Topic: Discuții diverse
4068 posts, 1027024 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Si se vede cum la ei se promoveaza achizitiile de la companiile locale, contractul pentru cele 800 autobuze electrice fiind impartit in 3 intre Heuliez Bus, Bollore și Alstom, fiind si prima comanda mare pentru inovativul Aptis.
Am povestit aici despre achizitie - http://mobilitate.eu/paris-autobuze-electrice-800/
Si se vede cum la ei se promoveaza achizitiile de la companiile locale, contractul pentru cele 800 autobuze electrice fiind impartit in 3 intre Heuliez Bus, Bollore și Alstom, fiind si prima comanda mare pentru inovativul Aptis.
Am povestit aici despre achizitie - http://mobilitate.eu/paris-autobuze-electrice-800/
- punmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
punmeister
Da de faptul ca Astra a luat o gramada de contracte la tramvaie nu e ok? )))
Da de faptul ca Astra a luat o gramada de contracte la tramvaie nu e ok? )))
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Autobuzul electric de la firma Alstom este de capacitate destul de mica. Este si ingust si scurt...Oricum un tramvai sau un troleibuz este mult mai ecologic decat un autobuz electric. Hai sa ne gandim cati acumulatori trebuie fabricati si schimbati dupa cativa ani. Pe cand un tramvai sau un troleibuz circula fara probleme zeci de ani facandu-i doar niste revizii. Autobuzul electric este mai mult un moft, eu sunt pro pentru CNG/GPL.
Autobuzul electric de la firma Alstom este de capacitate destul de mica. Este si ingust si scurt...Oricum un tramvai sau un troleibuz este mult mai ecologic decat un autobuz electric. Hai sa ne gandim cati acumulatori trebuie fabricati si schimbati dupa cativa ani. Pe cand un tramvai sau un troleibuz circula fara probleme zeci de ani facandu-i doar niste revizii. Autobuzul electric este mai mult un moft, eu sunt pro pentru CNG/GPL.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
S-o crezi tu că un tramvai / troleibuz circulă zeci de ani doar cu niște revizii.
S-o crezi tu că un tramvai / troleibuz circulă zeci de ani doar cu niște revizii.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Mai interesat sunt de Citaro retrase in Berceni care se vad sigilate in fotografie. Ce-i cu ele? Cate sunt? Toate sunt defecte sau pur si simplu... surplus dupa sosirea Otokar?
V2A wrote:
Mai există cel puțin 870. Posibil să mai fie unele (n.r. DAF) în autobaza Giurgiului, dacă nu au fost ridicate deja.
O poză de ieri cu acesta:
Mai interesat sunt de Citaro retrase in Berceni care se vad sigilate in fotografie. Ce-i cu ele? Cate sunt? Toate sunt defecte sau pur si simplu... surplus dupa sosirea Otokar?
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
V2A
Sunt cele menționate de @adrian buda. Erau 6 autobuze, în poza cu DAF-ul se văd doar 5. Sigilii aveau doar primele două (4493 și, probabil, 4219). Celelalte ar trebui să fie 4551, 4555, 4654, 4884.
Mai jos este o poză în care apar toate:
Sunt cele menționate de @adrian buda. Erau 6 autobuze, în poza cu DAF-ul se văd doar 5. Sigilii aveau doar primele două (4493 și, probabil, 4219). Celelalte ar trebui să fie 4551, 4555, 4654, 4884.
Mai jos este o poză în care apar toate:
Autobuze Mercedes conservate în dep. Berceni.jpg (99.46 KB; downloaded 2349 times)
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Discutii diverse
Andrei Andraș
Dacă a rămas la fel de generoasă duamna, poate vor lua drumul Chișinăului.
Dacă a rămas la fel de generoasă duamna, poate vor lua drumul Chișinăului.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
La ce epave circulă prin orașe-municipii reședinșă de județ din țară le-ar sta bine și acolo pentru 2-3 ani. Unii încă merg cu ”căruțe” mâncate de rugină sau vopsite pompos.
La ce epave circulă prin orașe-municipii reședinșă de județ din țară le-ar sta bine și acolo pentru 2-3 ani. Unii încă merg cu ”căruțe” mâncate de rugină sau vopsite pompos.
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
@Andrei11, chiar daca se mai repara si alte chestii pe la ele tot nu ajunge reparatia la pretul unui set de acumulatori. Cand spun reparatie ma refer la parte de captatori si alte componente pe care un autobuz electric nu le are. Pentru ca restul: motor/motoare electrice, anvelope, controller, etc, le are si un autobuz electric. Sa nu mai punem la socoteala poluarea care se produce fabricand si recicland acei acumulatori. Un alt avantaj este ca troleibuzul/tramvaiul poate circula non-stop cat ii vine curent pe retea dar autobuzul electric trebuie sa stea in jur de 12 ore pentru o incarcare completa.
@Andrei11, chiar daca se mai repara si alte chestii pe la ele tot nu ajunge reparatia la pretul unui set de acumulatori. Cand spun reparatie ma refer la parte de captatori si alte componente pe care un autobuz electric nu le are. Pentru ca restul: motor/motoare electrice, anvelope, controller, etc, le are si un autobuz electric. Sa nu mai punem la socoteala poluarea care se produce fabricand si recicland acei acumulatori. Un alt avantaj este ca troleibuzul/tramvaiul poate circula non-stop cat ii vine curent pe retea dar autobuzul electric trebuie sa stea in jur de 12 ore pentru o incarcare completa.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
andrei11
Nu stăpânesc deloc domeniul, deci nu pot să-ți dau un răspuns autorizat. Totuși dacă firme de top fac diverse încercări cu autobuzele electrice eu merg pe mâna lor. Au compartimente de cercetare / proiectare din cele mai competente. Dacă compartimentele de cercetare / proiectare dădeau un răspuns negativ la ora actuală nu le mai vedea pe stradă...Proiectele s-ar fi oprit ( ca să fiu în trend cu secolul XXI ) în ( multe ) fișiere Word ( sau alt tip ) și în multe foldere jpg ( sau alt format ).
Nu stăpânesc deloc domeniul, deci nu pot să-ți dau un răspuns autorizat. Totuși dacă firme de top fac diverse încercări cu autobuzele electrice eu merg pe mâna lor. Au compartimente de cercetare / proiectare din cele mai competente. Dacă compartimentele de cercetare / proiectare dădeau un răspuns negativ la ora actuală nu le mai vedea pe stradă...Proiectele s-ar fi oprit ( ca să fiu în trend cu secolul XXI ) în ( multe ) fișiere Word ( sau alt tip ) și în multe foldere jpg ( sau alt format ).
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Eu nu spun ca nu sunt bune sau ca nu functioneaza dar costul de achizitie, intretinere + acumulatori si inlocuirea acestora este mult mai mare fata de un troleibuz.
Eu nu spun ca nu sunt bune sau ca nu functioneaza dar costul de achizitie, intretinere + acumulatori si inlocuirea acestora este mult mai mare fata de un troleibuz.
- Andrei Andraș
-
Posted:
-
Discutii diverse
Andrei Andraș
Gabi23: Nici situația la Chișinău nu e roz. Alea 30 de Isuzu abia dacă acoperă integral vreo 3 linii. Mai au 20 de MAN din 2006-7, Liaz, în rest doar Ikarus.
Gabi23: Nici situația la Chișinău nu e roz. Alea 30 de Isuzu abia dacă acoperă integral vreo 3 linii. Mai au 20 de MAN din 2006-7, Liaz, în rest doar Ikarus.
- aztec
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
aztec
Eu ma gandesc doar atat...
Avem un submarin.
Delfinul...
De peste 10-15 ani daca nu mai bine.... nu mai " se scufunda"...din pricina unor acumulatori...
Eu ma gandesc doar atat...
Avem un submarin.
Delfinul...
De peste 10-15 ani daca nu mai bine.... nu mai " se scufunda"...din pricina unor acumulatori...
- anndrei
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
anndrei
Buna gandire. Si nici la ora actuala nu i-au cumparat acumulatori. Statul clar nu finanteaza asa ceva poate vreo fundatie ,,ruseasca"
Legat de autobuze electrice parca vad ca dupa 2-3 ani o sa opreasca caldura sau AC spunand ca nu ii mai ajung acumulatorii pana la capat de linie
Buna gandire. Si nici la ora actuala nu i-au cumparat acumulatori. Statul clar nu finanteaza asa ceva poate vreo fundatie ,,ruseasca"
Legat de autobuze electrice parca vad ca dupa 2-3 ani o sa opreasca caldura sau AC spunand ca nu ii mai ajung acumulatorii pana la capat de linie
📖 Pagination options