Topic: Astra Trans Carpatic (ATC)
412 posts, 202770 views
📖 Pagination options
- 19jimmy84
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
19jimmy84
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
WT_fan06
De pe Facebook:
Deci mai inaugurăm o rută diesel sub catenară (chiar dacă e doar pe 75% din traseu)?
De pe Facebook:
Stimați călători, începând cu data de 18 aprilie 2019, vom începe să circulăm pe ruta București Nord - Constanța și retur, conform orarului disponibil pe site în secțiunea „mersul trenurilor”.
https://www.astratranscarpatic.ro/mersul-trenurilor
Din 15 iunie, această rută va fi prelungită la și de la Mangalia.
Începând cu data de 18 aprilie se introduce și un tren suplimentar (IR 15521) pe ruta București Nord - Titu, cu plecare la ora 17.53. Acesta nu va circula în zilele de 25,26 aprilie 2019 și 1,2 mai 2019.
Vă așteptăm să circulați cu trenurile noastre!
⚠️ Totodată, vă informăm că trenurile IR 15591 și IR 15592 de pe distanța București Nord - Craiova - Timișoara Nord - Arad și retur nu vor circula în weekend-ul de Paște (27 și 28 aprilie 2019), iar trenurile 15584 și 15583 de pe ruta București Nord - Constanța și retur nu vor circula în data de 28 aprilie 2019.
Deci mai inaugurăm o rută diesel sub catenară (chiar dacă e doar pe 75% din traseu)?
- punmeister
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
BodoMinea
Tehnic vorbind, da, este primul, dar tot din 15 iunie începe și Regio Călători să circule la Mangalia cu X72-urile cel puțin teoretic. Dar e cu vreo 2 ore după. Și nici nu sunt așa de comunicativi
Tehnic vorbind, da, este primul, dar tot din 15 iunie începe și Regio Călători să circule la Mangalia cu X72-urile cel puțin teoretic. Dar e cu vreo 2 ore după. Și nici nu sunt așa de comunicativi
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
WT_fan06
Interesant este cum vor fi transportați pasagerii de către cele două companii.
La Astra am putea vedea EA+vagoane și automotorul care face doar naveta Constanța-Mangalia (lucrul cel mai civilizat, după părerea mea, dar care are mai multe dezavantaje economice plus faptul că pasagerii trebuie să schimbe trenul), sau EA+vagoane+automotor, iar automotorul contiună până la Mangalia, sau varianta cea mai urâtă și anume automotoare cuplate pe tot drumul (că altfel nu au cum să facă față cererii).
Câte IC2 sunt apte de circulație acum?
Interesant este cum vor fi transportați pasagerii de către cele două companii.
La Astra am putea vedea EA+vagoane și automotorul care face doar naveta Constanța-Mangalia (lucrul cel mai civilizat, după părerea mea, dar care are mai multe dezavantaje economice plus faptul că pasagerii trebuie să schimbe trenul), sau EA+vagoane+automotor, iar automotorul contiună până la Mangalia, sau varianta cea mai urâtă și anume automotoare cuplate pe tot drumul (că altfel nu au cum să facă față cererii).
Câte IC2 sunt apte de circulație acum?
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
BodoMinea
2 sau 3 IC2-uri sunt apte de circulație. Conform traselor, din 15 iunie va circula trenul de Arad până la Constanța și va circula și un „alt tren” București - Mangalia.
Deci sigur nu avem navetă Constanța - Mangalia.
Avem ori EA+vagoane Arad - București și apoi București - Constanța cu EA+vagoane+IC2 și IC2-ul se detașează singur pe Mangalia, ori sunt 2 trenuri absolut separate și se duce IC2-ul pe toată distanța.
2 sau 3 IC2-uri sunt apte de circulație. Conform traselor, din 15 iunie va circula trenul de Arad până la Constanța și va circula și un „alt tren” București - Mangalia.
Deci sigur nu avem navetă Constanța - Mangalia.
Avem ori EA+vagoane Arad - București și apoi București - Constanța cu EA+vagoane+IC2 și IC2-ul se detașează singur pe Mangalia, ori sunt 2 trenuri absolut separate și se duce IC2-ul pe toată distanța.
- WT_fan06
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
WT_fan06
Sper să fie vorba despre prima variantă, însă pe Facebook a întrebat lumea și Astra a spus clar că nu se vor putea achiziționa bilete Arad-Constanța, fiind vorba despre două garnituri diferite pe Arad-București și pe București-Constanța.
Sper să fie vorba despre prima variantă, însă pe Facebook a întrebat lumea și Astra a spus clar că nu se vor putea achiziționa bilete Arad-Constanța, fiind vorba despre două garnituri diferite pe Arad-București și pe București-Constanța.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
BodoMinea
Păi momentan așa o să fie. Situația s-ar schimba când îl prelungesc la Mangalia.
Păi momentan așa o să fie. Situația s-ar schimba când îl prelungesc la Mangalia.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Utilizator anonim
3 IC2 sunt autorizate in prezent, ca sa nu mai fie nelamuriri.
ftp://certificate-siguranta@194.105.7.1 ... 190033.pdf
3 IC2 sunt autorizate in prezent, ca sa nu mai fie nelamuriri.
ftp://certificate-siguranta@194.105.7.1 ... 190033.pdf
Untitled.jpg (165.75 KB; downloaded 4847 times)
- MariusCFRBucuresti
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
Gabi23
Ca idee, n-ar putea oare circula cu X vagoane trase de: EA/EC - Buc-Cta și DA Cta- Mangalia?
Ca idee, n-ar putea oare circula cu X vagoane trase de: EA/EC - Buc-Cta și DA Cta- Mangalia?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
shoppy
DA neaparat sa fie INDA ca altfel nu ai ce face cu el pe Mangalia si nu stiu sa fi vandut Calatori vreo locomotiva in ultimii 10 ani, mai ales ca 62 INDA este cea mai proasta solutie pentru Mangalia, mai mult de 4 vagoane nu cred ca duce.
Si mai trebuie si rezerva, adica inchiriat INDA sau GM de la Calatori, atfel imposibil.
DA neaparat sa fie INDA ca altfel nu ai ce face cu el pe Mangalia si nu stiu sa fi vandut Calatori vreo locomotiva in ultimii 10 ani, mai ales ca 62 INDA este cea mai proasta solutie pentru Mangalia, mai mult de 4 vagoane nu cred ca duce.
Si mai trebuie si rezerva, adica inchiriat INDA sau GM de la Calatori, atfel imposibil.
- BodoMinea
-
Posted:
-
Re: Astra Trans Carpatic (ATC)
BodoMinea
Sunt destul de sigur că nu s-a luat în calcul să se circule în trafic comercial cu locomotiva respectivă. E posibil să fie pe la unul din punctele de lucru Arad (revizie vagoane) sau Titu (revizie automotoare) și să mute vagoanele din compunerea trenului sau să manevreze automotoarele...
Sunt destul de sigur că nu s-a luat în calcul să se circule în trafic comercial cu locomotiva respectivă. E posibil să fie pe la unul din punctele de lucru Arad (revizie vagoane) sau Titu (revizie automotoare) și să mute vagoanele din compunerea trenului sau să manevreze automotoarele...
📖 Pagination options