cu reorganizarea traficului. Miroase ca acest pasaj va fi lasat ca si pana acum pentru o perioada nedeterminata de timp, din lipsa de fonduri evident. Piata Hurmuzachi / Muncii la ora actuala nu are parte de ambuteiaje, deci nu este o urgenta.
Habar nu am ce se intentioneaza in acest moment cu Pasajul Hurmuzachi / Muncii, dar ce se intampla acum nu are legatura nici cu modernizarea nici cu reorganizarea traficului. Miroase ca acest pasaj va fi lasat ca si pana acum pentru o perioada nedeterminata de timp, din lipsa de fonduri evident. Piata Hurmuzachi / Muncii la ora actuala nu are parte de ambuteiaje, deci nu este o urgenta.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Dominatrix
andrei11 wrote:Pai chiar Dr. Oetker a zis ca vor incepe lucrarile, si nu cred ca vor lucra pana in 2013 doar la mici "spoieli", daca e sa ne luam dupa ce scrie pe panoul ala.
Habar nu am ce se intentioneaza in acest moment cu Pasajul Hurmuzachi / Muncii, dar ce se intampla acum nu are legatura nici cu modernizarea nici cu reorganizarea traficului.
- Grigore
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
Grigore
Tot aud repetata ideea asta creata, care nu stiu de unde vine. Accesul in Piata Hurmuzachi de pe Basarabia este aproape constant blocat intre 7:00 si 16:00, cu coada de asteptare intinsa pana la Campia Libertatii! Seara se blocheaza si Calarasi si breteaua pasajului dinspre Vatra Luminoasa, iar uneori chiar si Decebal.
andrei11 wrote:
Piata Hurmuzachi / Muncii la ora actuala nu are parte de ambuteiaje, deci nu este o urgenta.
Tot aud repetata ideea asta creata, care nu stiu de unde vine. Accesul in Piata Hurmuzachi de pe Basarabia este aproape constant blocat intre 7:00 si 16:00, cu coada de asteptare intinsa pana la Campia Libertatii! Seara se blocheaza si Calarasi si breteaua pasajului dinspre Vatra Luminoasa, iar uneori chiar si Decebal.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
andrei11
In oricecaz in Piata Hurmuzachi nu se va modifica decat circulatia tramvaielor si nimic mai mult. Eventual o sa gaseasca o alta rezolvare pentru Calea Calarasi / B-dul Decebal, desi variante prea "destepte" nu prea exista. Bulevardul Basarabia si cu a sa coada pana la Campia Libertatii va ramane in aceeasi rezolvare inca mult timp. Pana cand va veni cineva cu pumnul tare, va darama tot coltul acela care nu a fost schimbat pana acum si va face un hobanat - ca tot e la moda - intre Basarabia si Calarasi. Este singura solutie de a scapa de asteptare in Piata Hurmuzachi. Off topic Cand are de gand Udriste sa schimbe denumirea statiei de metrou ? Piata Muncii nu mai exista decat in imaginatia lui.
In oricecaz in Piata Hurmuzachi nu se va modifica decat circulatia tramvaielor si nimic mai mult. Eventual o sa gaseasca o alta rezolvare pentru Calea Calarasi / B-dul Decebal, desi variante prea "destepte" nu prea exista. Bulevardul Basarabia si cu a sa coada pana la Campia Libertatii va ramane in aceeasi rezolvare inca mult timp. Pana cand va veni cineva cu pumnul tare, va darama tot coltul acela care nu a fost schimbat pana acum si va face un hobanat - ca tot e la moda - intre Basarabia si Calarasi. Este singura solutie de a scapa de asteptare in Piata Hurmuzachi. Off topic Cand are de gand Udriste sa schimbe denumirea statiei de metrou ? Piata Muncii nu mai exista decat in imaginatia lui.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
shoppy
Parca la Obor a crescut eficienta giratoriului dupa modernizare, iar la Muncii e un giratoriu patrat si cu linie dubla de tramvai pe o parte, practic tramvaiul vine pe contrasens, cu atat mai mult cred ca ar creste mult eficienta daca s-ar face ca la Obor.
Parca la Obor a crescut eficienta giratoriului dupa modernizare, iar la Muncii e un giratoriu patrat si cu linie dubla de tramvai pe o parte, practic tramvaiul vine pe contrasens, cu atat mai mult cred ca ar creste mult eficienta daca s-ar face ca la Obor.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
andrei11
In ce sens a crescut eficienta giratoriului la Obor ? Pentru ca nu au facut nimic in acest sens, chiar au si complicat lucrurile, cand faci stanga de pe Stefan cel Mare / Mihai Bravu spre Colentina / Mosilor, te "trezesti" cu tramvaiul 34 "in spate".
Revenind la "Muncii" chiar eu am spus ca o anumita reconfigurare a intersectiei la suprafata este de asteptat, dar nu cred ca se poate face foarte mult pentru a elimina eventualele cozi de la suprafata. Eventual un hobanat ( ma opresc aici ca sa nu ma repet ).
In ce sens a crescut eficienta giratoriului la Obor ? Pentru ca nu au facut nimic in acest sens, chiar au si complicat lucrurile, cand faci stanga de pe Stefan cel Mare / Mihai Bravu spre Colentina / Mosilor, te "trezesti" cu tramvaiul 34 "in spate".
Revenind la "Muncii" chiar eu am spus ca o anumita reconfigurare a intersectiei la suprafata este de asteptat, dar nu cred ca se poate face foarte mult pentru a elimina eventualele cozi de la suprafata. Eventual un hobanat ( ma opresc aici ca sa nu ma repet ).
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
shoppy
Tu ai condus in Obor inainte sau doar iti dai cu parerea aiurea-n tramvai ca la Podul Constanta?
Tu ai condus in Obor inainte sau doar iti dai cu parerea aiurea-n tramvai ca la Podul Constanta?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
andrei11
Off topic Ma abtin sa raspund la asemenea "interpelari". Nici nu stiu cine esti si nici nu stiu ce ai vrut la "Podul Constanta" dar presupun ca ceva in legatura cu numarul de benzi de circulatie. Repet inca odata ( si pentru ultima oara) daca sub Podul Constanta se nimeresc concomitent ( ptr tine adica in acelasi timp ) una bucata tramvai si una bucata troleibuz nu mai incape nici un autoturism intre cele doua. Deci nu in spate, nu in fata, intre cele doua. Asadar nu poate fi vorba de doua benzi de circulatie in sensul legii care reglementeaza circulatia autovehiculelor pe drumurile publice . Punct si nu mai reiau.
In ceea ce priveste Oborul am prins Oborul pe vremea cand Stefan cel Mare / Mihai Bravu aveau 2 benzi de circulatie / sens si erau pavate cu piatra cubica, pe vremea cand indicatoarele rutiere erau pe fond galben, etc, etc. Pe de alta parte nu trebuie sa ai carnet de conducere ca sa rezolvi teoretic punctele de conflict dintr-o intersectie.( Nu e cazul la mine).Punct si nu mai reiau.
Off topic Ma abtin sa raspund la asemenea "interpelari". Nici nu stiu cine esti si nici nu stiu ce ai vrut la "Podul Constanta" dar presupun ca ceva in legatura cu numarul de benzi de circulatie. Repet inca odata ( si pentru ultima oara) daca sub Podul Constanta se nimeresc concomitent ( ptr tine adica in acelasi timp ) una bucata tramvai si una bucata troleibuz nu mai incape nici un autoturism intre cele doua. Deci nu in spate, nu in fata, intre cele doua. Asadar nu poate fi vorba de doua benzi de circulatie in sensul legii care reglementeaza circulatia autovehiculelor pe drumurile publice . Punct si nu mai reiau.
In ceea ce priveste Oborul am prins Oborul pe vremea cand Stefan cel Mare / Mihai Bravu aveau 2 benzi de circulatie / sens si erau pavate cu piatra cubica, pe vremea cand indicatoarele rutiere erau pe fond galben, etc, etc. Pe de alta parte nu trebuie sa ai carnet de conducere ca sa rezolvi teoretic punctele de conflict dintr-o intersectie.( Nu e cazul la mine).Punct si nu mai reiau.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
andrei11
Daca am fost confuz cu Pasajul Obor ofer explicatiile necesare la club.
Daca am fost confuz cu Pasajul Obor ofer explicatiile necesare la club.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Modernizare si reorganizare trafic Pasaj Muncii
shoppy
Poti sa stii Bucurestiul de pe vremea ciobanului care a pus stana de temelie si da, toti aia fara carnet au impresia ca daca ar fi ei soferi ar fi experti, totusi nu vad care e relevanta, in afara de a avea replica la orice.
Daca vrei sa spui ca ai condus in Obor si inainte si dupa modernizare, si era mai bine inainte, nu stiu ce sa spun, doar ca esti pe langa realitate.
Sau tu doar crezi ca daca zici din start ca sunt toate mici si proaste atunci ajuti cu ceva dezvoltarea orasului?
Poti sa stii Bucurestiul de pe vremea ciobanului care a pus stana de temelie si da, toti aia fara carnet au impresia ca daca ar fi ei soferi ar fi experti, totusi nu vad care e relevanta, in afara de a avea replica la orice.
Daca vrei sa spui ca ai condus in Obor si inainte si dupa modernizare, si era mai bine inainte, nu stiu ce sa spun, doar ca esti pe langa realitate.
Sau tu doar crezi ca daca zici din start ca sunt toate mici si proaste atunci ajuti cu ceva dezvoltarea orasului?
📖 Pagination options