Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
832 posts, 211883 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
- Adrian Rosca
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
Adrian Rosca
Luati de aici:
CĂI DE EVACUARE ÎN CAZ DE INCENDIU | Normativ 118/1999:
2.6.38. Înclinarea rampelor scărilor de evacuare, suprafața și forma treptelor și a podestelor, trebuie să permită o circulație lesnicioasă și sigură a persoanelor, respectându-se prevederile reglementărilor specifice.
https://lege5.ro/Gratuit/ha3toobtgi/cai ... dkmjzgmzdc
NORMATIV PRIVIND CRITERIILE DE PERFORMANTA SPECIFICE SCARILOR SI RAMPELOR PENTRU CIRCULATIA PIETONALA IN CONSTRUCTII:
2.2.1.1.1. Dimensiuni trepte
a. Treptele scărilor, în general, trebuie să respecte următoarea relaţie: 2 h + l = 62 ÷ 64 cm
cu condiţia ca:
1.scările utilizate de persoane cu dificultăţi de mers să aibă treptele cu: h = max. 16 cm l = max. 3 4 cm
http://www.mdrap.ro/userfiles/reglement ... 3_2002.pdf
Luati de aici:
CĂI DE EVACUARE ÎN CAZ DE INCENDIU | Normativ 118/1999:
2.6.38. Înclinarea rampelor scărilor de evacuare, suprafața și forma treptelor și a podestelor, trebuie să permită o circulație lesnicioasă și sigură a persoanelor, respectându-se prevederile reglementărilor specifice.
https://lege5.ro/Gratuit/ha3toobtgi/cai ... dkmjzgmzdc
NORMATIV PRIVIND CRITERIILE DE PERFORMANTA SPECIFICE SCARILOR SI RAMPELOR PENTRU CIRCULATIA PIETONALA IN CONSTRUCTII:
2.2.1.1.1. Dimensiuni trepte
a. Treptele scărilor, în general, trebuie să respecte următoarea relaţie: 2 h + l = 62 ÷ 64 cm
cu condiţia ca:
1.scările utilizate de persoane cu dificultăţi de mers să aibă treptele cu: h = max. 16 cm l = max. 3 4 cm
http://www.mdrap.ro/userfiles/reglement ... 3_2002.pdf
- icee
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
icee
Si daca scara rulanta e in proces de mentenanta pe ce mai urci/cobori?
Si daca scara rulanta e in proces de mentenanta pe ce mai urci/cobori?
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
sab
Sa faca mentenanta pe rand...nu la toate odata
Sa faca mentenanta pe rand...nu la toate odata
- subway guru
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
subway guru
Pe fixa!
icee wrote:
Si daca scara rulanta e in proces de mentenanta pe ce mai urci/cobori?
Pe fixa!
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
Mea culpa! Asa este a fost maxim 2 lei/calatorie. Oricum in 1989 era rentabil transportul zilnic la si de la serviciu cu metroul, exclusiv utilizand metroul. O luna (cu o medie de 20 de zile lucratoare) echivala ca si cost cu un abonament ITB doar pe o linie.
In alta ordine de idei cat este inaltimea estimata intre peron si tavanul statiei Eroilor 1 la care se intervine? 7m-9m?
andrei11 wrote:
# Orex, metroul comunist n-a fost niciodată 3 lei ! A început cu 1 leu și apoi s-a oprit la 2 lei, excepție stațiile din Piața Unirii unde era tot 1 leu. Deci de exemplu de la Brâncoveanu la Unirii dădeai 2 lei și viceversa 1 leu.
Mea culpa! Asa este a fost maxim 2 lei/calatorie. Oricum in 1989 era rentabil transportul zilnic la si de la serviciu cu metroul, exclusiv utilizand metroul. O luna (cu o medie de 20 de zile lucratoare) echivala ca si cost cu un abonament ITB doar pe o linie.
In alta ordine de idei cat este inaltimea estimata intre peron si tavanul statiei Eroilor 1 la care se intervine? 7m-9m?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
andrei11
Am o schiță ceaușistă, joacă-te și tu puțin cu cotele.
Eu am măsurat foarte aproximativ și mi-a dat 4 - 4,5 m ?
Am o schiță ceaușistă, joacă-te și tu puțin cu cotele.
4-18-2019 8-22-51 PM.jpg (129.94 KB; downloaded 4102 times)
Eu am măsurat foarte aproximativ și mi-a dat 4 - 4,5 m ?
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
Am luat de buna cotatia ta privind diferenta de nivel! EXISTA TROTUARE RULANTE pentru aceasta lungime si inclinatie la marii producatori internationali, Otis vs. Schindler. Deci zic ca s-ar putea...sa fie bine pentru toata lumea, indiferent de problema locomotorie!!!
PS
Daca s-a "votat" in planul adaptarii E1 pentru/doar scari fixe inseamna ca nu suntem ancorati in realitatea anilor 2019! Nu m-ar surprinde nimic! Oricum in prezent, cu infrastructura statiei cum ar avea acces spre sau dinspre metrou o persoana cu dizabilitati? Greu ca nu-i niciun ascensor la E1, una dintre statiile importante ale metroului!!!
Am luat de buna cotatia ta privind diferenta de nivel! EXISTA TROTUARE RULANTE pentru aceasta lungime si inclinatie la marii producatori internationali, Otis vs. Schindler. Deci zic ca s-ar putea...sa fie bine pentru toata lumea, indiferent de problema locomotorie!!!
PS
Daca s-a "votat" in planul adaptarii E1 pentru/doar scari fixe inseamna ca nu suntem ancorati in realitatea anilor 2019! Nu m-ar surprinde nimic! Oricum in prezent, cu infrastructura statiei cum ar avea acces spre sau dinspre metrou o persoana cu dizabilitati? Greu ca nu-i niciun ascensor la E1, una dintre statiile importante ale metroului!!!
- 1689
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
1689
O luna avea - in medie - 25 de zile lucratoare (spre sfirsitul anilor '80 se coborise spre 24 odata cu aparitia SRL (saptamina redusa de lucru de 5 zile - una pe luna, cind insa se instituia munca patriotic-obsteasca obligatorie).
Metroul era mai scump decit un abonament pe o linie de autobuz - 45 de lei (rog pe Rosetti61/Andrei11 sa ma corecteze daca e cazul).
orex wrote:
[...]. Oricum in 1989 era rentabil transportul zilnic la si de la serviciu cu metroul, exclusiv utilizand metroul. O luna (cu o medie de 20 de zile lucratoare) echivala ca si cost cu un abonament ITB doar pe o linie.
[...]
O luna avea - in medie - 25 de zile lucratoare (spre sfirsitul anilor '80 se coborise spre 24 odata cu aparitia SRL (saptamina redusa de lucru de 5 zile - una pe luna, cind insa se instituia munca patriotic-obsteasca obligatorie).
Metroul era mai scump decit un abonament pe o linie de autobuz - 45 de lei (rog pe Rosetti61/Andrei11 sa ma corecteze daca e cazul).
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
Un abonament "ITB" pe o singura linie era doar...40 lei. Din aceasta perspectiva si a acelor 2 lei/calatorie da, nu era pentru toata lumea! Nici acum nu este, mai cu seama gratuitatile acordate anumitor categorii de cetateni ai Bucurestiului pentru transportul de suprafata!
Un abonament "ITB" pe o singura linie era doar...40 lei. Din aceasta perspectiva si a acelor 2 lei/calatorie da, nu era pentru toata lumea! Nici acum nu este, mai cu seama gratuitatile acordate anumitor categorii de cetateni ai Bucurestiului pentru transportul de suprafata!
- Hygham
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
Hygham
Salut, pe linia 4 de la Eroilor nu va mai fi remiza? Va fi statie?
Salut, pe linia 4 de la Eroilor nu va mai fi remiza? Va fi statie?
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
sab
Aceeasi recomandare . Inainte de a intreba, fa un mic efort si citeste cate ceva din ce s-a scris aici. Sigur vei gasi raspunsul.
Aceeasi recomandare . Inainte de a intreba, fa un mic efort si citeste cate ceva din ce s-a scris aici. Sigur vei gasi raspunsul.
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
Sab, din pacate, e si una dintre cele sase statii ramase, pana-n prezent, fara lifturi. Totusi, in final, odata cu PIF M5, E1 va deveni accesibila si persoanelor cu dizabilitati locomotorii ceea ce e extrem de important!
Sab, din pacate, e si una dintre cele sase statii ramase, pana-n prezent, fara lifturi. Totusi, in final, odata cu PIF M5, E1 va deveni accesibila si persoanelor cu dizabilitati locomotorii ceea ce e extrem de important!
- Bogdant
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
Bogdant
Slaba mobilizarea la linia 4. Pare ca nu au facut mai nimic. Dimineata se aude un utilaj care incarca moloz acolo, probabil au spart in parti accesul.
Slaba mobilizarea la linia 4. Pare ca nu au facut mai nimic. Dimineata se aude un utilaj care incarca moloz acolo, probabil au spart in parti accesul.
341ED9A4-E4E2-4AD0-A7D9-08C5579517C7.jpeg (2 MB; downloaded 3374 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination