Topic: Discutii - Lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1
832 posts, 211523 views
📖 Pagination options
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
Chestiunea este, cu oricare dintre variantele alese, cat se va pastra nealterata arhitectura Eroilor 1 in varianta initiala?
PS
Merita pastrata. Barem aceasta "patina", dupa 40 de ani!!!!
Chestiunea este, cu oricare dintre variantele alese, cat se va pastra nealterata arhitectura Eroilor 1 in varianta initiala?
PS
Merita pastrata. Barem aceasta "patina", dupa 40 de ani!!!!
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
sab
Hmm, aici imi este teama ca vor tranti niste table si cartoane "moderne" in zona scarilor noi, in ton cu ce au facut pe toata magistrala M5.
Piatra naturala nu mai este la moda. In plus , este si scumpa...
Hmm, aici imi este teama ca vor tranti niste table si cartoane "moderne" in zona scarilor noi, in ton cu ce au facut pe toata magistrala M5.
Piatra naturala nu mai este la moda. In plus , este si scumpa...
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
Si? Eroilor 1 va fi un chici? Daca da, pacat mare! Sper sa nu!
PS
Vezi nenorocirea de acum cateva zile cu Notre Dames de Paris. Daca se poate a fi restaurata o Catedrala cu vechime de 850 de ani, nu vad de ce nu, la o scara mult redusa, sa poata fi similara situatia la E 1? Au trecut abia 40 de ani , da? Totul este sa se vrea si sa se afle in "plan" !
Si? Eroilor 1 va fi un chici? Daca da, pacat mare! Sper sa nu!
PS
Vezi nenorocirea de acum cateva zile cu Notre Dames de Paris. Daca se poate a fi restaurata o Catedrala cu vechime de 850 de ani, nu vad de ce nu, la o scara mult redusa, sa poata fi similara situatia la E 1? Au trecut abia 40 de ani , da? Totul este sa se vrea si sa se afle in "plan" !
- aztec
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
aztec
Pt ca daca ar fi la noi...ar restaura cu termopane...
Pt ca daca ar fi la noi...ar restaura cu termopane...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
Cristi N
Cred ca am eu raspunsul Orex de ce nu se accepta doar rulante, este legat de inaltimea treptei. In functie de destinatia spatiului ai voie sa ai o inaltime maxima a treptei si daca nu ma insel sunt 4 categorii: scoli si spitale unde e o inaltime redusa, zone publice, apoi cladiri de locuinte comune sau birouri si in ultimul rand locuintele personale. Treptele scarilor rulante nu se incadreaza in normativ pentru a fi acceptate.
In principiu un arhitect sau un inginer structurist ar trebui sa stie exact cum sta treaba cu inaltimea treptelor. In cazul nostru cred ca Guru ar putea ne lumineze.
Cred ca am eu raspunsul Orex de ce nu se accepta doar rulante, este legat de inaltimea treptei. In functie de destinatia spatiului ai voie sa ai o inaltime maxima a treptei si daca nu ma insel sunt 4 categorii: scoli si spitale unde e o inaltime redusa, zone publice, apoi cladiri de locuinte comune sau birouri si in ultimul rand locuintele personale. Treptele scarilor rulante nu se incadreaza in normativ pentru a fi acceptate.
In principiu un arhitect sau un inginer structurist ar trebui sa stie exact cum sta treaba cu inaltimea treptelor. In cazul nostru cred ca Guru ar putea ne lumineze.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
andrei11
Cristi are dreptate. Scările standard ( normale ) au diferențe de înălțime între 15 și 17,5 cm.
Scara rulantă are diferența de înălțime între trepte mult mai mare ( nu știu cât ).
De când E 1 este stație istorică ?
Cristi are dreptate. Scările standard ( normale ) au diferențe de înălțime între 15 și 17,5 cm.
Scara rulantă are diferența de înălțime între trepte mult mai mare ( nu știu cât ).
De când E 1 este stație istorică ?
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
Din 1979!
PS
Andrei11
Chiar daca nu conchizi ca e o statie care sa fie expresiva, ca si arhtiectura, in vremurile alea dinainte de 1980 s-a folosit piatra "naturala" pe tot tronsonul de 6 km intre "Semanatoarea" si "Timpuri Noi"! Poate iti amintesti ca, esti ceva mai mare, si pentru a calatorii bagai fise echivalente cu 3 LEI in "tonomatele" de la Metrou, in ultimul timp, pentru a trece de bariera metalica, nu?!
PS
Nici sectiunea PV-Dristor 2, cu toata saracia instalata in acea perioada, nu sunt atat de anost gandite ca statiile M5.1. Parerea mea!
Din 1979!
PS
Andrei11
Chiar daca nu conchizi ca e o statie care sa fie expresiva, ca si arhtiectura, in vremurile alea dinainte de 1980 s-a folosit piatra "naturala" pe tot tronsonul de 6 km intre "Semanatoarea" si "Timpuri Noi"! Poate iti amintesti ca, esti ceva mai mare, si pentru a calatorii bagai fise echivalente cu 3 LEI in "tonomatele" de la Metrou, in ultimul timp, pentru a trece de bariera metalica, nu?!
PS
Nici sectiunea PV-Dristor 2, cu toata saracia instalata in acea perioada, nu sunt atat de anost gandite ca statiile M5.1. Parerea mea!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
subway guru
Datorita faptului ca inaltimea treptelor rulantei nu corespunde reglementarilor unei fixe.
Cine vrea sa aiba parte de o experienta traumatica sa incerce sa urce in fuga mare treptele rulantei!
orex wrote:
De ce nu pot fi considerate scarile rulante, cand nu functioneaza, scari fixe?
Datorita faptului ca inaltimea treptelor rulantei nu corespunde reglementarilor unei fixe.
Cine vrea sa aiba parte de o experienta traumatica sa incerce sa urce in fuga mare treptele rulantei!
- orex
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
orex
N-o lua in nume de rau dar exprimarea:
Cine vrea sa aiba parte de o experienta "traumatica" sa incerce sa urce in fuga mare treptele rulantei! Ma duce cu gandul la rulanta dar... clar e vorba de o experienta...traumatizanta!
N-o lua in nume de rau dar exprimarea:
Cine vrea sa aiba parte de o experienta "traumatica" sa incerce sa urce in fuga mare treptele rulantei! Ma duce cu gandul la rulanta dar... clar e vorba de o experienta...traumatizanta!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
andrei11
# Orex, metroul comunist n-a fost niciodată 3 lei ! A început cu 1 leu și apoi s-a oprit la 2 lei, excepție stațiile din Piața Unirii unde era tot 1 leu. Deci de exemplu de la Brâncoveanu la Unirii dădeai 2 lei și viceversa 1 leu.
# Orex, metroul comunist n-a fost niciodată 3 lei ! A început cu 1 leu și apoi s-a oprit la 2 lei, excepție stațiile din Piața Unirii unde era tot 1 leu. Deci de exemplu de la Brâncoveanu la Unirii dădeai 2 lei și viceversa 1 leu.
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
sab
Ciudata chrstia asta cu un pret la dus si unul la intors.
Intrebare: Daca scarile rulante nu sunt potrivite sa fie folosite ca scari fixe, de unde moda asta sa stationezi pe dreapta, ca sa se urce pe stanga?
Ciudata chrstia asta cu un pret la dus si unul la intors.
Intrebare: Daca scarile rulante nu sunt potrivite sa fie folosite ca scari fixe, de unde moda asta sa stationezi pe dreapta, ca sa se urce pe stanga?
- andrei11
-
Posted:
-
- sab
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
sab
Da, dar dupa abtibildurile lipite pe scari, ai tinde sa crezi ca este o regula sa stationezi pe dreapta si sa lasi partea stanga libera. Si asta reduce capacitatea de preluare a scarilor rulante, pentru ca nu urca foarte multi. Iar la Victoriei, de ex, este greu cand sunt asa putine scari.
Asa se intampla cand importam lucruri din afara fara sa gandim...
Da, dar dupa abtibildurile lipite pe scari, ai tinde sa crezi ca este o regula sa stationezi pe dreapta si sa lasi partea stanga libera. Si asta reduce capacitatea de preluare a scarilor rulante, pentru ca nu urca foarte multi. Iar la Victoriei, de ex, este greu cand sunt asa putine scari.
Asa se intampla cand importam lucruri din afara fara sa gandim...
- Cristi N
-
Posted:
-
Re: DISCUTII lucrarile de adaptare in statia Eroilor 1.
Cristi N
Pentru grade "normale" de incarcare mi se pare o regula de bun simt sa il lasi pe ala care poate sa mearga mai repede sa o faca. In momentul in care e foarte aglomerat e clar ca regula nu se mai poate aplica si lumea va sta pe ambele parti ale scarii. Eu asociez regula asta cu cea din codul rutier unde esti obligat sa folosesti tot timpul banda 1 si doar pentru depasiri benzile superioare ca apoi sa revii pe prima banda.
Pentru grade "normale" de incarcare mi se pare o regula de bun simt sa il lasi pe ala care poate sa mearga mai repede sa o faca. In momentul in care e foarte aglomerat e clar ca regula nu se mai poate aplica si lumea va sta pe ambele parti ale scarii. Eu asociez regula asta cu cea din codul rutier unde esti obligat sa folosesti tot timpul banda 1 si doar pentru depasiri benzile superioare ca apoi sa revii pe prima banda.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination